Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з фізичної охорони майна
Services in physical protection of property
Очікувана вартість
4 866 732,00 UAH
UA-2020-11-04-012338-c 3c05a83b347a43b69ddb49f421fb9af1
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Олена Анисимова

+380501600230
+380674564592
anysymova-ov@ukrposhta.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: АТ "Укрпошта" в особі дніпропетровської дирекції
Код ЄДРПОУ: 25771603
Місцезнаходження: 49000, Україна , Дніпропетровська область обл., м. Дніпро, проспект Дмитра Яворницького, 62
Контактна особа: Олена Анисимова
+380501600230,+380674564592
anysymova-ov@ukrposhta.ua
Додаткові контактні особи: Сергій Коптєв
+380501606520
koptiev-sv@ukrposhta.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання
Official name: AT "Ukrposhta" v osobi dnipropetrovskoi dyrektsii
National ID: 25771603
Contact point: Olena Anysymova
+380501600230,+380674564592
anysymova-ov@ukrposhta.ua
Additional contacts: Сергій Коптєв
+380501606520
koptiev-sv@ukrposhta.ua

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 04 листопада 2020 20:29
Звернення за роз’ясненнями: до 27 листопада 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 03 грудня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 07 грудня 2020 00:00
Початок аукціону: 18 грудня 2020 14:19
Очікувана вартість: 4 866 732,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 25 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,51%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 146001.96 UAH
Publication date: 04 листопада 2020 20:29
Enquiries until: 27 листопада 2020 00:00
Complaints submission until: до 03 грудня 2020 00:00
Time limit for receipt of tenders: 07 грудня 2020 00:00

Information

Estimated total value: 4 866 732 UAH including VAT
Minimal lowering step: 25 000 UAH
Minimal lowering step, %: 0,51 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:79710000-4: Охоронні послуги


Scope of the procurement
Шановні учасники не подавайте у складі тендерних пропозицій документи, які можуть містити ціни на Послуги. Під час використання електронної системи закупівель з метою подання пропозицій нагадуємо про можливість створення та надання документів з урахуванням вимог законів України «Про електронні документи та електронний документообіг» та «Про електронні довірчі послуги». Створити та підписати електронний документ за допомогою кваліфікованого електронного підпису можна за допомогою загальнодоступних програмних комплексів, наприклад: https://acskidd.gov.ua/sign. Замовником не вимагається від учасників засвідчувати документи (матеріали та інформацію), що подаються у складі пропозиції, печаткою та підписом уповноваженої особи, якщо такі документи (матеріали та інформація) надані у формі електронного документа через електронну систему закупівель із накладанням кваліфікованого електронного підпису.
Розгорнути Згорнути
Dear bidders, do not submit documents that may contain prices for the Services as part of the tender proposals. When using the electronic procurement system to submit proposals, we remind you of the possibility of creating and submitting documents taking into account the requirements of the laws of Ukraine "On electronic documents and electronic document management" and "On electronic trust services". You can create and sign an electronic document with a qualified electronic signature using public software packages, for example: https://acskidd.gov.ua/sign. The Customer is not required to certify the documents (materials and information) submitted as part of the proposal, the seal and signature of the authorized person, if such documents (materials and information) are provided in the form of an electronic document through an electronic procurement system with a qualified electronic signature.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
17 послуга
Організація та забезпечення охорони та недоторканості майна Дніпропетровської дирекції АТ "Укрпошта" прийнятих під охорону - 17 обєктів.(Дніпропетровська дирекція: м. Дніпро, пр. Д. Яворницького, 62; Центр оброблення пошти: м. Дніпро, вул. Привокзальна, 11; База відпочинку «Поштовик»: Дніпропетровська область, смт Обухівка, пров. Некрасова,18; Центр перевезення пошти: м.Дніпро, вул. В. Дубініна, 10; Відділення поштового зв’язку Новомосковськ: Дніпропетровська область, м. Новомосковськ, вул. Сучкова, 34; Центр поштового зв’язку Кривий Ріг: Дніпропетровська область, м. Кривий Ріг, вул. Поштова, 26; Дільниця оброблення та перевезення пошти (ДОПП), Кривий Ріг: Дніпропетровська область, м. Кривий Ріг, вул. Бикова, 8; Дільниця оброблення пошти (ДОП) Кривий Ріг: Дніпропетровська область, м. Кривий Ріг, вул. Залізничників, 37; Відділення поштового зв’язку Верхньодніпровськ: Дніпропетровська область, м. Верхньодніпровськ, вул. Тітова, 8; Відділення поштового зв’язку Кам‘янське: Дніпропетровська область, м. Кам‘янське, вул. Звенигородська, 28; Центр поштового зв’язку Нікополь: Дніпропетровська область, м. Нікополь, вул. Патріотів України, 113-А; Центр поштового зв’язку Павлоград: Дніпропетровська область, м. Павлоград, вул. Соборна 60; Гаражі, Дніпропетровська область, м. Павлоград, пров. Лікарняний, 30).











