Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Офісні меблі (стелаж архівний, шафа картотечна)
Очікувана вартість
286 000,00 UAH
UA-2020-11-04-007354-c bb4a2e6b949142f189991e70d3b74d47
Відкриті торги    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Леонід Бахчев

+380974597213 l.bahchev@dniprorada.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент адміністративних послуг та дозвільних процедур Дніпровської міської ради
Код ЄДРПОУ: 40392181
Місцезнаходження: 49000, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, проспект Дмитра Яворницького, буд. 75
Контактна особа: Леонід Бахчев
+380974597213
l.bahchev@dniprorada.gov.ua
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 04 листопада 2020 14:23
Звернення за роз’ясненнями: до 10 листопада 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 16 листопада 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 20 листопада 2020 18:00
Початок аукціону: 23 листопада 2020 13:45
Очікувана вартість: 286 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 430,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39130000-2: Офісні меблі


Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
15 штуки
Стелаж архівний (1000*300*2500 мм)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49000, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, вул. Старокозацька, 58, просп. Слобожанський, 29, площа Шевченка, 7, вул. Орловська, 1Б, вул. Михайла Грушевського, 70
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 39130000-2 — Офісні меблі
15 штуки
Стелаж архівний (1000*600*2500 мм)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49000, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, вул. Старокозацька, 58, просп. Слобожанський, 29, площа Шевченка, 7, вул. Орловська, 1Б, вул. Михайла Грушевського, 70
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 39130000-2 — Офісні меблі
32 штуки
Шафа картотечна (1570*602*1335 мм)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49000, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, вул. Старокозацька, 58, просп. Слобожанський, 29, площа Шевченка, 7, вул. Орловська, 1Б, вул. Михайла Грушевського, 70
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 39130000-2 — Офісні меблі

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія Оплата проводиться після пред’явлення Постачальником видаткової накладної протягом 20 (двадцяти) робочих днів з дня поставки Товару. Пiсляоплата 20 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
04 листопада 2020 14:25
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
04 листопада 2020 14:23
тендерна документація офісні меблі 04.11.2020.doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-11-04-007354-c.c1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "АРМАТО", Код ЄДРПОУ:41799955
Дата подання: 07 грудня 2020 16:52
Щодо скасування протоколу про відхилення тендерної пропозиції
Шановний Замовник! Вважаємо відхилення нашої пропозиції по закупівлі UA-2020-11-04-007354-c незаконним оскільки:.
1. Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів підтверджується довідкою вих. №824 від 19.11.2020, яка міститься на стр. 7 документу «Тендерна пропозиція». Тобто учасник відповідає вимогам документації.
2. Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій підтверджується довідкою вих. №825 від 19.11.2020, яка міститься на стр. 8 документу «Тендерна пропозиція». Тобто учасник відповідає вимогам документації.
3. Підтвердження відповідності учасника вимогам, визначених у статті 17 Закону міститься у довідці вих. №826 від 19.11.2020, яка міститься на стр. 9 документу «Тендерна пропозиція» за формою та змістом, що наведена у документації. Тобто учасник відповідає вимогам документації.
Інші зауваження відсутні у протоколі №07/12/2020 від 07.12.2020р.
Таким чином, вважаємо, що Замовник неуважно вивчив нашу пропозицію та помилково відхилив її. Просимо Вас дотримуватися принципів, що викладені у ст. 5 Закону, та повторно розглянути пропозицію ТОВ «АРМАТО» за наявними усіма документами.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
10 грудня 2020 10:43
Замовник не має можливості скасувати рішення тендерного комітету від 07.12.2020 щодо відхилення тендерної пропозиції Учасника № 3 – ТОВ «АРМАТО» у закупівлі офісних меблів (стелаж архівний, шафа картотечна) (код ДК 021:2015: 39130000-2 «Офісні меблі») (UA-2020-11-04-007354-c) та повернути закупівлю на етап кваліфікації, з метою повторного розгляду тендерної пропозиції Учасника № 3, у зв’язку з тим, що порядок оскарження процедур закупівлі, в тому числі щодо прийнятих Замовником рішень, визначається статтею 18 Закону України «Про публічні закупівлі».

