Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015: 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 «Капітальний ремонт даху будівлі Будинку дитини, розташованої по вул. І. Кулика, 149-А, в м. Херсоні».
Очікувана вартість
2 239 100,00 UAH
UA-2020-11-05-001301-a cb62f9d501924dfebdf981153e1aaa0f
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Карчевич Тетяна

+380552353246 BUDINOKDITIN@UKR.NET

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ХЕРСОНСЬКИЙ ОБЛАСНИЙ БУДИНОК ДИТИНИ" ХЕРСОНСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 01334387
Місцезнаходження: 73008, Україна , Херсонська обл., Херсон, ВУЛИЦЯ ІЛЛІ КУЛИКА, будинок 149-А
Контактна особа: Карчевич Тетяна
+380552353246
BUDINOKDITIN@UKR.NET
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 05 листопада 2020 12:21
Звернення за роз’ясненнями: до 13 листопада 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 19 листопада 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 23 листопада 2020 10:00
Початок аукціону: 24 листопада 2020 15:51
Очікувана вартість: 2 239 100,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 11 195,50 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


ДК 021:2015: 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 «Капітальний ремонт даху будівлі Будинку дитини, розташованої по вул. І. Кулика, 149-А, в м. Херсоні»
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб.
ДК 021:2015: 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 «Капітальний ремонт даху будівлі Будинку дитини, розташованої по вул. І. Кулика, 149-А, в м. Херсоні».
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 73000, Україна, Херсонська область, Херсон, І. Кулика, 149-А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата виставлення рахунку До початку виконання робіт Замовник перераховує Підряднику авансовий платіж на придбання матеріалів в розмірі до 30 % від обсягу договірної ціни поточного року, з урахуванням ПДВ, на відкритий Підрядником небюджетний рахунок в органах Казначейства у встановленому законодавством порядку, відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 4 грудня 2019 р. № 1070 «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти». Підрядник відпрацьовує кошти попередньої оплати та підтверджує їх використання за призначенням актом виконаних робіт за формами КБ-2в, КБ-3. Невикористані суми авансу повертаються Замовнику. У випадку порушення терміну відпрацювання авансу Підрядник оплачує Замовникові пеню в розмірі подвійної облікової ставки НБУ від суми авансу за кожний день затримки. Замовник оплачує рахунок на аванс протягом 5 робочих днів з дати рахунку. Аванс 5 Робочі 30
Виконання робіт Оплата за виконані роботи здійснюється протягом 15-ти календарних днів в межах виділених бюджетних асигнувань та фактичного надходження бюджетних коштів на підставі актів приймання виконаних будівельних робіт (форма КБ-2в) та довідок про вартість виконаних будівельних робіт (форма КБ-3), підписаних Сторонами. Розрахунок здійснюється відповідно до «Плану фінансування робіт». Джерело фінансування закупівлі – кошти обласного бюджету Пiсляоплата 15 Календарні 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
05 листопада 2020 12:18
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
05 листопада 2020 12:18
1. Тендерна догументація.docx
05 листопада 2020 12:18
План Фінансування робіт ДАХ.pdf
05 листопада 2020 12:18
Додаток 9.docx
05 листопада 2020 12:18
Додаток 8.docx
05 листопада 2020 12:18
Додаток 7.docx
05 листопада 2020 12:18
Додаток 6.docx
05 листопада 2020 12:18
Додаток 5.docx
05 листопада 2020 12:18
Додаток 4.docx
05 листопада 2020 12:18
Додаток 3.docx
05 листопада 2020 12:18
Додаток 2.docx
05 листопада 2020 12:18
Додаток 1.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо термінів виконання робіт
Дата подання: 11 листопада 2020 21:44
Дата відповіді: 13 листопада 2020 15:00
Шановний Замовнику! Відповідно вимог тендерної документації строк виконання капітального ремонту визначається календарним планом, який є невід'ємною частиною Договору (Додаток 1) - до 31.12.2020 року, та визначається учасником. В зв’язку з тим, що електронною системою закупівель призначено початок аукціону по закупівлі 24.11.2020, а при самому оптимістичному розрахунку розгляд тендерних пропозицій учасників може бути проведено протягом 1 дня після розкриття тендерних пропозицій, і можливо припустити, що перший день укладання договору - 07.12.2020, то фактично для виконання робіт залишається близько двох тижнів грудня місяця. Просимо розглянути можливість подовження терміну виконання робіт, так як враховуючи обсяг робіт згідно Технічних вимог, Виконавцю доведеться у стислі стоки забезпечити постачання матеріалів для виконання робіт, швидко виконувати роботи , що може вплинути на якість виконаних робіт. Також слід врахувати, що у грудні місяці можуть бути несприятливі погодні умови, через які можливо припинення виконання робіт на деякий час, що взагалі призведе до недотримання строків виконання робіт.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Щодо термінів виконання робіт

