Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Металопластикові конструкції
Очікувана вартість
875 736,00 UAH
UA-2020-11-05-000477-b 52427e8f29f6447d94a31cbe96d6d882
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Харченко-Кушнір Наталія

380322377779 Kharchenko.kushnirnm@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Львівське комунальне підприємство "Львівелектротранс"
Код ЄДРПОУ: 03328406
Місцезнаходження: 79026, Україна , Львівська обл., Львів, Сахарова,2
Контактна особа: Харченко-Кушнір Наталія
380322377779
Kharchenko.kushnirnm@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 05 листопада 2020 09:20
Звернення за роз’ясненнями: до 13 листопада 2020 17:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 18 листопада 2020 17:00
Очікувана вартість: 875 736,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 4 378,68 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 25000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44220000-8: Столярні вироби


місце поставки та монтажу - м. Львів, вул. Тролейбусна, 1; вул. Вітовського, 1; вул. Городоцька, 185; вул. Дібровна, 2; вул. Татарбунарська, 22
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
308.19 метри квадратні
Металопластикові конструкції
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 44221000-5 — Вікна, двері та супутні вироби

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія від дня отримання та монтажу відповідної партії продукції Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
13 листопада 2020 15:09
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
05 листопада 2020 09:25
Оголошення про проведення спрощеною процедури.docx
13 листопада 2020 15:09
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
05 листопада 2020 09:30
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
05 листопада 2020 09:30
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
05 листопада 2020 09:25
Оголошення про проведення спрощеною процедури.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

по завищенню характеристик конструкцій
Дата подання: 13 листопада 2020 12:27
Дата відповіді: 13 листопада 2020 15:04
1. Чи є техніко-економічне обгрунтування визначених характеристик конструкцій. 2. Чим обґрунтоване завищення характеристик конструкцій, які повинні експлуатуватись у м.Львові. 3. Чому на тендері використані жорсткі вимоги по типу профілів та заповнення (склопакетів) конструкцій та не враховані можливі інноваційні рішення по покращенню енергозбереження, міцності конструкцій і складових та зменшення їх вартості (доцільно для бюджетних організацій, якою є ЛКП"Львівелектротранс").
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Дякуємо за запитання.
Замовник при підготовці технічної специфікації до закупівлі керувався відповідними технічними завданнями, що передбачають використання якісного профілю та склопакету для забезпечення міцності конструкції, енергоефективності та теплоізоляції у відповідності до стандартів.
У випадку наявності у вас пропозицій щодо інноваційних рішень по покращенню енергозбереження, міцності конструкцій і складових та зменшення їх вартості, просимо повідомити, надіславши необхідну інформацію на ел.пошту tenderlet@gmail.com. Надану від вас інформацію буде обов’язково розглянуто технічними службами підприємства та взято до уваги.
Ми сподіваємося, що за результатами проведення аукціону зможемо закупити товар за конкурентною ціною із зазначеними характеристиками у співвідношенні «Ціна-Якість».
При підготовці пропозиції по даній закупівлі, просимо враховувати її вимоги для забезпечення рівних умов серед учасників.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 18 листопада 2020 17:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "Віконенко" 861 768,00
UAH з ПДВ
861 768,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

18 листопада 2020 17:04
Електронний підпис
18 листопада 2020 16:59
акт.jpg
18 листопада 2020 16:59
Документи.rar
18 листопада 2020 16:59
Досвід виконання.rar
18 листопада 2020 16:59
ЕЦП БАНК_ВСЬКА ГАРАНТ_Я 1757.rar
18 листопада 2020 16:59
Сертифікати.rar
18 листопада 2020 16:59
Установчі.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "Віконенко"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "Віконенко"
#37345655
Переможець 861 768,00
UAH з ПДВ
23 листопада 2020 13:29

Документи

23 листопада 2020 13:27
Протокол.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 23 листопада 2020 13:29

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "Віконенко"
#37345655
861 768,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

23 листопада 2020 13:27
Протокол.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
04 січня 2023 14:03
Електронний підпис зміни до договору
30 грудня 2020 09:24
ДУ №2 до Договору 00710 від 07.12.2020.pdf зміни до договору
30 грудня 2020 09:22
Електронний підпис зміни до договору
08 грудня 2020 14:21
ДУ №1 до договору 00710 від 07.12.2020.pdf зміни до договору
08 грудня 2020 14:16
Електронний підпис укладений
08 грудня 2020 12:35
Договір №00710 від 07.12.2020.pdf укладений
08 грудня 2020 12:32

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
07 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
08 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): за результатами контрольних замірів металопластикових конструкцій із дотриманням вимог закупівлі UA-2020-11-05-000477-b та у зв’язку із виявленням відмінностей у реальних розмірах та окремих елементах конструкцій в порівнянні з заявленими на торгах
Номер договору про закупівлю: 00710
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Подовження терміну дії договору для проведення процедури на початку наступного року, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми Договору
Номер договору про закупівлю: 00710
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 березня 2021
Сума оплати за договором: 760 359,00
UAH (в тому числі ПДВ 126 726,50 UAH)