Розгорнути Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 79710000-4 — Охоронні послуги

Organization and provision of protection and inviolability of the property of the Dnipropetrovsk Directorate of JSC "Ukrposhta" 17 objects accepted for protection (Dnipropetrovsk Directorate: Dnipro, D. Yavornytskoho Ave., 62; Mail Processing Center: Dnipro, 11 Pryvokzalna Street; Recreation center "Poshtovyk": Dnipropetrovsk region, Obukhivka township, Nekrasova lane, 18; Mail transportation center: Dnipro, V. Dubinina street, 10; Post office Novomoskovsk: Dnipropetrovsk region, Novomoskovsk, street Suchkova, 34; Kryvyi Rih Postal Center: Dnipropetrovsk region, Kryvyi Rih, street Postal, 26; Post office processing and transportation (DOPP), Kryvyi Rih: Dnipropetrovsk region, Kryvyi Rih, st. Bikova, 8; Post office (KD) Kryvyi Rih: Dnipropetrovsk region, Kryvyi Rih, st. Railwaymen, 37; Post office Verkhnodniprovsk: Dnipropetrovsk region, Verkhnodniprovsk, street Titova, 8; Kamyanske Post Office: Dnipropetrovsk region, Kamyanske, street Zvenigorodskaya, 28; Nikopol Postal Center: Dnipropetrovsk region, Nikopol, street Patriots of Ukraine, 113-A; Pavlograd Postal Center: Dnipropetrovsk region, Pavlograd, street Soborna 60; Garages, Dnipropetrovsk region, Pavlograd, lane Hospital, 30).
Розгорнути Згорнути
CPV: 79710000-4
Період постачання: з 01 січня 2021 по 31 грудня 2021

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Оплата здійснюється за фактично надані послуги охорони щомісячно протягом 10 банківських днів з моменту підписання Сторонами Акту про приймання-передавання наданих послуг охорони та надання Виконавцем рахунку на оплату.Найменування замовника: Акціонерне товариство "Укрпошта". Місцезнаходження Замовника: 01001, м.Київ, вул. Хрещатик, будинок 22. Код згідно з ЄДРПОУ замовника: 21560045. Найменування закупівельника: Дніпропетровська дирекція Акціонерного товариства «Укрпошта». Місцезнаходження Закупівельника: Україна, 49000, Дніпропетровська область, місто Дніпро, проспект Дмитра Яворницького, будинок 62. Код згідно з ЄДРПОУ закупівельника: 25771603. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції - українська. Документи, які не готуються учасником та представлені в складі тендерної пропозиції, можуть бути надані як українською, так і російською мовами. Якщо в складі тендерної пропозиції надається документ на іншій мові ніж українська або російська, учасник надає переклад цього документа. Відповідальність за якість та достовірність перекладу несе учасник. Дата і час розкриття тендерних пропозицій - у день і час закінчення строку подання тендерних пропозицій, зазначених в оголошенні. Застосовані критерії оцінки - ціна. Назва предмета закупівлі - Послуги з фізичної охорони майна. Код предмета закупівлі відповідно до класифікаторів та назва - ДК 021:2015:79710000-4 Охоронні послуги. Name of the subject of purchase - Services in physical protection of property. Code of the subject of purchase according to classifiers and name - DK 021: 2015: 79710000-4 Security services. Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
04 листопада 2020 20:31
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
04 листопада 2020 20:29
Tenderna dokumentatsiia.zip
04 листопада 2020 20:29
proekt dohovoru.zip

