Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Системний блок (код ДК 021:2015 – 30210000-4 – «Машини для обробки даних (апаратна частина)»
Очікувана вартість
426 000,00 UAH
UA-2020-11-03-006851-c 214fa851473a46c0a577538c1fdc69e1
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Павло Писаренко

+380532565219 pavlo.pysarenko@pdaa.edu.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Полтавська державна аграрна академія
Код ЄДРПОУ: 00493014
Вебсайт: http://pdaa.edu.ua
Місцезнаходження: 36003, Україна , Полтавська обл., Полтава, вул. Сковороди, 1/3
Контактна особа: Павло Писаренко
+380532565219
pavlo.pysarenko@pdaa.edu.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 03 листопада 2020 14:30
Звернення за роз’ясненнями: до 09 листопада 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 15 листопада 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 19 листопада 2020 14:27
Початок аукціону: 20 листопада 2020 13:50
Очікувана вартість: 426 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 4 260,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)


Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: українська, більш детально в тендерній документації
Вид забезпечення тендерних пропозицій: не передбачено
Умови надання забезпечення тендерних пропозицій: не передбачено
На виконання вимог Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 11 червня 2020 року N 1082:
Назва предмета закупівлі - Системний блок;
Код класифікатора відповідно до «Порядку визначення предмета закупівлі» за ДК 021:2015 – 30210000-4 – «Машини для обробки даних (апаратна частина)»
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
60 штуки
Системний блок (код ДК 021:2015 – 30210000-4 – «Машини для обробки даних (апаратна частина)»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 36003, Україна, Полтавська область, місто Полтава, вул. Г.Сковороди, 1/3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
03 листопада 2020 14:31
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
03 листопада 2020 14:30
Проект договору.docx
03 листопада 2020 14:30
Тендерна документація_системні блоки.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Тендер
Дата подання: 05 листопада 2020 10:40
Дата відповіді: 06 листопада 2020 11:08
Шановний Замовник! Чи допускаєте Ви на торги аналоги і еквіваленти товару, що є предметом закупівлі та за якими суттєвими характеристиками Ви будете визначати товар як «еквівалент» чи «аналог»? Щоб уникнути невизначеності у цьому питанні, яка призводить до оскаржень результатів торгів і до затягування процедури закупівлі чи розглядатиме Ви Системні блоки на базі процесора AMD? Дякуємо за відповідь!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: «Доброго дня! У додатку 2 до тендерної документації визначено необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі. Товар, що планує закупити Замовник, повинен відповідати або мати кращі технічні та якісні характеристики, та відповідати комплектації, що вимагаються Замовником».
Тендер
Дата подання: 05 листопада 2020 10:40
Дата відповіді: 06 листопада 2020 11:08
Уточніть будь-ласка, чи потрібно вам: монтаж, встановлення, підключення, навчання, введення в експлуатацію обладнання або вас задовільнить тільки поставка товару?
Відповідь: «Доброго дня! Системний блок повинен бути в зборі та відповідати технічним, якісним та кількісним характеристикам що визначені у Додатку 2 до тендерної документації. До ціни Товару включаються витрати на сплату податків і зборів (обов’язкових платежів), доставку та гарантійне обслуговування. Тобто, Замовника задовольнить лише поставка системного блоку (в зборі)».

