Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт тротуару в районі буд. №53 по вул. Ковпака в м. Суми
Очікувана вартість
623 210,00 UAH
UA-2020-11-04-000607-b cc7050c41c8e43068161a6da5e4578ff
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Чугай Наталя Миколаївна

380542700595 dim@smr.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент інфраструктури міста Сумської міської ради
Код ЄДРПОУ: 24013674
Місцезнаходження: 40004, Україна , Сумська обл., Суми, вул. Горького, 21
Контактна особа: Чугай Наталя Миколаївна
380542700595
dim@smr.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 04 листопада 2020 09:36
Звернення за роз’ясненнями: до 10 листопада 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 13 листопада 2020 00:00
Початок аукціону: 13 листопада 2020 15:22
Очікувана вартість: 623 210,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 3 116,05 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


ОГОЛОШЕННЯ
про проведення спрощеної закупівлі.
• Інформація про замовника торгів: Департамент інфраструктури міста Сумської міської ради, (24013674), 40004, м. Суми, вул. Горького,21, І категорія;
• Назва предмету закупівлі: Капітальний ремонт тротуару в районі буд. №53 по вул. Ковпака в м. Суми.
• Класифікатор та його відповідний код: ДК021-2015: 45453000-7: Капітальний ремонт і реставрація.
• Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі: детально викладена в Додатку 2.
• Обсяг і місце виконання робіт чи надання послуг: детально викладена в Додатку 2.
• Строк виконання робіт (надання послуг): до 30.11.2020 р.
• Умови оплати: Розрахунки проводяться шляхом: оплати Замовником після підписання Сторонами "Довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрат" по формі №КБ-3 та «Акту приймання виконаних будівельних робіт» форма №КБ-2в протягом 5 банківських днів з дати отримання Замовником бюджетних коштів на свій реєстраційний рахунок від департаменту фінансів, економіки та інвестицій Сумської міської ради на підставі Бюджетного кодексу України. Замовник здійснює по мірі надходження коштів з міського бюджету проміжні платежі Підряднику за виконані роботи на підставі «Довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрат» по формі №КБ-3 та «Акту приймання виконаних будівельних робіт» по формі №КБ-2в, у межах відповідних бюджетних призначень на 2020 рік. Проміжні платежі за виконані роботи здійснюються в межах 95 відсотків договірної ціни. Кінцева оплата за виконані роботи з Підрядником здійснюються протягом 30-ти робочих днів після закінчення Підрядником всіх передбачених договором робіт, але за умови наявності коштів у міському бюджеті.
• Очікувана вартість предмету закупівлі: 623 210,00 грн. (сума фінансування, передбачена у 2020 р. 556 706,00) в т.ч. ПДВ.
• Період уточненя інформації про закупівлю: по 10.11.2020 р. до 00-00 год. за Київським часом.
• Кінцевий строк подання пропозицій: 13.11.2020 р. до 00-00 год. за Київським часом
• Перелік критеріїв та методіка оцінки пропозицій: Єдиним критерієм оцінки згідно даної процедури - є ціна (питома вага критерію – 100%) (з врахуванням податку на додану вартість (з ПДВ) - якщо учасник є платником податку на додану вартість; без врахування податку на додану вартість (без ПДВ) - якщо учасник не є платником податку на додану вартість).
Розкриття пропозицій відбувається у порядку, передбаченому абзацами першим і другим частини першої статті 28 Закону. Замовник розглядає на відповідність умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі пропозицію учасника, яка за результатами електронного аукціону (у разі його проведення) визначена найбільш економічно вигідною. У разі відхилення найбільш економічно вигідної пропозиції відповідно до частини тринадцятої цієї статті замовник розглядає наступну пропозицію учасника, який за результатами оцінки надав наступну найбільш економічно вигідну пропозицію. Наступна найбільш економічно вигідна пропозиція визначається електронною системою закупівель автоматично. Замовник відхиляє пропозицію в разі, якщо: 1) пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі; 2) учасник не надав забезпечення пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником;3) учасник, який визначений переможцем спрощеної закупівлі, відмовився від укладення договору про закупівлю;4) якщо учасник протягом одного року до дати оприлюднення оголошення про проведення спрощеної закупівлі відмовився від підписання договору про закупівлю (у тому числі через неукладення договору з боку учасника) більше двох разів із замовником, який проводить таку спрощену закупівлю.
