Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
ДК 021:2015: 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 «Капітальний ремонт даху будівлі Будинку дитини, розташованої по вул. І. Кулика, 149-А, в м. Херсоні».
Очікувана вартість
2 239 100,00 UAH
UA-2020-11-05-001301-a ● cb62f9d501924dfebdf981153e1aaa0f
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ХЕРСОНСЬКИЙ ОБЛАСНИЙ БУДИНОК ДИТИНИ" ХЕРСОНСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 01334387 |
Місцезнаходження: | 73008, Україна , Херсонська обл., Херсон, ВУЛИЦЯ ІЛЛІ КУЛИКА, будинок 149-А |
Контактна особа: |
Карчевич Тетяна +380552353246 BUDINOKDITIN@UKR.NET |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 05 листопада 2020 12:21 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 13 листопада 2020 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 19 листопада 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 23 листопада 2020 10:00 |
Початок аукціону: | 24 листопада 2020 15:51 |
Очікувана вартість: | 2 239 100,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 11 195,50 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
ДК 021:2015: 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 «Капітальний ремонт даху будівлі Будинку дитини, розташованої по вул. І. Кулика, 149-А, в м. Херсоні»
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб.
ДК 021:2015: 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 «Капітальний ремонт даху будівлі Будинку дитини, розташованої по вул. І. Кулика, 149-А, в м. Херсоні».
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
73000, Україна, Херсонська область, Херсон, І. Кулика, 149-А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Дата виставлення рахунку | До початку виконання робіт Замовник перераховує Підряднику авансовий платіж на придбання матеріалів в розмірі до 30 % від обсягу договірної ціни поточного року, з урахуванням ПДВ, на відкритий Підрядником небюджетний рахунок в органах Казначейства у встановленому законодавством порядку, відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 4 грудня 2019 р. № 1070 «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти». Підрядник відпрацьовує кошти попередньої оплати та підтверджує їх використання за призначенням актом виконаних робіт за формами КБ-2в, КБ-3. Невикористані суми авансу повертаються Замовнику. У випадку порушення терміну відпрацювання авансу Підрядник оплачує Замовникові пеню в розмірі подвійної облікової ставки НБУ від суми авансу за кожний день затримки. Замовник оплачує рахунок на аванс протягом 5 робочих днів з дати рахунку. | Аванс | 5 | Робочі | 30 |
Виконання робіт | Оплата за виконані роботи здійснюється протягом 15-ти календарних днів в межах виділених бюджетних асигнувань та фактичного надходження бюджетних коштів на підставі актів приймання виконаних будівельних робіт (форма КБ-2в) та довідок про вартість виконаних будівельних робіт (форма КБ-3), підписаних Сторонами. Розрахунок здійснюється відповідно до «Плану фінансування робіт». Джерело фінансування закупівлі – кошти обласного бюджету | Пiсляоплата | 15 | Календарні | 70 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
05 листопада 2020 12:18 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
05 листопада 2020 12:18 |
1. Тендерна догументація.docx | |
05 листопада 2020 12:18 |
План Фінансування робіт ДАХ.pdf | |
05 листопада 2020 12:18 |
Додаток 9.docx | |
05 листопада 2020 12:18 |
Додаток 8.docx | |
05 листопада 2020 12:18 |
Додаток 7.docx | |
05 листопада 2020 12:18 |
Додаток 6.docx | |
05 листопада 2020 12:18 |
Додаток 5.docx | |
05 листопада 2020 12:18 |
Додаток 4.docx | |
05 листопада 2020 12:18 |
Додаток 3.docx | |
05 листопада 2020 12:18 |
Додаток 2.docx | |
05 листопада 2020 12:18 |
Додаток 1.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Щодо термінів виконання робіт
Дата подання: 11 листопада 2020 21:44
Дата відповіді: 13 листопада 2020 15:00
Шановний Замовнику! Відповідно вимог тендерної документації строк виконання капітального ремонту визначається календарним планом, який є невід'ємною частиною Договору (Додаток 1) - до 31.12.2020 року, та визначається учасником.
В зв’язку з тим, що електронною системою закупівель призначено початок аукціону по закупівлі 24.11.2020, а при самому оптимістичному розрахунку розгляд тендерних пропозицій учасників може бути проведено протягом 1 дня після розкриття тендерних пропозицій, і можливо припустити, що перший день укладання договору - 07.12.2020, то фактично для виконання робіт залишається близько двох тижнів грудня місяця.