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-11-03-006851-c.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "СИСТЕМАТИКА УКРАЇНА", Код ЄДРПОУ:40175293
Дата подання: 29 листопада 2020 21:08
Вимога
Шановний Замовнику!
1. На вимогу п.5 Додатку 2 до Тендерної документації6 "У складі тендерної пропозиції надати: ....5. Авторизаційний лист від виробника системних блоків, про підтвердження партнерського статусу, повинен надавати Учаснику право представляти інтереси в даній процедурі закупівлі та підтверджувати відповідність запропонованого обладнання вимогам Замовника. Авторизаційний лист повинен бути адресований Замовнику та містити номер оголошення процедури закупівлі у системі Рrozorro." переможцем ТОВ ФІРМА ВАЛТЕК не надоно вищезазначеного листа, що не відповідає вимогам ТД. Тендерна пропозиція учасника ТОВ ФІРМА ВАЛТЕК підлягає відхиленню на підставі абз.2 п.1 ч.1 Ст.31 ЗУ "Про публічні закупівлі".
2. Положенням технічного завдання було передбачено наступне: "Зовнішні інтерфейси: Не менше 2 Х USB 3.0/3.1". у пропозиції ТОВ ФІРМА ВАЛТЕК відсутні вказані зовнішні інтерфейси, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам до предмета закупівлі тенерної документації. Пропозиція Пропозиція учасника ТОВ ФІРМА ВАЛТЕК підлягає відхиленню на підставі абз.1 п.2. ч.1 Ст.31 ЗУ "Про публічні закупівлі".
З огляду на усе вищевикладене, ВИМАГАЄМО від Вас самостійного скасування рішення про визначення переможцем процедури закупівлі ТОВ ФІРМА ВАЛТЕК. Звертаємо Вашу увагу, що за порушення вимог Закону України «Про публічні закупівлі» уповноважені особи, службові (посадові) особи замовників несуть відповідальність згідно із Законами України. За порушення вимог, встановлених Законом у частині прийнятих рішень відповідальність несуть члени тендерного комітету або уповноважена особа (особи) персонально. Відповідно до Ст. 164-14 Кодексу України про адміністративні правопорушення невідхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до Закону тягне за собою накладення штрафу на службових (посадових), уповноважених осіб замовника від тисячі п’ятсот до трьох тисяч неоподатковуваних мінімумів доходів громадян. Додатково повідомляємо, що у разі не скасування Вашого рішення ми будемо змушені звернутись зі скаргою про порушення законодавства у сфері публічних закупівель до Антимонопольного комітету України. А також, доводимо до Вашого відома, що у разі не скасування Вами незаконного рішення, оформленого Протоколом ми будемо змушені звернутись із заявами до Державної аудиторської служби України, Національного антикорупційного бюро України та органів прокуратури України.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
01 грудня 2020 15:35
Доброго дня шановний учаснику ТОВ "СИСТЕМАТИКА УКРАЇНА"!
1. Замовником передбачено надання авторизаційного листа від виробника системних блоків, про підтвердження партнерського статусу, повинен надавати Учаснику право представляти інтереси в даній процедурі закупівлі та підтверджувати відповідність запропонованого обладнання вимогам Замовника.
В складі тендерної пропозиції ТОВ ФІРМА ВАЛТЕК (далі – Переможець) подано Довідку про виробника системних блоків та серверів від 18.11.2020 № 431/4, яким проінформовано, що Переможець є виробником системних блоків. Подана Переможцем тендерна пропозиція свідчить про те, що Переможець сам представляє свої інтереси в процедурі закупівлі. Також, Переможцем подано Гарантійний лист щодо запропонованого обладнання від 18.11.2020 № 431/1, яким він гарантує, що запропоноване обладнання відповідає технічним характеристикам зазначеним в Додатку 2 до тендерної документації. Із трактування самої вимоги тендерної документації слідує, що вказаний авторизаційний лист повинен бути наданий в тому разі, коли учасник не є виробником обладнання. В разі якщо Учасником є виробник – то механізм (який би відповідав законодавству) надання авторизаційного листа від самого себе невідомий.
2. Згідно тендерної документації в місцях де технічна специфікація містить посилання на конкретні торговельну марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва, вважати вираз «або еквівалент».
Разом з цим, Замовник вимагає від учасників надання гарантійного листа, що запропоноване обладнання відповідає технічним характеристикам зазначеним в Додатку 2 до тендерної документації або є кращими (тобто більш технічно, інженерно або програмно досконалішими; старшими в модельному ряді продукції; такими, що розширюють можливості використання).
Учасником-переможцем було запропоновано зовнішні інтерфейси системного блоку – 2 Х USB 3.2, 4 Х USB 2.0, 1 Х VGA, 1 Х HDMI, що повністю відповідає технічним вимогам, зокрема є кращими (тобто більш технічно, інженерно або програмно досконалішими; старшими в модельному ряді продукції; такими, що розширюють можливості використання), так як мають кращі технічні можливості, а саме пропускну здатність.
Таким чином, у Замовника відсутні підстави для відхилення тендерної пропозиції ТОВ ФІРМА ВАЛТЕК. