Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Офісні меблі
Очікувана вартість
675 500,00 UAH
UA-2020-11-05-006848-b ● f7c0d7913ce2452da3bd88271c0f7c61
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне некомерційне підприємство «Центр первинної медико-санітарної допомоги №2» Мелітопольської міської ради Запорізької області |
Код ЄДРПОУ: | 38761806 |
Місцезнаходження: | 72316, Україна , Запорізька обл., Мелітополь, вулиця Індустріальна, будинок 89 |
Контактна особа: |
Богатько Оксана 380676836524 oksana.bogatko83@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 05 листопада 2020 18:07 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 20 листопада 2020 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 26 листопада 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 30 листопада 2020 00:00 |
Початок аукціону: | 30 листопада 2020 14:52 |
Очікувана вартість: | 675 500,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 3 380,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 20200 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39130000-2: Офісні меблі
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
80 штуки
Тумба на коліщатках з ящиком
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 39130000-2 — Офісні меблі
10 штуки
Тумба для принтера
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 39130000-2 — Офісні меблі
9 штуки
Стіл з приставною тумбою на коліщатках
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 39130000-2 — Офісні меблі
8 штуки
Шафа
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 39130000-2 — Офісні меблі
4 штуки
Пенал
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 39130000-2 — Офісні меблі
8 штуки
Тумба
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 39130000-2 — Офісні меблі
4 штуки
Шафа для інвентарю
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 39130000-2 — Офісні меблі
46 штуки
Шафа для одягу
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 39130000-2 — Офісні меблі
5 штуки
Шафа для документів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 39130000-2 — Офісні меблі
41 штуки
Стіл
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 39130000-2 — Офісні меблі
22 штуки
Шафа навісна для інвентаря
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 39130000-2 — Офісні меблі
9 штуки
Підставка під ємність
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 39130000-2 — Офісні меблі
7 штуки
Тумба на коліщатках з ящиком
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 39130000-2 — Офісні меблі
1 штуки
Стіл керівника
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 39130000-2 — Офісні меблі
1 штуки
Шафи для документів в кабінет керівника
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 39130000-2 — Офісні меблі
1 штуки
Тумба
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 39130000-2 — Офісні меблі
1 штуки
Шафа для одягу
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 39130000-2 — Офісні меблі
5 штуки
Стіл-рецепшн
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 39130000-2 — Офісні меблі
8 штуки
Тумба для Бахіл
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 39130000-2 — Офісні меблі
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Розрахунок за поставлений товар здійснюються за фактом постачання Покупцю на підставі наданих видаткових накладних, протягом 10 календарних днів з моменту поставки товару. | Пiсляоплата | 10 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
20 листопада 2020 14:03 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
20 листопада 2020 14:02 |
Додаток 4. Технічні вимоги — оновлений 20.11.doc | |
20 листопада 2020 14:01 |
Зміни ТД 20.11.20.doc | |
10 листопада 2020 16:13 |
Додаток 7 Забезпечення — оновлений.doc | |
10 листопада 2020 16:13 |
Додаток 4. Технічні вимоги — оновлений.doc | |
09 листопада 2020 10:44 |
Зміни ТД 09.11.20.doc | |
05 листопада 2020 18:09 |
Додаток 7 Забезпечення.doc | |
05 листопада 2020 18:09 |
Додаток 6 Лист-згода.docx | |
05 листопада 2020 18:09 |
Додаток 5 Проект договору.doc | |
