Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Комплект обладнання для реконструкції системи охолодження генератора 1000 МВт з переведенням на замкнуту систему охолодження для енергоблока № 2 ВП ЮУАЕС
The set of equipment for the refrigeration system of generator 1000 MWe reconstruction with converting to the closed refrigeration system for the power unit №2 of SS SUNPP
Очікувана вартість
33 960 219,60 UAH
UA-2020-11-06-001035-a 44d16fa9f0f54e04bcd70d3ea3c6125a
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Худенко Ірина Валентинівна

+380442069767 tender-naek@direkcy.atom.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "НАЦІОНАЛЬНА АТОМНА ЕНЕРГОГЕНЕРУЮЧА КОМПАНІЯ "ЕНЕРГОАТОМ"
Код ЄДРПОУ: 24584661
Вебсайт: http://www.energoatom.kiev.ua
Місцезнаходження: 01032, Україна , Київська область обл., Київ, ВУЛИЦЯ НАЗАРІВСЬКА, будинок 3
Контактна особа: Худенко Ірина Валентинівна
+380442069767
tender-naek@direkcy.atom.gov.ua
Додаткові контактні особи: Таванець Роман Миколайович
(044) 523-40-04
r.tavanets@ak.atom.gov.ua
Якубець В.О.
(05136) 4-41-28
v_yakubets@sunpp.atom.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання
Official name: State Enterprise “National Nuclear Energy Generating Company “Energoatom”
National ID: 24584661
Contact point: Khudenko Irina
+380442069767
tender-naek@direkcy.atom.gov.ua
Additional contacts: Таванець Роман Миколайович
(044) 523-40-04
r.tavanets@ak.atom.gov.ua
Якубець В.О.
(05136) 4-41-28
v_yakubets@sunpp.atom.gov.ua

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 06 листопада 2020 11:16
Звернення за роз’ясненнями: до 04 грудня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 10 грудня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 14 грудня 2020 11:00
Початок аукціону: 06 січня 2021 11:48
Очікувана вартість: 33 960 219,60 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 169 801,10 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 339602.19 UAH
Publication date: 06 листопада 2020 11:16
Enquiries until: 04 грудня 2020 00:00
Complaints submission until: до 10 грудня 2020 00:00
Time limit for receipt of tenders: 14 грудня 2020 11:00

Information

Estimated total value: 33 960 220 UAH including VAT
Minimal lowering step: 169 801 UAH
Minimal lowering step, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:42510000-4: Теплообмінники, кондиціонери повітря, холодильне обладнання та фільтрувальні пристрої


Scope of the procurement
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 комп.
Комплект обладнання для реконструкції системи охолодження генератора 1000 МВт з переведенням на замкнуту систему охолодження для енергоблока № 2 ВП ЮУАЕС
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 42510000-4 — Теплообмінники, кондиціонери повітря, холодильне обладнання та фільтрувальні пристрої

The set of equipment for the refrigeration system of generator 1000 MWe reconstruction with converting to the closed refrigeration system for the power unit №2 of SS SUNPP
CPV: 42510000-4
Період постачання: з 20 квітня 2021 по 31 травня 2021