Документи

10 грудня 2020 10:43
протокол від 10.12.2020.pdf

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2020-11-04-007354-c.c2
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ "АРМАТО", Код ЄДРПОУ:41799955
Дата подання: 09 грудня 2020 16:23
щодо порушення законодавства при проведенні процедури закупівлі
Детальний опис у завантаженому файлі
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 14 грудня 2020 11:24
Рішення від 11.12.2020 № 22948 (+лист Замовнику).pdf
Дата публікації: 14 грудня 2020 11:08
Рішення від 22.12.2020 № 23699.pdf
Дата публікації: 28 грудня 2020 20:47
Коментар замовника щодо усунення порушення: На виконання, рішення від 22.12.2020 № 23699-р/пк-пз щодо розгляду скарги ТОВ «АРМАТО» від 09.12.2020 № UA-2020-11-04-007354-c.c2, рішення тендерного комітету від 07.12.2020 № 07/12/2020 про відхилення тендерної пропозиції, наданої ТОВ «АРМАТО» у закупівлі офісних меблів (стелаж архівний, шафа картотечна) (код ДК 021:2015: 39130000-2 «Офісні меблі») (UA-2020-11-04-007354-c), скасовано.
Дата виконання рішення замовником: 12 січня 2021 14:29

Документи подані скаржником

09 грудня 2020 15:32
протокол від 07.12.2020.pdf
09 грудня 2020 15:32
Тендерна пропозиція.pdf
09 грудня 2020 15:32
Скарга.pdf

Документи подані замовником

15 грудня 2020 12:19
протокол від 10.12.2020.pdf
15 грудня 2020 12:19
ТД стелажи.pdf
15 грудня 2020 12:19
протокол від 07.12.2020.pdf
15 грудня 2020 12:19
лист АКМУ.pdf
12 січня 2021 14:19
Протокол 12.01.21.pdf
12 січня 2021 14:29
Протокол 12.01.21.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 23 листопада 2020 14:18

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "IP COM" 248 994,00
UAH з ПДВ
212 598,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Ведо 250 749,00
UAH з ПДВ
212 610,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "АРМАТО" 252 358,00
UAH з ПДВ
238 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Маслак Володимир Миколайович 285 999,90
UAH з ПДВ
285 999,90
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

30 листопада 2020 11:45
Електронний підпис
25 листопада 2020 16:31
Електронний підпис
19 листопада 2020 16:06
Електронний підпис
19 листопада 2020 15:45
Копія Статут.pdf
19 листопада 2020 15:45
Витяг ІР СОМ.pdf
19 листопада 2020 15:45
Сертифікат ISO 9001-2015.PDF
19 листопада 2020 15:45
Серт_ТОВ IP COM_14001-2015_СЕУ.042-20.PDF
19 листопада 2020 15:45
Висновок СЕЕ.pdf
19 листопада 2020 15:45
Цінова пропозиція Додаток 5.pdf

Публічні документи

02 грудня 2020 14:29
лист про вiдмову
20 листопада 2020 17:28
Електронний підпис
20 листопада 2020 17:26
Лист_ухл.pdf
20 листопада 2020 17:25
Накладна_п_дог.jpg
20 листопада 2020 17:25
Под_Договор стелажи.pdf
20 листопада 2020 17:25
Сертиф_в_стелаж.pdf
20 листопада 2020 17:25
Паспорт_КС-6_укр.PDF
20 листопада 2020 17:25
Статут_ведо2.rar
20 листопада 2020 17:25
Дод_5_Цінова_пропозиція_(1).PDF
20 листопада 2020 17:25
Дод_4_Проєкт_договору.PDF
20 листопада 2020 17:25
Стат.Док (1) (1).rar
20 листопада 2020 17:25
Дод_3_Тех_вимоги.PDF

Публічні документи

20 листопада 2020 17:28
Електронний підпис
20 листопада 2020 17:26
Статут 2020.pdf
20 листопада 2020 17:26
Копія витягу ЄДРПОУ.pdf
20 листопада 2020 17:26
Копія витягу ПДВ.pdf
20 листопада 2020 17:26
Сертифікат ИСО.pdf
20 листопада 2020 17:26
Сертифікат відповідності.pdf
20 листопада 2020 17:26
Тендерна пропозиція.pdf
20 листопада 2020 17:26
Аналогічні договори.rar

Публічні документи

20 листопада 2020 15:43
Електронний підпис
20 листопада 2020 15:42
Відомості про Учасника.pdf
20 листопада 2020 15:40
Копія паспорту та ІПН.pdf
20 листопада 2020 15:40
Проект договору.pdf
20 листопада 2020 15:40
Витяг з ЄДРПОУ.pdf
20 листопада 2020 15:40
Тендерна пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "IP COM"

ТОВ Ведо

ТОВ "АРМАТО"

ФОП Маслак Володимир Миколайович

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "IP COM"
#32338465
Рішення скасоване 212 598,00
UAH з ПДВ
01 грудня 2020 14:12
Вимога про усунення невідповідностей
до 26 листопада 2020 16:02
ТОВ Ведо
#35268595
Рішення скасоване 212 610,00
UAH з ПДВ
07 грудня 2020 12:43
ТОВ "IP COM"
#32338465
Очікує рішення 212 598,00
UAH з ПДВ
12 січня 2021 14:21
ТОВ "IP COM"
#32338465
Рішення скасоване 212 598,00
UAH з ПДВ
12 січня 2021 14:21
ТОВ Ведо
#35268595
Рішення скасоване 212 610,00
UAH з ПДВ
12 січня 2021 14:21
ТОВ "АРМАТО"
#41799955
Рішення скасоване 238 000,00
UAH з ПДВ
12 січня 2021 14:21
ФОП Маслак Володимир Миколайович
#2561021050
Рішення скасоване 285 999,90
UAH з ПДВ
12 січня 2021 14:21

Вимога про усунення невідповідностей

Шановний учасник, відповідно до частини 16 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Так, під час розгляду Вашої тендерної пропозиції було виявлено невідповідність інформації наданої на підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів, а саме в довідці про наявність досвіду виконання аналогічного договору від 19.11.2020 № 285/2, в пункті 1 не вказано код ЄДРПОУ контрагента (Департамент реєстрації Харківської міської ради) з яким укладено договір від 22.02.2018 № 8. Вищезазначена вимога передбачена Додатком 1 до тендерної документації, а саме: «Інформаційна довідка у довільній формі за підписом уповноваженої особи Учасника про виконання аналогічного договору в якому повинно бути зазначено: повне найменування контрагента з яким укладено договір, його код ЄДРПОУ, адреса, предмет договору (аналогічний даній закупівлі), сума договору. У складі тендерної пропозиції надається копія договору з додатками.». З метою усунення виявленої невідповідності, просимо надати довідку про наявність досвіду виконання аналогічного договору із зазначенням коду ЄДРПОУ Департаменту реєстрації Харківської міської ради.

Документи

Документи

01 грудня 2020 14:19
Електронний підпис
01 грудня 2020 14:17
протокол від 01.12.2020.pdf

Документи

07 грудня 2020 12:47
Електронний підпис
07 грудня 2020 12:46
протокол від 07.12.2020.pdf

Документи

07 грудня 2020 12:54
Електронний підпис
07 грудня 2020 12:52
протокол від 07.12.2020.pdf

Документи

Інформація про відміну

Виконано
Дата оприлюднення: 18 січня 2021 12:23
Кінець періоду оскарження: 29 січня 2021 00:00
Дата відміни: 29 січня 2021 00:03
Причина відміни: скорочення видатків на здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг
Коментар щодо відміни: Слід зазначити, що станом на 31.12.2020, у зв’язку із закінченням бюджетного року було скорочено всі видатки на здійснення закупівель товарів та послуг, в тому числі кошти, які були заплановані на закупівлю офісних меблів (стелаж архівний, шафа картотечна) (код ДК 021:2015: 39130000-2 «Офісні меблі»), заплановані у 2020 році. На теперішній час потреба у закупівлі офісних меблів (стелаж архівний, шафа картотечна) (код ДК 021:2015: 39130000-2 «Офісні меблі») є актуальною, але у зв’язку із відсутністю кошт
Документи:
18 січня 2021 12:23
Електронний підпис
18 січня 2021 12:23
протокол 18.01.21.pdf