Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
The set of equipment for the refrigeration system of generator 1000 MWe reconstruction with converting to the closed refrigeration system for the power unit №2 of SS SUNPP
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "НАЦІОНАЛЬНА АТОМНА ЕНЕРГОГЕНЕРУЮЧА КОМПАНІЯ "ЕНЕРГОАТОМ" |
Код ЄДРПОУ: | 24584661 |
Вебсайт: | http://www.energoatom.kiev.ua |
Місцезнаходження: | 01032, Україна , Київська область обл., Київ, ВУЛИЦЯ НАЗАРІВСЬКА, будинок 3 |
Контактна особа: |
Худенко Ірина Валентинівна +380442069767 tender-naek@direkcy.atom.gov.ua |
Додаткові контактні особи: |
Таванець Роман Миколайович (044) 523-40-04 r.tavanets@ak.atom.gov.ua Якубець В.О. (05136) 4-41-28 v_yakubets@sunpp.atom.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Official name: | State Enterprise “National Nuclear Energy Generating Company “Energoatom” |
National ID: | 24584661 |
Contact point: |
Khudenko Irina +380442069767 tender-naek@direkcy.atom.gov.ua |
Additional contacts: |
Таванець Роман Миколайович (044) 523-40-04 r.tavanets@ak.atom.gov.ua Якубець В.О. (05136) 4-41-28 v_yakubets@sunpp.atom.gov.ua |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 06 листопада 2020 11:16 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 04 грудня 2020 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 10 грудня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 14 грудня 2020 11:00 |
Початок аукціону: | 06 січня 2021 11:48 |
Очікувана вартість: | 33 960 219,60 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 169 801,10 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 339602.19 UAH |
Publication date: | 06 листопада 2020 11:16 |
Enquiries until: | 04 грудня 2020 00:00 |
Complaints submission until: | до 10 грудня 2020 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 14 грудня 2020 11:00 |
Information
Estimated total value: | 33 960 220 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 169 801 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,50 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:42510000-4: Теплообмінники, кондиціонери повітря, холодильне обладнання та фільтрувальні пристрої
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | якщо учасник є резидентом – оплата товару проводиться Замовником шляхом перерахування коштів протягом 120 робочих днів з моменту підписання сторонами акту приймання-передачі товару. якщо учасник не є резидентом – оплата товару проводиться Замовником шляхом перерахування коштів протягом 120 робочих днів з моменту поставки, за умови належним чином оформленої митної декларації та позитивних результатів проведення вхідного контролю, що підтверджується відповідними актами та ярликом на придатну продукцію. Учасник має право зазначити більший термін відстрочки оплати товару. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції - усі документи, що готуються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою. Надані у складі тендерної пропозиції документи, що підготовлені (розроблені) не учасником, можуть бути викладені як українською, так й іноземною мовами. У разі надання у складі тендерної пропозиції будь-яких документів іноземною мовою (крім російської), учасник надає переклад таких документів українською мовою (крім платіжних документів). Визначальним при цьому є текст, викладений українською мовою. Відповідальність за якість та достовірність перекладу несе учасник. Умови надання тендерного забезпечення тендерних пропозицій- відповідно до п. 2 Розділу III тендерної документації. | Пiсляоплата | 120 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
04 грудня 2020 09:18 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
04 грудня 2020 09:07 |
6625-ТД-1.doc | |
04 грудня 2020 09:07 |
Додаток 3 - інформ про тех характ.-1.docx | |
04 грудня 2020 09:07 |
6625-перелік ЗТД.doc | |
06 листопада 2020 11:13 |
Додаток 4 - ТС.pdf | |
06 листопада 2020 11:13 |
Додаток 5 - проект договору.pdf | |
06 листопада 2020 11:13 |
Додаток 10 - перелік формальних (несуттєвих) помилок.doc | |
06 листопада 2020 11:13 |
Додаток 6 - порівняльна таблиця.doc | |
06 листопада 2020 11:13 |
Додаток 8 - Довідка ст.17.docx | |
06 листопада 2020 11:13 |
Додаток 9 - митні платежі.docx | |
06 листопада 2020 11:13 |
Додаток 1 - тенд пропоз цінова.docx | |
06 листопада 2020 11:13 |
Додаток 2 - інформ про тех характ (форма для учасників).docx | |
