Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Тверде паливо
Очікувана вартість
300 000,00 UAH
UA-2020-11-04-005474-c bacd82e14f6948c592d3530b3d83b167
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ігор

+380955088877 vpdonteh@mail.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДП "Відокремлений підрозділ "Донецький технікум Луганського НАУ"
Код ЄДРПОУ: 00696556
Вебсайт: http://lnau.dn.ua
Місцезнаходження: 85630, Україна , Донецька обл., м. Красногорівка, вул. Нахімова, 2А
Контактна особа: Ігор
+380955088877
vpdonteh@mail.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 04 листопада 2020 12:49
Звернення за роз’ясненнями: до 10 листопада 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 16 листопада 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 20 листопада 2020 00:10
Початок аукціону: 23 листопада 2020 12:31
Очікувана вартість: 300 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 500,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09110000-3: Тверде паливо


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
66 тонни
Тверде паливо (Вугілля марки ДГ (фракція 25-100))
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 85630, Україна, Донецька область, місто Красногорівка, вулиця Нахімова, будинок 2а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 02 грудня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 09110000-3 — Тверде паливо

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару ПОКУПЕЦЬ здійснює оплату за окремі партії поставленого Товару шляхом перерахування грошових коштів з розрахункового рахунку Покупця, на розрахунковий рахунок Постачальника. Пiсляоплата 7 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
04 листопада 2020 12:51
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
04 листопада 2020 12:49
Тендерная Документация.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Брикети вугільні
Дата подання: 04 листопада 2020 13:23
Дата відповіді: 05 листопада 2020 11:23
Ми маємо пропозицію щодо вугільних брикетів високої якості (якісні характеристики та сертифікат надіслано до Вашої електронної пошти). Вважаємо, що наш продукт відповідає заявленим характеристикам вугілля та може бути навіть занайкраще вугілля. Якщо Вас влаштовує наша пропозиція, то просимо до "найменування товара" додати "або вугільний брикет відповідної якості". Крім того, наша продукція фасована (мішки по 44 кг) та вантажний автомобіль зважується до та після погрузки, що не потребує наявність автомобільних вагів під час розгрузки. Просимо розглянути нашу пропозицію та внести зміни до тендерної документації як уточнення.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Вдячні за вашу пропозицію. Але згідно технічним характеристикам котлів установлених в нашій котельні в цьому році, є обмеження до параметрів: розрахункових видів палива та розпалювального палива, а саме в технічному паспорті зазначено всього два вида палива дрова та вугілля. Приймаючи до уваги вищезазначене ми не можемо за своїм розсудом змінювати види палива. При отриманні дозволів на пуск котельні і прожодженні єкспертиз котли визнані придатні до роботи з параметрами, вказанними в даному паспорті. На котлах встановлені мікропроцессорні регілятори роботи режимів циркуляційних насосів, вентиляторів, частотних блоків управління димососами, пуско налагоджувальні роботи проводились на вугіллі. Зміна вида палива призведе до додаткових матеріальних витрат по переналаштуванню обладнання, та до втрати гарантійного ремонту у випадку пошкодження котла. Правилами безпечної експлуатації парових котлів з високим тиском заборонена самовільна зміна виду палива.
терміни оплати
Дата подання: 04 листопада 2020 13:27
Дата відповіді: 05 листопада 2020 13:10
у розділі 4 Проекту договору не вказано термін оплати за поставлений товар (у день поставка або через яку кількість днів)
