Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Хмельницький національний університет |
Код ЄДРПОУ: | 02071234 |
Місцезнаходження: | 29016, Україна , Хмельницька обл., Хмельницький, вул. Інститутська, 11 |
Контактна особа: |
Каткова Тетяна Іванівна t.k.tender.xnu@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 09 листопада 2020 21:59 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 15 листопада 2020 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 21 листопада 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 25 листопада 2020 10:00 |
Початок аукціону: | 26 листопада 2020 11:54 |
Очікувана вартість: | 4 155 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 20 775,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09120000-6: Газове паливо
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Оплата газу здійснюється Споживачем шляхом перерахування грошових коштів у національній валюті на розрахунковий рахунок Постачальника у вигляді 100% оплати до 15 числа місяця, наступного за розрахунковим періодом. | Пiсляоплата | 15 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
09 листопада 2020 22:04 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
09 листопада 2020 22:03 |
Проєкт договору.docx | |
09 листопада 2020 22:03 |
Технічні вимоги.docx | |
09 листопада 2020 22:03 |
Титулка ТД.pdf | |
09 листопада 2020 22:03 |
Тендерна документація.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-02-26-000021 ● b5705c724a11447f8eb82d67f44ee015
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 24 лютого 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 26 лютого 2021 13:53 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХМЕЛЬНИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
від 24.02.2021 №129
м. Хмельницький
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», підпункту 2 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02 липня 2018 року № 189
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Заступник начальника
Західного офісу
Держаудитслужби Анатолій МАРЦЕНЮК
Додаток до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області
від 24.02.2021 № 129
Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких виявлені ознаки порушень законодавства у сфері публічних закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
Особа,
відповідальна за здійснення моніторингу
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
6
UA-2020-11-09-002604-b 09.11.2020 Інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель Шинкаренко Г.В.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Наталія БОЛДЕЦЬКА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-03-09 16:53:01
Про надання інформації (пояснень)
У межах проведення моніторингу закупівлі (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі ProZorro за номером ID: UA-2020-11-09-002604-bта відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (в редакції від 19.04.2020, далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. №43, постала потреба в отриманні пояснення.
1. Під час проведення моніторингу встановлено, що на веб-порталі Уповноваженого органу в електронній системі «ProZorro» Хмельницьким національним університетом (далі – Замовник) оприлюднено процедуру, відповідно до якої укладено договір з товариством з обмеженою відповідальністю "ЕКОТЕХНОІНВЕСТ"код юридичної особи в ЄДРПОУ (34933742) про постачання природного газу (ДК 021:2015:09120000-6: Газове паливо) від 24.12.2020 за №11.
Згідно з пунктом 2 частини п’ятої статті 41 Закону істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадку збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю. Водночас, внесення таких змін до договору про закупівлю має бути обґрунтованим та документально підтвердженим.
Для прийняття такого рішення у замовника повинні бути обґрунтовані підстави, зокрема надані постачальником підтвердження (довідка, експертний висновок) компетентних органів (установ, організацій) про коливання цін на ринку відповідної продукції.
В зв’язку з вищевикладеним, для уточнення питань, що виникли в ході моніторингу, прошу надати відповідну інформацію (пояснення), а саме:
- які обґрунтування та документи були використані щодо коливання ціни товару при укладанні додаткових угод від 25.02.2021 №1, 26.01.2021 №2, 28.01.2021 №3, 01.02.2021 №4, 03.02.2021 №5, 05.02.2021 №6 до Договору від 24.12.2020 за №11?
Пояснення та документальні підтвердження необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту відповідно до статті 8 Закону.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-03-11 15:48:26
Пояснення на запит
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-03-15 10:44:21
про надання інформації (пояснень)
У межах проведення моніторингу закупівлі (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі ProZorro за номером ID: UA-2020-11-09-002604-b) 09.03.2021 Вам було направлено запит про надання інформації (пояснень), а також необхідності надання документального підтвердження обгрунтування збільшення ціни товару при укладанні додаткових угод від 25.02.2021 №1, 26.01.2021 №2, 28.01.2021 №3, 01.02.2021 №4, 03.02.2021 №5, 05.02.2021 №6 до Договору від 24.12.2020 за №11, що є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі.
