Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

гідрооксихлорид алюмінію, поліалюміній гідроксисульфохлорид
aluminum hydroxychloride, polyaluminum hydroxysulfochloride
Очікувана вартість
19 340 000,00 UAH
UA-2020-11-04-001288-a 28af4b0fc7894075a3ad6b91b8790204
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Новіков Михайло Єгорович

+380522332193 tender@dnipro-kirovograd.com.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: ОКВП "Дніпро - Кіровоград"
Код ЄДРПОУ: 03346822
Вебсайт: http://dnipro-kirovograd.com.ua
Місцезнаходження: 25009, Україна , Кіровоградська область обл., Кропивницький, вул. Соборна, 19А
Контактна особа: Новіков Михайло Єгорович
+380522332193
tender@dnipro-kirovograd.com.ua
Додаткові контактні особи: Чорноіваненко Сніжана Віталіївна
+380380522332
tender@dnipro-kirovograd.com.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання
Official name: RUPC "Dnipro-Kirovograd"
National ID: 03346822
Contact point: Novikov Mihajlo Egorovich
+380522332193
tender@dnipro-kirovograd.com.ua
Additional contacts: Chornoivanenko Snizhana
+380380522332
tender@dnipro-kirovograd.com.ua

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 04 листопада 2020 12:21
Звернення за роз’ясненнями: до 25 листопада 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 01 грудня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 05 грудня 2020 11:00
Початок аукціону: 16 грудня 2020 12:43
Очікувана вартість: 19 340 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 386 800,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 2,00%
Publication date: 04 листопада 2020 12:21
Enquiries until: 25 листопада 2020 00:00
Complaints submission until: до 01 грудня 2020 00:00
Time limit for receipt of tenders: 05 грудня 2020 11:00

Information

Estimated total value: 19 340 000 UAH including VAT
Minimal lowering step: 386 800 UAH
Minimal lowering step, %: 2,00 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:24310000-0: Основні неорганічні хімічні речовини


Scope of the procurement
Тендерні пропозиції подаються українською мовою
Tender proposals are submitted in Ukrainian
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1000 т
Гідроксихлорид алюмінію ТУ У 24.1-19155069-013:2009 зі змінами №1-3
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 27503, Україна, Кіровоградська область, м. Світловодськ, вул. Заводська, 5а
ДК 021:2015: 24310000-0 — Основні неорганічні хімічні речовини

Aluminum hydroxychloride TU U 24.1-19155069-013: 2009 with changes №1-3
CPV: 24310000-0
Період постачання: по 31 грудня 2021
300 т
Гідроксихлорид алюмінію ТУ У 19155069.001-1999 зі змінами №1-7
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 27503, Україна, Кіровоградська область, м. Світловодськ, вул. Заводська, 5а
ДК 021:2015: 24310000-0 — Основні неорганічні хімічні речовини

Aluminum hydroxychloride TU U 19155069.001-1999 with changes №1-7
CPV: 24310000-0
Період постачання: по 31 грудня 2021
40 т
Поліалюміній гідроксисульфохлорид ТУ У 20.1-03327724-024:2019
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 27503, Україна, Кіровоградська область, м. Світловодськ, вул. Заводська, 5а
ДК 021:2015: 24310000-0 — Основні неорганічні хімічні речовини

Polyaluminum hydroxysulfochloride TU U 20.1-03327724-024: 2019
CPV: 24310000-0
Період постачання: по 31 грудня 2021

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Продукція постачається Покупцеві окремими партіями.Оплата за поставлену Продукцію здійснюються шляхом перерахування коштів платіжним дорученням на поточний рахунок Постачальника після підписання Сторонами акту прийому-передачі Продукції /видаткової накладної з відстроченням платежу до 30 банківських днів. Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
04 листопада 2020 12:51
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
04 листопада 2020 12:21
Проект договору.doc
04 листопада 2020 12:21
ТД коагулянт 2021.pdf

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-11-04-001288-a.c1
Статус:
Відхилено
Учасник: SENSO DYNAMICS LLC, Код ЄДРПОУ:7416638
Дата подання: 05 листопада 2020 22:29
Docs format
Dear Buyer,

Your file of TD is scanned into PDF. That is not permit us to OCR it for translation. Please kindly publish its duplicate in Word.