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Об'єм послуг
Дата подання: 09 листопада 2020 09:42
Дата відповіді: 10 листопада 2020 18:12
Доброго дня! Яка виходить загальна кількість людино-годин на 2021 рік?
Відповідь: Дякуємо за запитання. Розглянувши ваше запитання віповідаємо наступне: Загальна кількість людино-годин на 2021 рік - Дніпропетровська дирекція: м. Дніпро, пр. Д. Яворницького, 62 - 21120; Центр оброблення пошти: м. Дніпро, вул. Привокзальна, 11 - 26280; База відпочинку «Поштовик»: Дніпропетровська область, смт Обухівка, пров. Некрасова,18 - 8760; Центр перевезення пошти: м.Дніпро, вул. В. Дубініна, 10 - 8760; Відділення поштового зв’язку Новомосковськ: Дніпропетровська область, м. Новомосковськ, вул. Сучкова, 34 - 8760; Центр поштового зв’язку Кривий Ріг: Дніпропетровська область, м. Кривий Ріг, вул. Поштова, 26 - 8760; Дільниця оброблення та перевезення пошти (ДОПП), Кривий Ріг: Дніпропетровська область, м. Кривий Ріг, вул. Бикова, 8 - 8760; Дільниця оброблення пошти (ДОП) Кривий Ріг: Дніпропетровська область, м. Кривий Ріг, вул. Залізничників, 37 - 8760; Відділення поштового зв’язку Верхньодніпровськ: Дніпропетровська область, м. Верхньодніпровськ, вул. Тітова, 8 - 5064; Відділення поштового зв’язку Кам‘янське: Дніпропетровська область, м. Кам‘янське, вул. Звенигородська, 28 - 8760; Центр поштового зв’язку Нікополь: Дніпропетровська область, м. Нікополь, вул. Патріотів України, 113-А - 5752; Центр поштового зв’язку Павлоград: Дніпропетровська область, м. Павлоград, вул. Соборна 60 - 5752; Гаражі, Дніпропетровська область, м. Павлоград, пров. Лікарняний, 30 - 56064. Всього - 130 352.

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 11 грудня 2020
UA-2020-11-04-012338-c3c05a83b347a43b69ddb49f421fb9af1
Найменування: АТ "Укрпошта" в особі дніпропетровської дирекції
Код ЄДРПОУ: 25771603
Місцезнаходження: 49000, Україна, Дніпропетровська область обл., м. Дніпро, проспект Дмитра Яворницького, 62
Учасник Документи Рішення Додатково
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОХОРОННА АГЕНЦІЯ "ПАРТНЕР БЕЗПЕКА" Документи
Відхилено
Документи
Вимога про усунення невідповідностей
до 08 грудня 2020 19:49
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СЛУЖБА ОХОРОНИ "КОМСЕРВІС" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ Правове агентство "КГБ" Документи
Допущено до аукціону
Документи
Вимога про усунення невідповідностей
до 08 грудня 2020 19:25
ТОВ "АЛЬФА СБ" Документи
Допущено до аукціону
Документи

Вимога про усунення невідповідностей

Керуючись п. 1 ч. 16 ст. 29 ЗУ "Про публічні закупівлі", Замовник надсилає учаснику Товариству з обмеженою відповідальністю "ОХОРОННА АГЕНЦІЯ "ПАРТНЕР БЕЗПЕКА" (ІПН 43695725) повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону. Під час розгляду Вашої пропозиції було виявлено невідповідність у наданих документах. Відповідно до п.п. 1.2 Додатку 1 до тендерної документації учасники повинні надати у складі пропозиції щонайменше один позитивний лист відгук від контрагента (ів), зазначених у довідці про виконання аналогічних договорів, зміст яких підтверджує належне виконання зобов’язань за договорами та відсутність претензій. У наданому листі-відгуку міститься інформація щодо ТОВ "ОХОРОННА КОМПАНІЯ "ПАРТНЕР БЕЗПЕКА", що не відповідає назві учасника. Документів щодо з’ясування невідповідності у назві учасником у складі тендерної пропозиції не надано. З метою усунення виявлених невідповідностей, прошу надати уточнений позитивний лист-відгук від контрагента, зазначений у довідці про виконання аналогічного договору, у довільній формі із зазначенням назви учасника відповідно до статутних документів або завантаженням документів, які підтверджують відповідні зміни у назві товариства. Нагадування: Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.

