Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Реєстрація підписувача в Автоматизованій системі кваліфікованого надавача електронних довірчих послуг, з метою отримання ним кваліфікованих електронних довірчих послуг та обслуговуванням даних підписувача Надавачем протягом одного року
Очікувана вартість
600,00 UAH
UA-2020-11-06-002786-a d7e6b0f5520d4bba8945afa330febb25
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Галущак Леся Анатоліївна

+380671709303 lesyahaluschak@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 09 листопада 2020
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ГУ Держпродспоживслужби в Хм.обл
Код ЄДРПОУ: 40358308
Місцезнаходження: 29000, Україна , Хмельницька обл., Хмельницький, Шевченка, 53
Контактна особа: Галущак Леся Анатоліївна
+380671709303
lesyahaluschak@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:72310000-1: Послуги з обробки даних


Головне управління Держпродспоживслужби в Хмельницькій області, м. Хмельницький вул. Шевченка, 53 (ЄДРПОУ 40358308)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Ціна за одиницю: 600UAH з ПДВ
Реєстрація підписувача в Автоматизованій системі кваліфікованого надавача електронних довірчих послуг, з метою отримання ним кваліфікованих електронних довірчих послуг та обслуговуванням даних підписувача Надавачем протягом одного року
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 29000, Україна, Хмельницька область, м. Хмельницький, вул. Шевченка, 53
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 72310000-1 — Послуги з обробки даних

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Згідно акту наданих послуг Пiсляоплата 30 Робочі 100

Тендерна документація

06 листопада 2020 15:30
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ДП "Національні інформаційні системи"
#39787008
Переможець 600,00
UAH з ПДВ
06 листопада 2020 15:35

Документи

06 листопада 2020 15:34
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
04 січня 2021 13:45
Електронний підпис укладений
09 листопада 2020 15:02
договір укладений
06 листопада 2020 15:37

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Реєстрація підписувача в Автоматизованій системі кваліфікованого надавача електронних довірчих послуг, з метою отримання ним кваліфікованих електронних довірчих послуг та обслуговуванням даних підписувача Надавачем протягом одного року 1 послуга 600,00
UAH з ПДВ

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 06 листопада 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 600,00
UAH (в тому числі ПДВ 100,00 UAH)