Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Телевізійне й аудіовізуальне обладнання (Інтерактивна дошка в комплекті з кріпленнями та кабелем USB не менше 5 м для ЗДО № 6 в м.Фастові Київської обл.)
Очікувана вартість
24 000,00 UAH
UA-2020-11-06-013662-c cc2b2600463e45c4b1654576a38496b5
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Гандзюк Галина Олександрівна


380938061387
galinagandzyuk27@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління освіти виконавчого комітету Фастівської міської ради
Код ЄДРПОУ: 02143844
Місцезнаходження: 08500, Україна , Київська обл., Фастів, пл. Соборна, 1
Контактна особа: Гандзюк Галина Олександрівна
,380938061387
galinagandzyuk27@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 06 листопада 2020 15:40
Звернення за роз’ясненнями: до 12 листопада 2020 08:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 17 листопада 2020 17:00
Очікувана вартість: 24 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 120,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:32320000-2: Телевізійне й аудіовізуальне обладнання


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 штуки
Інтерактивна дошка в комплекті з кріпленнями та кабелем USB
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 08500, Україна, Київська область, Фастів, вул.Героїв Танкістів,3а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 листопада 2020
ДК 021:2015: 32320000-2 — Телевізійне й аудіовізуальне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Згідно статті 23 Бюджетного кодексу України бюджетні зобов’язання та платежі з бюджету здійснюються лише за наявності відповідного бюджетного призначення. Замовник здійснює оплату шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок постачальника у розмірі повної вартості придбаного товару не пізніше 10-ти календарних днів після отримання товару, згідно отриманих накладних та рахунків на товар. У випадку затримки оплати (відсутність фінансування), Замовник зобов’язується провести оплату поставленого товару протягом 10-ти календарних днів з моменту фінансування. Пiсляоплата 10 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
09 листопада 2020 15:42
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
09 листопада 2020 15:41
Додаток 4 Лист-згода.docx
09 листопада 2020 15:41
Додаток 3 Проект договору.docx
09 листопада 2020 15:40
ОГОЛОШЕННЯ.docx
09 листопада 2020 15:40
Додаток 1 Технічні характеристики.docx
09 листопада 2020 15:40
Додаток 1 Технічні характеристики.docx
09 листопада 2020 15:39
Додаток 2 Форма цінової пропозиції.docx
09 листопада 2020 15:38
Додаток 4 Лист-згода.docx
09 листопада 2020 15:38
Додаток 3 Проект договору.docx
09 листопада 2020 15:37
Додаток 2 Форма цінової пропозиції.docx
09 листопада 2020 15:35
ОГОЛОШЕННЯ.docx
09 листопада 2020 15:42
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
06 листопада 2020 15:49
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
09 листопада 2020 15:41
Додаток 4 Лист-згода.docx
06 листопада 2020 15:49
Додаток 4 Лист-згода.docx
09 листопада 2020 15:41
Додаток 3 Проект договору.docx
06 листопада 2020 15:47
Додаток 3 Проект договору.docx
09 листопада 2020 15:40
ОГОЛОШЕННЯ.docx
06 листопада 2020 15:46
ОГОЛОШЕННЯ.docx
09 листопада 2020 15:40
Додаток 1 Технічні характеристики.docx
09 листопада 2020 15:36
Додаток 1 Технічні характеристики.docx
09 листопада 2020 15:40
Додаток 1 Технічні характеристики.docx
06 листопада 2020 15:47
Додаток 1 Технічні характеристики.docx
09 листопада 2020 15:39
Додаток 2 Форма цінової пропозиції.docx
06 листопада 2020 15:47
Додаток 2 Форма цінової пропозиції.docx
09 листопада 2020 15:38
Додаток 4 Лист-згода.docx
09 листопада 2020 15:38
Додаток 3 Проект договору.docx
09 листопада 2020 15:37
Додаток 2 Форма цінової пропозиції.docx
09 листопада 2020 15:35
ОГОЛОШЕННЯ.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Рекомендація щодо внесення змін до Додатку 1