05 листопада 2020 18:09 |
Додаток 4. Технічні вимоги.doc | |
05 листопада 2020 18:08 |
Додаток 3. Відповідність вимогам ст. 17.docx | |
05 листопада 2020 18:08 |
Додаток 2 Кваліфікаційні критерії.docx | |
05 листопада 2020 18:08 |
Додаток 1 Форма тендерна пропозиція.docx | |
05 листопада 2020 18:08 |
ТД.doc |
20 листопада 2020 14:03 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||||||||
20 листопада 2020 14:02 |
Додаток 4. Технічні вимоги — оновлений 20.11.doc
|
|||||||||
20 листопада 2020 14:01 |
Зміни ТД 20.11.20.doc
|
|||||||||
10 листопада 2020 16:13 |
Додаток 7 Забезпечення — оновлений.doc
|
|||||||||
10 листопада 2020 16:13 |
Додаток 4. Технічні вимоги — оновлений.doc
|
|||||||||
09 листопада 2020 10:44 |
Зміни ТД 09.11.20.doc
|
|||||||||
05 листопада 2020 18:09 |
Додаток 7 Забезпечення.doc
|
|||||||||
05 листопада 2020 18:09 |
Додаток 6 Лист-згода.docx
|
|||||||||
05 листопада 2020 18:09 |
Додаток 5 Проект договору.doc
|
|||||||||
05 листопада 2020 18:09 |
Додаток 4. Технічні вимоги.doc
|
|||||||||
05 листопада 2020 18:08 |
Додаток 3. Відповідність вимогам ст. 17.docx
|
|||||||||
05 листопада 2020 18:08 |
Додаток 2 Кваліфікаційні критерії.docx
|
|||||||||
05 листопада 2020 18:08 |
Додаток 1 Форма тендерна пропозиція.docx
|
|||||||||
05 листопада 2020 18:08 |
ТД.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Тендерна документація
Дата подання: 06 листопада 2020 13:29
Дата відповіді: 10 листопада 2020 14:35
Щодо вимоги "Протягом одного робочого дня (24 години) надати доступ до зразків предмета закупівлі". Що мається на увазі? на якому етапі закупівлі?
Відповідь: Шановний учасник, відповідні зміни щодо надання зразків внесено у Додаток 4 до ТД
Тендерна документація
Дата подання: 06 листопада 2020 13:34
Дата відповіді: 09 листопада 2020 10:29
Щодо вимоги "- надати копію діючої ліцензії на оптову та роздрібну торгівлю лікарськими засобами (для юридичних осіб та фізичних осіб) з назвою папки/файла «Ліцензії»" - напевне помилка?
Відповідь: будут внесені відповідні зміні до тендерної документації
Щодо надання зразків
Дата подання: 10 листопада 2020 11:57
Дата відповіді: 10 листопада 2020 14:34
В тендерній документації Замовника міститься дискримінаційна та незаконна вимога, а саме: Протягом одного робочого дня (24 години) надати доступ до зразків предмета закупівлі. Вказана вимога Замовника про надання зразків товарів є дискримінаційною та незаконною, так як: - Чинне законодавство України у сфері публічних закупівель не містить норм, що запроваджують та регламентують дану вимогу; - Наявність даної вимоги дискримінує учасників та обмежує їх коло тільки тими компаніями, котрі виробляють меблі серійно, мають ці меблі готовими на складі та здатні поставити Замовнику зразок у вказаний строк. Виробники, що виробляють меблі на замовлення згідно умов тендерної документації та технічного завдання – не мають можливості виконати цю дискримінаційну вимогу; - Фактично Замовник вимагає поставки товара до моменту укладання між сторонами відповідного договору закупівлі / поставки / купівлі-продажу, що також є незаконним; - Замовник в тендерній документації ніяк не описав регламент та оформлення надання доступу до такого зразка. У тендерній документації відсутній опис процедури контролю факту надання доступу до зразка. Що має бути підтвердженням факту надання доступу до зразку Учасником або Переможцем? Хто контролює це? Хто і за якою методикою має проводити оцінку зразка, за якими критеріями? Чи буде оприлюднено протокол оцінки зразка членами тендерного комітету, так як кожен Учасник має законне право на оскарження любого рішення Замовника та тендерного комітета. Враховуючи вищесказане, задля недопущення непорозумінь, зловживань та порушення норм чинного законодавства – просимо Замовника вилучити дану вимогу з Тендерної документації.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний учасник, відповідні зміни щодо надання зразків внесено у Додаток 4 до ТД
Сертифікати відповідності
Дата подання: 10 листопада 2020 12:00
Дата відповіді: 10 листопада 2020 14:31
Добрий день!