Проте, у наданому поясненні на запит від 11.03.2021 , Вами не надано документальне підтвердження (документи) відповідно до яких проводилось збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків та про коливання цін на ринку відповідної продукції.
В зв’язку з вищевикладеним, прощу надати документальне підтвердження, а саме: експертні висновки Торгово-Промислової Палати відповідно до яких ХНУ проводилось збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків при укладанні додаткових угод від 25.02.2021 №1, 26.01.2021 №2, 28.01.2021 №3, 01.02.2021 №4, 03.02.2021 №5, 05.02.2021 №6 до Договору від 24.12.2020 за №11.
Пояснення та документальні підтвердження необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту відповідно до статті 8 Закону.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-03-16 12:48:55
Пояснення на запит
Звернення за роз'ясненням щодо висновку
Дата: 2021-03-25 17:33:10
Заперечення
Відповіді ще немає
Надання інформації про усунення порушення замовником
Тендерний комітет Хмельницького національного університету, провівши засідання (Протокол №13 від 09.04.2021 р.) та отримавши листа від постачальника ТОВ «ЕКОТЕХНОІНВЕСТ», повторно обговорив підняті питання у Висновку Західного офісу держаудитслужби у Хмельницькій області та прийняв наступні заходи по усуненню виявлених порушень в частині істотних умов договору з постачальником газу та вийшов з наступними пропозиціями до ТОВ «ЕКОТЕХНОІНВЕСТ»: 1. Вважати лист №155-21 від 31.03.2021 р., отриманий від ТОВ «ЕКОТЕХНОІНВЕСТ», як такий, в якому Постачальник вказує на дії, що не стосуються договірних відносин між Хмельницьким національним університетом та ТОВ «ЕКОТЕХНОІНВЕСТ». 2. Надати університету експертний висновок щодо коливання ринкової ціни газу станом на дату укладання договору №11 між Хмельницьким національним університетом та ТОВ «ЕКОТЕХНОІНВЕСТ». 3. Надіслати документи університету, які вказують на коливання ціни на ринку газу, оскільки надані експертні висновки Київської торгово-промислової палати не підтверджують коливання ціни на ринку природного газу, так як ціна на природний газ за результатами електронних біржових торгів на ТБ «Українська енергетична біржа» вказана у довідці тільки на окрему дату. 4. Уточнити і надати роз’яснення щодо експертних висновків Ц-22/1 та Ц-22/2, в яких на одну і ту ж саму дату 12.01.2021 року вказана різна ринкова вартість газу 8 962,00 грн. і 9 138,59 грн. 5. Відповідно до вищевказаного, внести зміни у додаткові угоди в частині зниження відсотків підняття ціни ДО 10 відсотків ПРОПОРЦІЙНО ЗБІЛЬШЕННЮ ЦІНИ ТАКОГО ТОВАРУ НА РИНКУ у разі коливання ціни такого товару на ринку або ж додатковою угодою №7 відмінити дію всіх попередніх додаткових угод. 6. Скоригувати розрахунки за газ у січні-лютому, склавши і підписавши акти звірки постачання і споживання природного газу у березні місяці.