Дата подання: 10 листопада 2020 14:13
Дата відповіді: 10 листопада 2020 15:06
Шановний Замовнику! Висловлюємо Вам свою повагу! Ми, Учасник, який має намір взяти участь у Вашій закупівлі. Детально проаналізувавши Вашу тендерну документацію, виявили, що для того, щоб забезпечити Ваш заклад більш якіснішим та сучаснішим обладнанням, а також виконання своїх зобовʼязань учасником-переможцем на професіональному рівні, Вам потрібно розширити вимоги в документації, а саме технічній частині. Повідомляємо Вам, що відповідно до ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник має право вносити зміни до оголошення про проведення спрощеної закупівлі та вимог до предмета закупівлі. Виходячи з вищепереліченого, рекомендуємо Вам внести зміни до технічної частини, а саме додати вимогу про надання учасниками наступних документів: 1. Авторизаційний лист від виробника або його офіційного представника на території України, з зазначенням найменування учасника, номера торгів, назви товару на інтерактивну дошку та програмне забезпечення до інтерактивної дошки. Обгрунтування: даний документ, підтверджує, що запропоноване обладнання буде закуповуватись у офіційних представників і допоможе Вам уникнути постачання нелегально завезеного на територію України товару. 2. Свідоцтво про визнання відповідності педагогічним вимогам, видане МОН України на інтерактивні дошки та базове програмне забезпечення. Обгрунтування: даний документ, дає Вам можливість бути впевненим в тому що, інтерактивні дошки дійсно відповідають наказам МОН та рекомендовані для використання в навчальних закладах. 3. Свідоцтво на знак для товарів і послуг (на торгівельну марку інтерактивних дошок), що підтверджує право власності  та реестрацію торгівельної марки в Україні. Свідоцтво України на знак для товарів і послуг є офіційним охоронним документом, який повинен бути виданий від  імені держави уповноваженим на це органом – Міністерством розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України (Мінекономіки). Обгрунтування: дане свідоцтво підтверджує надійність постачальника та гарантію того, що постачальник виконає свої гарантійні зобов’язання (протягом 3-х років!) та не зупинить ввіз продукції на територію України під торгівельною маркою, що не зареєстрована на території України. Дане свідоцтво є надійним підтвердженням гарантійного строку та зобов'язань. 4. Допуск з електробезпеки для осіб (особи), які (яка) будуть виконувати монтаж обладнання (Обов’язкова надати копію Посвідчення Спеціаліста з установки інтерактивного обладнання у складі тендерної пропозиції). Обгрунтування: вказаний документ забезпечить безпечність здійснення робіт щодо встановлення обладнання, гарантуватиме якість і надійність таких робіт, а також здійснення їх кваліфікованими спеціалістами. Вищезазначені рекомендації ніяк не дискримінують учасників, а лише звільнять Вас від ризику закупівлі неякісного або нелегального обладнання.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учасник! Ваша рекомендація буде розглянута.
Порада щодо внесення змін
Дата подання: 10 листопада 2020 14:22
Дата відповіді: 10 листопада 2020 15:05
Шановний Замовнику! Висловлюємо Вам свою повагу та повідомляємо наступне: Відповідно до п.2 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі" № 922-VIII від 25 грудня 2015 року, тендерна документація повинна містити інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики. Проаналізувавши детально данну закупівлю, було виявлено, що очікувана вартість Вашої закупівлі дозволяє придбати дійсно якісне, сучасне та зручне у користуванні обладнання, також, повідомляємо, що програмне забезпечення до інтерактивної дошки є невідʼємною її складовою, так як повноцінно використовувати інтерактивне обладнання можливо лише з відповідним програмним забезпеченням. Згідно законодавства України, Замовник самостійно визначає перелік та характеристики предмету закупівлі у відповідності до його потреб та в межах бюджетного фінансування, тому для раціонального витрачання бюджету Вашої закупівлі та уникнення завищення цін, а також постачання неякісного інтерактивного обладнання, рекомендуємо внести зміни в технічну частину, а саме характеристики інтерактивної дошки (або спеціалізоване програмне забезпечення) та додати наступну інформацію: Спеціалізоване програмне забезпечення навчального призначення: для створення, перегляду та програвання інтерактивного навчального контенту; сумісне з операційною системою комп’ютера вчителя; обовʼязкова наявність 10 бібліотек інтерактивних 3D моделей (не менше 1 500) для створення навчального контенту; бібліотеки за складовими групами повинні бути сгруповані наступним чином: біологія тварин, геометрія, геологія, фізика, культура, астрономія, палеонтологія, біологія рослин, хімія, біологія людини; можливість переміщувати 3D-моделі в реальний світ за допомогою розширеної реальності (AR) ; наявність, функції глибокого збільшення, що дозволяє переглядати моделі на рівні мікроскопа; можливість пояснити складні поняття, використовуючи ілюстративні 3D-моделі з детальним багатомовним описом за вибором вчителя; можливість перевірки знання учнів, під час викладання, за допомогою функції сліпої карти, яка доступна для кожної моделі; можливість синхронізації спеціалізованого програмного забезпечення із Office та використання інтерактивних 3D-моделей в своїх презентаціях; можливість використання програмного забезпечення на обладнанні, яке вже використовують у школі: ПК, планшети, сенсорні панелі, інтерактивні дошки, онлайн чи офлайн. Спеціалізоване програмне забезпечення повинно мати рекомендації провідних закордонних університетів. Для підтвердження функціональності та всіх вищеперелічених характеристик надати посилання для скачування пробної версії спеціалізованого програмного забезпечення та посилання на офіційний сайт виробника (або офіційного дистрибютора на території України) програмного забезпечення. Також, надати Авторизаційні листи від розробника або офіційного дистрибютора базового та спеціалізованого програмного забезпечення з зазначенням найменування учасника, номера торгів та назви програмного забезпечення. Відповідно до Наказу Міністерства освіти і науки №574 та інших законодавчих актів, інтерактивна дошка/панель повинні обовʼязково бути укомплектовані програмним забезпеченням, тому внесення змін в тендерну документацію буде обгрунтованим та цілеспрямованим рішенням Замовника.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учасник! Ваше звернення буде розглянуто.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 17 листопада 2020 17:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ КОЛЯДЕНКО ІГОР ВІКТОРОВИЧ 24 000,00
UAH з ПДВ
24 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

17 листопада 2020 15:32
Електронний підпис
17 листопада 2020 15:32
9. Сертифікат на ІД.pdf
17 листопада 2020 15:32
8. Сертифікат ІД.pdf
17 листопада 2020 15:32
6. Проект договору.pdf
17 листопада 2020 15:32
3. Виписка з ЄДР.pdf
17 листопада 2020 15:32
2. ОРИГІНАЛ ПАСПОРТУ і КОД.pdf
17 листопада 2020 15:32
13. Лист-згода.pdf
17 листопада 2020 15:32
10. Технічні характеристики.pdf
17 листопада 2020 15:32
1. Форма цінової пропозиції.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ КОЛЯДЕНКО ІГОР ВІКТОРОВИЧ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ КОЛЯДЕНКО ІГОР ВІКТОРОВИЧ
#2241212756
Переможець 24 000,00
UAH з ПДВ
23 листопада 2020 09:50

Документи

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 23 листопада 2020 09:50

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ КОЛЯДЕНКО ІГОР ВІКТОРОВИЧ
#2241212756
24 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
01 грудня 2020 14:09
Договір 393.pdf укладений
01 грудня 2020 14:08

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 24 000,00
UAH