Відповідь: Доброго дня! Наш навчальний заклад фінансується з державного бюджету, тому оплату за поставлені товари проводимо через Державну казначейську службу України м. Київ, зазвичай строк оплати після поставки товару, на підставі видаткової накладної на партію товару становить три банківських дні, іноді цей строк може становити до 7-ми банківських днів це залежить від казначейської служби.
Обсяги разової поставки
Дата подання: 04 листопада 2020 13:33
Дата відповіді: 05 листопада 2020 13:16
З метою розрахунку вартості товару з урахування доставки, необхідно вказати мінімальний розмір разової поставки.
Відповідь: Доброго дня! Бажаний мінімальний розмір разової поставки має бути 15-20 тон.
Уточнення
Дата подання: 09 листопада 2020 09:05
Дата відповіді: 10 листопада 2020 10:18
Ваша Тендерна документація встановлює, що Учасником у складі тендерної пропозиції повинна бути надана копія чинного сертифіката відповідності. Існують два види сертифіката відповідності. Перший - сертифікат відповідності системи управління якістю і другий - сертифікат відповідності системі екологічного управління. Є й інші види сертифікатів відповідності. Але, коли говорять про вугілля та вугільної продукції, зазвичай мають на увазі ці два види сертифікатів відповідності. Обидва сертифіката видаються національним або міжнародним органом сертифікації (Організація ISO). ДСТУ ISO 14001: 2015 прийнято як національний стандарт України, гармонізований з міжнародним нормативним документом, з введенням в дію з 01 липня 2016 року, на підставі наказу Державного підприємства «Український науково-дослідний і навчальний центр проблем стандартизації, сертифікації та якості» від 21.12. 2015 р № 2013 Національні стандарти систем управління якістю (ISO 9001), затверджений наказом Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики від 22.06.2009 р., в той же час, згідно з ч. 1 і ч. 2 ст. 23 ЗУ «Про стандартизацію» національні стандарти і кодекси усталеної практики застосовуються на добровільній основі, крім випадків, якщо обов'язковість їх застосування встановлена нормативно-правовими актами. Національний орган стандартизації повинен забезпечити розміщення на офіційному сайті текстів національних стандартів і кодексів усталеної практики, обов'язковість застосування яких встановлена нормативно-правовими актами, не пізніше ніж через 30 календарних днів з дня офіційного опублікування таких актів з безкоштовним доступом до вказаних національних стандартів і кодексів усталеної практики . Зазначені положення кореспондують з ч. 3 ст. 16 ЗУ «Про державні закупівлі», згідно з якою документи, не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, в тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції та не вимагаються під час проведення переговорів з учасником (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Відсутність документів, не передбачених законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, в тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції не може бути підставою для його відхилення замовником. З огляду на зазначене вище слід враховувати, що положеннями ДСТУ ISO 14001: 2015 і ДСТУ ISO 9001, а також положеннями нормативних актів не передбачена обов'язковість застосування зазначених вище стандартів, а також не потрібна обов'язкова сертифікація суб'єктів і об'єктів на їх відповідність. Більш того, за даними офіційного порталу Міжнародної організації зі стандартизації (https://www.iso.org) сертифікація на відповідність стандарту ISO 9001 також не є обов'язковою. На підставі зазначеного вище, керуючись ч. 1 ст. 23 ЗУ «Про державні закупівлі» прошу виключити з вимог Тендерної документації вимоги про надання учасниками у складі тендерної пропозиції копії чинного сертифіката відповідності системи управління