Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015:71630000-3: Послуги з технічного огляду та випробовувань (огляд та діагностика обладнання)
Очікувана вартість
1 280,00 UAH
UA-2020-11-04-011620-c 0530064d07bc4535882606f1f093ae90
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Косюк Мар'яна Дмитрівна

+380342530249 girlis@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 04 листопада 2020
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Український науково-дослідний інститут гірського лісівництва ім. П.С.Пастернака
Код ЄДРПОУ: 00994147
Місцезнаходження: 76018, Україна , Івано-Франківська обл., м Івано-Франківськ, вул. Грушевського, 31
Контактна особа: Косюк Мар'яна Дмитрівна
+380342530249
girlis@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:71630000-3: Послуги з технічного огляду та випробовувань


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
16 шт
Ціна за одиницю: 80UAH без ПДВ
ДК 021:2015:71631000-0 - Послуги з технічного огляду (огляд і діагностика комп'ютерного обладнання)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 76000, Україна, Івано-Франківська область, м. Івано-Франківськ, вул. Грушевського,31
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 71631000-0 — Послуги з технічного огляду

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг 100% післяоплата. Розрахунки за надані послуги здійснюються Замовником шляхом безготівкової сплати на підставі акту виконаних робіт та видаткової накладної. Відстрочка за надані послуги становить 10 (десять) банківських днів з моменту підписання акту виконаних робіт між Постачальником та Замовником. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за надані послуги здійснюється на протязі 10 (десяти) банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення (асигнування) на фінанування наданих послуг на свій розрахунковий рахунок. Джерело фінансування закупівлі: Кошти державного бюджету Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

04 листопада 2020 17:37
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФІЗИЧНА ОСОБА - ПІДПРИЄМЕЦЬ ХАРІВ ЛЮБОМИР МИРОСЛАВОВИЧ
#3114410275
Переможець 1 280,00
UAH
04 листопада 2020 18:19

Документи

04 листопада 2020 18:18
Електронний підпис
04 листопада 2020 18:17
договір

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
04 листопада 2020 18:24
договір укладений
04 листопада 2020 18:22

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
ДК 021:2015:71631000-0 - Послуги з технічного огляду (огляд і діагностика комп'ютерного обладнання) 16 шт 80,00
UAH