Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з фізичної охорони майна
Services in physical protection of property
Очікувана вартість
1 629 108,00 UAH
UA-2020-11-05-010097-c f3d4cd830a524de7bea07c34d0ec39a5
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Олена Анисимова

+380501600230
+380674564592
anysymova-ov@ukrposhta.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: АТ "Укрпошта" в особі луганської дирекції
Код ЄДРПОУ: 21796581
Місцезнаходження: 93402, Україна , Луганська область обл., м. Сєвєродонецьк, вул. Вілєсова, 3
Контактна особа: Олена Анисимова
+380501600230,+380674564592
anysymova-ov@ukrposhta.ua
Додаткові контактні особи: Світлана Грідіна
+380990625188
gridina-so@ukrposhta.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання
Official name: AT "Ukrposhta" v osobi luganskoi dyrektsii
National ID: 21796581
Contact point: Olena Anysymova
+380501600230,+380674564592
anysymova-ov@ukrposhta.ua
Additional contacts: Світлана Грідіна
+380990625188
gridina-so@ukrposhta.ua

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 05 листопада 2020 15:41
Звернення за роз’ясненнями: до 27 листопада 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 03 грудня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 07 грудня 2020 00:00
Початок аукціону: 16 грудня 2020 13:57
Очікувана вартість: 1 629 108,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 8 145,54 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 48873.24 UAH
Publication date: 05 листопада 2020 15:41
Enquiries until: 27 листопада 2020 00:00
Complaints submission until: до 03 грудня 2020 00:00
Time limit for receipt of tenders: 07 грудня 2020 00:00

Information

Estimated total value: 1 629 108 UAH including VAT
Minimal lowering step: 8 146 UAH
Minimal lowering step, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:79710000-4: Охоронні послуги


Scope of the procurement
Шановні учасники не подавайте у складі тендерних пропозицій документи, які можуть містити ціни на Послуги. Під час використання електронної системи закупівель з метою подання пропозицій нагадуємо про можливість створення та надання документів з урахуванням вимог законів України «Про електронні документи та електронний документообіг» та «Про електронні довірчі послуги». Створити та підписати електронний документ за допомогою кваліфікованого електронного підпису можна за допомогою загальнодоступних програмних комплексів, наприклад: https://acskidd.gov.ua/sign. Замовником не вимагається від учасників засвідчувати документи (матеріали та інформацію), що подаються у складі пропозиції, печаткою та підписом уповноваженої особи, якщо такі документи (матеріали та інформація) надані у формі електронного документа через електронну систему закупівель із накладанням кваліфікованого електронного підпису.
Розгорнути Згорнути
Dear bidders, do not submit documents that may contain prices for the Services as part of the tender proposals. When using the electronic procurement system to submit proposals, we remind you of the possibility of creating and submitting documents taking into account the requirements of the laws of Ukraine "On electronic documents and electronic document management" and "On electronic trust services". You can create and sign an electronic document with a qualified electronic signature using public software packages, for example: https://acskidd.gov.ua/sign. The Customer is not required to certify the documents (materials and information) submitted as part of the proposal, the seal and signature of the authorized person, if such documents (materials and information) are provided in the form of an electronic document through an electronic procurement system with a qualified electronic signature.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
6 послуга
Організація та забезпечення охорони та недоторканості майна Луганської дирекції АТ "Укрпошта" прийнятих під охорону - 6 обєктів (Луганська дирекція, м. Сєвєродонецьк, вул.Вілєсова,3; Луганська дирекція, м. Рубіжне, вул. Наберіжна,3 (Цех ОП); Луганська дирекція, м. Старобільськ, вул. Слобожанська, 35; Луганська дирекція, м. Сватове, вул. Шевченко,4 (пункт тер. обміну); Луганська дирекція, с.м.т. Біловодськ, вул. Центральна,134 (пункт тер. обміну); Луганська дирекція, с. Чмирівка, вул. Соснова, 4 (пункт тер. обміну).
.
Розгорнути Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 79710000-4 — Охоронні послуги

Organization and ensuring the protection and inviolability of the property of the Luhansk Directorate of JSC "Ukrposhta" accepted for protection - 6 objects (Luhansk Directorate, Severodonetsk, Vilesova Street, 3; Luhansk Directorate, Rubizhne, 3 Naberizhna Street); Luhansk Directorate, Starobilsk, 35 Slobozhanska Street, Luhansk Directorate, Svatove, 4 Shevchenko Street (exchange office), Luhansk Directorate, Belovodsk, Tsentralna Street, 134 (point Luhansk Directorate, Chmyrivka village, 4 Sosnova Street (exchange office).
.
Розгорнути Згорнути
CPV: 79710000-4
Період постачання: з 01 січня 2021 по 31 грудня 2021