якістю, виданий міжнародним або національним органом сертифікації, а також копії чинного сертифіката відповідності системі екологічного управління, виданий міжнародним або національним органом сертифікації. Також з цього приводу були надані роз'яснення «ПРОЗОРО Інфобокс» https://infobox.prozorro.org/articles/sertifikaciya-iso-v-publichnih-zakupivlyah-shcho-ce-i-dlya-chogo: «Мабуть, активних гравців ринку державних закупівель неможливо нічим здивувати, адже досить часто в тендерній документації ми зустрічаємо вимоги, які, м'яко кажучи, дивні. Однією з таких нестандартних вимог є вимога сертифіката відповідності системи управління якістю або сертифіката відповідності системі екологічного управління. Що ж таке сертифікація ISO і законно її вимагати в державних закупівлях? Система сертифікації якості ISO (ІСО) проводиться на відповідність міжнародним стандартам, встановленим Міжнародною Організацією по Стандартизації (ISO, International Organization for Standardization). Організація ISO не проводить сертифікацію, а тільки розробляє стандарти відповідності. Функція сертифікації переходить на національні акредитовані установи, які займаються впровадженням стандартів на підприємстві, видають сертифікати і проводять наглядовий аудит. Організацією ISO розроблено велику кількість стандартів в різних сферах діяльності, проте в українських тендерних реаліях найчастіше використовуються ISO 9001, 14000, 18001. ISO 9001 - це процес оцінки системи менеджменту в тій чи іншій компанії на відповідність вимогам стандарту. Для того, щоб отримати сертифікат відповідності ISO 9001, на підприємстві необхідно створити систему документації, яка регулює всі дії, що стосуються якості продукції. Простою мовою, цей сертифікат допомагає керівництву компанії правильно побудувати бізнес-процеси і приймати найбільш оптимальні управлінські рішення, які вплинуть на якість продукції. ISO 14000 - серія міжнародних і добровільних для застосування стандартів і установок, які присвячені екологічному менеджменту. Стандарти серії ISO 14000 формулюють вимоги до екологічної політики організації і допомагають зрозуміти, як впливають на навколишнє середовище ті чи інші продукти і послуги. Що стосується України, то у нас діє принцип добровільної сертифікації. Тобто, ніхто не може зобов'язати бізнес в примусовому порядку сертифікувати товар.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Добрий день, щодо вашого питання: Постачальники, навіть якщо вони не є виробниками товару (в даному випадку – вугілля), несуть відповідальність за якість товару, що постачається. Сертифікати відповідності, якості – це документ, який підтверджує, що продукція, відповідає встановленим вимогам конкретного стандарту чи іншого нормативного документу, визначеного законодавством. Відповідно до Закону України «Про технічні регламенти та оцінку відповідності» №124-VIII від 15.01.2015 учасниками добровільної сертифікації можуть бути будь-які фізичні чи юридичні особи незалежно від форми власності, що виконують правила відповідної системи добровільної сертифікації. В процесі добровільної сертифікації визначається відповідність параметрів продукції вимогам нормативних документів, які вказані заявником. Основною метою сертифікації, є, передусім, запобігання реалізації продукції, небезпечної для життя, здоров’я та майна громадян і навколишнього природного середовища та сприяння споживачеві у компетентному виборі продукції. Тому, при бажанні прийняти участь у цьому тендері будь-якій особі (фізичній чи юридичній) ніщо не заважає бути учасником добровільної сертифікації, отримати в органі сертифікації сертифікат відповідності на товар, що є предметом закупівлі, і подати його у складі тендерної пропозиції.
Розгорнути всі запитання: 4 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 23 листопада 2020 13:10