Thank you.
------------------------
Шановний покупце,

Ваш файл TD був відсканований у PDF. Це не дозволяє нам розпізнавати його за допомогою комп’ютера для перекладу. Будь ласка, опублікуйте його дублікат у програмі Word.

Дякую.
------------------------
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
10 листопада 2020 15:01
Протокол і відповідь на вимогу

Документи

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2021-11-08-000042 ● 804ea089c10d4e1d8cde8b227c634db0
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 05 листопада 2021
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 08 листопада 2021 16:05
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Н А К А З

05.11.2021 № 554
Дніпро

Про початок моніторингу
процедур закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29 серпня 2016 року № 3 зі змінами, внесеними наказом Східного офісу Держаудитслужби від 17 грудня 2018 року № 161,

НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.

Начальник управління Лариса ЦАНДЕКОВА

Додаток
до наказу Східного офісу Держаудитслужби
від 05.11.2021 № 554

Витяг з переліку
процедур закупівель

Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
UA-2020-11-04-001288-а 04.11.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій системі закупівель

Начальник управління Лариса ЦАНДЕКОВА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2021-11-16 13:42:37

про надання пояснення

У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом «Гідрооксихлорид алюмінію, поліалюміній гідроксисульфохлорид» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2020-11-04-001288-а) та відповідно пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів), яким чином та на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2021-11-18 16:44:20

Відповідь на запит

Підприємством розглянуто Ваш запит від 16.11.2021 щодо надання документів та пояснень під час проведення моніторингу закупівлі UA-2020-11-04-001288-a та повідомляємо Вам про наступне.
Основним завданням нашого підприємства є забезпечення якісних та безперебійних послуг з водопостачання та водовідведення. Якість надання цих послуг залежить, зокрема від застосування та використання реагентів для очистки питної води, в тому числі і гідрооксихлориду алюмінію (коагулянту).
Технічні, кількісні та якісні характеристики предмета закупівлі та його очікувану вартість було визначено на підставі отриманої службової записки Головного технолога ОКВП «Дніпро – Кіровоград» від 29.10.2020 р. № 38039. Орієнтовна вартість обраховується на підставі відомостей минулих закупівель, комерційних пропозицій та інформації, що є доступною у інтернет-мережі. Додатково зазначаємо, що змістом вказаної службової записки передбачено перелік необхідних реагентів, що використовуються підприємством.
Додатково на Ваш запит в якості підтвердження вищезазначеного, підприємство надає відповідні копії документів.

Додатки: 5 арк.

З повагою

В. о. генерального директора О. ОМЕЛЬКІН

Надання інформації про усунення порушення замовником

Підприємство ознайомилось із висновком про проведення моніторингу закупівлі UA-2020-11-04-001288-a (далі – Висновок) та повідомляємо Вам про наступне. Підприємством прийнято до уваги Ваші рекомендації щодо зазначення в подальшому у тендерній документації опису та прикладів формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій, що затверджені наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15.04.2020 № 710 (далі – Наказ № 710) та зобов’язується здійснити заходи направлені на недопущення незазначення вказаного переліку формальних (несуттєвих) помилок у майбутньому. З повагою В. о. генерального директора О. ОМЕЛЬКІН

2021-12-02 08:35:11


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 30 листопада 2021
Кінцевий строк оскарження: 15 грудня 2021

Порушення виявлено

  1. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Замовник зазначив опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій, які не відповідають переліку формальних помилок, затвердженого Наказом № 710.)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 09 грудня 2020
UA-2020-11-04-001288-a28af4b0fc7894075a3ad6b91b8790204
Найменування: ОКВП "Дніпро - Кіровоград"
Код ЄДРПОУ: 03346822
Місцезнаходження: 25009, Україна, Кіровоградська область обл., Кропивницький, вул. Соборна, 19А
Учасник Документи Рішення
Товариство з обмеженою відповідальністю "Торговий будинок "Аква-Холдинг" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ "НПП Лаваль" Документи
Допущено до аукціону
Документи

Документи

Публічні документи

22 грудня 2020 10:54
Електронний підпис
22 грудня 2020 10:54
Довідка МВС.pdf
22 грудня 2020 10:54
1280 коруп служб особа.pdf
22 грудня 2020 10:54
1279 коруп юр особа.pdf
04 грудня 2020 16:27
Електронний підпис
04 грудня 2020 16:27
Електронний підпис

