Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Аналізатор гемоглобіну
Очікувана вартість
42 000,00 UAH
UA-2020-11-05-006636-c 5c0600790dc84d00a18cd1ecece9f8c1
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Кадигроб Лідія Тимофіївна

+380459840084 crltendertorg@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство «Центральна районна лікарня Києво-Святошинської районної ради»
Код ЄДРПОУ: 01994669
Місцезнаходження: 08154, Україна , Київська обл., місто Боярка, вул. Соборності,51
Контактна особа: Кадигроб Лідія Тимофіївна
+380459840084
crltendertorg@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 05 листопада 2020 13:37
Звернення за роз’ясненнями: до 14 листопада 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 20 листопада 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 24 листопада 2020 13:41
Початок аукціону: 25 листопада 2020 14:39
Очікувана вартість: 42 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 210,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:38430000-8: Детектори та аналізатори


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 шт
Аналізатор гемоглобіну
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 08154, Україна, Київська область, м. Боярка, вул. Соборності 51
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 21 грудня 2020
ДК 021:2015: 38430000-8 — Детектори та аналізатори
НК 024:2019: 32435 — Гемоглобіновий аналізатор IVD

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Підписання договору Покупець може здійснювати попередню оплату у відповідності до Постанови № 1070 від 04.12.2019 р. в розмірі 100 % на строк не більше 12 місяців, за умови відкриття Постачальником в органах ДКСУ небюджетного рахунку на ім’я Постачальника з подальшим використанням зазначених коштів на цілі, визначені Договором про закупівлю. Аванс 15 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
16 листопада 2020 12:18
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
16 листопада 2020 12:16
Інформація про зміни в ТД.PDF
16 листопада 2020 12:16
ТД - із змінами.doc
05 листопада 2020 13:37
ТД.doc
16 листопада 2020 12:18
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
05 листопада 2020 13:39
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
16 листопада 2020 12:16
Інформація про зміни в ТД.PDF
16 листопада 2020 12:16
ТД - із змінами.doc
05 листопада 2020 13:37
ТД.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо медико-технічних вимог
Дата подання: 13 листопада 2020 12:45
Дата відповіді: 16 листопада 2020 11:08
З метою розширення кола потенційних учасників та з метою раціонального використання бюджетних коштів, а саме: придбання обладнання, яке відповідає найновішим світовим тенденціям та зразкам у галузі портативного лабораторного обладнання, пропонуємо внести такі зміни у МЕДИКО-ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ, а саме: 1. Пункт 2 МЕДИКО-ТЕХНІЧНИХ вимог: після слова «або» додати слово «електрохімічний». 2. Пункт 3 МЕДИКО-ТЕХНІЧНИХ вимог: після слова «використовуватись» додати слово «цільна». Послідовність слів «капілярна або артеріальна» прибрати. 3. Пункт 4 МЕДИКО-ТЕХНІЧНИХ вимог : після слова «кювет» додати вираз «або тестових смужок, катріджів тощо». 4. Пункт 5 МЕДИКО-ТЕХНІЧНИХ вимог : змінити діапазон з «0 до 270 г/л» на « 65 до 220 г/л». 5. Пункт 6 МЕДИКО-ТЕХНІЧНИХ вимог : замінити вимогу до об’єму зразка 15 мікролітрів на 1.8 мікролітрів. 6. Пункт 7 МЕДИКО-ТЕХНІЧНИХ вимог : час вимірювання змінити з 3 секунд до 45 секунд. 7. Пункт 11 МЕДИКО-ТЕХНІЧНИХ вимог : додати вираз « Наявність комунікаціаного мережевого порту Ethernet (RJ-45)» Отже просимо вас викласти МЕДИКО-ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ у такій остаточній редакції: № з/п Медико-технічні вимоги Відповідність (так/ні) та посилання на відповідну сторінку інструкції, технічного опису, тощо 1 Аналізатор повинен забезпечувати швидке вимірювання гемоглобіну крові 2 Принцип вимірювання повинен бути фотометричний або електрохімічний 3 У якості зразка може використовуватись цільна кров 4 Вимірювання повинно проводитись за допомогою одноразових, готових до використання кювет або тестових смужок, картриджів тощо 5 Діапазон вимірювання, не гірше ніж від 65 до 220 г/л 6 Об’єм зразка, необхідний для вимірювання, повинен бути не більше 1,8 мікролітрів 7 Час вимірювання не повинен перевищувати 45 секунд 8 Діапазон робочих температур повинен бути не гірше ніж від 16 до 35⁰С 9 Анілізатор повинен зберігати в пам’яті не менше ніж 1000 результатів вимірювань 10 Можливість живлення від електромережі або від акумуляторів (батарей) 11 Наявність кольорового дисплея із розміром по діагоналі не менше ніж 3 дюйми. Наявність комунікаціаного мережевого порту Ethernet (RJ-45) 12 Наявність у комплекті поставки комплекту витратних матеріалів для проведення не менше ніж 600 вимірювань гемоглобіну
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Ваші зауваження прийняті до розгляду. До тендерної документації будуть внесені зміни.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 25 листопада 2020 15:01

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ Інтегрі-Лаб 40 981,00
UAH з ПДВ
40 981,00
UAH з ПДВ
Документи
ФО Поварчук Тарас Ярославович 42 000,00
UAH з ПДВ
42 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

