Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДСТУ БД.1.1-1:2013 Реконструкція мережі вуличного освітлення по вул. Тарнівецька , вул. Польова та частини вул.Миру в с. Концово Ужгородського району (ДК 021:2015 45310000-3 Електромонтажні роботи).
Очікувана вартість
317 585,00 UAH
UA-2020-11-09-001510-a f839e381aec241c28e3b97674ab59188
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Костик Людмила Михайлівна

+380312723386 vikinemes73@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Холмківська сільська рада Ужгородського району Закарпатської області
Код ЄДРПОУ: 22096259
Місцезнаходження: 89422, Україна , Закарпатська обл., Ужгородський район с Холмок, вул Свободи 50
Контактна особа: Костик Людмила Михайлівна
+380312723386
vikinemes73@gmail.com
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 09 листопада 2020 14:39
Звернення за роз’ясненнями: до 13 листопада 2020 09:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 26 листопада 2020 09:00
Очікувана вартість: 317 585,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 588,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 1587 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
по вул. Тарнівецька , вул. Польова та частини вул.Миру в с. Концово Ужгородського району
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 89423, Україна, Закарпатська область, с Концово, по вул. Тарнівецька , вул. Польова та частини вул.Миру в с. Концово Ужгородського району
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45310000-3 — Електромонтажні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Пiсляоплата 7 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
13 листопада 2020 08:53
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
09 листопада 2020 14:40
додаток 3 технічне завдання.docx
09 листопада 2020 14:40
Додаток 4 Проект договору.doc
09 листопада 2020 14:40
ОГОЛОШЕННЯ вул. Тарнівецька.doc
13 листопада 2020 08:53
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
12 листопада 2020 15:09
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
09 листопада 2020 14:46
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
09 листопада 2020 14:40
додаток 3 технічне завдання.docx
09 листопада 2020 14:40
Додаток 4 Проект договору.doc
09 листопада 2020 14:40
ОГОЛОШЕННЯ вул. Тарнівецька.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Банківська гарантія
Дата подання: 12 листопада 2020 09:03
Дата відповіді: 12 листопада 2020 15:14
В оголошенні про проведення закупівлі в електронній системі закупівель банківська гарантія відсутня, а у документації п.11.2 наявна. Як учасник має оформляти свою пропозицію?
Відповідь: Добрий день.Внесено зміни в оголошення про проведення спрощеної закупівлі. Забезпечення пропозиції:електронна банківська гарнтія.
Невідповідності в оголошенні
Дата подання: 12 листопада 2020 23:15
Дата відповіді: 13 листопада 2020 08:59
Шановний Замовнику! Звертаємо Вашу увагу, що у Вашому ОГОЛОШЕННІ про проведення спрощеної закупівлі ДСТУ БД.1.1-1:2013 Реконструкція мережі вуличного освітлення по вул. Тарнівецька , вул. Польова та частини вул.Миру в с. Концово Ужгородського району (ДК 021:2015 45310000-3 Електромонтажні роботи, оприлюдненому на веб порталі Уповноваженого органу UA-2020-11-09-001510-a наявний цілий ряд невідповідностей вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон). Зокрема: - в електронному полі оголошення та підпунктом 6.3. пункту 6 «Умови оплати:» Оголошення передбачено період (днів):7, проте в підпункті 6.6 цього ж пункту зазначено період проведення платежу протягом 30 банківських днів з дати підписання Сторонами Акту приймання виконаних будівельних робіт (форма №КБ-2в); - в електронному полі оголошення та підпунктом 11.1 пункту 11 «Забезпечення пропозицій учасників:» Оголошення передбачено розмір забезпечення пропозиції 1588,00 грн., що перевищує 0,5 % очікуваної вартості закупівлі(1587,92 грн.) та суперечить вимогам абзацу третього статті 25 Закону: «Розмір забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції у грошовому виразі не може перевищувати 0,5 відсотка очікуваної вартості закупівлі у разі проведення тендеру/спрощеної закупівлі на закупівлю робіт та 3 відсотків у разі проведення тендеру/спрощеної закупівлі на закупівлю товарів чи послуг на умовах, визначених тендерною документацією/оголошенням про проведення спрощеної закупівлі»; - у підпункті 11.2 пункту 11 «Забезпечення пропозицій учасників:» встановлено ряд безпідставних та необґрунтованих вимог щодо рейтингу банківської установи, якою надається банківська гарантія та необхідності завантаження додаткових документів (договір-заява про надання банківської гарантії, тощо), які жодним чином не впливають на суть та зміст банківської гарантії; - у підпункті 14.1 пункту 14 «Інша інформація:» встановлено дискримінаційні умови щодо мови, якою мають бути складені Документи, що входять до складу пропозиції та підготовлені безпосередньо Учасником – допускається наявність в пропозиції Учасника копій документів на російській мові, проте, таких умов не передбачено для мов інших національних меншин України – угорської, словацької, тощо; - у підпункті 14.1 пункту 14 «Інша інформація:» встановлено: Всі копії та кошторисні розрахунки, які завантажуються учасником у складі пропозиції мають містити дату (не раніше дати публікації цього оголошення), назву предмета закупівлі та номер її оголошення. Однак, кошторисні розрахунки та копії o Свідоцтва/виписки про державну реєстрацію (для юридичних осіб та суб'єктів підприємницької діяльності), o Статуту учасника (положення, установчого договору або іншого документу, який його замінює), o Копії Аналогічних договорів про виконання робіт на підтвердження досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору, o Відповідного (их) договору (-ів) (оренда, лізинг, надання послуг, тощо) на підтвердження парку машин та механізмів, що знаходяться у користуванні, o посвідчень, які підтверджують знання та протоколи атестаційної комісії на працівників, які будуть задіяні під час виконання робіт, а також копії посвідчень з допуску до роботи в електроустановках електромонтерів, (група з електробезпеки ІІІ до 1000 В), o протоколів або витяг з протоколу з перевірки знань з питань охорони праці на робітників що будуть задіяні при виконання робіт згідно закупівлі не можуть містити таких реквізитів. Також просимо роз’яснити як правильно розуміти вимогу пункту 9.2. Договору (Додаток 4 до оголошення) «ЗАМОВНИК на підставі подання ГЕНПІДРЯДЧИКА погоджує із замовником питання про залучення до виконання робіт субпідрядників. » ЗАМОВНИК погоджує з ЗАМОВНИКОМ?? Пунктом 20.1. Договору (Додаток 4 до оголошення) встановлено: Невід'ємною частиною цього Договору є: 1. Договірна ціна. 2. Календарний графік виконання робіт. Пунктом 4.1. Договору (Додаток 4 до оголошення) встановлено: Строк виконання робіт – 31.12.2020р. Невід'ємною частиною цього Договору є календарний графік виконання робіт. (Додаток 1 до Договору). Пунктом 11.1. Договору (Додаток 4 до оголошення) встановлено: ГЕНПІДРЯДНИК забезпечить виконання робіт у відповідності з проектно-технологічною документацією та згідно з календарним графіком, який він представить для узгодження ЗАМОВНИКУ протягом 10 днів з дня підписання Договору. Поясніть, будь ласка, яким Додатком до Договору є Календарний графік і коли він повинен бути підписаний. Просимо внести до ОГОЛОШЕННЯ про проведення спрощеної закупівлі необхідні зміни для приведення його у відповідність до вимог Закону та недопущення у подальшому відміни спрощеної закупівлі відповідно до вимог пункту 2) частини сімнадцятої статті 14 Закону у звязку з неможливістю усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель. Також звертаємо Вашу увагу, що відповідно до вимог абзацу четвертого частини сьомої статті 14 Закону, У разі внесення змін до оголошення про проведення спрощеної закупівлі строк для подання пропозицій продовжується замовником в електронній системі закупівель не менше ніж на два робочі дні.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: У разі якщо інформація, розміщена в електронній системі закупівель шляхом завантаження документів, містить відомості, що відрізняються від тих, які розміщені шляхом заповнення електронних полів, автентичною вважається інформація, розміщена шляхом заповнення електронних полів.
Проєкт договору може бути відредагований на стадіїї підписання (описки).Календарний графік робіт -Додаток 1 до оголошення
В оголошення про проведення спрощеної закупівлі може міститися інша інформація.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 26 листопада 2020 09:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "УЖ-СТРОЙ" 288 289,75
UAH з ПДВ
288 289,75
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

25 листопада 2020 19:18
Електронний підпис
25 листопада 2020 17:04
141_Довідка про працівників.pdf
25 листопада 2020 17:04
Повноваження щодо підпису.pdf
25 листопада 2020 17:04
Відомості з ЄДРПОУ.pdf
25 листопада 2020 17:04
Виписка з ЄДР.pdf
25 листопада 2020 17:04
Підписаний_Licenziya_PrivatBank.pdf
25 листопада 2020 17:04
Підписаний_G1120-6756-G_Zayava.pdf
25 листопада 2020 17:04
Підписаний_Dovirenist_Kovalenko_5669-K-O.pdf
25 листопада 2020 17:04
Підписаний_Dovidka_PrivatBank_Sankcii.pdf
25 листопада 2020 17:04
Підписаний_ГАРАНТІЯ 6756.zip
25 листопада 2020 17:04
Підписаний_ВИТЯГ от 17112020.pdf
25 листопада 2020 17:04
Підписаний_Rating_Privatbank.pdf
25 листопада 2020 17:04
63868131493276.pdf
25 листопада 2020 17:04
Статут.pdf
25 листопада 2020 17:04
СВІДОЦТВО.pdf
25 листопада 2020 17:04
Протокол з охорони праці.pdf
25 листопада 2020 17:04
Паспорт та ІПН.pdf
25 листопада 2020 17:04
Ліцензія.pdf
25 листопада 2020 17:04
Дозвільні документи.pdf
25 листопада 2020 17:04
Договір оренди т:з.pdf
25 листопада 2020 17:04
Установчі.pdf
25 листопада 2020 17:04
Розрахунок договірної ціни.pdf
25 листопада 2020 17:04
Проект Договору.pdf
25 листопада 2020 17:04
139_Гарантія ціни.pdf
25 листопада 2020 17:04
144_Технічне завдання.pdf
25 листопада 2020 17:04
142_Довідка про досвід.pdf
25 листопада 2020 17:04
140_Довідка про обладнання.pdf
25 листопада 2020 17:04
138_Пропозиція.pdf
25 листопада 2020 17:04
137_Згода санкції.pdf
25 листопада 2020 17:04
136_Довідка про підпис.pdf
25 листопада 2020 17:04
132_Довідка про довкілля.pdf
25 листопада 2020 17:04
130_Відомості про учасника.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "УЖ-СТРОЙ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "УЖ-СТРОЙ"
#40659684
Переможець 288 289,75
UAH з ПДВ
01 грудня 2020 11:32

Документи

01 грудня 2020 11:32
Електронний підпис
01 грудня 2020 11:30
протокол переможця.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 01 грудня 2020 11:32

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "УЖ-СТРОЙ"
#40659684
288 289,75
UAH з ПДВ
Документи

Документи

01 грудня 2020 11:32
Електронний підпис
01 грудня 2020 11:30
протокол переможця.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
05 січня 2021 10:36
Електронний підпис укладений
28 грудня 2020 11:23
дод угода 1.pdf зміни до договору
28 грудня 2020 11:20
Електронний підпис укладений
07 грудня 2020 14:08
83.pdf укладений
07 грудня 2020 14:05

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійшли згоди зменшити суму Договору на 13471,20 грн. в т.ч.ПДВ
Номер договору про закупівлю: 83/20-УЖ
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 07 грудня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 274 818,55
UAH (в тому числі ПДВ 41 222,78 UAH)