06 листопада 2020 11:13 |
6625 - procurement notice.docx | |
06 листопада 2020 11:13 |
Додаток 7 - досвід виконання.docx |
04 грудня 2020 09:18 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
04 грудня 2020 09:07 |
6625-ТД-1.doc
|
|||
04 грудня 2020 09:07 |
Додаток 3 - інформ про тех характ.-1.docx
|
|||
04 грудня 2020 09:07 |
6625-перелік ЗТД.doc
|
|||
06 листопада 2020 11:13 |
Додаток 4 - ТС.pdf
|
|||
06 листопада 2020 11:13 |
Додаток 5 - проект договору.pdf
|
|||
06 листопада 2020 11:13 |
Додаток 10 - перелік формальних (несуттєвих) помилок.doc
|
|||
06 листопада 2020 11:13 |
Додаток 6 - порівняльна таблиця.doc
|
|||
06 листопада 2020 11:13 |
Додаток 8 - Довідка ст.17.docx
|
|||
06 листопада 2020 11:13 |
Додаток 9 - митні платежі.docx
|
|||
06 листопада 2020 11:13 |
Додаток 1 - тенд пропоз цінова.docx
|
|||
06 листопада 2020 11:13 |
Додаток 2 - інформ про тех характ (форма для учасників).docx
|
|||
06 листопада 2020 11:13 |
6625 - procurement notice.docx
|
|||
06 листопада 2020 11:13 |
Додаток 7 - досвід виконання.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
По суті поставлених запитань повідомляємо наступне:
1)_Кожен теплообмінник має бути розрахований на «режим аварійного відключення. У роботі два теплообмінника».
2) Втрати тиску води по обом сторонам не є регламентованими. Теплообмінники повинні забезпечити достатній
тепловідвід від обладнання та витрату хімзнесоленої води не менше ніж 900 м3/год.
3-8) Габаритні розміри теплообмінників, діаметри патрубків, вагові характеристики мають відповідати ТВтаУП. Інакше потрібне значне корегування проекту та нові розрахунки на міцність.
Вимоги про усунення порушення
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-03-26-000008 ● d22fe24573c34da6ba623cdb7752fa41
- Статус: завершено ● Дата: 25 травня 2021
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 26 березня 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 26 березня 2021 14:48 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
26.03.2021 № 87
Київ
Про початок моніторингу процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
21 UA-2020-11-06-001035-a 06.11.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-04-06 13:54:03
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі комплекту обладнання для реконструкції системи охолодження генератора 1000 МВт з переведенням на замкнуту систему охолодження для енергоблока № 2 ВП ЮУАЕС (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2020-11-06-001035-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від
03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів):
1. Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість?
2. Яким чином вами здійснено оцінку тендерних пропозицій
ТОВ «ЕНЕРГОБЕЗПЕКА ГРУП» та ТОВ «ДАЛГАКИРАН КОМПРЕСОР Україна» вимогам пункту 1 частини 1 розділу ІІІ тендерної документації щодо завантаження учасниками документів до електронної системи закупівель з накладанням кваліфікованого електронного підпису (КЕП) на свою тендерну пропозицію, зважаючи на те, що ТОВ «ЕНЕРГОБЕЗПЕКА ГРУП» та
ТОВ «ДАЛГАКИРАН КОМПРЕСОР Україна» при поданні своїх тендерних пропозицій використали удосконалений електронний підпис?
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-04-09 14:08:39
Пояснення на запит ДАСУ від 06.04.2021 (процедура закупівлі № UA-2020-11-06-001035-a)
Відповідно до наказу Державної аудиторської служби України від 26.03.2021 № 87 «Про початок моніторингу процедур закупівель» розпочато моніторинг закупівель ДП «НАЕК «Енергоатом».
У межах розпочатого моніторингу процедури закупівлі ДП «НАЕК «Енергоатом» (далі – Замовник) ДК 021:2015 42510000-4 Теплообмінники, кондиціонери повітря, холодильне обладнання та фільтрувальні пристрої (Комплект обладнання для реконструкції системи охолодження генератора 1000 МВт з переведенням на замкнуту систему охолодження для енергоблока № 2 ВП ЮУАЕС) [URL-адреса закупівлі https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-11-06-001035-a ] через електронну систему закупівель 06.04.2021 надійшов запит про надання пояснень (далі – Запит).
Відповідно до ч. 5 ст. 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон) надаємо пояснення на вищезазначений Запит.
ПОЯСНЕННЯ:
Предметом вищезазначеної закупівлі є комплект обладнання для реконструкції системи охолодження генератора 1000 МВт з переведенням за замкнуту систему охолодження для енергоблока №2 ВП ЮУАЕС.
З метою забезпечення можливості закупівлі продукції було розроблено проект реконструкції системи охолодження генератора 1000 МВт з переведенням на замкнуту систему – АГСА.0658404.005 (розробник ТОВ «Атоммонтажсервіс» за замовленням ВП ЮУАЕС), відповідно до якого було розроблено та затверджено ТВтаУП (Комплект обладнання для реконструкції систем охолодження генератора 1000 МВт з переведенням на замкнуту систему охолодження на енергоблоках №1, 2 ВП ЮУАЕС. ТТ.1.0004.0157 від 10.10.2019).
Після введення в дію нової редакції Закону у 2020 році Замовником було розроблено та погоджено технічну специфікацію до предмета закупівлі (далі – ТСдоПЗ) «Технічна специфікація до предмета закупівлі. Комплекту обладнання для реконструкції системи охолодження генератора 1000 МВт з переведенням на замкнуту систему охолодження енергоблок №2 ЮУАЕС. ТС.0.0004.0663)».
ТСдоПЗ містить вимоги до продукції, що закуповується (наявна можливість застосування еквівалентної продукції). Тобто, будь-який учасник торгів може запропонувати обладнання, що виконує функції, визначені у ТСдоПЗ.
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені у відповідних додатках до тендерної документації та встановлені відповідно до вимог і положень нормативних і виробничих документів ДП «НАЕК «Енергоатом» згідно з чинними нормами, стандартами і правилами з ядерної та радіаційної безпеки, таких як:
Технічний регламент безпеки обладнання, що працює під тиском». Постанова КМУ від 19 січня 2011 р. № 35;
ДСТУ ISO 5208:2008- Арматура трубопровідна промислова. Випробування під тиском;
ДСТУ ГОСТ 2.601:2006 - Єдина система конструкторської документації. Експлуатаційні документи;
ДСТУ 7232:2011- Таблички марковальні. Технічні умови;
ГОСТ 14192-96 - Маркировка грузов;
СНиП 3.05.05-84 - Технологическое оборудование и технологические трубопроводы;
НП 306.2.141 2008 - Загальні положення безпеки атомних станцій;
НП 306.2.208-2016 - Вимоги до сейсмостійкого проектування та оцінки сейсмічної безпеки енергоблоків атомних станцій;
СОУ НАЕК 012:2012 - Управління закупівлями продукції. Оцінка постачальників;
СОУ НАЕК 022:2014 - Інтегрована система управління. Управління невідповідностями;
СОУ НАЕК 038:2017 - Управління закупівлями продукції. Організація вхідного контролю продукції для АЕС;
СОУ НАЕК 039:2013 - Управління закупівлями продукції. Система оцінки відповідності продукції. Оцінювання продукції на етапі виробництва;
СОУ НАЕК 054:2015 - Управління закупівлями продукції. Контроль та випробування
СОУ НАЕК 077:2015 - Управління закупівлями продукції. «Технічні умови», «Технічні специфікації» та Технічні завдання» на продукцію для АЕС. Порядок розроблення, розгляду, погодження та поводження;
СОУ НАЕК 081:2015 - Управління закупівлями продукції. Система оцінки відповідності продукції. Випробування та приймання продукції для АЕС;
СОУ НАЕК 173:2019 - Технічні вимоги до будови та безпечної експлуатації технологічних трубопроводів та обладнання.
Очікувана вартість закупівлі (далі – ОВЗ) визначена в порядку, передбаченому виробничими та організаційно-розпорядчими документами Замовника з урахуванням затвердженої центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну політику у сфері публічних закупівель, примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі.
Для визначення ОВЗ підрозділом-ініціатором процедури закупівлі – «ВП «Атомкомплект» ДП «НАЕК «Енергоатом» перед оголошенням процедури закупівлі здійснено актуалізацію ОВЗ шляхом:
- проведення аналізу закупівель продукції з відповідними та іншими технічними характеристиками в попередніх договорах Компанії;
- направлення запитів комерційної пропозиції можливим виробникам та постачальникам продукції: Alfa Laval Corporate AB, ДП «Альфа Лаваль Україна», ТОВ «Нуклесолар Україна», ООО «Красный котельщик», Dimida Sp.z.o.o., Mico spol. s.r.o., Promont, P.K. Invest, WK Energo, ТОВ «Ігл-Фільтр»;
- аналізу отриманих відповідей (комерційних пропозицій з цінами та умовами постачання).