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕННОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРОМТОПРЕСУРС" 162 888,00
UAH з ПДВ
162 888,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП "ВУГЛЕДАРЕНЕРГОПЛЮС" 211 200,00
UAH з ПДВ
184 800,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Вугільна компанія центр 194 700,00
UAH з ПДВ
191 334,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ТОРГІВЕЛЬНО-ВИРОБНИЧА КОМПАНІЯ" ВУГІЛЛЯ ДОН ПРАЙМ" 297 000,00
UAH з ПДВ
191 400,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "Закіров Шаміль Анасійович" 264 000,00
UAH з ПДВ
216 810,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

19 листопада 2020 23:19
Електронний підпис
19 листопада 2020 23:19
Довідка корупція Директор.zip
19 листопада 2020 23:19
Довідка корупція ТОВ.zip
19 листопада 2020 23:19
Довідка банкротство.pdf
19 листопада 2020 23:18
Dovidka_20161802970850000506.pdf.p7s
19 листопада 2020 23:18
Dovidka_20161802970850000506.pdf
19 листопада 2020 23:18
ЦІНОВА.pdf
19 листопада 2020 23:18
УДК.pdf
19 листопада 2020 23:18
Технічний паспорт 16.11.20.pdf
19 листопада 2020 23:18
Тендерна пропозиція.pdf
19 листопада 2020 23:18
Сфера акредитації ДСТУ 2005.pdf
19 листопада 2020 23:17
Статут.pdf
19 листопада 2020 23:17
Статут копія.pdf
19 листопада 2020 23:16
Свідоцтво ТЗ КАМАЗ, ЗИЛ.pdf
19 листопада 2020 23:16
рішення учасника.pdf
19 листопада 2020 23:16
протокол зборів.pdf
19 листопада 2020 23:16
паспорт, ІПН директора.pdf
19 листопада 2020 23:16
Паспорт на ваги.pdf
19 листопада 2020 23:16
паспорт на ваги (копія).pdf
19 листопада 2020 23:16
ОПИС.pdf
19 листопада 2020 23:16
накази.pdf
19 листопада 2020 23:16
наказ директор.pdf
19 листопада 2020 23:16
ЛИСТ ВІД ВЛАСНИКА МАЙНА.pdf
19 листопада 2020 23:16
Лабораторія документи.pdf
19 листопада 2020 23:16
КОПІЯ КАМАЗ_ЗИЛ.pdf
19 листопада 2020 23:15
договір суборенди майна.pdf
19 листопада 2020 23:15
Договір перевезення ТЗ.pdf
19 листопада 2020 23:15
договір орендодавця майна.pdf
19 листопада 2020 23:15
Договір оренди Бойко.pdf
19 листопада 2020 23:15
Договір навантажувач.pdf
19 листопада 2020 23:15
Договір Навантажувач 2.pdf
19 листопада 2020 23:15
Договір з лабораторією.pdf
19 листопада 2020 23:15
ДОГОВІР З ВИРОБНИКОМ.pdf
19 листопада 2020 23:15
Довідка про рахунок у банку.pdf
19 листопада 2020 23:15
держстат.pdf
19 листопада 2020 23:15
Витяг ПДВ.pdf
19 листопада 2020 23:15
Витяг майно.pdf
19 листопада 2020 23:15
Витяг земля.pdf
19 листопада 2020 23:15
ВИТЯГ ЄДР.pdf
19 листопада 2020 23:15
витяг електронний ПДВ.pdf
19 листопада 2020 23:15
Виписка ЄДР.pdf
19 листопада 2020 23:15
аналогічний договір.pdf

Публічні документи

12 грудня 2020 13:36
Електронний підпис
12 грудня 2020 13:34
1 Пропозиція остаточна.pdf
11 грудня 2020 11:29
Електронний підпис
11 грудня 2020 11:28
Довідка МВС.pdf
11 грудня 2020 11:28
Довідка ДПІ.pdf
18 листопада 2020 16:40
Електронний підпис

Публічні документи

19 листопада 2020 13:45
Електронний підпис
19 листопада 2020 13:44
тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

19 листопада 2020 18:37
Електронний підпис
19 листопада 2020 18:36
Тендерна пропозиція.rar

Публічні документи

18 листопада 2020 13:57
Електронний підпис
18 листопада 2020 13:56
4.pdf
18 листопада 2020 13:56
2.pdf
18 листопада 2020 13:56
1.pdf
17 листопада 2020 23:09
Електронний підпис
17 листопада 2020 23:07
3.pdf
17 листопада 2020 23:07
2.pdf
17 листопада 2020 23:07
1.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ПРОМТОПРЕСУРС"

ПП "ВУГЛЕДАРЕНЕРГОПЛЮС"

ТОВ Вугільна компанія центр

ТОВ "ТОРГІВЕЛЬНО-ВИРОБНИЧА КОМПАНІЯ" ВУГІЛЛЯ ДОН ПРАЙМ"

ФОП "Закіров Шаміль Анасійович"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕННОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРОМТОПРЕСУРС"
#41513188
Рішення скасоване 162 888,00
UAH з ПДВ
07 грудня 2020 14:43
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕННОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРОМТОПРЕСУРС"
#41513188
Відхилено 162 888,00
UAH з ПДВ
07 грудня 2020 14:48
ПП "ВУГЛЕДАРЕНЕРГОПЛЮС"
#33124465
Переможець 184 800,00
UAH з ПДВ
08 грудня 2020 10:41

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 08 грудня 2020 10:41

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП "ВУГЛЕДАРЕНЕРГОПЛЮС"
#33124465
184 800,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
12 січня 2021 12:08
Електронний підпис укладений
21 грудня 2020 16:54
дог 1 2275.PDF укладений
21 грудня 2020 16:53

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 21 грудня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 184 800,00
UAH