Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з прибирання
Очікувана вартість
161 231,00 UAH
UA-2020-11-03-009396-c e799d075793446d58d9d9bac17f21a9d
Спрощена закупівля    Спрощена    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Леляк Ольга Сергіївна

0442076792 LELIAK.OS@KTE.KMDA.GOV.UA

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВРАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ) "КИЇВТЕПЛОЕНЕРГО"
Код ЄДРПОУ: 40538421
Місцезнаходження: 01001, Україна , Київська обл., Київ, 01001, місто Київ, ПЛОЩА ІВАНА ФРАНКА, будинок 5
Контактна особа: Леляк Ольга Сергіївна
0442076792
LELIAK.OS@KTE.KMDA.GOV.UA
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 03 листопада 2020 16:11
Звернення за роз’ясненнями: до 09 листопада 2020 17:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 13 листопада 2020 17:01
Очікувана вартість: 161 231,00 UAH з ПДВ

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:90910000-9: Послуги з прибирання


Тендерна документація

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: ЛОТ 1 - Послуги з прибирання (миття зовнішніх вікон за адресою пл.І.Франка, 5)
Статус: Скасований
Очікувана вартість: 87 391,00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 873,91 UAH з ПДВ

Аукціон

Початок: 16 листопада 2020 14:04
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

1 посл
Послуги з прибирання (миття зовнішніх вікон за адресою пл.І.Франка, 5) (90911300-9)
ДК 021:2015: 90910000-9 — Послуги з прибирання
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Дата доставки: 01 січня 2021  —  31 грудня 2021

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія Розрахунки проводяться шляхом оплати Замовником вартості фактично наданих послуг, протягом 45 календарних днів з моменту складання Виконавцем та підписання обома Сторонами Актів приймання – передачі наданих послуг. Пiсляоплата 45 Календарні 100

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 12 листопада 2020 12:55
Причина відміни: неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель
Коментар щодо відміни: згідно з ч. 17 ст. 14 Закону, а саме: у зв’язку з неможливістю усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель.
Документи:
12 листопада 2020 12:55
Електронний підпис
12 листопада 2020 12:55
6. Протокольне рішення УО про відміну торгів.docx