Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт приміщень П’ятигірського ліцею Тетіївської районної ради Київської області за адресою: с.П’ятигори вул. Київська, 40 Тетіївський район, Київська область (система пожежної сигналізації, система керування евакуюванням)
Очікувана вартість
530 052,00 UAH
UA-2020-11-04-003135-c 5f167a9c1f1e4973bc9c1149164e1c90
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Костюк Ольга Володимирівна

+380991254909 olga28051979@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти Тетіївської РДА
Код ЄДРПОУ: 02143689
Місцезнаходження: 09800, Україна , Київська обл., Тетіїв, вул.Цвіткова,11
Контактна особа: Костюк Ольга Володимирівна
+380991254909
olga28051979@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 04 листопада 2020 11:03
Звернення за роз’ясненнями: до 10 листопада 2020 09:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 17 листопада 2020 14:00
Очікувана вартість: 530 052,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 650,26 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Капітальний ремонт приміщень П’ятигірського ліцею Тетіївської районної ради Київської області за адресою: с.П’ятигори вул. Київська, 40 Тетіївський район, Київська область (система пожежної сигналізації, система керування евакуюванням)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 09841, Україна, Київська область, с.П’ятигори, вул. Київська, 40 Тетіївський район
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Замовник здійснює розрахунок за виконані роботи протягом 10-ти банківських днів з дня підписання Сторонами актів виконаних робіт/наданих послуг (КБ-2в, КБ-3). Категорія замовника - органи державної влади та органи місцевого самоврядування, зазначені у пункті 1 частини першої статті 2 Закону «Про публічні закупівлі»; Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): (Класифікатор - ДК 021:2015) Капітальний ремонт приміщень П’ятигірського ліцею Тетіївської районної ради Київської області за адресою: с.П’ятигори вул. Київська, 40 Тетіївський район, Київська область (система пожежної сигналізації, система керування евакуюванням), код ДК - 45450000-6; інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі - Відповідно до Додатку 1 «Технічні специфікації» до цього Оголошення; Єдиним критерієм оцінки пропозицій на дану закупівлю є ціна. Питома вага критерію оцінки (ціна) – 100%. В разі якщо Учасник є платником ПДВ відповідно до законодавства, такий Учасник обов’язково зазначає ціну з урахування ПДВ. Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
04 листопада 2020 11:07
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
04 листопада 2020 11:03
Проект Договору про закупівлю.doc
04 листопада 2020 11:03
ДОДАТОК 1 Технічна специфікація.doc
04 листопада 2020 11:03
Оголошення про проведення спрощенної закупівлі Пятигори.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

уточнення
Дата подання: 06 листопада 2020 12:39
Дата відповіді: 09 листопада 2020 11:20
Доброго дня, у ТД наявна вимога : Копія (завірена) договору добровільного страхування цивільної відповідальності Учасника перед третіми особами стосовно відшкодування наслідків можливої шкоди, спричиненої виконанням робіт підвищеної небезпеки, таких як: - роботи, що виконуються на висоті понад 1,3 метра; - роботи верхолазні та скелелазні; - роботи, що виконуються за допомогою механічних підіймачів та будівельних підйомників. Чи може учасник в складі тендерної пропозиції надати " Договір добровільного страхування відповідальності перед третіми особами за нанесення шкоди під час здійснення господарської діяльності"??? Тобто на всю гостодарьську діяльність яку представлятиме Учасник, а не на конкретний вид робіт???
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня, шановний Учаснику! У відповідь на Ваше запитання повідомляємо, що згідно пункту 12 Документації спрощеної закупівлі, в складі своєї тендерної документації Учасником надається копія (завірена) Декларації відповідності матеріально-технічної бази роботодавця вимогам законодавства з питань охорони праці та промислової безпеки, зареєстровану Державною службою України з питань праці чи її територіальними органами, на виконання видів робіт підвищеної небезпеки, а саме:
- робіт, що виконуються на висоті понад 1,3 метра;
- робіт верхолазних;
- робіт, що виконуються за допомогою механічних підіймачів та будівельних підйомників;
У той же час зазначаємо, що описана у Вашому запитанні вимога, щодо надання копії завіреної договору добровільного страхування цивільної відповідальності Учасника перед третіми особами стосовно відшкодування наслідків можливої шкоди, спричиненої виконанням робіт підвищеної небезпеки, таких як
роботи, що виконуються на висоті понад 1,3 метра, роботи верхолазні та скелелазні, роботи, що виконуються за допомогою механічних підіймачів та будівельних підйомників – цілком і повністю витікає саме з вищезазначеного положення п. 12 Документації Спрощеної закупівлі, адже згідно вимог чинного законодавства Декларація відповідності матеріально-технічної бази роботодавця вимогам законодавства з питань охорони праці та промислової безпеки, обов’язково повинна містити інформацію про наявність договору страхування цивільної відповідальності перед третіми особами стосовно відшкодування наслідків можливої шкоди (див. Додаток 8 «Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки» затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 26 жовтня 2011 р. № 1107) – власне перевірка наявності в Учасника закупівлі даного договору і є метою, яку виконує дана вимога.
