Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Придбання обладнання для громадського харчування(комплект обладнання для харчоблоку СЗШ І-ІІІ ст. №2)ДК 021:2015 39310000-8 Обладнання для закладів громадського харчування
Очікувана вартість
420 000,00 UAH
UA-2020-11-04-007590-c ff930c5420db4ab0a2261bf3d8fe427a
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Капало Оксана Андріївна

+380978399113 shkola2@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Стрийська загальноосвітня школа 1-ІІІ ступенів №2 імені Героя України Андрія Корчака
Код ЄДРПОУ: 22414207
Місцезнаходження: 82400, Україна , Львівська обл., Стрий, вул.Шевченка,70
Контактна особа: Капало Оксана Андріївна
+380978399113
shkola2@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом
Обґрунтування
Керуючись статтею 40 п. 2 абзац 1 Закону України «Про публічні закупівлі» Переговорна процедура закупівлі застосовується замовником як виняток у разі: 1)якщо було двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом. При цьому предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики, а також вимоги до учасника процедури закупівлі не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації було вирішено закупівлю Придбання обладнання для громадського харчування(комплект обладнання для харчоблоку СЗШ І-ІІІ ст. №2)ДК 021:2015 39310000-8 Обладнання для закладів громадського харчування, провести шляхом переговорної процедури.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 04 листопада 2020 14:47
Оскарження наміру укласти договір: 15 листопада 2020 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39310000-8: Обладнання для закладів громадського харчування


Відповідно до кошторисних призначень на 2020 рік та умов договору

Відповідно до кошторисних призначень на 2020 рік.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 комплект
Придбання обладнання для громадського харчування(комплект обладнання для харчоблоку СЗШ І-ІІІ ст. №2)ДК 021:2015 39310000-8 Обладнання для закладів громадського харчування
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 82400, Україна, Львівська область, Стрий, вул.Шевченка,70
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 39310000-8 — Обладнання для закладів громадського харчування

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

04 листопада 2020 14:34
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
04 листопада 2020 14:33
повідомлення.jpg
04 листопада 2020 14:33
повідомлення.jpg

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Саєнко М. В.
#2947315109
Переможець 420 000,00
UAH
04 листопада 2020 14:47

Документи

04 листопада 2020 14:47
Електронний підпис
04 листопада 2020 14:46
повідомлення.jpg

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 04 листопада 2020 14:47

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Саєнко М. В.
#2947315109
420 000,00
UAH
Документи

Документи

04 листопада 2020 14:47
Електронний підпис
04 листопада 2020 14:46
повідомлення.jpg

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
01 січня 2021 23:28
Електронний підпис укладений
17 листопада 2020 09:25
договір.pdf укладений
17 листопада 2020 09:24

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 17 листопада 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 420 000,00
UAH