Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 30190000-7 офісне устаткування та приладдя різне (штамп підпису/фексімілє (2 доби), 2800N оснастка до штампу мет.49*68 мм)
Очікувана вартість
1 785,00 UAH
UA-2020-11-04-010622-c c05e9d0cdba04aa28eacf31908bad50d
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Людмила Ткачук

+380973139321 ztdl.uo2020@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 04 листопада 2020
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДИТЯЧА ЛІКАРНЯ ІМЕНІ В.Й. БАШЕКА" ЖИТОМИРСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 42779217
Місцезнаходження: 10008, Україна , Житомирська обл., м. Житомир, вул. Святослава Ріхтера, буд. 23
Контактна особа: Людмила Ткачук
+380973139321
ztdl.uo2020@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


прийманнч товару за кількістю і якістю здійснюється в порядку, установленному чинним законодавством
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 штуки
штамп підпису/фексімілє (2 доби)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 10008, Україна, Житомирська область, м.Житомир, вул. Святослава Ріхтера, 23
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
1 штуки
2800N оснастка до штампу мет.49*68 мм
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 10008, Україна, Житомирська область, м.Житомир, вул. Святослава Ріхтера, 23
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Тендерна документація

04 листопада 2020 16:28
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПРИВАТНА ФІРМА " ПАРАГРАФ "
#22053115
Переможець 1 785,00
UAH
04 листопада 2020 16:28

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
04 листопада 2020 16:28