Таким чином, описані Вами вимоги Замовника щодо надання завіреної копії договору добровільного страхування цивільної відповідальності Учасника перед третіми особами стосовно відшкодування наслідків можливої шкоди, спричиненої виконанням робіт підвищеної небезпеки, таких як: - роботи, що виконуються на висоті понад 1,3 метра; - роботи верхолазні та скелелазні; - роботи, що виконуються за допомогою механічних підіймачів та будівельних підйомників є законними та обґрунтованими, а отже підлягають виконанню Учасником закупівлі у повному обсязі. У випадку відсутності, будь-якого із зазначених документів у складі Тендерної пропозиції Учасника або подачі цих документів в невідповідності до умов Документації спрощеної закупівлі – тендерна пропозиція такого Учасника підлягає відхиленню.
Дякуємо за звернення!
дискримінаційна вимога
Дата подання: 06 листопада 2020 12:45
Дата відповіді: 09 листопада 2020 11:21
Обгрунтуйте будь ласка вимогу щодо надання: Декларації відповідності матеріально-технічної бази роботодавця вимогам законодавства з питань охорони праці та промислової безпеки, зареєстровану Державною службою України з питань праці чи її територіальними органами, на виконання видів робіт підвищеної небезпеки, а саме: - робіт, що виконуються на висоті понад 1,3 метра; - робіт верхолазних; - робіт, що виконуються за допомогою механічних підіймачів та будівельних підйомни-ків; Згідно Вашого технічного завдання, для капітального ремонту не будуть проводитися верхолазні роботи та робіти, що виконуються за допомогою механічних підіймачів та будівельних підйомни-ків, навіщо тоді Замовник встановлює дискваліфікаційні вимоги та обмежує Учасників???
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня, шановний Учаснику! У відповідь на Ваше запитання стосовно надання Декларації відповідності матеріально-технічної бази роботодавця вимогам законодавства з питань охорони праці та промислової безпеки, зареєстровану Державною службою України з питань праці чи її територіальними органами, на виконання видів робіт підвищеної небезпеки, а саме: - робіт, що виконуються на висоті понад 1,3 метра; - робіт верхолазних; - робіт, що виконуються за допомогою механічних підіймачів та будівельних підйомників повідомляємо, що дане положення повністю відповідає чинному законодавству та жодним чином не має бути вилучене з оголошення про проведення спрощеної процедури закупівлі з наступних підстав.
По-перше, відповідно до ч. 3 ст. 14 ЗУ «Про публічні закупівлі», в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі може зазначатися інша інформація, яку Замовник вважає за необхідне до неї включити.
По-друге, описана у Вашому зверненні вимога є підтвердженням матеріально-технічної бази Учасника та умов праці вимогам законодавства з питань охорони праці та промислової безпеки під час виконання таких видів робіт підвищеної небезпеки та/або експлуатації таких машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки, як: роботи, що виконуються на висоті понад 1,3 метра; роботи верхолазні; роботи, що виконуються за допомогою механічних підіймачів та будівельних підйомників; а також наявності у працівників необхідних знань та досвіду у сфері забезпечення охорони праці при організації надання послуг згідно предмету закупівлі.
По-третє, положення технічного завдання до Документації Спрощеної закупівлі, на які Ви посилаєтеся, містить виключно кількісні та якісні характеристики обсягів робіт, а не конкретні принципи шляхи і методи, якими вони мають бути здійснені. Вимоги щодо виконання робіт за допомогою механічних підіймачів та будівельних підйомників поширюється на таке обладнання, яке застосовується для організації проведення робіт в місцях, де не можливо встановити будівельні ліса, а виконання робіт може здійснюватися тільки за допомогою обладнання та пристроїв, передбачених для цієї мети (мобільних, щоглових підйомників, вантажопасажирських будівельних підйомників, приводних колисок, колисок для підіймання працівників вантажопідіймальними кранами). Зазначаємо, що роботи згідно закупівлі виконуються на горищі, доступ до якого можливий тільки ззовні і тільки з використанням вантажопідіймальних механізмів, а також у спортзалі, де монтування кабельно-провідникової продукції та пожежних сповіщувачів здійснюється на висоті більше п’яти метрів, і тому для виконання даних робіт необхідні механічні підіймачі. Наведені роботи є роботами підвищеної небезпеки, що декларуються у порядку, затвердженому Постановою Кабінету Міністрів України № 1107 від 26.10.2011 року «Про затвердження Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки», а тому наша сторона, як Замовник, вважаємо за необхідне підтвердження наявності такої декларації в Учасника.
Дякуємо за звернення!
дискримінаційна вимога
Дата подання: 06 листопада 2020 12:54
Дата відповіді: 09 листопада 2020 11:22
Шановний Замовнику, в ТД Ви посилаєтеся на вимогу що Кількісний та кваліфікаційний склад працівників Учасника повинен відповідати кадровим вимогам, зазначеним у Постанові КМУ № 852, при цьому зазначаєте, що налагоджувальник приладів, апаратури та систем автоматичного контролю, регулю-вання та керування (налагоджувальник контрольно-вимірювальних приладів та автомати-ки) - не нижче 4-го розряду повинно бути (не менше 2 (двох) осіб), що ПРЯМО СУПЕРЕЧИТЬ Постанові КМУ № 852, тому що в постанові вказана 1 особа! Що за пряма дискримінація???? Внесіть відповідні зміни та не порушуйте Законодавство!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня, шановний Учаснику! У відповідь на Ваше звернення щодо внесення змін до кількісного складу працівників повідомляємо, що встановлюючи вимоги до кількості робітників, а саме:
- електромонтер охоронно-пожежної сигналізації (електромонтер з ремонту та обслуговування електроустатковання, електромонтер з ремонту та обслуговування апаратури та пристроїв зв’язку, монтажник радіоелектронної апаратури та приладів) не нижче 3-го розряду - не менше 2 (двох) осіб);
- налагоджувальник приладів, апаратури та систем автоматичного контролю, регулювання та керування (налагоджувальник контрольно-вимірювальних приладів та автоматики) не нижче 4-го розряду - не менше 2 (двох) осіб; ми виходили із наступних умов:
1) кошторисна трудомісткість (відповідно до кошторисної документації 2,75 тис. людино-годин)
2) терміни, необхідні для виконання робіт (до 31.12.2020р.);
3) максимально можливий термін підписання договору про закупівлю (згідно Закону України «Про публічні закупівлі»);
Зважаючи на те, що трудомісткість згідно кошторисної документації становить 2,75 тис. людино-годин, ми маємо бути впевнені у тому, що потенційний Учасник зможе виконати роботи вчасно і при цьому якісно. Таким чином, кількість працівників, заявлена в умовах оголошення про закупівлю, є об’єктивною вимогою.
Разом із цим зауважимо наступне. Наявність в потенційного учасника мінімальної кількості працівників, згідно Постанови Кабінету Міністрів від 23 листопада 2016 р. № 852 «Деякі питання ліцензування господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення» щодо виконання робіт з монтажу, підтримання експлуатаційної придатності (технічного обслуговування) систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устатковання для передачі тривожних сповіщень ніяк не гарантує спроможність виконання ним робіт, вкладаючись у необхідні терміни. Постанова Кабінету Міністрів від 23 листопада 2016 р. № 852 «Деякі питання ліцензування господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення» встановлює лише мінімальну кількість працівників, необхідних для отримання ліцензії, а отже, гарантує те, що учасник не порушує законодавство щодо провадження господарської діяльності з виконання робіт і надання послуг протипожежного призначення. Проте, наявна мінімальна кількість працівників не засвідчує того, що Учасник, зможе цією мінімальною кількістю працівників освоїти (виконати) значні обсяги робіт, зокрема, обсягів згідно цієї закупівлі.
Дякуємо за звернення!