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару якщо учасник є резидентом – оплата товару проводиться Замовником шляхом перерахування коштів протягом 120 робочих днів з моменту підписання сторонами акту приймання-передачі товару. якщо учасник не є резидентом – оплата товару проводиться Замовником шляхом перерахування коштів протягом 120 робочих днів з моменту поставки, за умови належним чином оформленої митної декларації та позитивних результатів проведення вхідного контролю, що підтверджується відповідними актами та ярликом на придатну продукцію. Учасник має право зазначити більший термін відстрочки оплати товару. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції - усі документи, що готуються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою. Надані у складі тендерної пропозиції документи, що підготовлені (розроблені) не учасником, можуть бути викладені як українською, так й іноземною мовами. У разі надання у складі тендерної пропозиції будь-яких документів іноземною мовою (крім російської), учасник надає переклад таких документів українською мовою (крім платіжних документів). Визначальним при цьому є текст, викладений українською мовою. Відповідальність за якість та достовірність перекладу несе учасник. Умови надання тендерного забезпечення тендерних пропозицій- відповідно до п. 2 Розділу III тендерної документації. Пiсляоплата 120 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
04 грудня 2020 09:18
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
04 грудня 2020 09:07
6625-ТД-1.doc
04 грудня 2020 09:07
Додаток 3 - інформ про тех характ.-1.docx
04 грудня 2020 09:07
6625-перелік ЗТД.doc
06 листопада 2020 11:13
Додаток 4 - ТС.pdf
06 листопада 2020 11:13
Додаток 5 - проект договору.pdf
06 листопада 2020 11:13
Додаток 10 - перелік формальних (несуттєвих) помилок.doc
06 листопада 2020 11:13
Додаток 6 - порівняльна таблиця.doc
06 листопада 2020 11:13
Додаток 8 - Довідка ст.17.docx
06 листопада 2020 11:13
Додаток 9 - митні платежі.docx
06 листопада 2020 11:13
Додаток 1 - тенд пропоз цінова.docx
06 листопада 2020 11:13
Додаток 2 - інформ про тех характ (форма для учасників).docx
06 листопада 2020 11:13
6625 - procurement notice.docx
06 листопада 2020 11:13
Додаток 7 - досвід виконання.docx
04 грудня 2020 09:18
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
06 листопада 2020 11:14
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
04 грудня 2020 09:07
6625-ТД-1.doc
06 листопада 2020 11:13
6625-ТД.doc
04 грудня 2020 09:07
Додаток 3 - інформ про тех характ.-1.docx
06 листопада 2020 11:13
Додаток 3 - інформ про тех характ.docx
04 грудня 2020 09:07
6625-перелік ЗТД.doc
06 листопада 2020 11:13
Додаток 4 - ТС.pdf
06 листопада 2020 11:13
Додаток 5 - проект договору.pdf
06 листопада 2020 11:13
Додаток 10 - перелік формальних (несуттєвих) помилок.doc
06 листопада 2020 11:13
Додаток 6 - порівняльна таблиця.doc
06 листопада 2020 11:13
Додаток 8 - Довідка ст.17.docx
06 листопада 2020 11:13
Додаток 9 - митні платежі.docx
06 листопада 2020 11:13
Додаток 1 - тенд пропоз цінова.docx
06 листопада 2020 11:13
Додаток 2 - інформ про тех характ (форма для учасників).docx
06 листопада 2020 11:13
6625 - procurement notice.docx
06 листопада 2020 11:13
Додаток 7 - досвід виконання.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Технічні питання по тендеру
Дата подання: 26 листопада 2020 19:37
Дата відповіді: 01 грудня 2020 11:13
Наша компанія планує взяти участь в цих конкурсних торгах. Просимо надати відповіді на питання виникли в процесі вивчення Технічних вимог, а саме: 1) У п. 6.2.1 Технічних вимог ТТ.1.0004.0157 є вимога до трьох режимів експлуатації: «Пластинчаті теплообмінники мають забезпечити параметри робочого середовища відповідно до п. 6.6 цих ТВ та УП у всіх розрахункових режимах експлуатації, а саме: - режим нормальної експлуатації. У роботі три теплообмінника; - режим включення резерву. У роботі чотири теплообмінника; - режим аварійного відключення. У роботі два теплообмінника.» При цьому згідно п. 6.6 Параметри робочого середовища: «Витрата технічної води, що охолоджує, на теплообмінники для охолодження замкнутого контуру складає 1685,4 м3/год. Витрата подачі охолоджуваної знесоленої води в теплообмінники складає 1284,6 м3/год. Температурний режим замкнутого контуру на вході в теплообмінники для максимально жаркого періоду з температурою технічної води 35 °С і з температурою 15 °С для максимально холодного періоду. Температурний режим замкнутого контуру на вході в теплообмінники охолоджуваної знесоленої води з температурою 42 °С i охолодженої знесоленої води на виході з теплообмінників з максимально допустимою температурою 37 °С.» Згідно цих вимог найбільш критичним є режим аварійного відключення. У роботі два теплообмінника. У цьому режимі гідравлічне навантаження на теплообмінник на 50% більше у порівнянні з нормальним режимом, наданим у таблиці 4 та буде складати: - витрата технічної води, що охолоджує, на один теплообмінник складає 842,7 м3/год з температурою на вході/виході 35 °С -> 38,8 °С - витрата охолоджуваної знесоленої води на один теплообмінник складає 642,3 м3/год з температурою на вході/виході 42 °С -> 37 °С Чи має кожен теплообмінник бути розрахованим на «режим аварійного відключення. У роботі два теплообмінника»? 2) Якщо кожен теплообмінник має бути розрахованим на «режим аварійного відключення. У роботі два теплообмінника», які допустимі втрати тиску води по обом сторонам (Технічні вимоги та Умови постачання ТТ.1.0004.0157, табл.4)? 3) Якщо кожен теплообмінник має бути розрахованим на «режим аварійного відключення. У роботі два теплообмінника», то чи можливе збільшення розміру патрубків теплообмінників згідно гідравлічних розрахунків? Патрубок Ду200 не є оптимальним для витрати 842,7 м3/год. 4) Чи можливі незначні відхилення габаритних розмірів теплообмінників, якщо це буде задовольняти загальним та висотним вимірам згідно креслення АГСА.0658404.005-ТХ до Технічних вимог та Умов постачання ТТ.1.0004.0157? 5) Чи можливе постачання теплообмінників з іншим розміром патрубків, наприклад Ду250, якщо це буде конструктивною відмінністю? При цьому трубна обв’язка буде більш оптимальною без звуження діаметрів на Ду200 з Ду250 та відповідних переходів (креслення АГСА.0658404.005-ТХ до Технічних вимог та Умов постачання ТТ.1.0004.0157). 6) Чи можливе постачання міжфланцевих поворотних дискових затворів (Технічні вимоги та Умови постачання ТТ.1.0004.0157, табл.2, п.н.6) згідно розміру патрубків теплообмінників, наприклад Ду250, якщо такі зміни патрубків будуть конструктивною відмінністю? 7) Чи можливе незначне перебільшення ваги теплообмінників, якщо це буде пов’язано з конструктивною відмінністю та поліпшенню характеристик по охолодженню? 8) Який мінімальний запас поверхні теплообмінників повинен бути розрахований для Режиму аварійного відключення. У роботі два теплообмінника та Режиму нормальної експлуатації. У роботі три теплообмінника?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідь підготовлена виконавчою дирекцією з виробництва та ремонтів ДП «НАЕК «Енергоатом»:
По суті поставлених запитань повідомляємо наступне:
1)_Кожен теплообмінник має бути розрахований на «режим аварійного відключення. У роботі два теплообмінника».

