Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Консультативні послуги з супроводженням програмного забезпечення ( ДК021:72260000-5 Консультативні послуги з супроводженням програмного забезпечення )
Очікувана вартість
3 000,00 UAH
UA-2020-11-09-001755-c 9a62bd95346448109305d82eea542665
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Людмила Моргун

+380672508608 shevchenkovskiis-s@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 09 листопада 2020
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ШЕВЧЕНКІВСЬКА СІЛЬСЬКА РАДА
Код ЄДРПОУ: 04340187
Місцезнаходження: 51160, Україна , Дніпропетровська обл., Магдалинівський р-н, с. Шевченківка, вул. Кутузова, буд. 38
Контактна особа: Людмила Моргун
+380672508608
shevchenkovskiis-s@ukr.net
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:72260000-5: Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням


Згідно договору
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Консультативні послуги з супроводженням програмного забезпечення ( ДК021:72260000-5 Консультативні послуги з супроводженням програмного забезпечення )
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 51160, Україна, Дніпропетровська область, с. Шевченківка, вул. Кутузова,38
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 09 листопада 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 72260000-5 — Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Оплата буде здійснена одним платежом , протягом 5 календарних днів Пiсляоплата 5 Календарні 100

Тендерна документація

09 листопада 2020 10:23
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ХАЛАТУР ЛЮДМИЛА ВАСИЛІВНА
#2784011886
Переможець 3 000,00
UAH
09 листопада 2020 10:23

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
13 січня 2021 15:56
Електронний підпис укладений
09 листопада 2020 10:26
scanlite012.pdf укладений
09 листопада 2020 10:25

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 09 листопада 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 3 000,00
UAH