Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт фасаду житлового будинку №12 на вул.Архипенка у м. Львові
Очікувана вартість
157 510,00 UAH
UA-2020-11-06-015562-c 6340581504524db282d411b7f288e0f4
Спрощена закупівля    Спрощена    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Возняк Андрій Степанович

380322975954 inzhlmr@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент житлового господарства та інфраструктури Львівської міської ради
Код ЄДРПОУ: 34814670
Місцезнаходження: 79006, Україна , Львівська обл., Львів, пл.Ринок, 1, каб.422
Контактна особа: Возняк Андрій Степанович
380322975954
inzhlmr@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 06 листопада 2020 16:45
Звернення за роз’ясненнями: до 12 листопада 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 19 листопада 2020 00:00
Очікувана вартість: 157 510,00 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,63%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Джерело фінансування закупівлі: фінансування здійснюється у відповідності до механізму реалізації Програми затвердженої Ухвалою Львівської міської ради від 04.04.2019 року № 4821 за рахунок коштів міського бюджету м.Львова та коштів співвласників багатоквартирних будинків. Категорія замовника: згідно п.1 част.4 статті 2 Закону. Підрядник зобов’язаний не пізніше дати укладення Договору, внести забезпечення виконання Договору – у розмірі 5 відсотків від суми Договору у вигляді грошових коштів або банківської гарантії. У разі своєчасного та якісного виконання робіт згідно з умовами Договору Замовник повертає Підряднику забезпечення виконання Договору про закупівлю у терміни визначені Законом України «Про публічні закупівлі», а також у інших випадках передбачених статтею 27 Закону. Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі: в технічних вимогах (додаток 1). Методика оцінки міститься у вимогах до предмета спрощеної закупівлі.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт фасаду житлового будинку №12 на вул.Архипенка у м. Львові
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 липня 2021
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Підряднику перераховується аванс у розмірі частки співфінансування зазначеної у п. 2.1 Договору. Зарахування авансу здійснюється на підставі актів виконаних робіт (ф. КБ - 2в, ф. КБ - 3) протягом 90 днів з дати перерахування авансу, але не пізніше 25 грудня поточного року. Підрядник повертає невикористану суму авансу у строк не пізніше 25 грудня поточного року Аванс 90 Календарні 30
Виконання робіт Розрахунки проводяться тільки за фактично виконані роботи після підписання Замовником представлених Підрядником належно оформлених актів виконаних робіт (Форма КБ-2в) та довідки (Форма КБ-3), рахунку на оплату, шляхом проміжних платежів, протягом 10 календарних днів та тільки в межах бюджетних призначень. Проміжні платежі за виконані роботи здійснюються в межах не більш як 95 відсотків їх загальної вартості за договірною ціною. Кінцеві розрахунки здійснюються Замовником після виконання і приймання всіх передбачених Договором робіт протягом 14 днів після підписання акта готовності Об’єкта до експлуатації Пiсляоплата 10 Календарні 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
06 листопада 2020 16:48
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
06 листопада 2020 16:47
dodatok_1_тех_вим.doc
06 листопада 2020 16:47
dodatok_2_-договір.doc
06 листопада 2020 16:46
ДКТ.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 19 листопада 2020 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ДЕМ'ЯН ЛІНА АНТОНІВНА 157 510,00
UAH
157 510,00
UAH
Документи

Публічні документи

17 листопада 2020 18:36
Електронний підпис
17 листопада 2020 18:36
Технічні вимоги.pdf.p7s
17 листопада 2020 18:36
Технічні вимоги.pdf
17 листопада 2020 18:36
Підтвердження досвіду.pdf.p7s
17 листопада 2020 18:36
Підтвердження досвіду.pdf
17 листопада 2020 18:36
Загальні відомості.docx.pdf.p7s
17 листопада 2020 18:36
Загальні відомості.docx.pdf
17 листопада 2020 18:36
Довідка про працівників.pdf.p7s
17 листопада 2020 18:36
Довідка про працівників.pdf
17 листопада 2020 18:36
Довідка про обладнання.pdf.p7s
17 листопада 2020 18:36
Довідка про обладнання.pdf
17 листопада 2020 18:36
Акт КБ2(Палія 11а).pdf.p7s
17 листопада 2020 18:36
Акт КБ2(Палія 11а).pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ДЕМ'ЯН ЛІНА АНТОНІВНА

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ДЕМ'ЯН ЛІНА АНТОНІВНА
#2933109968
Відхилено 157 510,00
UAH
25 листопада 2020 08:46

Документи

25 листопада 2020 08:45
Електронний підпис
25 листопада 2020 08:43
Рішення.pdf

Інформація про відміну

Торги відмінено
Причина відміни
відхилення всіх пропозицій