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Оплата здійснюється за фактично надані послуги охорони щомісячно протягом 10 банківських днів з моменту підписання Сторонами Акту про приймання-передавання наданих послуг охорони за формою згідно Додатку № 3 до цього Договору та надання Виконавцем рахунку на оплату.Найменування замовника: Акціонерне товариство "Укрпошта". Місцезнаходження Замовника: 01001, м.Київ, вул. Хрещатик, будинок 22. Код згідно з ЄДРПОУ замовника: 21560045. Найменування закупівельника: Луганська дирекція Акціонерного товариства «Укрпошта». Місцезнаходження Закупівельника: Україна, 93402, Луганська обл., м. Сєвєродонецьк, вул. Вілєсова, 3. Код згідно з ЄДРПОУ закупівельника: 21796581. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції - українська. Документи, які не готуються учасником та представлені в складі тендерної пропозиції, можуть бути надані як українською, так і російською мовами. Якщо в складі тендерної пропозиції надається документ на іншій мові ніж українська або російська, учасник надає переклад цього документа. Відповідальність за якість та достовірність перекладу несе учасник. Дата і час розкриття тендерних пропозицій - у день і час закінчення строку подання тендерних пропозицій, зазначених в оголошенні. Застосовані критерії оцінки - ціна. Назва предмета закупівлі - Послуги з фізичної охорони майна. Код предмета закупівлі відповідно до класифікаторів та назва - ДК 021:2015:79710000-4 Охоронні послуги. Name of the subject of purchase - Services in physical protection of property. Code of the subject of purchase according to classifiers and name - DK 021: 2015: 79710000-4 Security services. Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
05 листопада 2020 15:42
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
05 листопада 2020 15:41
proekt dohovoru.zip
05 листопада 2020 15:41
Tenderna dokumentatsiia.zip

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Забезпечення виконання договору
Дата подання: 11 листопада 2020 12:32
Дата відповіді: 11 листопада 2020 14:07
Замовнику, тендерною документацією не передбачено розмір забезпечення виконання договору. Це означає що Вами не вимагається таке забезпечення? Якщо все ж таки вимагається, то вкажіть в якому розмірі
Відповідь: Дякуємо за запитання. Розглянувши ваше запитання повідомляємо наступне: Забезпечення виконання договору вимагається. Про це зазначено в п.6 розділу 6 тендерної документації - Замовник вимагає від учасника-переможця надати Замовнику в паперовому або в електронному вигляді, забезпечення виконання договору – оригінал банківської гарантії за формою, передбаченою Додатком 9 цієї тендерної документації не пізніше дати укладення договору про закупівлю, але в будь-якому випадку до кінцевого строку укладання договору, передбаченого ст. 33 Закону, якщо така вимога передбачена проектом договору, який наведений у Додатку 6 цієї тендерної документації. Пунктом 8.1.3.1. проекту договору передбачено, що сума банківської гарантії забезпечення виконання Договору становить 5 % (пяти відсотків) ціни Договору в валюті платежу – гривня.
Об'єм послуг
Дата подання: 23 листопада 2020 10:12
Дата відповіді: 23 листопада 2020 10:21
Яка загальна кількість людино-годин?
Відповідь: Дякуємо за запитання. Розглянувши Ваше запитання повідомляємо наступне: Загальна кількість людино-годин зазначена у додатку №1 "Дислокація з надання послуг з охорони Майна Замовника" проекту договору (Додаток №6 до тендерної документації), а саме: Луганська дирекція, м. Сєвєродонецьк, вул.Вілєсова, 3 - 8760; Луганська дирекція, м. Старобільськ, вул. Cлобожанська, 35 - 6042; Луганська дирекція, с. Чмирівка, вул. Соснова, 4 (пункт тер. обміну) - 6042; Луганська дирекція, С.М.Т. Біловодськ, вул. Центральна,134 (пункт тер. обміну) - 6042; Луганська дирекція, м. Сватове, вул. Шевченко,4 (пункт тер. обміну) - 6042; Луганська дирекція,м. Рубіжне, вул. Наберіжна,3 (Цех ОП) - 8760.

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 09 грудня 2020
UA-2020-11-05-010097-cf3d4cd830a524de7bea07c34d0ec39a5
Найменування: АТ "Укрпошта" в особі луганської дирекції
Код ЄДРПОУ: 21796581
Місцезнаходження: 93402, Україна, Луганська область обл., м. Сєвєродонецьк, вул. Вілєсова, 3
Учасник Документи Рішення Додатково
ФОП Могильна Вікторія Володимирівна Документи
Допущено до аукціону
Документи
Вимога про усунення невідповідностей
до 08 грудня 2020 19:10
ТОВ "АЛЬФА СБ" Документи
Допущено до аукціону
Документи

Вимога про усунення невідповідностей

Керуючись п. 1 ч. 16 ст. 29 ЗУ "Про публічні закупівлі", Замовник надсилає учаснику Фізичній особі - підприємцю Могильній Вікторії Володимирівни (ІПН 2618615982) повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону. Під час розгляду Вашої пропозиції було виявлено невідповідність у наданих документах. Відповідно до п.п. 1.1 Додатку 1 Тендерної документації учасники повинні надати у складі пропозиції довідку у довільній формі, складена учасником торгів, що містить інформацію про наявність досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору (крім відомостей, що становлять комерційну таємницю) із зазначенням: найменування контрагента, предмету договору/назви послуги; номер та дата договору; кількості цілодобових постів охорони, які охоронялись або охороняються за договором; контактних осіб замовників (прізвище та контактний телефон. У наданій довідці не зазначена інформація щодо кількості цілодобових постів охорони, які охоронялись або охороняються за договором. З метою усунення виявлених невідповідностей, прошу надати уточнену довідку у довільній формі, що містить інформацію про виконання аналогічного, в розумінні тендерної документації, договору додатково із зазначенням інформації щодо кількості цілодобових постів охорони, які охоронялись або охороняються за договором. Нагадування: Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.