• Розмір та умови надання забезпечення пропозицій учасників (не більше 0,5% на роботи, не більше 3% на послуги): не вимагається.
• Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: не вимагається.
• Розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону (в межах 0,5-3%): 3 116 грн. 05 коп. (0,5%).
• Інша інформація:
• Вимоги до учасників та спосіб їх підтвердження: Всі, визначені цією документацією документи пропозиції, завантажуються в електронну систему закупівель у вигляді скан-копій придатних для машинозчитування (файли з розширенням «..pdf.», «..jpeg.», тощо), зміст та вигляд яких повинен відповідати оригіналам відповідних документів, згідно яких виготовляються такі скан-копії. Документи, що складаються учасником, повинні бути оформлені належним чином у відповідності до вимог чинного законодавства в частині дотримання письмової форми документу, складеного суб’єктом господарювання, в тому числі за власноручним підписом учасника/уповноваженої особи учасника.
• Документи, що підтверджують повноваження посадової особи або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів пропозиції та договору:
- протокол загальних зборів щодо обрання керівника юридичної особи або рішення чи розпорядження власника чи уповноваженої власником особи (відповідно до процедури обрання, яка визначена статутом чи іншими установчими документами), завірену підписом уповноваженої особи та печаткою Учасника,
- наказ про призначення (вступ) на посаду (у разі, якщо наказ на призначення не ведеться - документ на підставі якого діє особа) у випадку підписання пропозиції безпосередньо керівником учасника,
- копія статуту або іншого установчого документу (для юридичної особи);
- довіреність, якщо повноваження особи визначені довіреністю, при цьому учасник повинен надати документ про призначення (наказ, тощо) на особу, яка надала таку довіреність,
- копія паспорту (для фізичних осіб);
• Учасник у Гарантійному листі щодо виконання зобов’язань гарантує застосування заходів стосовно захисту довкілля під час виконання робіт.
• Договірна ціна пропозиції та підтверджуючі розрахункі за статтями витрат у відповідності до Державних стандартів України, яка повинна бути розрахована відповідно до Додатку 2 за правилами визначення динамічної договірної ціни згідно ДСТУ Б Д.1.1-1:2013:
 Локальні кошториси;
 Підсумкова відомість ресурсів;
 Розрахунок загально - виробничих витрат;
 Розрахунок коштів на покриття адміністративних витрат;
 Розрахунок прибутку (в межах усереднених показників, рекомендованих Держбудом за погодженням з Мінекономіки).
Ціна пропозиції, за яку учасник згоден виконати замовлення, розраховується виходячи з обсягів робіт на підставі нормативної потреби в трудових і матеріально-технічних ресурсах, необхідних для здійснення проектних рішень та поточних цін на них.
Ціна пропозиції учасника повинна бути розрахована відповідно до ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва», з урахуванням змін та доповнень. Згідно рішення Сумської міської ради від 27.03.2019 №4871-МР, розмір кошторисної заробітної плати при визначенні вартості будівництва (нового будівництва, реконструкції, реставрації, капітального ремонту, технічного переоснащення) об’єктів, що здійснюється за рахунок коштів міського бюджету м. Суми, становить 9000 (дев’ять тисяч) грн., що відповідає середньому розряду складності робіт 3,8. Розмір кошторисного прибутку приймається у розмірі 6,8 грн./люд.-год згідно додатку № Е ДСТУ-Н Б Д.1.1-3:2013 (Таблиця Е.1) або менше. Кошти на покриття загальновиробничих та адміністративних витрат приймаються згідно з фактичними витратами Підрядника, але вони не повинні перевищувати вимоги встановлені ДСТУ Б Д.1.1-3:2013 «Постанова щодо визначення загальновиробничих і адміністративних витрат та прибутку у вартості будівництва». адміністративні витрати приймаються у розмірі не вище 1,23 грн/люд. год. згідно ДСТУ-НБД 1.1-3:2013 або менше.

• Погоджений учасником проект договору про закупівлю (згідно Додатку № 1 до цієї документації);
• Довідка в довільній формі щодо наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для виконання робіт.
• Довідка в довільній формі щодо наявності обладнання та техніки для виконання робіт, відповідно до Додатку № 2. Для власної техніки Учасника: надати копії свідоцтв про реєстрацію механізмів, транспортних засобів або копії технічних паспортів або бухгалтерські документи, що підтверджують облік, за підписом уповноваженої особи учасника та бухгалтера, для орендованої техніки - надати завірені копії договорів оренди (лізингу).
• Документи, що підтверджують наявність досвіду Учасника у виконанні аналогічного договору:
- копії договору (ів);
- позитивний лист – відгук замовника послуг за договором, про належне виконання учасником аналогічного договору (ів);
- копії актів виконаних послуг згідно калькуляцій або форми КБ-2;
- копії довідок про вартість виконаних послуг (форма КБ-3).
* аналогічним договором вважається договір на виконання капітального ремонту тротуару з дрібнорозмірних фігурних елементів мощення , в якому учасник виступав в якості виконавця робіт.

Додатки до документації:
Додаток № 1 – Проект договору на виконання робіт.
Додаток №2 - Інформація про технічні,якісні та інші характеристики предмета закупівлі.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт тротуару в районі буд. №53 по вул. Ковпака в м. Суми
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 листопада 2020
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія Розрахунки проводяться шляхом: оплати Замовником після підписання Сторонами "Довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрат" по формі №КБ-3 та «Акту приймання виконаних будівельних робіт» форма №КБ-2в протягом 5 банківських днів з дати отримання Замовником бюджетних коштів на свій реєстраційний рахунок від департаменту фінансів, економіки та інвестицій Сумської міської ради на підставі Бюджетного кодексу України. Замовник здійснює по мірі надходження коштів з міського бюджету проміжні платежі Підряднику за виконані роботи на підставі «Довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрат» по формі №КБ-3 та «Акту приймання виконаних будівельних робіт» по формі №КБ-2в, у межах відповідних бюджетних призначень на 2020 рік. Проміжні платежі за виконані роботи здійснюються в межах 95 відсотків договірної ціни. Кінцева оплата за виконані роботи з Підрядником здійснюються протягом 30-ти робочих днів після закінчення Підрядником всіх передбачених договором робіт, але за умови наявності коштів у міському бюджеті. Пiсляоплата 5 Банківські 95
Виконання робіт Пiсляоплата 30 Робочі 5

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
04 листопада 2020 09:39
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
04 листопада 2020 09:38
Оголошення.doc
04 листопада 2020 09:38
Додаток №2.rtf
04 листопада 2020 09:38
Додаток №1 Проект договору.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 13 листопада 2020 15:43

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ СУМИСЛАВБУД 519 095,08
UAH з ПДВ
499 998,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ПРОГРЕСБУДСЕРВІС" 555 150,00
UAH з ПДВ
500 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

