Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Система моніторингу глибини наркозу, 3 найменування
Очікувана вартість
500 000,00 UAH
UA-2020-11-06-003634-b 94f4742cb5574c7592c9a02846cc6780
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Беденок Лілія Василівна

+380442840810 doztender@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент охорони здоров'я виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)
Код ЄДРПОУ: 02012906
Вебсайт: http://health.kievcity.gov.ua
Місцезнаходження: 01001, Україна , Київська обл., місто Київ, вулиця Прорізна, 19
Контактна особа: Беденок Лілія Василівна
+380442840810
doztender@ukr.net
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 06 листопада 2020 17:40
Звернення за роз’ясненнями: до 13 листопада 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 19 листопада 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 23 листопада 2020 18:00
Початок аукціону: 24 листопада 2020 11:18
Очікувана вартість: 500 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 500,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 15000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33170000-2: Обладнання для анестезії та реанімації


Строк поставки товарів: протягом 2020 року (не більше 30 днів з дати отримання письмової заявки Замовника)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 од
найменування 1 - 33170000-2 Обладнання для анестезії та реанімації - Монітор для визначення глибини анестезії (41920 Монітор для визначення глибини анестезії) - 1 од. (Категорія замовника: орган місцевого самоврядування. Мова, якою повинні готуватися тендерні пропозиції: українська.)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01001, Україна, м. Київ, м. Київ, Шевченківський район, вулиця Прорізна, будинок 19
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 33170000-2 — Обладнання для анестезії та реанімації
НК 024:2019: 41920 — Монітор для визначення глибини анестезії
50 од
найменування 2 - 33170000-2 Обладнання для анестезії та реанімації - Разовий аналітичний електрод (11440 Разовий аналітичний електрод) - 50 од. (Категорія замовника: орган місцевого самоврядування. Мова, якою повинні готуватися тендерні пропозиції: українська.)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01001, Україна, м. Київ, м. Київ, Шевченківський район, вулиця Прорізна, будинок 19
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 33170000-2 — Обладнання для анестезії та реанімації
НК 024:2019: 11440 — Разовий аналітичний електрод
1 од
найменування 3 - 33170000-2 Обладнання для анестезії та реанімації - Модуль системи моніторингу стану пацієнта, електроенцефалографічний (37323 Модуль системи моніторингу стану пацієнта, електроенцефалографічний) - 1 од. (Категорія замовника: орган місцевого самоврядування. Мова, якою повинні готуватися тендерні пропозиції: українська.)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01001, Україна, м. Київ, м. Київ, Шевченківський район, вулиця Прорізна, будинок 19
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 33170000-2 — Обладнання для анестезії та реанімації
НК 024:2019: 37323 — Модуль системи моніторингу стану пацієнта, електроенцефалографічний

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки проводяться відповідно до статті 49 Бюджетного кодексу України шляхом оплати Замовником вартості товарів, зазначених в специфікації до договору, після їх отримання та згідно пред'явленої учасником видаткової накладної. У разі затримки бюджетного фінансування, розрахунки проводяться протягом 5 банківських днів з дати отримання замовником на свій реєстраційний рахунок бюджетного призначення на фінансування закупівлі за вказаним напрямом Пiсляоплата 5 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
06 листопада 2020 17:44
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
06 листопада 2020 17:40
Оголошення про заплановану закупівлю.pdf
06 листопада 2020 17:40
ТД обл. наркоз. 2.pdf
06 листопада 2020 17:40
Додаток 5 (Загальна інформація про учасника).pdf
06 листопада 2020 17:40
Додаток 4 (Проект договору).pdf
06 листопада 2020 17:40
Додаток 3 (Документи після акцепту).pdf
06 листопада 2020 17:40
Додаток 2 (Технічні вимоги).pdf
06 листопада 2020 17:40
Додаток 1 (Кваліфікація).pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 24 листопада 2020 11:39

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Виноградов Я.О. 499 000,00
UAH з ПДВ
499 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ІНСТАМЕД" 499 980,66
UAH з ПДВ
499 980,66
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

02 грудня 2020 18:00
Документи від переможця
02 грудня 2020 17:59
Документи від переможця
16 листопада 2020 15:45
Електронний підпис
16 листопада 2020 15:42
4. Технічна частина - 2.pdf
16 листопада 2020 15:42
4. Технічна частина -1.pdf
16 листопада 2020 15:42
3. Тендерна пропозиція.pdf
16 листопада 2020 15:42
2. Проект Договору.pdf
16 листопада 2020 15:42
1. Кваліфікація учасника.pdf
16 листопада 2020 15:42
Лист НБУ по ліцензії (1).pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Виноградов Я.О.

ТОВ "ІНСТАМЕД"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Виноградов Я.О.
#3112017419
Переможець 499 000,00
UAH з ПДВ
01 грудня 2020 11:40

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 01 грудня 2020 11:40

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Виноградов Я.О.
#3112017419
499 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
28 січня 2021 11:30
Електронний підпис укладений
15 грудня 2020 17:28
Договір 243 укладений
15 грудня 2020 17:27

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 15 грудня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 499 000,00
UAH