Згідно Додатку 4 ТД - Учасник повинен надати документи підтверджуючі якість запропонованого товару, а саме: скановані копії з оригіналів Сертифіката відповідності.
З цього приводу зауважимо наступне.
Згідно положень Закону України «Про технічні регламенти та оцінку відповідності» № 124-VIII від 15.01.2015 р., Закону України «Про загальну безпечність нехарчової продукції» № 2736-VI від 26.03.2020 р., Директиви 2001/95/ЄС Європейського парламенту та Ради від 03.12.2001 р. щодо загальної безпеки продукції, інших Законів України та нормативно-правових документів у сфері підтвердження відповідності, продукція меблі, виготовлені відповідно до чинних в Україні нормативних документів не підлягають обов’язковим процедурам підтвердження відповідності шляхом сертифікації та декларування.
Таким чином, вимоги надання «сертифікатів відповідності» є незаконними та такими, що перешкоджають конкуренції.
Просимо Замовника вилучити з тендерної документації вимогу надання «сертифікатів відповідності» .
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний учасник. Відповідно до Статті 23 Закону України “Про внесення змін до Закону України “Про публічні закупівлі” та деяких інших законодавчих актів України щодо вдосконалення публічних закупівель” від 19.09.2019 № 114-ІХ ( Надалі – Закон )
Пункту 5 Замовник може вимагати від учасників підтвердження того, що пропоновані ними товари, послуги чи роботи за своїми екологічними чи іншими характеристиками відповідають вимогам, установленим у тендерній документації. У разі встановлення екологічних чи інших характеристик товару, роботи чи послуги замовник повинен в тендерній документації зазначити, які маркування, протоколи випробувань або сертифікати можуть підтвердити відповідність предмета закупівлі таким характеристикам.
Маркування, протоколи випробувань та сертифікати повинні бути видані органами з оцінки відповідності, компетентність яких підтверджена шляхом акредитації або іншим способом, визначеним законодавством.
Пункту 5 Замовник може вимагати від учасників підтвердження того, що пропоновані ними товари, послуги чи роботи за своїми екологічними чи іншими характеристиками відповідають вимогам, установленим у тендерній документації. У разі встановлення екологічних чи інших характеристик товару, роботи чи послуги замовник повинен в тендерній документації зазначити, які маркування, протоколи випробувань або сертифікати можуть підтвердити відповідність предмета закупівлі таким характеристикам.
Маркування, протоколи випробувань та сертифікати повинні бути видані органами з оцінки відповідності, компетентність яких підтверджена шляхом акредитації або іншим способом, визначеним законодавством.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 30 листопада 2020 15:13
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ЛОЛА ОЛЕКСІЙ ЛЕОНІДОВИЧ |
670 286,00
UAH з ПДВ
|
670 286,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ПЕТРОВ СЕРГІЙ ВІКТОРОВИЧ |
674 000,00
UAH з ПДВ
|
674 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ЛОЛА ОЛЕКСІЙ ЛЕОНІДОВИЧ #3223713639 |
Переможець |
670 286,00
UAH з ПДВ
|
04 грудня 2020 12:09
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
18 грудня 2020 15:23
|
Електронний підпис | зміни до договору |
18 грудня 2020 15:22
|
доп.угода.pdf | зміни до договору |
18 грудня 2020 15:21
|
Електронний підпис | укладений |
18 грудня 2020 15:14
|
договор.pdf | укладений |
18 грудня 2020 14:57
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 18 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 18 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна ціни за одиницю товару |
Номер договору про закупівлю: | 437 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |