Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

35820000-8 Допоміжне екіпірування (35821000-5 Прапори, 35821100-6 Флагштоки)
Очікувана вартість
12 000,00 UAH
UA-2020-11-06-010141-c 832cf90c039a45d6a42ddb51541c171a
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Снурніков Олександр Іванович

380974838195 tender_tusso@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Територіальне управління Служби судової охорони у м. Києві та Київській області
Код ЄДРПОУ: 43162533
Місцезнаходження: 01601, Україна , м. Київ обл., м. Київ, Жилянська, будинок 58-Б
Контактна особа: Снурніков Олександр Іванович
380974838195
tender_tusso@ukr.net
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 06 листопада 2020 14:11
Звернення за роз’ясненнями: до 12 листопада 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 17 листопада 2020 00:00
Очікувана вартість: 12 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 120,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:35820000-8: Допоміжне екіпірування


ТЕРИТОРІАЛЬНЕ УПРАВЛІННЯ СЛУЖБИ СУДОВОЇ ОХОРОНИ У М.КИЄВІ ТА КИЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ, 01601, м.Київ, ВУЛИЦЯ ЖИЛЯНСЬКА, будинок 58-Б,43162533, ОРГАН ДЕРЖАВНОЇ ВЛАДИ Уповноважена особа за організацію та проведення процедур закупі Снурніков О.І. згідно ДК 021:2015 - 35820000-8 Допоміжне екіпірування (35821000-5 Прапори, 35821100-6 Флагштоки)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2 штуки
Прапор України (поліестер)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 35821000-5 — Прапори
2 штуки
Прапор Служби (поліестер)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 35821000-5 — Прапори
1 штуки
Прапор України (атлас)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 35821000-5 — Прапори
1 штуки
Прапор Служби (атлас)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 35821000-5 — Прапори
2 штуки
Підставка для флагштока
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 35821100-6 — Флагштоки
6 штуки
Флагшток
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 35821100-6 — Флагштоки
1 штуки
Наконечник "капля" без тризуба
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 35821100-6 — Флагштоки
1 штуки
Наконечник "капля" з тризубом
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 35821100-6 — Флагштоки

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки за поставлений Товар проводяться Замовником шляхом оплати за фактично поставлений Товар протягом 10 банківських днів після надання Учасником видаткової та/або товаро-транспортної накладної, підписаної уповноваженими особами обох сторін після факту приймання товару, за умов надходження бюджетних коштів на рахунок Замовника за даним кодом видатків. Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
06 листопада 2020 14:12
ОГОЛОШЕННЯ, вимоги та договір листопад 2020 ПРАПОРИ.docx
06 листопада 2020 14:12
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 17 листопада 2020 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "РА "БЛІЦ" 11 440,00
UAH з ПДВ
11 440,00
UAH з ПДВ
Документи

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "РА "БЛІЦ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "РА "БЛІЦ"
#41246899
Переможець 11 440,00
UAH з ПДВ
17 листопада 2020 12:08

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 17 листопада 2020 12:08

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "РА "БЛІЦ"
#41246899
11 440,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
14 січня 2021 16:15
Електронний підпис укладений
27 листопада 2020 16:15
Договір № 191-20 від 27.11.2020 прапори та флагштоки.pdf укладений
27 листопада 2020 16:14

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 11 440,00
UAH