Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Консультаційні послуги із супроводу процедур закупівель
Очікувана вартість
2 500,00 UAH
UA-2020-11-06-000315-b 27ca714fbc6f4f44975ee5e1e47330c0
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Кожарко Катерина Анатоліївна

+380975654538 pmsd_mlubasha@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 06 листопада 2020
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство "Малолюбашанський центр первинної медико-санітарної допомоги Малолюбашанської сільської ради Костопільського району Рівненської області"
Код ЄДРПОУ: 41894299
Місцезнаходження: 35030, Україна , Рівненська обл., село Мирне, вул. Омеляненка, 1
Контактна особа: Кожарко Катерина Анатоліївна
+380975654538
pmsd_mlubasha@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:79410000-1: Консультаційні послуги з питань підприємницької діяльності та управління


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Ціна за одиницю: 2500UAH без ПДВ
Консультаційні послуги із супроводу процедур закупівель
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 35030, Україна, Рівненська область, с.Мирне, Омеляненка 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 06 листопада 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 79410000-1 — Консультаційні послуги з питань підприємницької діяльності та управління

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Джерело фінансування кошти місцевого бюджету Пiсляоплата 7 Робочі 100

Тендерна документація

06 листопада 2020 09:27
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю "ВАШ АСИСТЕНТ"
#41504880
Переможець 2 500,00
UAH
06 листопада 2020 09:39

Документи

06 листопада 2020 09:39
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
06 листопада 2020 09:42

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Консультаційні послуги із супроводу процедур закупівель 1 послуга 2 500,00
UAH