На питання, яке надано 11 листопада 2020 року щодо подовження терміну виконання робіт, замовник Комунальне некомерційне підприємство «Херсонський обласний Будинок дитини» Херсонської обласної ради надає наступну відповідь.
Відповідно до вимог тендерної документації строк виконання капітального ремонту визначається календарним планом, який є невід'ємною частиною Договору (Додаток 1) - до 31.12.2020 року. Для виконання робіт (ДК 021:2015: 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 «Капітальний ремонт даху будівлі Будинку дитини, розташованої по вул. І. Кулика, 149-А, в м. Херсоні») внесені зміни до плану використання бюджетних коштів на 2020 рік з обласного бюджету на суму 2 239 100 грн до кінця поточного року (бюджетний рік).
Згідно ст. 41 п. 4 Закону України «Про публічні закупівлі» умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції за результатами електронного аукціону (у тому числі ціни за одиницю товару) переможця процедури закупівлі та/або випадків перерахунку ціни за результатами електронного аукціону в бік зменшення ціни тендерної пропозиції учасника без зменшення обсягів закупівлі.
Враховуючи, що у грудні місяці можуть бути несприятливі погодні умови, через які можливо припинення виконання робіт на деякий час, то відповідно до ст. 41 п. 5 п.п.4 Закону України «Про публічні закупівлі» можливо продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо виконання робіт у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 24 листопада 2020 16:12

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
СПОЖИВЧЕ ТОВАРИСТВО "КООПЕРАТОР" 1 674 798,47
UAH з ПДВ
1 674 798,47
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Тико-юг" 2 119 152,00
UAH з ПДВ
2 119 152,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

23 листопада 2020 09:29
Електронний підпис
23 листопада 2020 09:23
28.Лист_про_ліцензію.PDF
23 листопада 2020 09:23
9.Статистика.pdf
23 листопада 2020 09:23
3.Опис до статуту.pdf
23 листопада 2020 09:23
11.Свідоцтво про реєстрацію.pdf
23 листопада 2020 09:23
25.Кошторис.pdf
23 листопада 2020 09:23
6.Витяг з ПДВ.pdf
23 листопада 2020 09:23
34.ТЕНДЕРНА_ПРОПОЗИЦІЯ.PDF
23 листопада 2020 09:23
4.Паспорт мій_код.pdf
23 листопада 2020 09:23
33.ПРОЕКТ_ДОГОВОРУ.PDF
23 листопада 2020 09:23
8.Ліцензія будів.роботи.pdf
23 листопада 2020 09:23
35.ТЕХНІЧНІ_ВИМОГИ.PDF
23 листопада 2020 09:23
17.Дипломи працівників.rar

Публічні документи

07 грудня 2020 12:54
Електронний підпис
07 грудня 2020 12:52
Довідка.pdf
07 грудня 2020 12:52
Довідка ч.2 ст.17.pdf
07 грудня 2020 12:52
Довідка податкова.pdf
07 грудня 2020 12:52
Довідка несудимість.rar
07 грудня 2020 12:52
Dovidka_20330646970320501326.pdf.p7s
07 грудня 2020 12:52
Dovidka_20330646970320501326.pdf
22 листопада 2020 19:05
Електронний підпис
22 листопада 2020 16:50
4. Відомості про учасника..pdf
22 листопада 2020 16:50
5. Тендерна пропозиція.pdf
22 листопада 2020 16:50
6. Статут.pdf
22 листопада 2020 16:50
8. Довідка право підпису..pdf
22 листопада 2020 16:50
11. Витяг ПДВ.pdf
22 листопада 2020 16:50
13. Ст 17 листи та довідки.pdf
22 листопада 2020 16:50
15. Технічні вимоги.pdf
22 листопада 2020 16:50
17. Довідка про ліцензію.pdf
22 листопада 2020 16:50
18. Гарантійний лист роботи.pdf
22 листопада 2020 16:50
24. Свідоцтво.pdf
22 листопада 2020 16:50
25. Реєстр.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

СПОЖИВЧЕ ТОВАРИСТВО "КООПЕРАТОР"

ТОВ "Тико-юг"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
СПОЖИВЧЕ ТОВАРИСТВО "КООПЕРАТОР"
#25845497
Відхилено 1 674 798,47
UAH з ПДВ
27 листопада 2020 17:25
ТОВ "Тико-юг"
#36945042
Переможець 2 119 152,00
UAH з ПДВ
27 листопада 2020 17:37

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 27 листопада 2020 17:37

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "Тико-юг"
#36945042
2 119 152,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
10 січня 2022 13:09
Електронний підпис зміни до договору
24 грудня 2021 11:27
Допка3.pdf зміни до договору
24 грудня 2021 11:27
Електронний підпис зміни до договору
30 червня 2021 12:15
Дод угода Тико Юг.pdf зміни до договору
30 червня 2021 10:28
Електронний підпис зміни до договору
30 грудня 2020 12:57
Доп угода ДАХ (1).pdf зміни до договору
30 грудня 2020 12:57
Електронний підпис укладений
09 грудня 2020 10:33
Договір 102.pdf укладений
09 грудня 2020 10:32

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо виконання робіт у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю (п. 4 частини 5 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі»).
Номер договору про закупівлю: 102
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 червня 2021
Дата публікації змін до договору:
30 червня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору та строку виконання зобовязань щодо виконання робіт, узгодження зменьшення ціни
Номер договору про закупівлю: 102
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
24 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
24 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменьшення обсягу
Номер договору про закупівлю: 102
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 09 грудня 2020 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 1 861 357,20
UAH (в тому числі ПДВ 310 226,20 UAH)