02 грудня 2020 10:29
Електронний підпис
02 грудня 2020 10:27
Підтвердження статті 17
24 листопада 2020 10:18
Електронний підпис
24 листопада 2020 10:17
Тендерна Пропозиція.pdf
24 листопада 2020 10:17
Проект договору_згода з ним.pdf
24 листопада 2020 10:17
МТВ.pdf
24 листопада 2020 10:17
Інші документи.pdf
24 листопада 2020 10:17
Довідка ст.17.pdf
24 листопада 2020 10:17
Довідка про учасника.pdf
24 листопада 2020 10:17
Аналогічний договір_Відгук.pdf

Публічні документи

23 листопада 2020 17:06
Електронний підпис
23 листопада 2020 17:03
19.Гарантійний лист термін.pdf
23 листопада 2020 17:03
15.Відомості про учасника.pdf
23 листопада 2020 17:03
14.Відгук.pdf
23 листопада 2020 17:03
13.Витяг.pdf
23 листопада 2020 17:03
Dovidka_20317018400340585753.rar
23 листопада 2020 17:03
31.Тендерна пропозиція.pdf
23 листопада 2020 17:03
24.Інструкція до вимірювача.pdf
23 листопада 2020 17:03
12.Довідка ст.17.pdf
23 листопада 2020 17:03
29.Сертифікат інженера.pdf
23 листопада 2020 17:03
11.Довідка ст.17.pdf
23 листопада 2020 17:02
26.Копія паспорту.pdf
23 листопада 2020 17:02
10.Довідка ст.17.pdf
23 листопада 2020 17:02
9.Довідка ст.17.pdf
23 листопада 2020 17:02
22.Довідка захист довкілля.pdf
23 листопада 2020 17:02
8.Довідка ст.17.pdf
23 листопада 2020 17:02
4.Довідка ст.17.pdf
23 листопада 2020 17:02
21.Декларація відповідності.PDF
23 листопада 2020 17:02
3.Довідка ст.17.pdf
23 листопада 2020 17:02
20.Гарантійний лист.pdf
23 листопада 2020 17:02
7.Довідка ст.17.pdf
23 листопада 2020 17:02
2.Довідка ст.17.pdf
23 листопада 2020 17:02
6.Довідка ст.17.pdf
23 листопада 2020 17:02
1.Довідка ст.17.pdf
23 листопада 2020 17:02
5.Довідка ст.17.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ Інтегрі-Лаб

ФО Поварчук Тарас Ярославович

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ Інтегрі-Лаб
#38237397
Переможець 40 981,00
UAH з ПДВ
26 листопада 2020 14:30

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 26 листопада 2020 14:30

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ Інтегрі-Лаб
#38237397
40 981,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
01 липня 2021 16:38
Електронний підпис укладений
09 березня 2021 14:46
ДУ _ 3.PDF зміни до договору
09 березня 2021 14:45
Електронний підпис укладений
06 січня 2021 14:54
ДУ _ 2 до _ 94-Т.PDF зміни до договору
06 січня 2021 14:53
Електронний підпис укладений
14 грудня 2020 13:40
ДУ _ 1 до _ 94-Т.PDF зміни до договору
14 грудня 2020 13:38
Електронний підпис укладений
14 грудня 2020 11:36
договір укладений
14 грудня 2020 11:34

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
14 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
14 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): На підставі рішення Києво-Сявтошинської районної ради Київської області від 05.11.2020 р. № 753-49-VII «Про безоплатну передачу майна спільної власності територіальних громад сіл, селища, міст Києво-Святошинського району Київської області до комунальної власності Боярської міської ради Києво-Святошинського району Київської області» та рішення Боярської міської ради VIII скликання II пленарного засідання позачергової 2 сесії № 2/17 від 04.12.2020 р. «Про безоплатне прийняття майна спільної власності територіальних громад сіл, селища, міст Києво-Святошинського району Київської області до комунальної власності Боярської міської ради Києво-Святошинського району Київської області» змінити назву Комунальне некомерційне підприємство «Центральна районна лікарня Києво-Святошинської районної ради» на Комунальне некомерційне підприємство «Лікарня інтенсивного лікування Боярської міської ради» та внести зміни до Р. XIII вище вказаного Договору «Місце знаходження та банківські реквізити сторін» та викласти його у новій редакції
Номер договору про закупівлю: 94-Т
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
06 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись п.4 ч.5 ст.41 Закону України «Про публічні закупівлі», Сторони дійшли згоди продовжити строк дії договору про закупівлю та строк виконання зобов’язань, у зв’язку із затримкою фінансування витрат замовника через зміну форми його власності та найменування, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю.
Номер договору про закупівлю: 94-Т
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
09 березня 2021
Дата публікації змін до договору:
09 березня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв'язку зі зміною рахунків Замовника, керуючись п. 11.5 Договору внести зміни до розділу XIII Договору «Місце знаходження та банківські реквізити» та викласти його в новій редакції
Номер договору про закупівлю: 94-Т
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 14 грудня 2020 — 30 червня 2021
Сума оплати за договором: 0
з ПДВ
Причини розірвання договору: Закінчився строк дії договору