Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Експлуатаційне утримання та поточний дрібний ремонт автомобільних доріг загального користування місцевого значення Львівської області (378,2 км) (ДК 021:2015:45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)
Operational maintenance and current minor repair of public roads of local significance in Lviv region (378,2 km) (DK 021: 2015: 45230000-8 - Construction of pipelines, communication lines and power lines, highways, roads, airfields and railways; leveling of surfaces)
Очікувана вартість
55 220 160,00 UAH
UA-2020-11-09-002116-a d32d9cce90e54d778b24202295e21e87
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Макаревич Марія Романівна

+380322999141 lodatenderdorogy@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: Департамент дорожнього господарства Львівської обласної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 43493483
Місцезнаходження: 79008, Україна , Львівська область обл., Львів, вул. В. Винниченка, 18
Контактна особа: Макаревич Марія Романівна
+380322999141
lodatenderdorogy@gmail.com
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган
Official name: Department of Road Economy of Lviv Regional State Administration
National ID: 43493483
Contact point: Makarevych Mariia
+380322999141
lodatenderdorogy@gmail.com

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 09 листопада 2020 16:13
Звернення за роз’ясненнями: до 30 листопада 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 06 грудня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 10 грудня 2020 09:00
Початок аукціону: 17 грудня 2020 15:50
Очікувана вартість: 55 220 160,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 276 100,80 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 276100 UAH
Publication date: 09 листопада 2020 16:13
Enquiries until: 30 листопада 2020 00:00
Complaints submission until: до 06 грудня 2020 00:00
Time limit for receipt of tenders: 10 грудня 2020 09:00

Information

Estimated total value: 55 220 160 UAH including VAT
Minimal lowering step: 276 101 UAH
Minimal lowering step, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь


Scope of the procurement
1. Місцезнаходження Замовника: 79008, Україна , Львівська область обл., Львів, вул. В. Винниченка, 18. Категорія замовника Департаменту дорожнього господарства Львівській обласної державної адміністрації – відповідно до п.1 ч.4. ст. 2 Закону України "Про публічні закупівлі" в новій редакції від 19.04.2020р. Мова, якою повинні готуватися тендерні пропозиції – українська.2. Замовник вимагає надання забезпечення тендерної пропозиції у формі оригіналу безумовної та безвідкличної банківської гарантії (у вигляді електронного документу з накладеним електронним цифровим підписом/ кваліфікованим електронним підписом, який є доступним для перегляду та перевірки без необхідності використання окремого програмного продукту), що має містити ствердження про виконання зобов’язань щодо сплати відповідних коштів замовнику (р/р UA 37 820172 0355149009088057620 у ДКСУ у м.Київ, МФО – 820172, ЄДРПОУ 43493483) у випадках, передбачених у частині третій статті 25 Закону. Банківська гарантія, сформульована іншим чином, призведе до відхилення тендерної пропозиції. Банківська гарантія повинна бути видана банком, який має відповідну ліцензію на здійснення банківських послуг та не перебуває на стадії ліквідації. Крім того банківська гарантія повинна бути безумовною та безвідкличною, обов’язково містити реквізити щодо назви закупівлі та її номеру на вебпорталі Уповноваженого органу. Розмір забезпечення тендерної пропозиції становить – 276 100,00 (двісті сімдесят шість тисяч сто) гривень 00 коп. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції повинен бути не меншим, ніж строк дії тендерної пропозиції. В разі продовження строку дії тендерної пропозиції, строк дії забезпечення тендерної пропозиції повинен бути продовжений учасником на відповідний строк. Усі витрати, пов’язані з наданням забезпечення тендерної пропозиції покладаються на учасника. Тендерна пропозиція, що не містить підтвердження надання учасником забезпечення тендерної пропозиції, відхиляється замовником 3. Забезпечення тендерної пропозиції повертається учаснику у разі: - закінчення строку дії тендерної пропозиції та забезпечення тендерної пропозиції, зазначеного в тендерній документації; - укладення договору про закупівлю з учасником, який став переможцем процедури закупівлі (крім переговорної процедури закупівлі); - відкликання тендерної пропозиції до закінчення строку її подання; - закінчення тендеру в разі неукладення договору про закупівлю з жодним з учасників, які подали тендерні пропозиції/пропозиції. Забезпечення тендерної пропозиції не повертається у разі: - відкликання тендерної пропозиції учасником після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними; - непідписання договору про закупівлю учасником, який став переможцем тендеру; - ненадання переможцем процедури закупівлі (крім переговорної процедури закупівлі) у строк, визначений частиною шостою статті 17 цього Закону, документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 цього Закону; - ненадання переможцем процедури закупівлі (крім переговорної процедури закупівлі) забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, якщо надання такого забезпечення передбачено тендерною документацією. За зверненням учасника, яким було надано забезпечення тендерної пропозиції, замовник повідомляє установу, що видала такому учаснику гарантію, про настання підстави для повернення забезпечення тендерної пропозиції протягом п’яти днів з дня настання однієї з підстав, визначених частиною четвертою цієї статті.
Розгорнути Згорнути
1. Location of the Customer: 79008, Ukraine, Lviv region, Lviv, street V. Vynnychenko, 18. Customer category: the Department of Roads of the Lviv Regional State Administration - in accordance with paragraph 1 part 4. Art. 2 of the Law of Ukraine "On Public Procurement" in the new edition of 19.04.2020. The language in which tender proposals should be prepared is Ukrainian.2. The Customer requires the provision of a tender offer in the form of an original unconditional and irrevocable bank guarantee (in the form of an electronic document with an electronic digital signature / a qualified electronic signature, which is available for viewing and verification without the need for a separate software product). Obligations to pay the relevant funds to the customer (r / r UA 37 820172 0355149009088057620 in the SCSU in Kyiv, MFI - 820172, USREOU 43493483) in the cases provided for in part three of Article 25 of the Law. A bank guarantee, formulated in another way, will lead to the rejection of the tender offer. The bank guarantee must be issued by a bank that has the appropriate license to provide banking services and is not in the process of liquidation. In addition, the bank guarantee must be unconditional and irrevocable, it must contain details of the name of the purchase and its number on the web portal of the Authorized Body. The amount of security of the tender offer is - 276 100,00 (two hundred seventy-six thousand one hundred) UAH 00. The term of securing the tender offer must be not less than the term of validity of the tender offer. In case of prolongation of the term of the tender offer, the term of the tender offer guarantee must be extended by the bidder for the corresponding term. All costs associated with securing the tender offer shall be borne by the bidder. The tender offer, which does not contain confirmation of the tender security provided by the bidder, is rejected by the customer. 3. The tender guarantee shall be returned to the bidder in case of: - expiration of the tender offer and security of the tender offer specified in the tender documentation; - concluding a procurement contract with the bidder who became the winner of the procurement procedure (except for the negotiated procurement procedure); - withdrawal of the tender offer before the deadline for its submission; - termination of the tender in case of non-conclusion of the procurement contract with any of the participants who submitted tender proposals / proposals. The tender guarantee of the offer is not returned in the case of: - withdrawal of the tender offer by the bidder after the deadline for its submission, but before the expiration of the period during which the tender proposals are considered valid; - non-signing of the procurement contract by the bidder who became the winner of the tender; - failure of the winner to provide the procurement procedure (except for the negotiated procurement procedure) within the period specified in part six of Article 17 of this Law, documents confirming the absence of grounds established by Article 17 of this Law; - failure of the winner of the procurement procedure (except for the negotiated procurement procedure) to ensure the implementation of the procurement contract after receiving notification of the intention to enter into a procurement contract, if the provision of such security is provided by the tender documentation. Upon the request of the bidder who has been provided with the tender offer, the customer shall notify the institution that issued the guarantee to such bidder of the grounds for returning the tender security within five days from the date of one of the grounds specified in part four of this article.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Експлуатаційне утримання та поточний дрібний ремонт автомобільних доріг загального користування місцевого значення Львівської області (378,2 км) (ДК 021:2015:45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь) (Державний бюджет України)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь

Operational maintenance and current minor repair of public roads of local significance in Lviv region (378,2 km) (DK 021: 2015: 45230000-8 - Construction of pipelines, communication lines and power lines, highways, roads, airfields and railways; leveling of surfaces) (State Budget of Ukraine)
CPV: 45230000-8
Період постачання: по 31 грудня 2022

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата виставлення рахунку Аванс 10 Банківські 30
Надання послуг Пiсляоплата 5 Банківські 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 70%
Загальна (сумарна) вартість одиничних розцінок: 30%
загальна (сумарна) вартість одиничних розцінок учасника від 10 176 111,15 грн. до 10 376 111,15 грн.: 30%
загальна (сумарна) вартість одиничних розцінок учасника від 10 376 111,16 грн до 10 576 111,16 грн: 25%
загальна (сумарна) вартість одиничних розцінок учасника від 10 576 111,17 грн. до 10 776 111,17 грн.: 20%
загальна (сумарна) вартість одиничних розцінок учасника від 10 776 111,18 грн. до 10 976 111,18 грн.: 15%
загальна (сумарна) вартість одиничних розцінок учасника від 10 976 111,19 грн. до 11 176 111,19 грн.: 10%
загальна (сумарна) вартість одиничних розцінок учасника від 11 176 111,20 грн. до 11 376 111,20 грн.: 5%
.: 0%
09 листопада 2020 17:20
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
09 листопада 2020 16:14
ПД ЕУ 378_2.pdf
09 листопада 2020 16:14
ТД ЕУ 378_2.pdf

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 11 грудня 2020
UA-2020-11-09-002116-ad32d9cce90e54d778b24202295e21e87
Найменування: Департамент дорожнього господарства Львівської обласної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 43493483
Місцезнаходження: 79008, Україна, Львівська область обл., Львів, вул. В. Винниченка, 18
Учасник Документи Рішення
Дочірнє підприємство “Львівський облавтодор” Відкритого акціонерного товариства “Державна акціонерна компанія “Автомобільні дороги України” Документи
Допущено до аукціону
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "ШЛЯХОВИК-Т" Документи
Допущено до аукціону
Документи

Документи

Публічні документи

31 грудня 2020 11:11
Електронний підпис
31 грудня 2020 11:11
Електронний підпис
28 грудня 2020 13:46
Електронний підпис
28 грудня 2020 13:46
Електронний підпис
24 грудня 2020 15:56
Електронний підпис
24 грудня 2020 15:56
Електронний підпис
09 грудня 2020 20:23
Електронний підпис
09 грудня 2020 20:23
Електронний підпис
09 грудня 2020 20:08
6 Стаття 17.pdf
09 грудня 2020 20:08
9 Інші.pdf
09 грудня 2020 20:08
10 Статут.pdf
09 грудня 2020 20:08
11 Витяг з ПДВ.pdf
09 грудня 2020 20:08
12 Ситник Т.І..pdf
09 грудня 2020 20:08
13 Проект договору.pdf
09 грудня 2020 20:08
201272_19_5_64_276 100.zip
09 грудня 2020 20:08
Bank_licenzia (1).zip
09 грудня 2020 20:08
Dovirenist_Davydchuk (1).zip
09 грудня 2020 20:08
Nakaz_Davydchuk (1).zip
09 грудня 2020 20:08
П_дтвердження (2).zip
09 грудня 2020 20:06
8 Технічні.pdf
09 грудня 2020 20:04
1 Техніка.pdf
09 грудня 2020 20:04
1.1 Техпаспорти.pdf
09 грудня 2020 20:04
1.2 Договір Уніпром.pdf
09 грудня 2020 20:04
2 АБЗ.pdf
09 грудня 2020 20:04
2.1 Атестат.pdf
09 грудня 2020 20:04
3 Бази.pdf
09 грудня 2020 20:04
4 Працівники.pdf
09 грудня 2020 20:03
4.1 Працівники 1.pdf
09 грудня 2020 20:03
4.2 Працівники 2.pdf
09 грудня 2020 20:03
4.3 Працівники 3.pdf
09 грудня 2020 20:03
4.4 Працівники 4.pdf
09 грудня 2020 20:03
5 Досвід.pdf
09 грудня 2020 20:03
5.1 Договір 79.pdf
09 грудня 2020 20:02
5.2 Договір 83.pdf
09 грудня 2020 20:02
5.3 Акти 79.pdf
09 грудня 2020 20:02
5.4 Акти 83.pdf
09 грудня 2020 20:02
5.5 Лист-відгук 79.pdf
09 грудня 2020 20:02
5.6 Лист-відгук 83.pdf