2021-04-12 19:57:50
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 19 березня 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 03 квітня 2021 |
Порушення виявлено
- Внесення змін до істотних умов договору про закупівлю у випадках, не передбачених законом
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 26 листопада 2020 12:33
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "УКР ГАЗ РЕСУРС" |
2 483 520,00
UAH з ПДВ
|
2 183 998,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕКОТЕХНОІНВЕСТ" |
2 490 602,40
UAH з ПДВ
|
2 184 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ЮГ-ГАЗ" |
2 496 000,00
UAH з ПДВ
|
2 417 968,80
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "СЕРВІС ГРУПП ЛТД" |
2 558 400,00
UAH з ПДВ
|
2 418 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ХМЕЛЬНИЦЬКГАЗ ЗБУТ" |
3 120 000,00
UAH з ПДВ
|
3 120 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "УКР ГАЗ РЕСУРС" #41427817 |
Відхилено |
2 183 998,00
UAH з ПДВ
|
01 грудня 2020 19:05
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕКОТЕХНОІНВЕСТ" #34933742 |
Переможець |
2 184 000,00
UAH з ПДВ
|
07 грудня 2020 09:27
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
18 жовтня 2021 17:00
|
Додаткова угода №7 від 18.10.2021 - Розірвання договору.pdf | укладений |
18 жовтня 2021 16:59
|
Додаткова угода №7 від 18.10.2021 - Розірвання договору.pdf | укладений |
18 жовтня 2021 15:04
|
Електронний підпис | зміни до договору |
05 лютого 2021 13:57
|
Додаткова угода №6 від 05.02.2021.pdf | зміни до договору |
05 лютого 2021 13:56
|
Електронний підпис | зміни до договору |
03 лютого 2021 11:00
|
Додаткова угода №5 від 03.02.2021 р..pdf | зміни до договору |
03 лютого 2021 10:59
|
Електронний підпис | зміни до договору |
03 лютого 2021 10:48
|
Додаткова угода №4 від 01.02.2021 р..pdf | зміни до договору |
03 лютого 2021 10:47
|
Електронний підпис | зміни до договору |
28 січня 2021 12:08
|
Додаткова угода №3 від 28.01.2021..pdf | зміни до договору |
28 січня 2021 12:06
|
Електронний підпис | зміни до договору |
27 січня 2021 16:41
|
Додаткова угода №2 від 26.01.2021..pdf | зміни до договору |
27 січня 2021 16:40
|
Електронний підпис | зміни до договору |
26 січня 2021 16:34
|
Додаткова угода №1 від 25.01.2021.pdf | зміни до договору |
26 січня 2021 16:33
|
Електронний підпис | укладений |
28 грудня 2020 13:02
|
Договір 11 від 24.12.2020 р..pdf | укладений |
28 грудня 2020 13:00
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 25 січня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 26 січня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони дійшли згоди, керуючись п.2 ч.5 ст.41 Закону України "Про публічні закупівлі" змінити ціну за одиницю товару без збільшення суми договору та внести зміни до п.3.1 розділу 3 |
Номер договору про закупівлю: | 11 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 26 січня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 27 січня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони дійшли згоди, керуючись п.2 ч.5 ст.41 Закону України "Про публічні закупівлі" змінити ціну за одиницю товару без збільшення суми договору та внести зміни до п.3.1 розділу 3 |
Номер договору про закупівлю: | 11 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 28 січня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 28 січня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони дійшли згоди, керуючись п.2 ч.5 ст.41 Закону України "Про публічні закупівлі" змінити ціну за одиницю товару без збільшення суми договору та внести зміни до п.3.1 розділу 3 |
Номер договору про закупівлю: | 11 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 01 лютого 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 03 лютого 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони дійшли згоди, керуючись п.2 ч.5 ст.41 Закону України "Про публічні закупівлі" змінити ціну за одиницю товару без збільшення суми договору та внести зміни до п.3.1 розділу 3 |
Номер договору про закупівлю: | 11 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 03 лютого 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 03 лютого 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони дійшли згоди, керуючись п.2 ч.5 ст.41 Закону України "Про публічні закупівлі" змінити ціну за одиницю товару без збільшення суми договору та внести зміни до п.3.1 розділу 3 |
Номер договору про закупівлю: | 11 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 05 лютого 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 05 лютого 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони дійшли згоди, керуючись п.2 ч.5 ст.41 Закону України "Про публічні закупівлі" змінити ціну за одиницю товару без збільшення суми договору та внести зміни до п.3.1 розділу 3 |
Номер договору про закупівлю: | 11 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 6 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Виконання договору
Строк дії за договором: | 01 січня 2021 — 31 грудня 2021 |
Сума оплати за договором: |
986 776,55
UAH (в тому числі ПДВ 164 462,76 UAH)
|
Причини розірвання договору: | Постачальник не може постачати Споживачу природний газ за ціною договору без нанесення збитків товариству у зв’язку з різкою зміною кон’юнктури ринку природного газу. Договір припиняє свою дію 18.10.2021 року. |