2) Втрати тиску води по обом сторонам не є регламентованими. Теплообмінники повинні забезпечити достатній
тепловідвід від обладнання та витрату хімзнесоленої води не менше ніж 900 м3/год.

3-8) Габаритні розміри теплообмінників, діаметри патрубків, вагові характеристики мають відповідати ТВтаУП. Інакше потрібне значне корегування проекту та нові розрахунки на міцність.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-11-06-001035-a.a1
Статус:
Не задоволена
Учасник: DIMIDA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ, Код ЄДРПОУ:363767565
Дата подання: 10 листопада 2020 14:23
Щодо внесення змін до умов розрахунків.
Інформуємо Вас, що наша компанія DIMIDA Sp. z o.o. має намір прийняти участь у даній процедурі закупівлі. Враховуючи досвід виконання аналогічних договорів, а також факи не своєчасного розрахунку ДП "НАЕК "Енергоатом" за поставлену продукцію та наявну прострочену заборгованість перед нашім підприємством, що, в свою чергу, призводить до затримки з поставки продукції по іншими договорам, просимо Вас внести зміни до пункту 2 розділу V тендерної документації в частині умов розрахунку та передбачити акредитивну форму розрахунку наступним чином: Оплата за договором здійснюється у валюті пропозиції, шляхом відкриття документарного покритого безвідкличного непідтвердженого акредитиву після повідомлення Постачальником про готовність до відвантаження продукції у встановлені контрактом терміни при умові позитивних результатів проведення приймально-здавальних випробувань. Оплата грошових коштів з акредитиву буде здійснюватись за поставлену Продукцію після надання Постачальником в виконуючий (авізуючий) банк наступних документів: - рахунок Постачальника на загальну вартість Продукції (Invoice) – 1 оригінал і 2 копії; - пакувальний лист (packing list) – 1 оригінал і 2 копії; - транспортна накладна на відвантажену продукцію зі штампом українського митного органу про взяття Продукції під митний контроль в пункті призначення. Штампи українською мовою приймаються як представлені. (CMR for the shipment with Ukrainian custom’s stamp that indicates final clearance of the goods at the Customs office of destination. Ukrainian stamps are accepted as presented) – 1 оригінал і 2 копії. Відвантаження Продукції Постачальником здійснюється виключно за позитивними результатами приймально-здавальних випробувань та за умови отримання Постачальником від виконуючого (авізуючого) банку повідомлення про відкриття Покупцем акредитиву згідно з умовами контракту. Постачальник завчасно повідомляє Покупцю про останню дату відвантаження Продукції та місце відправки Продукції.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
13 листопада 2020 11:42
Відповідь підготовлена підрозділом-ініціатором процедури закупівлі ВП «Атомкомплект»: Замовник визначає умови оплати, що передбачені тендерною документацією, з урахуванням терміну постачання продукції та графіку фінансування закупівлі. Надання авансової (акредитивної) форми розрахунків не передбачено фінансовим планом ДП «НАЕК «Енергоатом».
Номер вимоги: UA-2020-11-06-001035-a.c2
Статус:
Вирішена
Учасник: DIMIDA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ, Код ЄДРПОУ:363767565
Дата подання: 25 листопада 2020 20:03
Щодо терміну поставки продукції
Інформуємо Вас, що наша компанія DIMIDA Sp. z o.o., що має досвід постачання аналогічного комплекту обладнання виробництва ALFA LAVAL LUND AB (Швеція) для енергоблоку №1 ВП ЮУАЕС, має намір прийняти участь в даній процедурі закупівлі. В процесі підготовки до участі в тендері ми звернулись до виробника щодо узгодження строків поставки обладнання в разі обрання нас переможцем та укаладння договору на поставку. Згідно інформації, наданої нам листом від 25.11.2020 р. поставка продукції у строк до 30.04.2021 можлива лише за умови відкриття замовлення на виробництво із 50% передплатою у термін не пізніше ніж до 14.12.2020 р. В іншому випадку термін виробництва обладнання складатиме в середньому 16 тижнів від дати відкриття замовлення, крім того необхідно враховувати двутежневу перерву на різдвяні та новорічні свята. Враховуючи, що процедура закупівлі відбувається за принципом "відкриті торги" на рівних конкурентних умовах та приймаючи до уваги строки на проведення процедури закупівлі, орієнтовну дату проведення аукціону (12.01.2021) та терміни, встановлені законом, на укладання договору (орієнтовно 11-20 днів від дати оголошення переможця закупівлі) - очевидно що виконати поставку обладнання у встановлені тенедрною документацією терміни неможливо. Крім того ми не можемо бути впевнені що саме наша компанія буде переможцем, а отже і не можемо робити будь-які замовлення завчасно. В свою чергу несвоєчасна поставка може призвести до зриву запланованих термінів проведення ППР та зостосування до нас штрафних санкцій за порушення терміну поставки у разі укладання договору з нашою компанією. Враховуючи вищенаведене та приймаючи до уваги лист ALFA LAVAL від 25.11.2020 (вкладено у додатку) задля забезпечення рівних умов для всіх учасників процедури закупівлі та корректного планування ремонтних робіт просимо Вас подовжити термін поставки продукції до 31.05.2021 або зазначити термін поставки: 18-20 тижнів з дати укладання договору на поставку продукції.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
30 листопада 2020 14:55
Відповідь підготовлена підрозділом-ініціатором процедури закупівлі ВП «Атомкомплект» ДП «НАЕК «Енергоатом»: звернення опрацьовується відповідними підрозділами. У разі виробничої можливості коригування терміну поставки, зміни до тендерної документації будуть внесені в установленому порядку або оприлюднено додаткове роз’яснення до тендерної документації

Документи подані скаржником

25 листопада 2020 20:03
3669_001.pdf

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2021-03-26-000008 ● d22fe24573c34da6ba623cdb7752fa41
  • Статус: завершено ● Дата: 25 травня 2021
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 26 березня 2021
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 26 березня 2021 14:48
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ

Н А К А З


26.03.2021 № 87

Київ


Про початок моніторингу процедур закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:

1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.


Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ

Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»



Витяг з переліку
процедур закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
21 UA-2020-11-06-001035-a 06.11.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель


Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2021-04-06 13:54:03

Про надання пояснень

У межах проведення моніторингу процедури закупівлі комплекту обладнання для реконструкції системи охолодження генератора 1000 МВт з переведенням на замкнуту систему охолодження для енергоблока № 2 ВП ЮУАЕС (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2020-11-06-001035-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від
03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів):
1. Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість?
2. Яким чином вами здійснено оцінку тендерних пропозицій
ТОВ «ЕНЕРГОБЕЗПЕКА ГРУП» та ТОВ «ДАЛГАКИРАН КОМПРЕСОР Україна» вимогам пункту 1 частини 1 розділу ІІІ тендерної документації щодо завантаження учасниками документів до електронної системи закупівель з накладанням кваліфікованого електронного підпису (КЕП) на свою тендерну пропозицію, зважаючи на те, що ТОВ «ЕНЕРГОБЕЗПЕКА ГРУП» та
ТОВ «ДАЛГАКИРАН КОМПРЕСОР Україна» при поданні своїх тендерних пропозицій використали удосконалений електронний підпис?
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2021-04-09 14:08:39

Пояснення на запит ДАСУ від 06.04.2021 (процедура закупівлі № UA-2020-11-06-001035-a)

Відповідно до наказу Державної аудиторської служби України від 26.03.2021 № 87 «Про початок моніторингу процедур закупівель» розпочато моніторинг закупівель ДП «НАЕК «Енергоатом».
У межах розпочатого моніторингу процедури закупівлі ДП «НАЕК «Енергоатом» (далі – Замовник) ДК 021:2015 42510000-4 Теплообмінники, кондиціонери повітря, холодильне обладнання та фільтрувальні пристрої (Комплект обладнання для реконструкції системи охолодження генератора 1000 МВт з переведенням на замкнуту систему охолодження для енергоблока № 2 ВП ЮУАЕС) [URL-адреса закупівлі https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-11-06-001035-a ] через електронну систему закупівель 06.04.2021 надійшов запит про надання пояснень (далі – Запит).
Відповідно до ч. 5 ст. 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон) надаємо пояснення на вищезазначений Запит.

ПОЯСНЕННЯ:
Предметом вищезазначеної закупівлі є комплект обладнання для реконструкції системи охолодження генератора 1000 МВт з переведенням за замкнуту систему охолодження для енергоблока №2 ВП ЮУАЕС.
З метою забезпечення можливості закупівлі продукції було розроблено проект реконструкції системи охолодження генератора 1000 МВт з переведенням на замкнуту систему – АГСА.0658404.005 (розробник ТОВ «Атоммонтажсервіс» за замовленням ВП ЮУАЕС), відповідно до якого було розроблено та затверджено ТВтаУП (Комплект обладнання для реконструкції систем охолодження генератора 1000 МВт з переведенням на замкнуту систему охолодження на енергоблоках №1, 2 ВП ЮУАЕС. ТТ.1.0004.0157 від 10.10.2019).
Після введення в дію нової редакції Закону у 2020 році Замовником було розроблено та погоджено технічну специфікацію до предмета закупівлі (далі – ТСдоПЗ) «Технічна специфікація до предмета закупівлі. Комплекту обладнання для реконструкції системи охолодження генератора 1000 МВт з переведенням на замкнуту систему охолодження енергоблок №2 ЮУАЕС. ТС.0.0004.0663)».
ТСдоПЗ містить вимоги до продукції, що закуповується (наявна можливість застосування еквівалентної продукції). Тобто, будь-який учасник торгів може запропонувати обладнання, що виконує функції, визначені у ТСдоПЗ.
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені у відповідних додатках до тендерної документації та встановлені відповідно до вимог і положень нормативних і виробничих документів ДП «НАЕК «Енергоатом» згідно з чинними нормами, стандартами і правилами з ядерної та радіаційної безпеки, таких як:
 Технічний регламент безпеки обладнання, що працює під тиском». Постанова КМУ від 19 січня 2011 р. № 35;
 ДСТУ ISO 5208:2008- Арматура трубопровідна промислова. Випробування під тиском;
 ДСТУ ГОСТ 2.601:2006 - Єдина система конструкторської документації. Експлуатаційні документи;
 ДСТУ 7232:2011- Таблички марковальні. Технічні умови;
 ГОСТ 14192-96 - Маркировка грузов;
 СНиП 3.05.05-84 - Технологическое оборудование и технологические трубопроводы;
 НП 306.2.141 2008 - Загальні положення безпеки атомних станцій;
 НП 306.2.208-2016 - Вимоги до сейсмостійкого проектування та оцінки сейсмічної безпеки енергоблоків атомних станцій;
 СОУ НАЕК 012:2012 - Управління закупівлями продукції. Оцінка постачальників;
 СОУ НАЕК 022:2014 - Інтегрована система управління. Управління невідповідностями;
 СОУ НАЕК 038:2017 - Управління закупівлями продукції. Організація вхідного контролю продукції для АЕС;
 СОУ НАЕК 039:2013 - Управління закупівлями продукції. Система оцінки відповідності продукції. Оцінювання продукції на етапі виробництва;
 СОУ НАЕК 054:2015 - Управління закупівлями продукції. Контроль та випробування
 СОУ НАЕК 077:2015 - Управління закупівлями продукції. «Технічні умови», «Технічні специфікації» та Технічні завдання» на продукцію для АЕС. Порядок розроблення, розгляду, погодження та поводження;
 СОУ НАЕК 081:2015 - Управління закупівлями продукції. Система оцінки відповідності продукції. Випробування та приймання продукції для АЕС;
 СОУ НАЕК 173:2019 - Технічні вимоги до будови та безпечної експлуатації технологічних трубопроводів та обладнання.
Очікувана вартість закупівлі (далі – ОВЗ) визначена в порядку, передбаченому виробничими та організаційно-розпорядчими документами Замовника з урахуванням затвердженої центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну політику у сфері публічних закупівель, примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі.
Для визначення ОВЗ підрозділом-ініціатором процедури закупівлі – «ВП «Атомкомплект» ДП «НАЕК «Енергоатом» перед оголошенням процедури закупівлі здійснено актуалізацію ОВЗ шляхом:
- проведення аналізу закупівель продукції з відповідними та іншими технічними характеристиками в попередніх договорах Компанії;
- направлення запитів комерційної пропозиції можливим виробникам та постачальникам продукції: Alfa Laval Corporate AB, ДП «Альфа Лаваль Україна», ТОВ «Нуклесолар Україна», ООО «Красный котельщик», Dimida Sp.z.o.o., Mico spol. s.r.o., Promont, P.K. Invest, WK Energo, ТОВ «Ігл-Фільтр»;
- аналізу отриманих відповідей (комерційних пропозицій з цінами та умовами постачання).
За результатами проведеного цінового аналізу ВП «Атомкомплект» та базуючись на ОВЗ, яка була сформована підрозділом-замовником (ВП ЮУАЕС), була визначена очікувана вартість вищезазначеної процедури закупівлі.
Щодо «здійснення оцінки тендерних пропозицій ТОВ «ЕНЕРГОБЕЗПЕКА ГРУП» та ТОВ «ДАЛГАКИРАН КОМПРЕСОР Україна» повідомляємо, що відповідно до п. 1 ст. 29 Закону оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у тендерній документації, шляхом застосування електронного аукціону. Замовник же відповідно до Закону здійснює розгляд тендерних пропозицій на відповідність вимогам тендерної документації. Відповідно оцінка тендерних пропозицій вищезазначених учасників Замовником не здійснювалася.
Щодо накладення удосконаленого електронного підпису повідомляємо таке. Відповідно до ч. 3. ст. 12 Закону «під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій/пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України «Про електронні документи та електронний документообіг» та «Про електронні довірчі послуги».
Згідно із абз. 2 п. 1 та абз.1 пп.1 п.3 Постанови Кабінету Міністрів України від 03.03.2020 № 193 «Про реалізацію експериментального проекту щодо забезпечення можливості використання удосконалених електронних підписів і печаток, які базуються на кваліфікованих сертифікатах відкритих ключів» до 31 грудня 2021 року учасники як представники приватного бізнесу можуть використовувати удосконалені електронні підписи чи печатки, які базуються на кваліфікованих сертифікатах відкритих ключів, для здійснення електронної взаємодії, електронної ідентифікації та автентифікації фізичних, юридичних осіб і представників юридичних осіб у разі коли законодавством передбачено використання виключно кваліфікованих електронних підписів чи печаток (кваліфікованих електронних довірчих послуг) або засобів електронної ідентифікації з високим рівнем довіри.
Більш того, Закон України «Про електронні довірчі послуги» визначає кваліфікований електронний підпис як удосконалений електронний підпис (п. 23 ст. 1). Удосконалений електронний підпис, в свою чергу, згідно із п. 44 ст. 1 зазначеного Закону – електронний підпис, створений за результатом криптографічного перетворення електронних даних, з якими пов’язаний цей електронний підпис, з використанням засобу удосконаленого електронного підпису та особистого ключа, однозначно пов’язаного з підписувачем, і який дає змогу здійснити електронну ідентифікацію підписувача та виявити порушення цілісності електронних даних, з якими пов’язаний цей електронний підпис. Тобто накладаючи чи то удосконалений електронний підпис, чи то електронний кваліфікований підпис учасник у тому і другому випадку здійснює власну електронну ідентифікацію та дає змогу виявити порушення цілісності електронних даних, з якими пов’язаний його електронний підпис (за наявності таких порушень).
Таким чином, удосконалений електронний підпис виконує ту саму функцію, що й кваліфікований електронний підпис, та його накладення на тендерну пропозицію не суперечить вимогам чинного законодавства.

