Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Стійка артроскопічна (вiдеоендоскопiчний комплекс (НК 024:2019: 35616 Система ендоскопічної візуалізації, ДК 021:2015: 33168100-6); шейверна консоль (НК 024:2019: 36224 Система шейверна артроскопічна, з живленням від мережі, ДК 021: 2015: 33164000-7); артроскопічні інструменти (НК 024:2019: 44091 Багаторазовий набір для проведення хірургічної артроскопії, що не містить лікарських засобів, ДК 021: 2015: 33168000-5); електрохірургічний апарат (НК 024:2019: 44776 Електрохірургічна система, ДК 021: 2015: 33161000-6)
Очікувана вартість
3 800 000,00 UAH
UA-2020-11-06-011140-c e29abd9beb974a07a7911853ba627ddf
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ірина Олександрівна Філенко

+380645244151 tender_lokb@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство Луганської обласної ради "Луганська обласна клінічна лікарня"
Код ЄДРПОУ: 01983789
Місцезнаходження: 93401, Україна , Луганська обл., м. Сєвєродонецьк, вул. Сметаніна, буд. 5
Контактна особа: Ірина Олександрівна Філенко
+380645244151
tender_lokb@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 06 листопада 2020 14:39
Звернення за роз’ясненнями: до 14 листопада 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 20 листопада 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 24 листопада 2020 08:00
Початок аукціону: 25 листопада 2020 15:54
Очікувана вартість: 3 800 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 38 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33160000-9: Устаткування для операційних блоків


Всі документи, що подаються учасниками відкритих торгів в електронному вигляді через електронну систему закупівель складаються українською мовою
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 комплект
Вiдеоендоскопiчний комплекс
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 93400, Україна, Луганська область, місто Сєвєродонецьк, вулиця Пивоварова, будинок 4
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 28 грудня 2020
ДК 021:2015: 33168100-6 — Ендоскопи
НК 024:2019: 35616 — Система ендоскопічної візуалізації
1 комплект
Шейверна консоль
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 93400, Україна, Луганська область, місто Сєвєродонецьк, вулиця Пивоварова, будинок 4
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 28 грудня 2020
ДК 021:2015: 33164000-7 — Обладнання для лапароскопічних операцій
НК 024:2019: 36224 — Система шейверна артроскопічна, з живленням від мережі
1 комплект
Артроскопічні інструменти
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 93400, Україна, Луганська область, місто Сєвєродонецьк, вулиця Пивоварова, будинок 4
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 28 грудня 2020
ДК 021:2015: 33168000-5 — Ендоскопічні та ендохірургічні інструменти
НК 024:2019: 44091 — Багаторазовий набір для проведення хірургічної артроскопії, що не містить лікарських засобів
1 комплект
Електрохірургічний апарат
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 93400, Україна, Луганська область, місто Сєвєродонецьк, вулиця Пивоварова, будинок 4
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 28 грудня 2020
ДК 021:2015: 33161000-6 — Електрохірургічні прилади
НК 024:2019: 44776 — Електрохірургічна система

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Підписання договору Попередня оплата перераховується Учаснику на підставі рахунку-фактури на попередню оплату, протягом 14-ти робочих днів з дати підписання Договору Аванс 14 Робочі 50
Поставка товару Остаточний розрахунок за договором здійснюється протягом 14-ти робочих днів з дати підписання сторонами видаткової накладної на поставку товару та Акту приймання-передачі товару Пiсляоплата 14 Робочі 50

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 25 листопада 2020 16:15

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "МЕДІНВЕСТ ЮА" 3 794 220,00
UAH з ПДВ
3 794 220,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ЮСТЕЙТ СОЛЮШНС" 3 798 000,00
UAH з ПДВ
3 798 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

23 листопада 2020 18:27
Електронний підпис
23 листопада 2020 18:22
Довідка про корупцію.pdf
23 листопада 2020 18:22
Довідка п.11 ч.1 ст.17.pdf
23 листопада 2020 18:22
Відповідність 3.zip
23 листопада 2020 18:22
Технична частина.zip
23 листопада 2020 18:22
Відповідність 2.zip
23 листопада 2020 18:22
Тендерна пропозиція.pdf
23 листопада 2020 18:22
Кваліфікація.zip
23 листопада 2020 18:22
Инструкции.rar
23 листопада 2020 18:22
Відповідність 1.zip
23 листопада 2020 18:22
Авторизаційні листи.zip