Документи

Публічні документи

10 грудня 2020 08:51
Електронний підпис
10 грудня 2020 08:51
Електронний підпис
10 грудня 2020 08:49
Статут 2020.pdf
10 грудня 2020 08:49
ЦПУ-інженер з якості.pdf
10 грудня 2020 08:49
Накази працівники.pdf
10 грудня 2020 08:49
Свідоцтва ТЗ.pdf
10 грудня 2020 08:49
Лист ТЗ-ШРБУ 88.pdf
10 грудня 2020 08:48
Директор повноваження.pdf
10 грудня 2020 08:48
ЦПУ-виконавець робіт.pdf
10 грудня 2020 08:48
ЦПУ-майстер.pdf
10 грудня 2020 08:48
Технічна частина.pdf
10 грудня 2020 08:48
Стаття 17 Закону.pdf
10 грудня 2020 08:48
Сертифікат ISO 9001.pdf
10 грудня 2020 08:48
Паспорт Карпець М.І..pdf
10 грудня 2020 08:48
Ліцензія.pdf
10 грудня 2020 08:48
Лист-відгук САД.pdf
10 грудня 2020 08:48
Лист ТОВ Експодор.pdf
10 грудня 2020 08:48
Лист ТЗ-ТОВ Експодор.pdf
10 грудня 2020 08:48
Лист ТЗ-МПП НАРА.pdf
10 грудня 2020 08:48
Лист ТЗ-КП Теребовля.pdf
10 грудня 2020 08:48
Лист поставка АСБ.pdf
10 грудня 2020 08:48
Лист ТЗ-Аветісян С.А..pdf
10 грудня 2020 08:48
21933 ТОВ ШЛЯХОВИК-Т p7s.7z
10 грудня 2020 08:48
Виписка ЄДР.pdf
10 грудня 2020 08:48
Відомості ЄДРПОУ.pdf
10 грудня 2020 08:48
Витяг ПДВ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Дочірнє підприємство “Львівський облавтодор” Відкритого акціонерного товариства “Державна акціонерна компанія “Автомобільні дороги України”

Товариство з обмеженою відповідальністю "ШЛЯХОВИК-Т"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 17 грудня 2020 16:11

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Коефіціент Приведена ціна Документи
Дочірнє підприємство “Львівський облавтодор” Відкритого акціонерного товариства “Державна акціонерна компанія “Автомобільні дороги України” 27 611 000,00
UAH з ПДВ
27 611 000,00
UAH з ПДВ
1.4285714286 19 327 700 Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "ШЛЯХОВИК-Т" 39 157 800,00
UAH з ПДВ
39 157 800,00
UAH з ПДВ
1.4285714286 27 410 460 Документи

Публічні документи

31 грудня 2020 11:11
Електронний підпис
31 грудня 2020 11:11
Електронний підпис
28 грудня 2020 13:46
Електронний підпис
28 грудня 2020 13:46
Електронний підпис
24 грудня 2020 15:56
Електронний підпис
24 грудня 2020 15:56
Електронний підпис
09 грудня 2020 20:23
Електронний підпис
09 грудня 2020 20:23
Електронний підпис
09 грудня 2020 20:08
6 Стаття 17.pdf
09 грудня 2020 20:08
9 Інші.pdf
09 грудня 2020 20:08
10 Статут.pdf
09 грудня 2020 20:08
11 Витяг з ПДВ.pdf
09 грудня 2020 20:08
12 Ситник Т.І..pdf
09 грудня 2020 20:08
13 Проект договору.pdf
09 грудня 2020 20:08
201272_19_5_64_276 100.zip
09 грудня 2020 20:08
Bank_licenzia (1).zip
09 грудня 2020 20:08
Dovirenist_Davydchuk (1).zip
09 грудня 2020 20:08
Nakaz_Davydchuk (1).zip
09 грудня 2020 20:08
П_дтвердження (2).zip
09 грудня 2020 20:06
8 Технічні.pdf
09 грудня 2020 20:04
1 Техніка.pdf
09 грудня 2020 20:04
1.1 Техпаспорти.pdf
09 грудня 2020 20:04
1.2 Договір Уніпром.pdf
09 грудня 2020 20:04
2 АБЗ.pdf
09 грудня 2020 20:04
2.1 Атестат.pdf
09 грудня 2020 20:04
3 Бази.pdf
09 грудня 2020 20:04
4 Працівники.pdf
09 грудня 2020 20:03
4.1 Працівники 1.pdf
09 грудня 2020 20:03
4.2 Працівники 2.pdf
09 грудня 2020 20:03
4.3 Працівники 3.pdf
09 грудня 2020 20:03
4.4 Працівники 4.pdf
09 грудня 2020 20:03
5 Досвід.pdf
09 грудня 2020 20:03
5.1 Договір 79.pdf
09 грудня 2020 20:02
5.2 Договір 83.pdf
09 грудня 2020 20:02
5.3 Акти 79.pdf
09 грудня 2020 20:02
5.4 Акти 83.pdf
09 грудня 2020 20:02
5.5 Лист-відгук 79.pdf
09 грудня 2020 20:02
5.6 Лист-відгук 83.pdf

Публічні документи

10 грудня 2020 08:51
Електронний підпис
10 грудня 2020 08:51
Електронний підпис
10 грудня 2020 08:49
Статут 2020.pdf
10 грудня 2020 08:49
ЦПУ-інженер з якості.pdf
10 грудня 2020 08:49
Накази працівники.pdf
10 грудня 2020 08:49
Свідоцтва ТЗ.pdf
10 грудня 2020 08:49
Лист ТЗ-ШРБУ 88.pdf
10 грудня 2020 08:48
Директор повноваження.pdf
10 грудня 2020 08:48
ЦПУ-виконавець робіт.pdf
10 грудня 2020 08:48
ЦПУ-майстер.pdf
10 грудня 2020 08:48
Технічна частина.pdf
10 грудня 2020 08:48
Стаття 17 Закону.pdf
10 грудня 2020 08:48
Сертифікат ISO 9001.pdf
10 грудня 2020 08:48
Паспорт Карпець М.І..pdf
10 грудня 2020 08:48
Ліцензія.pdf
10 грудня 2020 08:48
Лист-відгук САД.pdf
10 грудня 2020 08:48
Лист ТОВ Експодор.pdf
10 грудня 2020 08:48
Лист ТЗ-ТОВ Експодор.pdf
10 грудня 2020 08:48
Лист ТЗ-МПП НАРА.pdf
10 грудня 2020 08:48
Лист ТЗ-КП Теребовля.pdf
10 грудня 2020 08:48
Лист поставка АСБ.pdf
10 грудня 2020 08:48
Лист ТЗ-Аветісян С.А..pdf
10 грудня 2020 08:48
21933 ТОВ ШЛЯХОВИК-Т p7s.7z
10 грудня 2020 08:48
Виписка ЄДР.pdf
10 грудня 2020 08:48
Відомості ЄДРПОУ.pdf
10 грудня 2020 08:48
Витяг ПДВ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Дочірнє підприємство “Львівський облавтодор” Відкритого акціонерного товариства “Державна акціонерна компанія “Автомобільні дороги України”

Товариство з обмеженою відповідальністю "ШЛЯХОВИК-Т"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Дочірнє підприємство “Львівський облавтодор” Відкритого акціонерного товариства “Державна акціонерна компанія “Автомобільні дороги України”
#31978981
Переможець 27 611 000,00
UAH з ПДВ
22 грудня 2020 16:20

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 22 грудня 2020 16:20

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Дочірнє підприємство “Львівський облавтодор” Відкритого акціонерного товариства “Державна акціонерна компанія “Автомобільні дороги України”
#31978981
27 611 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
25 листопада 2021 10:40
Електронний підпис укладений
17 листопада 2021 16:10
ДУ 8 11-02.21.PDF зміни до договору
17 листопада 2021 15:58
Електронний підпис укладений
26 жовтня 2021 15:10
ДУ_7 11-02.21.PDF зміни до договору
26 жовтня 2021 14:54
Електронний підпис укладений
28 вересня 2021 11:57
ДУ_6 11-02.21.PDF зміни до договору
28 вересня 2021 11:56
Електронний підпис укладений
20 вересня 2021 11:01
ДУ 5 11-02.21.PDF зміни до договору
20 вересня 2021 10:37
Електронний підпис укладений
14 липня 2021 12:50
ДУ 4 _11-02.21.PDF зміни до договору
14 липня 2021 12:24
Електронний підпис укладений
22 червня 2021 12:14
ДУ 3 11-02.21.PDF зміни до договору
22 червня 2021 12:13
Електронний підпис укладений
15 березня 2021 15:19
ДУ 2 11-02.21.PDF зміни до договору
15 березня 2021 15:17
Електронний підпис укладений
25 лютого 2021 14:38
ДУ 1 11-02.21.PDF зміни до договору
25 лютого 2021 14:36
Електронний підпис укладений
22 лютого 2021 16:47
Договір 11-02/21 укладений
22 лютого 2021 15:50

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
23 лютого 2021
Дата публікації змін до договору:
25 лютого 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Вилучення з Договору п.3.4
Номер договору про закупівлю: 11-02/21
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
12 березня 2021
Дата публікації змін до договору:
15 березня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Викласти Графік надання послуг в новій редакції
Номер договору про закупівлю: 11-02/21
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
22 червня 2021
Дата публікації змін до договору:
22 червня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Бюджетне фінансування у 2021 році
Номер договору про закупівлю: 11-02/21
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
14 липня 2021
Дата публікації змін до договору:
14 липня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Бюджетне фінансування у 2021 році
Номер договору про закупівлю: 11-02/21
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
17 вересня 2021
Дата публікації змін до договору:
20 вересня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Бюджетне фінансування у 2021 році
Номер договору про закупівлю: 11-02/21
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 вересня 2021
Дата публікації змін до договору:
28 вересня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Бюджетне фінансування у 2021 році
Номер договору про закупівлю: 11-02/21
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 жовтня 2021
Дата публікації змін до договору:
26 жовтня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Бюджетне фінансування у 2021 році
Номер договору про закупівлю: 11-02/21
Договір:
Номер додаткової угоди: 7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
17 листопада 2021
Дата публікації змін до договору:
17 листопада 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг)
Номер договору про закупівлю: 11-02/21
Договір:
Номер додаткової угоди: 8
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 18 лютого 2021 — 31 грудня 2022
Сума оплати за договором: 5 167 914,00
UAH (в тому числі ПДВ 861 319,00 UAH)