Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Офісні меблі (стелаж архівний, шафа картотечна)
Очікувана вартість
286 000,00 UAH
UA-2020-11-04-007354-c ● bb4a2e6b949142f189991e70d3b74d47
Відкриті торги
Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Департамент адміністративних послуг та дозвільних процедур Дніпровської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 40392181 |
Місцезнаходження: | 49000, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, проспект Дмитра Яворницького, буд. 75 |
Контактна особа: |
Леонід Бахчев +380974597213 l.bahchev@dniprorada.gov.ua |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 04 листопада 2020 14:23 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 10 листопада 2020 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 16 листопада 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 20 листопада 2020 18:00 |
Початок аукціону: | 23 листопада 2020 13:45 |
Очікувана вартість: | 286 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 430,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39130000-2: Офісні меблі
Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
15 штуки
Стелаж архівний (1000*300*2500 мм)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
49000, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, вул. Старокозацька, 58, просп. Слобожанський, 29, площа Шевченка, 7, вул. Орловська, 1Б, вул. Михайла Грушевського, 70
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 39130000-2 — Офісні меблі
15 штуки
Стелаж архівний (1000*600*2500 мм)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
49000, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, вул. Старокозацька, 58, просп. Слобожанський, 29, площа Шевченка, 7, вул. Орловська, 1Б, вул. Михайла Грушевського, 70
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 39130000-2 — Офісні меблі
32 штуки
Шафа картотечна (1570*602*1335 мм)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
49000, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, вул. Старокозацька, 58, просп. Слобожанський, 29, площа Шевченка, 7, вул. Орловська, 1Б, вул. Михайла Грушевського, 70
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 39130000-2 — Офісні меблі
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Iнша подія | Оплата проводиться після пред’явлення Постачальником видаткової накладної протягом 20 (двадцяти) робочих днів з дня поставки Товару. | Пiсляоплата | 20 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
04 листопада 2020 14:25 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
04 листопада 2020 14:23 |
тендерна документація офісні меблі 04.11.2020.doc |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-11-04-007354-c.c1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "АРМАТО", Код ЄДРПОУ:41799955
Дата подання: 07 грудня 2020 16:52
Щодо скасування протоколу про відхилення тендерної пропозиції
Шановний Замовник! Вважаємо відхилення нашої пропозиції по закупівлі UA-2020-11-04-007354-c незаконним оскільки:.
1. Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів підтверджується довідкою вих. №824 від 19.11.2020, яка міститься на стр. 7 документу «Тендерна пропозиція». Тобто учасник відповідає вимогам документації.
2. Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій підтверджується довідкою вих. №825 від 19.11.2020, яка міститься на стр. 8 документу «Тендерна пропозиція». Тобто учасник відповідає вимогам документації.
3. Підтвердження відповідності учасника вимогам, визначених у статті 17 Закону міститься у довідці вих. №826 від 19.11.2020, яка міститься на стр. 9 документу «Тендерна пропозиція» за формою та змістом, що наведена у документації. Тобто учасник відповідає вимогам документації.
Інші зауваження відсутні у протоколі №07/12/2020 від 07.12.2020р.
Таким чином, вважаємо, що Замовник неуважно вивчив нашу пропозицію та помилково відхилив її. Просимо Вас дотримуватися принципів, що викладені у ст. 5 Закону, та повторно розглянути пропозицію ТОВ «АРМАТО» за наявними усіма документами.
Розгорнути
Згорнути
1. Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів підтверджується довідкою вих. №824 від 19.11.2020, яка міститься на стр. 7 документу «Тендерна пропозиція». Тобто учасник відповідає вимогам документації.
2. Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій підтверджується довідкою вих. №825 від 19.11.2020, яка міститься на стр. 8 документу «Тендерна пропозиція». Тобто учасник відповідає вимогам документації.
3. Підтвердження відповідності учасника вимогам, визначених у статті 17 Закону міститься у довідці вих. №826 від 19.11.2020, яка міститься на стр. 9 документу «Тендерна пропозиція» за формою та змістом, що наведена у документації. Тобто учасник відповідає вимогам документації.
Інші зауваження відсутні у протоколі №07/12/2020 від 07.12.2020р.