Публічні документи

30 листопада 2020 15:26
Електронний підпис
30 листопада 2020 15:26
надає переможець.pdf
23 листопада 2020 21:02
Електронний підпис
23 листопада 2020 21:01
20.Копія виписки з ЄДР.pdf
23 листопада 2020 21:01
19.Копія витягу ПДВ.pdf
23 листопада 2020 21:01
18.Копія Статуту.pdf
23 листопада 2020 21:01
14.Проєкт договору.pdf
23 листопада 2020 21:01
2.Відомості про учасника.pdf
23 листопада 2020 21:01
1.Тендерна пропозиція.pdf
23 листопада 2020 21:01
Реєстр пропозиції.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "МЕДІНВЕСТ ЮА"

ТОВ "ЮСТЕЙТ СОЛЮШНС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "МЕДІНВЕСТ ЮА"
#43852685
Відхилено 3 794 220,00
UAH з ПДВ
27 листопада 2020 13:42
ТОВ "ЮСТЕЙТ СОЛЮШНС"
#43607068
Переможець 3 798 000,00
UAH з ПДВ
30 листопада 2020 09:02

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 30 листопада 2020 09:02

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ЮСТЕЙТ СОЛЮШНС"
#43607068
3 798 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
04 січня 2021 10:20
Електронний підпис зміни до договору
15 грудня 2020 13:52
Додаткова угода № 1 від 15.12.2020р.pdf зміни до договору
15 грудня 2020 13:50
Електронний підпис укладений
15 грудня 2020 08:08
Договір № 215 від 15.12.2020р.pdf укладений
15 грудня 2020 08:05

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
15 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
15 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв’язку з набранням чинності Постанови КМУ «Про внесення змін до постанов Кабінету Міністрів України від 4 грудня 2019 р. № 1070 і від 22 липня 2020 р. № 641» № 1198 від 02.12.2020 р. Сторони домовилися внести зміни до п. 4.1., п. 5.1., п.7.2.5. Договору про закупівлю № 215 від 15.12.2020 р. та викласти їх у новій редакції : - «4.1. Розрахунки проводяться шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Учасника після отримання Замовником поставленого Товару, на підставі видаткової накладної протягом семи банківських днів після поставки Товару.»; - виключити з Договору про закупівлю № 215 від 15.12.2020 р. «п.п. 4.1.1. Замовник перераховує Учаснику попередню оплату за товар в розмірі 50% від суми договору, що становить 1 899 000,00 грн. (один мільйон вісімсот дев’яносто дев’ять тисяч гривень 00 копійок), в тому числі ПДВ 124 233 ,64 грн. з урахуванням положень Постанови Кабінету Міністрів України «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» від 4 грудня 2019 р. № 1070»; - виключити з Договору про закупівлю № 215 від 15.12.2020 р. «п.п. 4.1.2. Замовник перераховує Учаснику остаточну оплату за товар в розмірі 50% від суми договору, що 1 899 000,00 грн. (один мільйон вісімсот дев’яносто дев’ять тисяч гривень 00 копійок), в тому числі ПДВ 124 233 ,65 після його фактичної поставки, згідно умов цього Договору.»; - виключити з Договору про закупівлю № 215 від 15.12.2020 р. «п.4.2. Документом, що підтверджує зобов'язання Замовника сплатити Учаснику кошти за придбання товару є: - згідно п. 4.1.1. – попередня оплата перераховується Учаснику на підставі рахунку-фактури на попередню оплату, протягом 14-ти робочих днів з дати підписання Договору; - згідно п. 4.1.2. – остаточний розрахунок за договором здійснюється протягом 14-ти робочих днів з дати підписання Сторонами видаткової накладної на поставку товару та Акту приймання-передачі товару.»; - виключити з Договору про закупівлю № 215 від 15.12.2020 р. «п.4.3. У разі якщо Учасник не поставив товар у строки, встановлені цим Договором, або додатковими умовами до нього, він зобов’язаний повернути Замовнику повну суму здійсненої попередньої оплати з нарахуванням відсотків за користування чужими коштами в розмірі річної відсоткової плати на рівні подвійної облікової ставки НБУ. Проценти нараховуються на суму передоплати починаючи із дня, коли товар повинен бути переданий Замовнику, і до дня фактичного повернення йому передоплати на банківський рахунок.»; - «5.1. Строк поставки товару: до 30 грудня 2020 р. Датою поставки товару вважається дата підписання видаткової накладної уповноваженими представниками Сторін.»; - «7.2.5. Повернути видаткову накладну Учаснику без здійснення оплати в разі неналежного оформлення документів, зазначених у пункті 4.1. розділу IV цього Договору (відсутність печатки, підписів тощо)».
Номер договору про закупівлю: 215
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 15 грудня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 3 798 000,00
UAH (в тому числі ПДВ 248 467,29 UAH)