дискримінаційна вимога
Дата подання: 06 листопада 2020 13:02
Дата відповіді: 09 листопада 2020 11:22
Надайте пояснення, навіщо Ви вимагаєте дане навчання??? - Система стандартів безпеки праці Охорона праці і промислова безпека у будівництві (ДБН) НПАОП 45.2-7.02-12; - Мінімальні вимоги з охорони праці на тимчасових або мобільних будівельних майданчиках НАПАОП 45.2-7.03-17. Оскільки вказані вами роботи в технічному завданні, це не роботи на будівництві та будівельних майданчиках, а лише Капітальний ремонт приміщень П’ятигірського ліцею Тетіївської районної ради Київської області!!!! Вимагаємо внести відповідні зміни та видалити дані пункти з тендерної документації! Вимагаємо керуватися при здійсненні закупівель Законом України "Про публічні закупівлі" та Ліцензійними вимогами! та не лобіювати інтереси певних учасників!!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня, шановний Учаснику! Розглянувши Ваше звернення щодо внесення змін до Документації спрощеної закупівлі шляхом видалення вимог про навчання працівників відповідно до Системи стандартів безпеки праці Охорони праці і промислової безпеки у будівництві (ДБН) НПАОП 45.2-7.02-12; - Мінімальних вимог з охорони праці на тимчасових або мобільних будівельних майданчиках НАПАОП 45.2-7.03-17 повідомляємо наступне.
1) Відповідно до ч. 3 ст. 14 ЗУ «Про публічні закупівлі», в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі може зазначатися інша інформація, яку Замовник вважає за необхідне до неї включити. Зазначені Вами вимоги є підтвердженням наявності в Учасника працівників, що володіють необхідними знаннями та досвідом у сфері забезпечення охорони праці при виконанні робіт згідно предмету спрощеної закупівлі.
2) НПАОП 45.2-7.03-17 «Мінімальні вимоги з охорони праці на тимчасових або мобільних будівельних майданчиках». Мінімальні вимоги з охорони праці поширюються на замовників, керівників будівництва, генеральних підрядників, підрядників, субпідрядників, фізичних осіб, що забезпечують себе роботою самостійно. Цей документ встановлює загальні вимоги до організації охорони праці та робочих місць на тимчасових або мобільних будівельних майданчиках під час виконання будівельних робіт. Відповідно до Додатку 1 цих вимог, мінімальні вимоги з охорони праці на тимчасових або мобільних будівельних майданчиках встановлюються, зокрема, до таких робіт, як капітальний ремонт, що є предметом даної закупівлі.
3) НПАОП 45.2-7.02-12 «ССБП. Охорона праці і промислова безпека у будівництві. Основні положення даного нормативного акту визначають систему управління охороною праці при виконанні будівельних робіт (згідно ДБН А.3.1 – 5:2016 (п. 3.2.3) «Будівельні роботи – це процес зведення нових, експлуатація, капітальний ремонт, технічне переоснащення об'єктів будівництва»). Враховуючи те, що предметом закупівлі є виконання робіт з капітального ремонту, підрядники зобов'язані дотримуватися вимог цього нормативно-правового акту в частині управління охороною праці, підготовкою та складанням відповідної документації у сфері охорони праці.
Також не зрозумілим є Ваше трактування лобіювання інтересів, оскільки лобізм (або лобіювання) - це цілеспрямований легальний або нелегальний вплив на органи державної влади та місцевого самоврядування, а також на їх посадових осіб, спрямований на них від імені іншої особи, організації або групи. Сутністю лобіювання, виходячи з цього, є можливість легального впливу на державні інститути. Звідси незрозуміло, на які саме державні інститути може впливати замовник при встановленні вимог до учасників закупівлі.
Таким чином, перелічені вище нормативно-правові акти є обов’язковими для виконання при організації процесів виконання робіт за предметом закупівлі.
Отже, з огляду на вищевикладене, вимоги щодо навчання працівників Учасника відповідно до Системи стандартів безпеки праці Охорони праці і промислової безпеки у будівництві (ДБН) НПАОП 45.2-7.02-12; - Мінімальних вимог з охорони праці на тимчасових або мобільних будівельних майданчиках НАПАОП 45.2-7.03-17 є цілком доцільними та обгрунтованими і тому не підлягають вилученню з Документації спрощеної закупівлі.
Дякуємо за звернення!