За результатами проведеного цінового аналізу ВП «Атомкомплект» та базуючись на ОВЗ, яка була сформована підрозділом-замовником (ВП ЮУАЕС), була визначена очікувана вартість вищезазначеної процедури закупівлі.
Щодо «здійснення оцінки тендерних пропозицій ТОВ «ЕНЕРГОБЕЗПЕКА ГРУП» та ТОВ «ДАЛГАКИРАН КОМПРЕСОР Україна» повідомляємо, що відповідно до п. 1 ст. 29 Закону оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у тендерній документації, шляхом застосування електронного аукціону. Замовник же відповідно до Закону здійснює розгляд тендерних пропозицій на відповідність вимогам тендерної документації. Відповідно оцінка тендерних пропозицій вищезазначених учасників Замовником не здійснювалася.
Щодо накладення удосконаленого електронного підпису повідомляємо таке. Відповідно до ч. 3. ст. 12 Закону «під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій/пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України «Про електронні документи та електронний документообіг» та «Про електронні довірчі послуги».
Згідно із абз. 2 п. 1 та абз.1 пп.1 п.3 Постанови Кабінету Міністрів України від 03.03.2020 № 193 «Про реалізацію експериментального проекту щодо забезпечення можливості використання удосконалених електронних підписів і печаток, які базуються на кваліфікованих сертифікатах відкритих ключів» до 31 грудня 2021 року учасники як представники приватного бізнесу можуть використовувати удосконалені електронні підписи чи печатки, які базуються на кваліфікованих сертифікатах відкритих ключів, для здійснення електронної взаємодії, електронної ідентифікації та автентифікації фізичних, юридичних осіб і представників юридичних осіб у разі коли законодавством передбачено використання виключно кваліфікованих електронних підписів чи печаток (кваліфікованих електронних довірчих послуг) або засобів електронної ідентифікації з високим рівнем довіри.
Більш того, Закон України «Про електронні довірчі послуги» визначає кваліфікований електронний підпис як удосконалений електронний підпис (п. 23 ст. 1). Удосконалений електронний підпис, в свою чергу, згідно із п. 44 ст. 1 зазначеного Закону – електронний підпис, створений за результатом криптографічного перетворення електронних даних, з якими пов’язаний цей електронний підпис, з використанням засобу удосконаленого електронного підпису та особистого ключа, однозначно пов’язаного з підписувачем, і який дає змогу здійснити електронну ідентифікацію підписувача та виявити порушення цілісності електронних даних, з якими пов’язаний цей електронний підпис. Тобто накладаючи чи то удосконалений електронний підпис, чи то електронний кваліфікований підпис учасник у тому і другому випадку здійснює власну електронну ідентифікацію та дає змогу виявити порушення цілісності електронних даних, з якими пов’язаний його електронний підпис (за наявності таких порушень).
Таким чином, удосконалений електронний підпис виконує ту саму функцію, що й кваліфікований електронний підпис, та його накладення на тендерну пропозицію не суперечить вимогам чинного законодавства.
Голова тендерного комітету Світлана СТЕПАНСЬКА
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 16 квітня 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 22 квітня 2021 |
Порушення не виявлено
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Найменування: | ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "НАЦІОНАЛЬНА АТОМНА ЕНЕРГОГЕНЕРУЮЧА КОМПАНІЯ "ЕНЕРГОАТОМ" |
Код ЄДРПОУ: | 24584661 |
Місцезнаходження: | 01032, Україна, Київська область обл., Київ, ВУЛИЦЯ НАЗАРІВСЬКА, будинок 3 |
Учасник | Документи | Рішення |
---|---|---|
ТОВ "ЕНЕРГОБЕЗПЕКА ГРУП" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДАЛГАКИРАН КОМПРЕСОР УКРАЇНА" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 06 січня 2021 12:09
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "ЕНЕРГОБЕЗПЕКА ГРУП" |
33 450 763,20
UAH з ПДВ
|
32 940 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДАЛГАКИРАН КОМПРЕСОР УКРАЇНА" |
33 950 652,00
UAH з ПДВ
|
33 090 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ЕНЕРГОБЕЗПЕКА ГРУП" #37269255 |
Переможець |
32 940 000,00
UAH з ПДВ
|
12 січня 2021 13:46
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
29 січня 2021 15:57
|
Договір 53-129-01-21-02222 від 29.01.2021.pdf | укладений |
29 січня 2021 15:55
|