Документи

Публічні документи

08 грудня 2020 10:05
Електронний підпис
08 грудня 2020 10:04
Відгук оновлений.pdf
04 грудня 2020 19:26
Електронний підпис
03 грудня 2020 17:29
Електронний підпис
03 грудня 2020 17:28
Рішення 2 стр.pdf
03 грудня 2020 17:28
Рішення 1 стр.pdf
03 грудня 2020 17:28
Погодження договір.pdf
03 грудня 2020 17:28
Окрема ЮО.pdf
03 грудня 2020 17:28
Наказ Кравченко.pdf
03 грудня 2020 17:28
Гарантія по ст. 17.pdf
03 грудня 2020 17:28
Гарантія по Дод.3.pdf
03 грудня 2020 17:28
Аналогічний досвід.pdf

Документи

Вимога про усунення невідповідностей

Керуючись п. 1 ч. 16 ст. 29 ЗУ "Про публічні закупівлі", Замовник надсилає учаснику Товариству з обмеженою відповідальністю правове агентство "КГБ" (ІПН 32859662) повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону. Під час розгляду Вашої пропозиції було виявлено невідповідність у наданих документах. Відповідно до п.п. 1.1 Додатку 1 до тендерної документації учасники повинні надати у складі пропозиції довідку у довільній формі, складена учасником торгів, що містить інформацію про наявність досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору (крім відомостей, що становлять комерційну таємницю) із зазначенням: найменування контрагента, предмету договору/назви послуги; номер та дата договору; кількості цілодобових постів охорони, які охоронялись або охороняються за договором; контактних осіб замовників (прізвище та контактний телефон. У наданій довідці не зазначена інформація щодо кількості цілодобових постів охорони, які охоронялись або охороняються за договором. Відповідно до п.п. 1.2 Додатку 1 до тендерної документації учасники повинні надати у складі пропозиції щонайменше один позитивний лист відгук від контрагента (ів), зазначених у довідці про виконання аналогічних договорів, зміст яких підтверджує належне виконання зобов’язань за договорами та відсутність претензій. У наданому листі-відгуку міститься інформація щодо фірми ТОВ охоронної фірми «КГБ», що не відповідає назві учасника. Документів щодо з’ясування невідповідності у назві учасником у складі тендерної пропозиції не надано. Також зі змісту цього листа – відгуку не зрозуміло за яким саме договором позитивно характеризується робота працівників. З метою усунення виявлених невідповідностей, прошу надати уточнену довідку у довільній формі, що містить інформацію про виконання аналогічного, в розумінні тендерної документації, договору із зазначенням інформації щодо кількості цілодобових постів охорони, які охоронялись або охороняються за договором та уточнений позитивний лист-відгук від контрагента, зазначений у довідці про виконання аналогічного договору, у довільній формі із зазначенням назви учасника відповідно до статутних документів або завантаженням документів, які підтверджують відповідні зміни у назві товариства та зазначенням договору за яким позитивно характеризується робота працівників. Нагадування: Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.

Документи

Публічні документи

08 грудня 2020 14:11
уточнений відгук
04 грудня 2020 15:23
Fw_ гарантия (1).zip
04 грудня 2020 15:23
ПРОТОКОЛ Н1.7Z
04 грудня 2020 15:23
НАКАЗ ФРОЛОВА Ю.1.7Z
04 грудня 2020 15:23
ЛИСТ ДЛЯ КЛIЄНТI1.7z
04 грудня 2020 15:23
ГАРАНТIЯ 11657-20.7z
04 грудня 2020 15:23
ВИТЯГ IЗ СТАТУТ1.7z
04 грудня 2020 15:23
БАНКIВСЬКА ЛIЦЕНЗI1.7z
04 грудня 2020 15:23
26. Витяг з ЄДР.pdf
04 грудня 2020 15:23
24. Проект Договору.pdf
04 грудня 2020 15:23
17. Копія Статуту.pdf
04 грудня 2020 15:23
9. Довіреність.pdf

