Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Термографічні медичні плівки
Очікувана вартість
550 000,00 UAH
UA-2020-11-07-000074-a 61d6e8974f954e35a6dd12c50efccdfc
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Гордієнко Кирил Петрович

+380444902319 idrnm@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Державна установа "Інститут ядерної медицини та променевої діагностики НАМН України"
Код ЄДРПОУ: 30188180
Місцезнаходження: 04050, Україна , Київська обл., м.Київ, вул. Платона Майбороди,32
Контактна особа: Гордієнко Кирил Петрович
+380444902319
idrnm@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 07 листопада 2020 15:47
Звернення за роз’ясненнями: до 13 листопада 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 19 листопада 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 23 листопада 2020 11:00
Початок аукціону: 24 листопада 2020 11:35
Очікувана вартість: 550 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 750,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:32350000-1: Частини до аудіо- та відеообладнання


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
150 коробка
Термографічні медичні плівки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04050, Україна, Київська область, м.Київ, вул. Платона Майбороди,32
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 32350000-1 — Частини до аудіо- та відеообладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 20 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
07 листопада 2020 15:47
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
07 листопада 2020 15:47
ТД _плівка_ядерна.docx
07 листопада 2020 15:47
Додаток 3 Технічні вимоги _плівка.docx
07 листопада 2020 15:47
Додаток 4 Проект Договору_плівка.doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-11-07-000074-a.c1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "КРОВЛЕКС ПЛЮС", Код ЄДРПОУ:42744598
Дата подання: 11 листопада 2020 13:39
Вимога щодо приведення тендерної документації у відповідність до чинного законодавства України
Шановний Замовнику!

Згідно Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон про закупівлі), закупівлі здійснюються за такими, серед іншого, принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; запобігання корупційним діям і зловживанням.

Однак Документація в чинній редакції складена з порушенням основних принципів публічних закупівель та інших норм, визначених Законом про закупівлі.

Пунктом 3.5 Додатку №3 до Документації передбачена вимога, згідно якої «З метою отримання гарантій на своєчасне постачання товару у кількості, якості та зі строками придатності, яких вимагає це оголошення, учасники повинні надати в складі пропозиції конкурсних торгів гарантійного листа виробника (офіційного представника, представництва або філії виробника якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України) яким підтверджується відповідність цим медико-технічним вимогам та можливість поставки товару, який є предметом закупівлі цих торгів, у необхідній кількості, з відповідними строками придатності. Гарантійний лист повинен підтверджувати відповідність медико-технічним вимогам, повну назву учасника, назву предмету закупівлі та номер закупівлі».

Cлід відзначити, що приймаючи до уваги сталу ділову практику у відносинах з дистрибуції медичних виробів, в т.ч. у сфері рентгенологічних досліджень, отримати від виробника (або його офіційного представника) гарантійний лист може лише обмежене коло суб’єктів господарювання, що пройшли процедуру «авторизації» у такого виробника (представника) та/або мають прямі договірні відносини з виробником (представником), тобто коло таких господарюючих суб’єктів, зазвичай, заздалегідь визначено та обмежено. Тобто цією вимогою порушуються одні з ключових принципів здійснення закупівель, а саме – добросовісна конкуренція серед учасників та недискримінація учасників.

З урахуванням вищенаведеного, з метою приведення документації у відповідність до вимог чинного законодавства та усунення вимог, що призводять до дискримінації учасників, як зазначено вище, вимагаємо:

- виключити п. 3.5 Додатку №3, що містить вищезгадану умову про надання гарантійного листа від виробника.

У випадку ігнорування даної вимоги будемо вимушені звернутися до компетентних державних органів, в т.ч. що здійснюють контроль за використанням бюджетних коштів, та до органу оскарження.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
13 листопада 2020 20:43
Залишити вимогу без задоволення
Надання роз*яснення на Вимогу щодо приведення тендерної документації у відповідність до чинного законодавства України

Документи

13 листопада 2020 20:38
ПРОТОКОЛ__вимога_плівка.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 24 листопада 2020 11:56

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
МАЛЕ ПРИВАТНЕ ТОРГОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "ОНІКО" 546 770,00
UAH з ПДВ
546 770,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ІМЕД" 549 000,00
UAH з ПДВ
549 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

03 грудня 2020 18:35
Електронний підпис
03 грудня 2020 18:31
Довідка з МВС.zip
03 грудня 2020 18:31
Довідка з ДПІ.zip
19 листопада 2020 18:02
Електронний підпис
19 листопада 2020 17:59
фінансова звітність.pdf
19 листопада 2020 17:59
тендерна пропозиція.pdf
19 листопада 2020 17:59
таблиця відповідності.pdf
19 листопада 2020 17:59
Свідоцтво ПДВ.pdf
19 листопада 2020 17:59
проект договору.pdf
19 листопада 2020 17:59
Наказ та переклад.pdf
19 листопада 2020 17:59
лист щодо ліцензії.pdf
19 листопада 2020 17:59
Копія Статуту.pdf
19 листопада 2020 17:59
довідки з банку.pdf
19 листопада 2020 17:59
довідка про працівників.pdf
19 листопада 2020 17:59
довідка про правомочність.pdf
19 листопада 2020 17:59
довідка про обладнання.pdf
19 листопада 2020 17:59
Витяг з ЄДР.pdf
19 листопада 2020 17:59
висновок СанГіг AGFA.pdf

Публічні документи

19 листопада 2020 12:15
Електронний підпис
19 листопада 2020 12:11
Пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

МАЛЕ ПРИВАТНЕ ТОРГОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "ОНІКО"

ТОВ "ІМЕД"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
МАЛЕ ПРИВАТНЕ ТОРГОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "ОНІКО"
#19242964
Переможець 546 770,00
UAH з ПДВ
02 грудня 2020 17:54

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 02 грудня 2020 17:54

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
МАЛЕ ПРИВАТНЕ ТОРГОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "ОНІКО"
#19242964
546 770,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
16 січня 2021 13:48
Електронний підпис укладений
15 грудня 2020 16:04
Договір_Оніко.pdf укладений
15 грудня 2020 16:04

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 14 грудня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 546 770,00
UAH (в тому числі ПДВ 35 770,00 UAH)