Голова тендерного комітету Світлана СТЕПАНСЬКА


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 16 квітня 2021
Кінцевий строк оскарження: 22 квітня 2021

Порушення не виявлено

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 29 грудня 2020
UA-2020-11-06-001035-a44d16fa9f0f54e04bcd70d3ea3c6125a
Найменування: ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "НАЦІОНАЛЬНА АТОМНА ЕНЕРГОГЕНЕРУЮЧА КОМПАНІЯ "ЕНЕРГОАТОМ"
Код ЄДРПОУ: 24584661
Місцезнаходження: 01032, Україна, Київська область обл., Київ, ВУЛИЦЯ НАЗАРІВСЬКА, будинок 3
Учасник Документи Рішення
ТОВ "ЕНЕРГОБЕЗПЕКА ГРУП" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДАЛГАКИРАН КОМПРЕСОР УКРАЇНА" Документи
Допущено до аукціону
Документи

Документи

Публічні документи

18 січня 2021 16:36
Електронний підпис
18 січня 2021 16:36
Довідка_20346602210460632101.pdf
18 січня 2021 16:35
довідка 5501 від 15.01.21.pdf
14 грудня 2020 10:32
Електронний підпис
14 грудня 2020 10:32
Електронний підпис
14 грудня 2020 10:32
17. Платіжне доручення .pdf
14 грудня 2020 10:32
16. Договір страхування.pdf
14 грудня 2020 10:32
10. Довіреність .PDF

Документи

Публічні документи

14 грудня 2020 10:42
Електронний підпис
14 грудня 2020 10:42
Електронний підпис
14 грудня 2020 10:40
20.Платіжне доручення.pdf
14 грудня 2020 10:40
19.Договір страхування.pdf
14 грудня 2020 10:40
12.Відгук.pdf
14 грудня 2020 10:40
11. Лист згода, Виробник.PDF
14 грудня 2020 10:40
7.Проект ТУ.pdf
14 грудня 2020 10:40
13.Розрахунок.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ЕНЕРГОБЕЗПЕКА ГРУП"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДАЛГАКИРАН КОМПРЕСОР УКРАЇНА"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 06 січня 2021 12:09

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ЕНЕРГОБЕЗПЕКА ГРУП" 33 450 763,20
UAH з ПДВ
32 940 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДАЛГАКИРАН КОМПРЕСОР УКРАЇНА" 33 950 652,00
UAH з ПДВ
33 090 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

18 січня 2021 16:36
Електронний підпис
18 січня 2021 16:36
Довідка_20346602210460632101.pdf
18 січня 2021 16:35
довідка 5501 від 15.01.21.pdf
14 грудня 2020 10:32
Електронний підпис
14 грудня 2020 10:32
Електронний підпис
14 грудня 2020 10:32
17. Платіжне доручення .pdf
14 грудня 2020 10:32
16. Договір страхування.pdf
14 грудня 2020 10:32
10. Довіреність .PDF

Публічні документи

14 грудня 2020 10:42
Електронний підпис
14 грудня 2020 10:42
Електронний підпис
14 грудня 2020 10:40
20.Платіжне доручення.pdf
14 грудня 2020 10:40
19.Договір страхування.pdf
14 грудня 2020 10:40
12.Відгук.pdf
14 грудня 2020 10:40
11. Лист згода, Виробник.PDF
14 грудня 2020 10:40
7.Проект ТУ.pdf
14 грудня 2020 10:40
13.Розрахунок.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ЕНЕРГОБЕЗПЕКА ГРУП"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДАЛГАКИРАН КОМПРЕСОР УКРАЇНА"

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 12 січня 2021 13:46

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ЕНЕРГОБЕЗПЕКА ГРУП"
#37269255
32 940 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
29 січня 2021 15:57
Договір 53-129-01-21-02222 від 29.01.2021.pdf укладений
29 січня 2021 15:55