Документи

07 грудня 2020 00:05
Звіт з ЄДР (припинено)

Публічні документи

21 грудня 2020 16:25
Довідка ч. 2 ст 17
21 грудня 2020 16:15
Довідка про корубцію
08 грудня 2020 11:09
Електронний підпис
08 грудня 2020 11:09
Електронний підпис
04 грудня 2020 14:10
Електронний підпис
04 грудня 2020 14:10
Електронний підпис
04 грудня 2020 14:08
банківська гарантія.rar
04 грудня 2020 14:08
8 Лист-гарантія ст 17 .pdf
04 грудня 2020 14:08
5 Могильна В.В. паспорт.pdf
04 грудня 2020 14:08
4 Виписка Могильна В.В..pdf
04 грудня 2020 14:08
2 Копія Виписки з ЄДР.pdf

Документи

Публічні документи

04 грудня 2020 19:17
Електронний підпис
04 грудня 2020 19:16
Електронний підпис
04 грудня 2020 19:15
4. Довідки.pdf
04 грудня 2020 19:15
11. Сертифікат.pdf
04 грудня 2020 19:15
10. Ліцензія.pdf
04 грудня 2020 19:15
9. РІШЕННЯ №8К.pdf
04 грудня 2020 19:15
8. Наказ Волкова.pdf
04 грудня 2020 19:15
7. Уповноважена особа.pdf
04 грудня 2020 19:15
6. Відгук.pdf
04 грудня 2020 19:15
5. Досвід.pdf
04 грудня 2020 19:15
3. Специфікація.pdf
04 грудня 2020 19:15
2. Погодження договір.pdf
04 грудня 2020 19:15
1. Стаття 17.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Могильна Вікторія Володимирівна

ТОВ "АЛЬФА СБ"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 16 грудня 2020 14:18

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Могильна Вікторія Володимирівна 1 417 392,00
UAH з ПДВ
1 169 765,28
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "АЛЬФА СБ" 1 524 678,00
UAH з ПДВ
1 170 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

21 грудня 2020 16:25
Довідка ч. 2 ст 17
21 грудня 2020 16:15
Довідка про корубцію
08 грудня 2020 11:09
Електронний підпис
08 грудня 2020 11:09
Електронний підпис
04 грудня 2020 14:10
Електронний підпис
04 грудня 2020 14:10
Електронний підпис
04 грудня 2020 14:08
банківська гарантія.rar
04 грудня 2020 14:08
8 Лист-гарантія ст 17 .pdf
04 грудня 2020 14:08
5 Могильна В.В. паспорт.pdf
04 грудня 2020 14:08
4 Виписка Могильна В.В..pdf
04 грудня 2020 14:08
2 Копія Виписки з ЄДР.pdf

Публічні документи

04 грудня 2020 19:17
Електронний підпис
04 грудня 2020 19:16
Електронний підпис
04 грудня 2020 19:15
4. Довідки.pdf
04 грудня 2020 19:15
11. Сертифікат.pdf
04 грудня 2020 19:15
10. Ліцензія.pdf
04 грудня 2020 19:15
9. РІШЕННЯ №8К.pdf
04 грудня 2020 19:15
8. Наказ Волкова.pdf
04 грудня 2020 19:15
7. Уповноважена особа.pdf
04 грудня 2020 19:15
6. Відгук.pdf
04 грудня 2020 19:15
5. Досвід.pdf
04 грудня 2020 19:15
3. Специфікація.pdf
04 грудня 2020 19:15
2. Погодження договір.pdf
04 грудня 2020 19:15
1. Стаття 17.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Могильна Вікторія Володимирівна

ТОВ "АЛЬФА СБ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Могильна Вікторія Володимирівна
#2618615982
Переможець 1 169 765,28
UAH з ПДВ
18 грудня 2020 11:21

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 18 грудня 2020 11:21

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Могильна Вікторія Володимирівна
#2618615982
1 169 765,28
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
23 грудня 2021 10:11
додаткова угода №1 до договору з додатком.pdf зміни до договору
23 грудня 2021 10:06
Електронний підпис укладений
06 січня 2021 12:36
договір.pdf укладений
06 січня 2021 12:35
договір з додатками.zip укладений
06 січня 2021 12:35

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
23 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
23 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продолжения строку дії договору, збільшення загальної ціни договору та кількості людино-годин. Строк дії договору змінений до 28.02.2022. Ціна договору після внесення змін - 1360685,52 грн. Кількість людино-годин після внесених змін - 48492.
Номер договору про закупівлю: 3
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML