Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

канцелярські товари
Очікувана вартість
2 905,00 UAH
UA-2020-11-05-000209-c 16c52605983a4f389fefc35907d20575
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Валерій Давиденко

+380508753342 koxovka@meta.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 05 листопада 2020
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Степанівська сільська рада
Код ЄДРПОУ: 04341347
Місцезнаходження: 84043, Україна , Донецька обл., с. Степанівка, вул.Миру , буд.21
Контактна особа: Валерій Давиденко
+380508753342
koxovka@meta.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


--
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
100 штуки
швидкозшивачі
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 84043, Україна, Донецька область, с.Степанівка, Миру, буд.21
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 05 листопада 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
21 пачка
папір офісний
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 84043, Україна, Донецька область, с.Степанівка, Миру, буд.21
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 05 листопада 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
100 штуки
папка справа
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 84043, Україна, Донецька область, с.Степанівка, Миру, буд.21
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 05 листопада 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 5 Календарні 100

Тендерна документація

05 листопада 2020 08:25
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Коровяка В.М.
#2132416225
Переможець 2 905,00
UAH
05 листопада 2020 08:25

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
05 листопада 2020 08:29