Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Фармацевтична продукція
Очікувана вартість
10 950,00 UAH
UA-2020-11-05-003567-c 5ff949096e8e4a38911193a8f7d1f77e
Спрощена закупівля    Спрощена    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Тетяна Михайлівна Томіліна

+380564947280
+380963145315
kidshouse2.kr@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КУ "КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД "КРИВОРІЗЬКИЙ СПЕЦІАЛІЗОВАНИЙ БУДИНОК ДИТИНИ" ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ"
Код ЄДРПОУ: 01987014
Місцезнаходження: 50085, Україна , Дніпропетровська обл., Кривой Рог, бульвар Маршала Василевского 11а
Контактна особа: Тетяна Михайлівна Томіліна
+380564947280,+380963145315
kidshouse2.kr@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 05 листопада 2020 11:12
Звернення за роз’ясненнями: до 11 листопада 2020 16:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 24 листопада 2020 16:00
Очікувана вартість: 10 950,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 54,75 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33600000-6: Фармацевтична продукція


ВАКСІГРИП ® ТЕТРА / VAXIGRIP TETRA СПЛІТВАКЦИНА ДЛЯ ПРОФІЛАКТИКИ ГРИПУ ЧОТИРЬОХВАЛЕНТНА, ІНАКТИВОВАНА (Influenza, inactivated, split virus or surface antigen) або еквівалент
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
30 упаковка
ВАКСІГРИП ® ТЕТРА / VAXIGRIP TETRA СПЛІТВАКЦИНА ДЛЯ ПРОФІЛАКТИКИ ГРИПУ ЧОТИРЬОХВАЛЕНТНА, ІНАКТИВОВАНА (Influenza, inactivated, split virus or surface antigen) або еквівалент
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 50085, Україна, Дніпропетровська область, Кривий Ріг, бульвар Маршала Василевського, 11а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція
МНН: Influenza, inactivated, split virus or surface antigen

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки за поставлений товар проводяться шляхом безготівкового перерахування коштів на розрахунковий рахунок Постачальника протягом 30 календарних днів з дати підписання накладної Сторонами, за умови своєчасного надходження коштів на розрахунковий рахунок Замовника. У випадку відсутності в зазначеному періоді коштів на розрахунковому рахунку Покупця, оплата здійснюється в міру надходження коштів, виділених під оплату даного зобов’язання. Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
09 листопада 2020 11:50
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
09 листопада 2020 11:34
Оголошення медикаменти 2020 листопад.doc
05 листопада 2020 11:12
спецификация.doc
05 листопада 2020 11:12
Графік.doc
05 листопада 2020 11:12
додаток 4 договір_шаблон.doc
09 листопада 2020 11:50
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
05 листопада 2020 11:14
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
09 листопада 2020 11:34
Оголошення медикаменти 2020 листопад.doc
05 листопада 2020 11:12
Оголошення медикаменти.doc
05 листопада 2020 11:12
спецификация.doc
05 листопада 2020 11:12
Графік.doc
05 листопада 2020 11:12
додаток 4 договір_шаблон.doc

Інформація про відміну

Торги відмінено
Причина відміни
відсутність пропозицій