Документи

Публічні документи

04 грудня 2020 18:07
Електронний підпис
04 грудня 2020 18:07
Електронний підпис
04 грудня 2020 18:03
4 Відсутність підстав.pdf
04 грудня 2020 18:03
29 Методики.pdf
04 грудня 2020 18:03
27 Технічне завдання.pdf
04 грудня 2020 18:03
26 Субпідрядник.pdf
04 грудня 2020 18:03
25 сертифікат ISO 45001.2018.pdf
04 грудня 2020 18:03
24 сертифікат ISO 14001.2015.pdf
04 грудня 2020 18:03
23 сертифікат ISO 9001.2015.pdf
04 грудня 2020 18:03
21 Проект договору.pdf
04 грудня 2020 18:03
18 Копія ТУ ITSWATER.pdf
04 грудня 2020 18:03
17 Копія ТУ AWT.pdf
04 грудня 2020 18:03
9 Копії сертифікатів.pdf
04 грудня 2020 18:03
8 Захист довкілля.pdf
04 грудня 2020 18:03
7 Достовірність.pdf
04 грудня 2020 18:03
6 Дилерський договор.pdf
04 грудня 2020 18:03
5 Гарантійний лист.pdf
04 грудня 2020 18:03
2 Висновки ДСЕЕ.pdf
04 грудня 2020 18:03
1 Аналогічний договір.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю "Торговий будинок "Аква-Холдинг"

ТОВ "НПП Лаваль"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 16 грудня 2020 13:04

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Торговий будинок "Аква-Холдинг" 19 298 000,00
UAH з ПДВ
18 911 200,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "НПП Лаваль" 19 320 000,00
UAH з ПДВ
18 933 200,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

22 грудня 2020 10:54
Електронний підпис
22 грудня 2020 10:54
Довідка МВС.pdf
22 грудня 2020 10:54
1280 коруп служб особа.pdf
22 грудня 2020 10:54
1279 коруп юр особа.pdf
04 грудня 2020 16:27
Електронний підпис
04 грудня 2020 16:27
Електронний підпис

Публічні документи

04 грудня 2020 18:07
Електронний підпис
04 грудня 2020 18:07
Електронний підпис
04 грудня 2020 18:03
4 Відсутність підстав.pdf
04 грудня 2020 18:03
29 Методики.pdf
04 грудня 2020 18:03
27 Технічне завдання.pdf
04 грудня 2020 18:03
26 Субпідрядник.pdf
04 грудня 2020 18:03
25 сертифікат ISO 45001.2018.pdf
04 грудня 2020 18:03
24 сертифікат ISO 14001.2015.pdf
04 грудня 2020 18:03
23 сертифікат ISO 9001.2015.pdf
04 грудня 2020 18:03
21 Проект договору.pdf
04 грудня 2020 18:03
18 Копія ТУ ITSWATER.pdf
04 грудня 2020 18:03
17 Копія ТУ AWT.pdf
04 грудня 2020 18:03
9 Копії сертифікатів.pdf
04 грудня 2020 18:03
8 Захист довкілля.pdf
04 грудня 2020 18:03
7 Достовірність.pdf
04 грудня 2020 18:03
6 Дилерський договор.pdf
04 грудня 2020 18:03
5 Гарантійний лист.pdf
04 грудня 2020 18:03
2 Висновки ДСЕЕ.pdf
04 грудня 2020 18:03
1 Аналогічний договір.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю "Торговий будинок "Аква-Холдинг"

ТОВ "НПП Лаваль"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю "Торговий будинок "Аква-Холдинг"
#32713652
Переможець 18 911 200,00
UAH з ПДВ
18 грудня 2020 09:04

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 18 грудня 2020 09:04

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Торговий будинок "Аква-Холдинг"
#32713652
18 911 200,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
19 січня 2022 09:32
Електронний підпис укладений
24 грудня 2021 13:50
ДУ 3 коагулянт 24.12.2021 продовження на 20_.pdf зміни до договору
24 грудня 2021 13:48
Електронний підпис укладений
03 листопада 2021 16:16
ДУ 2 коагулянт 01.11.2021.pdf зміни до договору
03 листопада 2021 16:11
Електронний підпис укладений
02 серпня 2021 09:22
ДУ 1 коагулянт 30.07.2021.pdf зміни до договору
02 серпня 2021 09:20
Електронний підпис укладений
29 грудня 2020 13:18
КОНТРАКТ ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВИЙ БУДИНОК "АКВА-ХОЛДИНГ" укладений
29 грудня 2020 13:14

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
30 липня 2021
Дата публікації змін до договору:
02 серпня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, - не частіше ніж один раз на 90 днів з моменту підписання договору про закупівлю. Обмеження щодо строків зміни ціни за одиницю товару не застосовується у випадках зміни умов договору про закупівлю бензину та дизельного пального, газу та електричної енергії (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Керуючись п. 2.4. Договору № 26-002р/21 від 29 грудня 2020 року та ч. 2, п. 5, ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі» (зі змінами), Сторони дійшли згоди про збільшення ціни одиниці товару з урахуванням того, що таке змінення не призведе до збільшення ціни Договору. 2. Сторони дійшли згоди внести зміни у п.1.3 Договору та викласти його в наступній редакції: «1.3. Кількість та ціна Хімічної продукції, що підлягає поставці за цим Договором складає 1261,59636 т. та узгоджується Сторонами в специфікаціях на поставку Хімічної продукції (надалі – «Специфікації на поставку Хімічної продукції»). Специфікації на поставку Хімічної продукції підписуються уповноваженими представниками обох Сторін, скріплюються печатками Сторін та є невід’ємними частинами цього Договору. Обсяг закупівлі Хімічної продукції може бути зменшений, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків Покупця.» 3. У зв’язку з вищевикладеним, Сторони дійшли згоди викласти Специфікацію № 1 до договору в новій редакції (додається).
Номер договору про закупівлю: 26-002р/21
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
01 листопада 2021
Дата публікації змін до договору:
03 листопада 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, - не частіше ніж один раз на 90 днів з моменту підписання договору про закупівлю. Обмеження щодо строків зміни ціни за одиницю товару не застосовується у випадках зміни умов договору про закупівлю бензину та дизельного пального, газу та електричної енергії (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Керуючись п. 2.4. Договору № 26-002р/21 від 29 грудня 2020 року та ч. 2, п. 5, ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі» (зі змінами), Сторони дійшли згоди про збільшення ціни одиниці товару з урахуванням того, що таке змінення не призведе до збільшення ціни Договору. 2. Сторони дійшли згоди внести зміни у п.1.3 Договору та викласти його в наступній редакції: «1.3. Кількість та ціна Хімічної продукції, що підлягає поставці за цим Договором складає 1221,714657 т. та узгоджується Сторонами в специфікаціях на поставку Хімічної продукції (надалі – «Специфікації на поставку Хімічної продукції»). Специфікації на поставку Хімічної продукції підписуються уповноваженими представниками обох Сторін, скріплюються печатками Сторін та є невід’ємними частинами цього Договору. Обсяг закупівлі Хімічної продукції може бути зменшений, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків Покупця.» 3. У зв’язку з вищевикладеним, Сторони дійшли згоди викласти Специфікацію № 1 до договору в новій редакції (додається).
Номер договору про закупівлю: 26-002р/21
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
24 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
24 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись ч. 6, ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі» де зазначено, що дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, дійшли згоди про таке: 1. Сторони дійшли згоди продовжити дію Договору № 26-002р/21 від 29 грудня 2020 року на строк, достатній для проведення процедури закупівлі, але в будь якому випадку не довше, ніж до 31.03.2022 року, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в Договорі, укладеному в попередньому році, в розмірі 3 782 000,00 грн. з ПДВ. 2. У рамках дійсної Додаткової угоди Постачальник зобов’язується у строк з 01.01.2022 року по 31.03.2022 року передати у власність Покупця Товар, ціна за одиницю якого визначена Договором № 26-002р/21 від 29 грудня 2020 року. 3. Всі інші умови Договору № 26-002р/21 від 29 грудня 2020 року залишаються чинними і Сторони підтверджують щодо них свої зобов’язання.
Номер договору про закупівлю: 26-002р/21
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 29 грудня 2020 — 31 березня 2022
Сума оплати за договором: 13 060 000,00
UAH (в тому числі ПДВ 2 176 666,67 UAH)