Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні»
"Medical equipment and medical devices are different"
Очікувана вартість
472 820,00 UAH
UA-2020-11-04-006150-b 27b7d5763c9847c589fc57029bdd36ac
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

планово економічний відділ

onkocentr@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: Комунальне некомерційне підприємство «Київський міський клінічний онкологічний центр» Виконавчого органу Київської міської ради(Київська міська державна адміністрація).
Код ЄДРПОУ: 13697965
Місцезнаходження: 03115, Україна , Київська область обл., Київ, вулиця Верховинна, будинок 69
Контактна особа: планово економічний відділ
onkocentr@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: Komunalne nekomerciine pidpriyemstvo «Kiyivskii miskii klinichnii onkologichnii centr» Vikonavchogo organu Kiyivskoyi miskoyi radi(Kiyivska miska derzhavna administraciya).
National ID: 13697965
Contact point: Planovo Ekonomichnyy Viddil
onkocentr@gmail.com

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 04 листопада 2020 16:51
Звернення за роз’ясненнями: до 27 листопада 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 03 грудня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 07 грудня 2020 10:00
Очікувана вартість: 472 820,00 UAH з ПДВ
Publication date: 04 листопада 2020 16:51
Enquiries until: 27 листопада 2020 00:00
Complaints submission until: до 03 грудня 2020 00:00
Time limit for receipt of tenders: 07 грудня 2020 10:00

Information

Estimated total value: 472 820 UAH including VAT

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33190000-8: Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні


Scope of the procurement

Тендерна документація

04 листопада 2020 16:55
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
04 листопада 2020 16:52
Оголошення.PDF
04 листопада 2020 16:52
Проект договору.docx
04 листопада 2020 16:52
Технічне завдання.docx
04 листопада 2020 16:52
ТД___Медичне_обладнання_2_лоти.doc

Лоти


Інформація про лот

Information about lots
Предмет закупівлі: Лот 1 - Інфузійне приладдя.
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 365 810,00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 3 658,10 UAH з ПДВ


Title: Lot 1 - Infusion accessories.
Current status: Complete
Estimated total value: 365 810,00 UAH including VAT
Minimal lowering step: 3 658,10 UAH including VAT

Аукціон

Початок: 15 грудня 2020 15:06
Auction planned date: 15 грудня 2020 15:06
Закінчення: 15 грудня 2020 15:27
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

1400 шт
Регулятор-крапельниця EXADROP NEUTRAPUR, або "еквівалент", 150 см .
ДК 021:2015: 33190000-8 — Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні
НК 024:2019: 43324 — Система для переливання рідин загального призначення
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03115, Україна, Київська область, Київ, Святошинський район, ВУЛ. ВЕРХОВИННА, будинок 69
Дата доставки: 21 грудня 2020  —  31 грудня 2020

Drip regulator EXADROP NEUTRAPUR, or "equivalent", 150 cm.
CPV: 33190000-8
200 шт
Лінія Infusomat Space, або "еквівалент", 250 см.
ДК 021:2015: 33190000-8 — Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні
НК 024:2019: 43324 — Система для переливання рідин загального призначення
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03115, Україна, Київська область, Київ, Святошинський район, ВУЛ. ВЕРХОВИННА, будинок 69
Дата доставки: 21 грудня 2020  —  31 грудня 2020

Infusomat Space line, or "equivalent", 250 cm.
CPV: 33190000-8
600 шт
Набір для внутрішньовенного введення Infusomat Space Line стандарт, або "еквівалент", 250 см.
ДК 021:2015: 33190000-8 — Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні
НК 024:2019: 43324 — Система для переливання рідин загального призначення
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03115, Україна, Київська область, Київ, Святошинський район, ВУЛ. ВЕРХОВИННА, будинок 69
Дата доставки: 21 грудня 2020  —  31 грудня 2020

Set for intravenous administration Infusomat Space Line standard, or "equivalent", 250 cm.
CPV: 33190000-8
6000 шт
Пристрій для переливання інфузійних розчинів з металевою голкою (ПР).
ДК 021:2015: 33190000-8 — Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні
НК 024:2019: 43324 — Система для переливання рідин загального призначення
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03115, Україна, Київська область, Київ, Святошинський район, ВУЛ. ВЕРХОВИННА, будинок 69
Дата доставки: 21 грудня 2020  —  31 грудня 2020

Device for transfusion of infusion solutions with a metal needle (PR).
CPV: 33190000-8
100 шт
Пристрій для переливання крові та інфузійних розчинів, з металевою голкою (ПК).
ДК 021:2015: 33190000-8 — Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні
НК 024:2019: 43324 — Система для переливання рідин загального призначення
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03115, Україна, Київська область, Київ, Святошинський район, ВУЛ. ВЕРХОВИННА, будинок 69
Дата доставки: 21 грудня 2020  —  31 грудня 2020

Device for blood transfusion and infusion solutions, with metal needle (PC).
CPV: 33190000-8
50 шт
Система для внутрішньовенного вливання інфузійних розчинів з регульованою швидкістю потоку.
ДК 021:2015: 33190000-8 — Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні
НК 024:2019: 43324 — Система для переливання рідин загального призначення
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03115, Україна, Київська область, Київ, Святошинський район, ВУЛ. ВЕРХОВИННА, будинок 69
Дата доставки: 21 грудня 2020  —  31 грудня 2020

System for intravenous infusion of infusion solutions with adjustable flow rate.
CPV: 33190000-8

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Календарні 100

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 07 грудня 2020
UA-2020-11-04-006150-b27b7d5763c9847c589fc57029bdd36ac
Найменування: Комунальне некомерційне підприємство «Київський міський клінічний онкологічний центр» Виконавчого органу Київської міської ради(Київська міська державна адміністрація).
Код ЄДРПОУ: 13697965
Місцезнаходження: 03115, Україна, Київська область обл., Київ, вулиця Верховинна, будинок 69
Учасник Документи Рішення
ФОП Коцюбенко Раїна Андріївна Документи
Допущено до аукціону
Документи
ФОП Писарчук О.В. Документи
Допущено до аукціону
Документи

Документи

Публічні документи

21 грудня 2020 17:37
довідка несудимість
21 грудня 2020 17:35
податкова
04 грудня 2020 15:23
цінова пропозиція.pdf
04 грудня 2020 15:23
6 проект договогу.pdf
04 грудня 2020 15:23
2 відповідність ст 17.pdf
04 грудня 2020 15:23
1 кваліфікація ст 16.pdf
04 грудня 2020 15:23
реєстр документів.pdf

Документи

07 грудня 2020 10:05
Звіт з ЄДР (припинено)

Публічні документи

05 грудня 2020 13:37
тендерна пропозиція.pdf
05 грудня 2020 13:37
інші гарантійні листи.pdf
05 грудня 2020 13:37
технічна частина 3.pdf
05 грудня 2020 13:37
технічна частина 2.pdf
05 грудня 2020 13:37
технічна частина 1.pdf
05 грудня 2020 13:37
реєстр.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Коцюбенко Раїна Андріївна

ФОП Писарчук О.В.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 15 грудня 2020 15:27

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Коцюбенко Раїна Андріївна 364 410,00
UAH з ПДВ
364 410,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Писарчук О.В. 365 745,00
UAH з ПДВ
365 745,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

21 грудня 2020 17:37
довідка несудимість
21 грудня 2020 17:35
податкова
04 грудня 2020 15:23
цінова пропозиція.pdf
04 грудня 2020 15:23
6 проект договогу.pdf
04 грудня 2020 15:23
2 відповідність ст 17.pdf
04 грудня 2020 15:23
1 кваліфікація ст 16.pdf
04 грудня 2020 15:23
реєстр документів.pdf

Публічні документи

05 грудня 2020 13:37
тендерна пропозиція.pdf
05 грудня 2020 13:37
інші гарантійні листи.pdf
05 грудня 2020 13:37
технічна частина 3.pdf
05 грудня 2020 13:37
технічна частина 2.pdf
05 грудня 2020 13:37
технічна частина 1.pdf
05 грудня 2020 13:37
реєстр.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Коцюбенко Раїна Андріївна

ФОП Писарчук О.В.

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Коцюбенко Раїна Андріївна
#1895310385
Переможець 364 410,00
UAH з ПДВ
16 грудня 2020 15:58

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 16 грудня 2020 15:58

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Коцюбенко Раїна Андріївна
#1895310385
364 410,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
31 березня 2021 14:36
Дод. угода 4 від 30.03.21 до дог. 495 ФОП Коцюбенко.pdf зміни до договору
31 березня 2021 14:34
Електронний підпис зміни до договору
01 лютого 2021 11:20
дод угода 3 від 01.02.21 до дог.495 ФОП Коцюбенко.pdf зміни до договору
01 лютого 2021 11:19
Електронний підпис зміни до договору
30 грудня 2020 17:26
дод.угода№2 від 30.12.2020 до дог.495 від 28.12.20 ФОП КоцюбенкоР.А..pdf зміни до договору
30 грудня 2020 17:24
Електронний підпис зміни до договору
30 грудня 2020 17:17
Електронний підпис зміни до договору
30 грудня 2020 17:16
дод угода №1 від 30.12.20 до дог.495 від 28.12.20 ФОП Коцюбенко Р.А..pdf зміни до договору
30 грудня 2020 17:15
Електронний підпис укладений
28 грудня 2020 15:10
Договір №495.PDF укладений
28 грудня 2020 15:09

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі
Номер договору про закупівлю: 495
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору на наступний рік
Номер договору про закупівлю: 495
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
01 лютого 2021
Дата публікації змін до договору:
01 лютого 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору на наступний рік
Номер договору про закупівлю: 495
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 березня 2021
Дата публікації змін до договору:
31 березня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі
Номер договору про закупівлю: 495
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 28 грудня 2020 — 31 березня 2021
Сума оплати за договором: 363 435,00
UAH