Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Завершальні будівельні роботи по об’єкту «Капітальний ремонт будівель головного корпусу (стаціонар, операційний) із заміною вікон Київської міської клінічної лікарні № 3 на вул. Петра Запорожця, 26 у Дніпровському районі» (Код ДК 021:2015 - 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)
Очікувана вартість
23 679 439,16 UAH
UA-2020-11-05-004642-b 943b37053a664147890dfb94c4894fc0
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Сидоренко Олександр Валерійович

380442340250 inzhcentr@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємство "Інженерний центр" виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)
Код ЄДРПОУ: 33239981
Місцезнаходження: 01054, Україна , Київська обл., Київ, вул. Івана Франка, 12а літ. Б
Контактна особа: Сидоренко Олександр Валерійович
380442340250
inzhcentr@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 05 листопада 2020 14:53
Звернення за роз’ясненнями: до 13 листопада 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 19 листопада 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 23 листопада 2020 19:00
Початок аукціону: 24 листопада 2020 14:12
Очікувана вартість: 23 679 439,16 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 118 397,19 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 120000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Умови надання забезпечення тендерних пропозицій: Вид забезпечення тендерної пропозиції – електронна безвідклична та безумовна банківська гарантія, із зобов’язанням банку у разі виникнення обставин, передбачених підпунктом 3 цього Розділу, відшкодувати на рахунок Замовника кошти у сумі забезпечення тендерної пропозиції, визначеної в тендерній документації.
Розмір забезпечення тендерної пропозиції: 120 000,00 грн.
Для учасників-резидентів передбачено вимогу надання гарантій, виданих банками-резидентами (електронна банківська гарантія). Вона має бути оформлена згідно з вимогами статей 560-562 Цивільного кодексу України та Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, затвердженого постановою Правління НБУ від 15.12.2004 № 639.
Для учасників-нерезидентів передбачено вимогу надання гарантій Bid Bond. Банківська гарантія або резервний акредитив (стендбай), що надається банком-нерезидентом, має бути підпорядкована уніфікованим правилам, які регулюють використання відповідного інструмента та офіційно видані Міжнародною Торговельною Палатою (Uniform Rulesfor Demand Guarantees, ICC Publication 758 — URDG758 або International Standby Practices, ICC Publication 590 — ISP98). Bid Bond повинна бути авізована через авізуючий банк — резидент України. Учасник-нерезидент у складі тендерної пропозиції подає авізування Bind Bond, проведене авізуючим банком в електронній формі, з обов’язковим накладанням КЕП авізуючого банку.
Для нерезидентів сума забезпечення тендерної пропозиції визначається як еквівалент зазначеної вище суми у валюті тендерної пропозиції, за курсом НБУ на момент оформлення забезпечення тендерної пропозиції.
Банківська гарантія має містити:
назву документа – “Гарантія” (банківська гарантія або Гарантія забезпечення тендерної пропозиції);
номер, дату та місце складання;
повну або скорочену назву принципала [для фізичної
особи-підприємця – прізвище, ім’я, по батькові та документ, що її засвідчує (серія, номер, дата, ким виданий, місце проживання)], його місцезнаходження;
суму гарантії цифрами та словами і валюту платежу;
дату, номер і назву документа, в якому передбачена вимога щодо надання гарантії – “тендерна документація для процедури закупівлі - відкриті торги на закупівлю ______(назва предмета закупівлі), затверджена протоколом від _._._____ року № _/_/_”;
назву бенефіціара, його місцезнаходження –
код ЄДРПОУ бенефіціара –
назву банку бенефіціара;
назву банку-гаранта;
термін дії або строк дії гарантії;
умови, за яких надається право вимагати платіж – викласти обставини, передбачені пунктом 3 цього розділу;
умови, за яких можна вносити зміни до тексту гарантії принципалом, бенефіціаром, банком-гарантом;
Реквізити для надання електронної банківської гарантії: Комунальне підприємство "Інженерний центр" виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації), код ЄДРПОУ 33239981, 01054, м. Київ, вул. Івана Франка, 12А, літ. Б, Р/р UA923226690000026005300801952, в ТВБВ №10026/0195 Ф-ї ГУ по м. Києву та Київській області АТ Ощадбанк.
Банківська гарантія подається в окремому архіві або файлі у тому вигляді, в якому гарантія була отримана Учасником у банку. Разом з банківською гарантією додаються:
- кольорова копія документу, що підтверджує повноваження особи, яка підписала банківську гарантію;
- кольорова копія дозвільного документу на здійснення операцій з надання банківських гарантій, який видано установі, що видала банківську гарантію.
Гарантія повинна містити вказівку щодо неможливості внесення змін до неї та припинення її дії після завершення часу на прийом пропозицій електронною системою без згоди Замовника.
Файл електронної гарантії подається у складі тендерної пропозиції у форматі, придатному для перевірки накладення електронного цифрового підпису уповноваженої службової (посадової) особи банку-гаранта на такий документ, та на офіційному веб-сайті Центрального засвідчувального органу за посиланням – http://czo.gov.ua/verify.
Строк дії забезпечення тендерної пропозиції – протягом 90 робочих днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій.
Закінчення строку дії цього забезпечення має бути зафіксовано у документі, що підтверджує його надання у вигляді конкретної дати.
Тендерна пропозиція, що супроводжується сканованою копією банківської гарантії, оригінал якої оформлений на паперовому носієві та не є електронним документом, або супроводжується банківською гарантією, на якій електронно-цифровий підпис відсутній або не може бути перевірений, - замовником не розглядається та відхиляється як невідповідна умовам.
Учасник повинен надати у складі пропозиції копію договору або заяви про надання банківської гарантії.
Електронна банківська гарантія вважається не наданою у разі
якщо така гарантія не відповідає всім вимогам даної частини
тендерної документації. Пропозиції, що не супроводжуються документальним підтвердженням надання забезпечення тендерної пропозиції, відхиляються Замовником відповідно до Закону.
Усі витрати, пов’язані з наданням забезпечення тендерної пропозиції, здійснюються за рахунок учасника.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Завершальні будівельні роботи по об’єкту «Капітальний ремонт будівель головного корпусу (стаціонар, операційний) із заміною вікон Київської міської клінічної лікарні № 3 на вул. Петра Запорожця, 26 у Дніпровському районі» (Код ДК 021:2015 - 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 23 грудня 2020
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата подання заявки Аванс 15 Робочі 30
Виконання робіт Пiсляоплата 15 Робочі 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
05 листопада 2020 15:00
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
05 листопада 2020 14:59
ТД П. Запорожця (головний корпус) 05.11.20 (завершальні).docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 24 листопада 2020 14:33

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕГРАЛ БУД-СТАНДАРТ" 23 474 149,23
UAH з ПДВ
23 270 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БК"УКРБУДРЕКОНСТРУКЦІЯ" 23 679 439,16
UAH з ПДВ
23 300 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

25 листопада 2020 11:37
Електронний підпис
25 листопада 2020 11:36
Галинський МВС.pdf
25 листопада 2020 11:36
Довідка ДФС.pdf
23 листопада 2020 15:04
Електронний підпис
23 листопада 2020 15:01
Паспорт директора (2).pdf
23 листопада 2020 15:01
Додаток 1 5.1 Витяг ПДВ.pdf
23 листопада 2020 15:01
Додаток 1 3.4 відгук №172_18-213.pdf
23 листопада 2020 15:01
Дефектні акти завірені.pdf
23 листопада 2020 15:01
Гарантійний лист довкілля.pdf
23 листопада 2020 15:01
Кошторисна документація ч.2.pdf
23 листопада 2020 15:01
Кошторисна документація ч.1.pdf
23 листопада 2020 15:01
Кошторисна документація ч.4.pdf
23 листопада 2020 15:01
327.imd
23 листопада 2020 15:01
Додаток 1 9.1 Декларація.pdf
23 листопада 2020 15:00
Проект Договору.pdf
23 листопада 2020 15:00
Додаток 1 9 Дозвіл держпраця.pdf
23 листопада 2020 15:00
Проект Договору довідка.pdf
23 листопада 2020 15:00
Додаток 1 7. Лист гарантія.pdf
23 листопада 2020 15:00
Додаток 1 6. Довідка.pdf
23 листопада 2020 15:00
Додаток 1 4.3 Лист-згода.pdf
23 листопада 2020 15:00
Додаток 1 3.4 відгук №172_19-389.pdf
23 листопада 2020 15:00
Додаток 1 2.3 Штатний розпис.pdf
23 листопада 2020 15:00
Додаток 1 1.1 Довідка МТБ.pdf
23 листопада 2020 15:00
22479_Договір_підписаний.pdf
23 листопада 2020 14:59
Довідка ст.17.pdf
23 листопада 2020 14:59
Довідка про санкйії.pdf
23 листопада 2020 14:59
Довідка про субпідрядників.pdf
23 листопада 2020 14:59
Довідка персональні дані.pdf
23 листопада 2020 14:59
Гарантійний лист п.4.р.4д1.pdf
23 листопада 2020 14:59
Тендерна пропозиція.pdf
23 листопада 2020 14:59
327.bdcu

Публічні документи

23 листопада 2020 12:59
Довідка (9).pdf
23 листопада 2020 12:57
Проект.pdf
23 листопада 2020 12:57
Ліцензія+додаток.pdf
23 листопада 2020 12:57
Тендерна пропозиц (1).pdf
23 листопада 2020 12:57
пдв укрбудреконструкция.pdf
23 листопада 2020 12:57
Тендерна пропозиц (2).pdf
23 листопада 2020 12:57
Довідка (15).pdf
23 листопада 2020 12:57
Довідка (12).pdf
23 листопада 2020 12:57
Довідка (14).pdf
23 листопада 2020 12:57
Довідка (13).pdf
23 листопада 2020 12:57
Довідка (3).pdf
23 листопада 2020 12:57
Довідка (8).pdf
23 листопада 2020 12:57
Довідка (5).pdf
23 листопада 2020 12:57
Довідка (4).pdf
23 листопада 2020 12:57
Довідка (7).pdf
23 листопада 2020 12:57
Довідка (2).pdf
23 листопада 2020 12:57
Довідка (10).pdf
23 листопада 2020 12:57
Довідка (11).pdf
23 листопада 2020 12:57
Довідка (6).pdf
23 листопада 2020 12:57
Довідка (1).pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕГРАЛ БУД-СТАНДАРТ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БК"УКРБУДРЕКОНСТРУКЦІЯ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕГРАЛ БУД-СТАНДАРТ"
#41242077
Переможець 23 270 000,00
UAH з ПДВ
24 листопада 2020 17:15

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 24 листопада 2020 17:15

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕГРАЛ БУД-СТАНДАРТ"
#41242077
23 270 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
30 грудня 2020 11:10
ДУ №1 172-20-213.pdf зміни до договору
30 грудня 2020 11:09
Електронний підпис укладений
14 грудня 2020 16:48
Дог.172_20-213 на завершальні буд.роботи.pdf укладений
14 грудня 2020 16:46

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв'язку із уточненням обсягів робіт; Зменшення обсягів закупівлі; Покращення якості предмета закупівлі
Номер договору про закупівлю: №172/20-213
Договір:
Номер додаткової угоди: №1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 21 659 074,47
UAH (в тому числі ПДВ 3 609 845,74 UAH)