Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

50310000-1 Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки
Очікувана вартість
21 214,00 UAH
UA-2020-11-03-010727-c d9c1adcff31348aeb7740d8f46a51078
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Хомич Тетяна Миколаївна

TETIANAKHOMYCH@UKR.NET

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЦЕНТР ДЕРЖАВНОГО ЗЕМЕЛЬНОГО КАДАСТРУ" РІВНЕНСЬКА РЕГІОНАЛЬНА ФІЛІЯ
Код ЄДРПОУ: 26406633
Вебсайт: http://dzk.gov.ua
Місцезнаходження: 33027, Україна , Рівненська обл., Рівне, М.РІВНЕ, ВУЛ. КИЇВСЬКА, БУД. 10
Контактна особа: Хомич Тетяна Миколаївна
TETIANAKHOMYCH@UKR.NET
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом
Обґрунтування
У зв’язку з необхідністю закупівлі послуг із технічного обслуговування і ремонту офісної техніки на підставі річного плану закупівель на 2020 рік Рівненської регіональної філії Державного підприємства «Центр державного земельного кадастру» (далі – Філії) Філією двічі – 22 вересня 2020 р. та 12 жовтня 2020 р. – оголошувалося проведення відкритих торгів (оголошення про проведення відкритих торгів UA-2020-09-22-002581-c та оголошення про проведення відкритих торгів UA-2020-10-12-007083-c) з метою закупівлі послуг із технічного обслуговування і ремонту офісної техніки (код ДК 021:2015 – 50310000-1 Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки). Двічі – 08.10.2020 р. та 28.10.2020 р. – торги були відмінені у зв’язку із поданням для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій. У зв’язку з цим, на підставі п. 1 ч. 2 ст. 40 Закону України «Про публічні закупівлі», яким встановлено, що переговорна процедура закупівлі застосовується замовником як виняток у разі, якщо було двічі відмінено процедуру відкритих торгів через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій тендерним комітетом Філії було прийнято рішення здійснити закупівлю послуг із технічного обслуговування і ремонту офісної техніки (код ДК 021:2015 – 50310000-1 Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки) шляхом застосування переговорної процедури закупівлі.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 03 листопада 2020 18:07
Оскарження наміру укласти договір: 14 листопада 2020 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50310000-1: Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 посл.
50310000-1 Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 33027, Україна, Рівненська область, Рівне, Київська, 10
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 50310000-1 — Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Розрахунки проводяться шляхом безготівкового перерахування грошових коштів на поточний рахунок Виконавця протягом 10 (десяти) банківських днів з дати підписання Сторонами Акта наданих послуг в розмірі вартості фактично наданих послуг Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

03 листопада 2020 17:35
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю "КОМПАКТ-КОМП’ЮТЕР"
#38212351
Переможець 19 590,00
UAH з ПДВ
03 листопада 2020 18:07

Документи

03 листопада 2020 18:07
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 03 листопада 2020 18:07

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "КОМПАКТ-КОМП’ЮТЕР"
#38212351
19 590,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

03 листопада 2020 18:07
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 листопада 2021 11:58
Електронний підпис зміни до договору
30 грудня 2020 14:50
Додаткова 1 Компакт (1).PDF зміни до договору
30 грудня 2020 14:50
1_Додаткова 1 Компакт.PDF укладений
30 грудня 2020 14:49
Електронний підпис укладений
21 листопада 2020 16:39
договір_КОМПАКТ.pdf укладений
21 листопада 2020 16:34

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись ч. 6 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі» та враховуючи необхідність закупівлі послуг на початку 2021 року до проведення нових процедур закупівель, є необхідність продовження строку дії договору Договору № 5 від 19.11.2020 року про надання послуг з технічного обслуговування і ремонту офісної техніки з ТОВ «КОМПАКТ-КОМП’ЮТЕР», достатнього для проведення процедури закупівлі у 2021 році, в обсязі, що не перевищує 20 % суми, визначеної в початковому договорі
Номер договору про закупівлю: 5
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 19 листопада 2020 — 01 жовтня 2021
Сума оплати за договором: 17 446,00
UAH (в тому числі ПДВ 2 907,67 UAH)