11 листопада 2020 13:28
Електронний підпис
11 листопада 2020 13:24
Статут ТОВ.pdf
11 листопада 2020 13:24
паспорт плитка.pdf
11 листопада 2020 13:24
паспорт пісок.pdf
11 листопада 2020 13:24
паспорт на щебінь.pdf
11 листопада 2020 13:24
копія протоколу _1.pdf
11 листопада 2020 13:24
копія витягу.pdf
11 листопада 2020 13:24
копія витягу платників ПДВ.pdf
11 листопада 2020 13:24
додаток 2.pdf
11 листопада 2020 13:24
додаток 1.pdf
11 листопада 2020 13:24
довідка про фахівців.pdf
11 листопада 2020 13:24
довідка про право підпису.pdf
11 листопада 2020 13:24
довідка про досвід робіт.pdf
11 листопада 2020 13:24
гарантійні листи.pdf
11 листопада 2020 13:24
св-во фургон вантажний.pdf
11 листопада 2020 13:24
св-во Камаз 4360.pdf
11 листопада 2020 13:24
св-во екскаватор PN936.pdf
11 листопада 2020 13:24
св-во DAF 13-78.pdf
11 листопада 2020 13:24
договір оренди техніки.pdf
11 листопада 2020 13:24
договір оренди екскаватора.pdf
11 листопада 2020 13:24
посвідчення Куриленко.pdf
11 листопада 2020 13:24
посвідчення з ОП.pdf
11 листопада 2020 13:24
наказ Хазов.pdf
11 листопада 2020 13:24
наказ Тіщенко.pdf
11 листопада 2020 13:24
наказ Стаценко.pdf
11 листопада 2020 13:24
наказ Соловей.pdf
11 листопада 2020 13:24
наказ Скляр.pdf
11 листопада 2020 13:24
наказ Сич.pdf
11 листопада 2020 13:24
наказ Сашенко.pdf
11 листопада 2020 13:24
наказ Разумовський.pdf
11 листопада 2020 13:24
наказ Постольний.pdf
11 листопада 2020 13:24
наказ Поповський Горобець.pdf
11 листопада 2020 13:24
наказ Поповська.pdf
11 листопада 2020 13:24
наказ Полковніков.pdf
11 листопада 2020 13:24
наказ Куриленко.pdf
11 листопада 2020 13:24
наказ Кісільов.pdf
11 листопада 2020 13:24
наказ Данченко.pdf
11 листопада 2020 13:24
наказ Бойко.pdf
11 листопада 2020 13:24
нов дозвіл ТОВ.pdf
11 листопада 2020 13:24
ліцензия ТОВ 2017.pdf
11 листопада 2020 13:24
договір АВК.PDF
11 листопада 2020 13:24
декларація з ОП ТОВ.pdf

Публічні документи

12 листопада 2020 11:19
Електронний підпис
12 листопада 2020 11:17
Погоджений проект договору.pdf
12 листопада 2020 11:17
Договірна ціна.pdf
12 листопада 2020 11:17
Довідки про працівників.pdf
12 листопада 2020 11:17
ВІДГУК ЗАМОВНИКА.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ СУМИСЛАВБУД

ТОВ "ПРОГРЕСБУДСЕРВІС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ СУМИСЛАВБУД
#35906877
Переможець 499 998,00
UAH з ПДВ
16 листопада 2020 10:33

Документи

16 листопада 2020 10:32
Електронний підпис
16 листопада 2020 10:32
Протокол №667.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 16 листопада 2020 10:33

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ СУМИСЛАВБУД
#35906877
499 998,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

16 листопада 2020 10:32
Електронний підпис
16 листопада 2020 10:32
Протокол №667.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
31 грудня 2020 10:35
Електронний підпис зміни до договору
07 грудня 2020 09:22
Додаткова угода №1_0001_0001.pdf зміни до договору
07 грудня 2020 09:21
Електронний підпис укладений
02 грудня 2020 16:51
Договір №902-б_0001.pdf укладений
02 грудня 2020 16:51

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
07 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
07 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): внесено зміни до договору №902-б, укладеного 02.12.2020 року з ТОВ «Сумиславбуд» в частині продовження терміну виконання робіт до 16.12.2020 р. у зв’язку із карантином на підприємстві та проведенням противоепідемічних заходів щодо запобігання поширення короновірусної хвороби
Номер договору про закупівлю: 902-б
Договір:
Номер додаткової угоди: 01
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 18 грудня 2020
Сума оплати за договором: 499 998,00
UAH (в тому числі ПДВ 83 333,00 UAH)