дискримінаційна вимога
Дата подання: 06 листопада 2020 13:08
Дата відповіді: 09 листопада 2020 11:23
Поясніть будь ласка, згідно якого нормативно правового акту Вами була встановлена дана вимога????? -про присвоєння (підви-щення) робітничої кваліфікації за професією «Верхолаз» у електромонтерів та налагоджувальників???? Де згідно законодавства прописана така вимога??? Згідно кадрових вимогам, зазначеним у Постанові КМУ № 852, на яку Ви і посилаєтеся, не встановлено подібних вимог та обмежень!!! Ви самі собі суперечите, та проводите закупівлю з явними порушеннями Законодавства, що прямо свідчить про представлення інтересів конкретного учасника!!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня, шановний Учаснику! У відповідь на Ваше запитання стосовно надання завірених копій відповідних свідоцтв про освіту та додатків до них, по кожному працівнику Учасника, який буде безпосередньо залучений до виконання робіт згідно предмету закупівлі про присвоєння (підвищення) робітничої кваліфікації за професією «Верхолаз» повідомляємо, що згідно НПАОП 0.00-1.15-07 до верхолазних робіт належать роботи, що виконуються безпосередньо з елементів конструкцій, обладнання або з монтажних пристосувань, тимчасових драбин, трапів, установлених на конструкціях, робочих платформ підйомників і механізмів, у безопорному просторі тощо на висоті 5 м і більше від поверхні ґрунту, перекриття або робочого настилу. У той же час підкреслюємо, що до особливостей виконання робіт згідно предмету закупівлі належить необхідність виконання цих робіт у безопорному просторі на висоті більше 5 метрів із застосуванням вантажопідіймальних механізмів та механічних підіймачів, що у свою чергу напряму підпадає під дію вищезазначеного НПАОП 0.00-1.15-07 та потребує від працівників Учасника відповідних професійних знань, умінь та навичок у першу чергу для забезпечення їхньої власної безпеки праці, а також безпеки персоналу та відвідувачів дитячого професійно-технічного навчального закладу.

У той же час зазначаємо, що Постанова Кабінету Міністрів від 23 листопада 2016 р. № 852 «Деякі питання ліцензування господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення» встановлює лише мінімальний обсяг кваліфікаційних та освітніх вимог, необхідних для отримання ліцензії, а отже, гарантує те, що учасник не порушує законодавство щодо провадження господарської діяльності з виконання робіт і надання послуг протипожежного призначення. Вимогою щодо надання зазначених у Вашому запитанні свідоцтв про освіту вказаних Учасником працівників ми жодним чином не збиралися і не мали на меті нівелювати положення Постанови КМУ № 852, а лише доповнили їх відповідно до умов виконання робіт згідно предмету закупівлі, адже зазначений мінімальний список знань і умінь працівників Учасника не може гарантувати того, що вони будуть здатні ефективно та безпечно виконати значні обсяги робіт у певних нестандартних умовах, зокрема, згідно особливостей кожного конкретно взятого об'єкту.
Дякуємо за звернення!
Розгорнути всі запитання: 5 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 17 листопада 2020 14:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СПЕЦПОЖЗАХИСТ-УКРАЇНА" 495 937,20
UAH з ПДВ
495 937,20
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

12 листопада 2020 15:11
Електронний підпис
12 листопада 2020 15:10
9.imd
12 листопада 2020 15:10
9_ДЦ_ССР.rtf
12 листопада 2020 15:10
9_ДЦ_ОС_2-1.rtf
12 листопада 2020 15:10
9_ДЦ_ОПРЛС_2-1-1.rtf
12 листопада 2020 15:10
9_ДЦ_ЛС1_2-1-1.rtf
12 листопада 2020 15:10
9_ДЦ_ИВР.rtf
12 листопада 2020 15:10
9_ДЦ_ДЦ.rtf
12 листопада 2020 15:10
9_ДЦ_ДФ_2-1-1.rtf
12 листопада 2020 15:10
Штатний розпис СПЗ_УКРАЇНА.pdf
12 листопада 2020 15:10
ТЕПЛОТЕСТ ПАСПОРТ.pdf
12 листопада 2020 15:10
Статут СПЗ-УКРАЇНА.pdf
12 листопада 2020 15:10
Спірідонов_Диплом.pdf
12 листопада 2020 15:10
Сенькін_свідоцтво.pdf
12 листопада 2020 15:10
СВІДОЦТВО Мегаомметр.pdf
12 листопада 2020 15:10
СВІДОЦТВО Кліщі.pdf
12 листопада 2020 15:10
Свідоцтво ел.монтер Пророк.pdf
12 листопада 2020 15:10
СВІДОЦТВО вимірювач опору.pdf
12 листопада 2020 15:10
Свідоцтво верхолаз Сенькін.pdf
12 листопада 2020 15:10
Свідоцтво верхолаз Редель.pdf
12 листопада 2020 15:10
Свідоцтво верхолаз Пророк.pdf
12 листопада 2020 15:10
Рішення значні правочини.pdf
12 листопада 2020 15:10
Протокол пожежна безпека.pdf
12 листопада 2020 15:10
ПОСВІДЧЕННЯ ПБ .pdf
12 листопада 2020 15:10
Посвідчення охорона праці.pdf
12 листопада 2020 15:10
Посвідчення ЕБ Спірідонов.pdf
12 листопада 2020 15:10
Посвідчення ЕБ Сенькін.pdf
12 листопада 2020 15:10
Посвідчення ЕБ Пророк.pdf
12 листопада 2020 15:10
Посвідчення ЕБ Костик.pdf
12 листопада 2020 15:10
посвідчення верхолазники.pdf
12 листопада 2020 15:10
Оренда ФОП Омельченко.pdf
12 листопада 2020 15:10
Наказ штатний розпис.pdf
12 листопада 2020 15:10
Наказ сумісництво посад .pdf
12 листопада 2020 15:10
Наказ про прийняття Костик.pdf
12 листопада 2020 15:10
Лист-ліцензія ДСНС.pdf
12 листопада 2020 15:10
КПТ-1 ПАСПОРТ.pdf
12 листопада 2020 15:10
Костик_трудова книжка.pdf
12 листопада 2020 15:10
Костик_Диплом.pdf
12 листопада 2020 15:10
Договір_страхування.pdf
12 листопада 2020 15:10
Договір_оренда_склад.pdf
12 листопада 2020 15:10
Договір_оренда_офіс.pdf
12 листопада 2020 15:10
ДИМОТЕСТ - ПАСПОРТ.pdf
12 листопада 2020 15:10
Декларація МТБ.pdf
12 листопада 2020 15:10
Відомості з ЄДРПОУ.pdf
12 листопада 2020 15:10
ВИТЯГ_ЄДР.pdf
12 листопада 2020 15:10
Витяг ПТЕЕС.pdf
12 листопада 2020 15:10
Витяг ПДВ.pdf
12 листопада 2020 15:10
Витяг загальний курс з ОП.pdf
12 листопада 2020 15:10
Витяг верхолазники.pdf
12 листопада 2020 15:10
Виписка ПБЕЕС.pdf
12 листопада 2020 15:10
Видаткові по перфораторам.pdf
12 листопада 2020 15:10
видаткова стрем'янка.pdf
12 листопада 2020 15:10
Видаткова спецодяг.pdf
12 листопада 2020 15:10
видаткова пояс, шнур, ус.pdf
12 листопада 2020 15:10
видаткова мотузка.pdf
12 листопада 2020 15:10
Видаткова вогнегасники.pdf
12 листопада 2020 15:10
Аналогічний договір.pdf
12 листопада 2020 15:10
8. Довідка працівники.pdf
12 листопада 2020 15:10
7. Довідка МТБ.pdf
12 листопада 2020 15:10
4. Довідка про Учасника.pdf
12 листопада 2020 15:10
3. Лист-пропозиція.pdf
12 листопада 2020 15:10
1. Технічна специфікація.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СПЕЦПОЖЗАХИСТ-УКРАЇНА"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СПЕЦПОЖЗАХИСТ-УКРАЇНА"
#31322056
Переможець 495 937,20
UAH з ПДВ
19 листопада 2020 16:07

Документи

19 листопада 2020 16:06
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 19 листопада 2020 16:07

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СПЕЦПОЖЗАХИСТ-УКРАЇНА"
#31322056
495 937,20
UAH з ПДВ
Документи

Документи

19 листопада 2020 16:06
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
01 грудня 2020 13:25
Договір укладений
01 грудня 2020 13:21

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 30 листопада 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 495 937,20
UAH (в тому числі ПДВ 82 656,20 UAH)