Просимо розглянути можливість подовження терміну виконання робіт, так як враховуючи обсяг робіт згідно Технічних вимог, Виконавцю доведеться у стислі стоки забезпечити постачання матеріалів для виконання робіт, швидко виконувати роботи , що може вплинути на якість виконаних робіт. Також слід врахувати, що у грудні місяці можуть бути несприятливі погодні умови, через які можливо припинення виконання робіт на деякий час, що взагалі призведе до недотримання строків виконання робіт.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Щодо термінів виконання робіт
На питання, яке надано 11 листопада 2020 року щодо подовження терміну виконання робіт, замовник Комунальне некомерційне підприємство «Херсонський обласний Будинок дитини» Херсонської обласної ради надає наступну відповідь.
Відповідно до вимог тендерної документації строк виконання капітального ремонту визначається календарним планом, який є невід'ємною частиною Договору (Додаток 1) - до 31.12.2020 року. Для виконання робіт (ДК 021:2015: 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 «Капітальний ремонт даху будівлі Будинку дитини, розташованої по вул. І. Кулика, 149-А, в м. Херсоні») внесені зміни до плану використання бюджетних коштів на 2020 рік з обласного бюджету на суму 2 239 100 грн до кінця поточного року (бюджетний рік).
Згідно ст. 41 п. 4 Закону України «Про публічні закупівлі» умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції за результатами електронного аукціону (у тому числі ціни за одиницю товару) переможця процедури закупівлі та/або випадків перерахунку ціни за результатами електронного аукціону в бік зменшення ціни тендерної пропозиції учасника без зменшення обсягів закупівлі.
Враховуючи, що у грудні місяці можуть бути несприятливі погодні умови, через які можливо припинення виконання робіт на деякий час, то відповідно до ст. 41 п. 5 п.п.4 Закону України «Про публічні закупівлі» можливо продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо виконання робіт у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю.
На питання, яке надано 11 листопада 2020 року щодо подовження терміну виконання робіт, замовник Комунальне некомерційне підприємство «Херсонський обласний Будинок дитини» Херсонської обласної ради надає наступну відповідь.
Відповідно до вимог тендерної документації строк виконання капітального ремонту визначається календарним планом, який є невід'ємною частиною Договору (Додаток 1) - до 31.12.2020 року. Для виконання робіт (ДК 021:2015: 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 «Капітальний ремонт даху будівлі Будинку дитини, розташованої по вул. І. Кулика, 149-А, в м. Херсоні») внесені зміни до плану використання бюджетних коштів на 2020 рік з обласного бюджету на суму 2 239 100 грн до кінця поточного року (бюджетний рік).
Згідно ст. 41 п. 4 Закону України «Про публічні закупівлі» умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції за результатами електронного аукціону (у тому числі ціни за одиницю товару) переможця процедури закупівлі та/або випадків перерахунку ціни за результатами електронного аукціону в бік зменшення ціни тендерної пропозиції учасника без зменшення обсягів закупівлі.
Враховуючи, що у грудні місяці можуть бути несприятливі погодні умови, через які можливо припинення виконання робіт на деякий час, то відповідно до ст. 41 п. 5 п.п.4 Закону України «Про публічні закупівлі» можливо продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо виконання робіт у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю.
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
СПОЖИВЧЕ ТОВАРИСТВО "КООПЕРАТОР" #25845497 |
Відхилено |
1 674 798,47
UAH з ПДВ
|
27 листопада 2020 17:25
|
ТОВ "Тико-юг" #36945042 |
Переможець |
2 119 152,00
UAH з ПДВ
|
27 листопада 2020 17:37
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
10 січня 2022 13:09
|
Електронний підпис | зміни до договору |
24 грудня 2021 11:27
|
Допка3.pdf | зміни до договору |
24 грудня 2021 11:27
|
Електронний підпис | зміни до договору |
30 червня 2021 12:15
|
Дод угода Тико Юг.pdf | зміни до договору |
30 червня 2021 10:28
|
Електронний підпис | зміни до договору |
30 грудня 2020 12:57
|
Доп угода ДАХ (1).pdf | зміни до договору |
30 грудня 2020 12:57
|
Електронний підпис | укладений |
09 грудня 2020 10:33
|
Договір 102.pdf | укладений |
09 грудня 2020 10:32
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 30 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 30 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо виконання робіт у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю (п. 4 частини 5 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі»). |
Номер договору про закупівлю: | 102 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 30 червня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 30 червня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку дії договору та строку виконання зобовязань щодо виконання робіт, узгодження зменьшення ціни |
Номер договору про закупівлю: | 102 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 24 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 24 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменьшення обсягу |
Номер договору про закупівлю: | 102 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |