Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Встановлення вікон металопластикових для Озерненського ЦРД "Сонячний теремок" Новогуйвинської селищної ради
Очікувана вартість
7 085,00 UAH
UA-2020-11-06-011724-c 00f6c414630b438aa6c142497b2ee83c
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Людмила Романюк

+380981303866 ludar15@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 06 листопада 2020
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: НОВОГУЙВИНСЬКА СЕЛИЩНА РАДА ЖИТОМИРСЬКОГО РАЙОНУ ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСТІ (НОВОГУЙВИНСЬКА С/РАДА)
Код ЄДРПОУ: 04348303
Місцезнаходження: 12441, Україна , Житомирська обл., Житомирський р-н, смт. Новогуйвинське, Вул. Дружби Народів, 5
Контактна особа: Людмила Романюк
+380981303866
ludar15@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45420000-7: Столярні та теслярні роботи


Якість робіт повинна відповідати вимогам діючих держстандартів, норм і умов замовлення
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Встановлення вікон металопластикових для Озерненського ЦРД "Сонячний теремок" Новогуйвинської селищної ради
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 12443, Україна, Житомирська область, смт. Озерне, Авіаційна, 84/385 (Озерненський центр розвитку дитини "Сонячний теремок")
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 04 листопада 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45421100-5 — Встановлення дверей, вікон і пов’язаних конструкцій

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 10 Календарні 100

Тендерна документація

06 листопада 2020 14:54
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ЛУБКІВСЬКИЙ СЕРГІЙ ГРИГОРОВИЧ
#2756517553
Переможець 7 085,00
UAH
06 листопада 2020 14:54

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
11 листопада 2020 17:21
Електронний підпис укладений
06 листопада 2020 14:55
Договір №14.pdf укладений
06 листопада 2020 14:55

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 04 листопада 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 7 085,00
UAH