Документи

Публічні документи

13 січня 2021 15:50
Електронний підпис
13 січня 2021 15:49
Пропозиція Дніпро.pdf
13 січня 2021 13:17
Цінова пропозиція.pdf
28 грудня 2020 14:08
Електронний підпис
28 грудня 2020 14:07
Пропозиція Дніпро.pdf
28 грудня 2020 10:48
Електронний підпис
28 грудня 2020 10:46
Ст. 17 ч. 2.pdf
28 грудня 2020 10:46
Цінова пропозиція.pdf
28 грудня 2020 10:46
Ст. 17. п. 12.pdf
28 грудня 2020 10:46
МВС Директор.pdf
28 грудня 2020 10:46
Довідка НАЗК Волкова.zip
28 грудня 2020 10:46
Довідка НАЗК Альфа.zip
28 грудня 2020 10:46
Довідка ДПІ.pdf
28 грудня 2020 10:46
Витяг Альфа 18.12..pdf
28 грудня 2020 10:46
9. Лицензія.pdf
28 грудня 2020 10:46
8. Витяг ПДВ.jpg.pdf
28 грудня 2020 10:46
7. Баланс 2019.pdf
28 грудня 2020 10:46
6. Опис реєстратора.pdf
28 грудня 2020 10:46
4. Статут.pdf
28 грудня 2020 10:46
3. Рішення №10-к.pdf
28 грудня 2020 10:46
2. Наказ Волкова.pdf
28 грудня 2020 10:46
1. РІШЕННЯ №8К.pdf
04 грудня 2020 19:12
Електронний підпис
04 грудня 2020 19:12
Електронний підпис
04 грудня 2020 19:10
11. Сертифікат.pdf
04 грудня 2020 19:10
10. Ліцензія.pdf
04 грудня 2020 19:10
9. РІШЕННЯ №8К.pdf
04 грудня 2020 19:10
8. Наказ Волкова.pdf
04 грудня 2020 19:10
7. Уповноважена особа.pdf
04 грудня 2020 19:10
6. Відгук.pdf
04 грудня 2020 19:10
5. Досвід.pdf
04 грудня 2020 19:10
4. Довідки.pdf
04 грудня 2020 19:10
3. Специфікація.pdf
04 грудня 2020 19:10
2. Погодження договір.pdf
04 грудня 2020 19:10
1. Стаття 17.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОХОРОННА АГЕНЦІЯ "ПАРТНЕР БЕЗПЕКА"

ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СЛУЖБА ОХОРОНИ "КОМСЕРВІС"

ТОВ Правове агентство "КГБ"

ТОВ "АЛЬФА СБ"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 18 грудня 2020 14:46

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "АЛЬФА СБ" 4 492 368,00
UAH з ПДВ
3 883 402,56
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Правове агентство "КГБ" 4 659 992,00
UAH з ПДВ
3 885 560,00
UAH з ПДВ
Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СЛУЖБА ОХОРОНИ "КОМСЕРВІС" 4 830 720,00
UAH з ПДВ
4 830 720,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

13 січня 2021 15:50
Електронний підпис
13 січня 2021 15:49
Пропозиція Дніпро.pdf
13 січня 2021 13:17
Цінова пропозиція.pdf
28 грудня 2020 14:08
Електронний підпис
28 грудня 2020 14:07
Пропозиція Дніпро.pdf
28 грудня 2020 10:48
Електронний підпис
28 грудня 2020 10:46
Ст. 17 ч. 2.pdf
28 грудня 2020 10:46
Цінова пропозиція.pdf
28 грудня 2020 10:46
Ст. 17. п. 12.pdf
28 грудня 2020 10:46
МВС Директор.pdf
28 грудня 2020 10:46
Довідка НАЗК Волкова.zip
28 грудня 2020 10:46
Довідка НАЗК Альфа.zip
28 грудня 2020 10:46
Довідка ДПІ.pdf
28 грудня 2020 10:46
Витяг Альфа 18.12..pdf
28 грудня 2020 10:46
9. Лицензія.pdf
28 грудня 2020 10:46
8. Витяг ПДВ.jpg.pdf
28 грудня 2020 10:46
7. Баланс 2019.pdf
28 грудня 2020 10:46
6. Опис реєстратора.pdf
28 грудня 2020 10:46
4. Статут.pdf
28 грудня 2020 10:46
3. Рішення №10-к.pdf
28 грудня 2020 10:46
2. Наказ Волкова.pdf
28 грудня 2020 10:46
1. РІШЕННЯ №8К.pdf
04 грудня 2020 19:12
Електронний підпис
04 грудня 2020 19:12
Електронний підпис
04 грудня 2020 19:10
11. Сертифікат.pdf
04 грудня 2020 19:10
10. Ліцензія.pdf
04 грудня 2020 19:10
9. РІШЕННЯ №8К.pdf
04 грудня 2020 19:10
8. Наказ Волкова.pdf
04 грудня 2020 19:10
7. Уповноважена особа.pdf
04 грудня 2020 19:10
6. Відгук.pdf
04 грудня 2020 19:10
5. Досвід.pdf
04 грудня 2020 19:10
4. Довідки.pdf
04 грудня 2020 19:10
3. Специфікація.pdf
04 грудня 2020 19:10
2. Погодження договір.pdf
04 грудня 2020 19:10
1. Стаття 17.pdf

Публічні документи

08 грудня 2020 14:11
уточнений відгук
04 грудня 2020 15:23
Fw_ гарантия (1).zip
04 грудня 2020 15:23
ПРОТОКОЛ Н1.7Z
04 грудня 2020 15:23
НАКАЗ ФРОЛОВА Ю.1.7Z
04 грудня 2020 15:23
ЛИСТ ДЛЯ КЛIЄНТI1.7z
04 грудня 2020 15:23
ГАРАНТIЯ 11657-20.7z
04 грудня 2020 15:23
ВИТЯГ IЗ СТАТУТ1.7z
04 грудня 2020 15:23
БАНКIВСЬКА ЛIЦЕНЗI1.7z
04 грудня 2020 15:23
26. Витяг з ЄДР.pdf
04 грудня 2020 15:23
24. Проект Договору.pdf
04 грудня 2020 15:23
17. Копія Статуту.pdf
04 грудня 2020 15:23
9. Довіреність.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "АЛЬФА СБ"

ТОВ Правове агентство "КГБ"

ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СЛУЖБА ОХОРОНИ "КОМСЕРВІС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "АЛЬФА СБ"
#37989206
Переможець 3 883 402,56
UAH з ПДВ
21 грудня 2020 14:15

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 21 грудня 2020 14:15

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "АЛЬФА СБ"
#37989206
3 883 402,56
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
27 квітня 2022 10:44
Електронний підпис зміни до договору
04 січня 2022 19:44
додаткова угода до договору з додатком.pdf зміни до договору
04 січня 2022 19:41
Електронний підпис укладений
13 січня 2021 17:32
додаток №5 до договору.jpg укладений
13 січня 2021 17:31
додаток №4 до договору.jpg укладений
13 січня 2021 17:31
додаток №3 до договору.jpg укладений
13 січня 2021 17:31
додаток №2 до договору 4 стор..jpg укладений
13 січня 2021 17:31
додаток №2 до договору 3 стор..jpg укладений
13 січня 2021 17:31
додаток №2 до договору 2 стор..jpg укладений
13 січня 2021 17:31
додаток №2 до договору.jpg укладений
13 січня 2021 17:30
додаток №1 до договору 3 стор..jpg укладений
13 січня 2021 17:30
додаток №1 до договору 2 стор..jpg укладений
13 січня 2021 17:30
додаток №1 до договору.jpg укладений
13 січня 2021 17:30
договір 14 стор..jpg укладений
13 січня 2021 17:30
договір 13 стор..jpg укладений
13 січня 2021 17:30
договір 12 стор..jpg укладений
13 січня 2021 17:30
договір 11 стор..jpg укладений
13 січня 2021 17:30
договір 10 стор..jpg укладений
13 січня 2021 17:30
договір 9 стор..jpg укладений
13 січня 2021 17:30
договір 8 стор..jpg укладений
13 січня 2021 17:30
договір 7 стор..jpg укладений
13 січня 2021 17:30
договір 6 стор..jpg укладений
13 січня 2021 17:30
договір 5 стор..jpg укладений
13 січня 2021 17:30
договір 4 стор..jpg укладений
13 січня 2021 17:30
договір 3 стор..jpg укладений
13 січня 2021 17:30
договір 2 стор..jpg укладений
13 січня 2021 17:30
договір.jpg укладений
13 січня 2021 17:30

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
04 січня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору, збільшення загальної вартості договору. Строк дії договору продовжений до 31.03.2022; Загальна вартість договору після продовження дії договору - 4659484,09 грн. з ПДВ.
Номер договору про закупівлю: №060121-07/2.4Р40
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 06 січня 2021 — 31 березня 2022
Сума оплати за договором: 4 659 484,09
UAH (в тому числі ПДВ 776 580,68 UAH)