Таким чином, вважаємо, що Замовник неуважно вивчив нашу пропозицію та помилково відхилив її. Просимо Вас дотримуватися принципів, що викладені у ст. 5 Закону, та повторно розглянути пропозицію ТОВ «АРМАТО» за наявними усіма документами.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
10 грудня 2020 10:43
Замовник не має можливості скасувати рішення тендерного комітету від 07.12.2020 щодо відхилення тендерної пропозиції Учасника № 3 – ТОВ «АРМАТО» у закупівлі офісних меблів (стелаж архівний, шафа картотечна) (код ДК 021:2015: 39130000-2 «Офісні меблі») (UA-2020-11-04-007354-c) та повернути закупівлю на етап кваліфікації, з метою повторного розгляду тендерної пропозиції Учасника № 3, у зв’язку з тим, що порядок оскарження процедур закупівлі, в тому числі щодо прийнятих Замовником рішень, визначається статтею 18 Закону України «Про публічні закупівлі».
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2020-11-04-007354-c.c2
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ "АРМАТО", Код ЄДРПОУ:41799955
Дата подання: 09 грудня 2020 16:23
Дата подання: 09 грудня 2020 16:23
щодо порушення законодавства при проведенні процедури закупівлі
Детальний опис у завантаженому файлі
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 14 грудня 2020 11:24
Рішення від 11.12.2020 № 22948 (+лист Замовнику).pdf
Дата публікації: 14 грудня 2020 11:08
Інформація про резолютивну частину рішення від 22.12.2020 № 23699.pdf
Дата публікації: 23 грудня 2020 14:51
Рішення від 22.12.2020 № 23699.pdf
Дата публікації: 28 грудня 2020 20:47
Коментар замовника щодо усунення порушення: На виконання, рішення від 22.12.2020 № 23699-р/пк-пз щодо розгляду скарги ТОВ «АРМАТО» від 09.12.2020 № UA-2020-11-04-007354-c.c2, рішення тендерного комітету від 07.12.2020 № 07/12/2020 про відхилення тендерної пропозиції, наданої ТОВ «АРМАТО» у закупівлі офісних меблів (стелаж архівний, шафа картотечна) (код ДК 021:2015: 39130000-2 «Офісні меблі») (UA-2020-11-04-007354-c), скасовано.
Дата виконання рішення замовником: 12 січня 2021 14:29
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 23 листопада 2020 14:18
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "IP COM" |
248 994,00
UAH з ПДВ
|
212 598,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ Ведо |
250 749,00
UAH з ПДВ
|
212 610,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "АРМАТО" |
252 358,00
UAH з ПДВ
|
238 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП Маслак Володимир Миколайович |
285 999,90
UAH з ПДВ
|
285 999,90
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "IP COM" #32338465 |
Рішення скасоване |
212 598,00
UAH з ПДВ
|
01 грудня 2020 14:12
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 26 листопада 2020 16:02
|
ТОВ Ведо #35268595 |
Рішення скасоване |
212 610,00
UAH з ПДВ
|
07 грудня 2020 12:43
|
|
ТОВ "IP COM" #32338465 |
Очікує рішення |
212 598,00
UAH з ПДВ
|
12 січня 2021 14:21
|
|
ТОВ "IP COM" #32338465 |
Рішення скасоване |
212 598,00
UAH з ПДВ
|
12 січня 2021 14:21
|
|
ТОВ Ведо #35268595 |
Рішення скасоване |
212 610,00
UAH з ПДВ
|
12 січня 2021 14:21
|
|
ТОВ "АРМАТО" #41799955 |
Рішення скасоване |
238 000,00
UAH з ПДВ
|
12 січня 2021 14:21
|
|
ФОП Маслак Володимир Миколайович #2561021050 |
Рішення скасоване |
285 999,90
UAH з ПДВ
|
12 січня 2021 14:21
|
Інформація про відміну
Виконано
Дата оприлюднення: | 18 січня 2021 12:23 |
Кінець періоду оскарження: | 29 січня 2021 00:00 |
Дата відміни: | 29 січня 2021 00:03 |
Причина відміни: | скорочення видатків на здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг |
Коментар щодо відміни: | Слід зазначити, що станом на 31.12.2020, у зв’язку із закінченням бюджетного року було скорочено всі видатки на здійснення закупівель товарів та послуг, в тому числі кошти, які були заплановані на закупівлю офісних меблів (стелаж архівний, шафа картотечна) (код ДК 021:2015: 39130000-2 «Офісні меблі»), заплановані у 2020 році. На теперішній час потреба у закупівлі офісних меблів (стелаж архівний, шафа картотечна) (код ДК 021:2015: 39130000-2 «Офісні меблі») є актуальною, але у зв’язку із відсутністю кошт |
Документи:
18 січня 2021 12:23
|
Електронний підпис |
18 січня 2021 12:23
|
протокол 18.01.21.pdf |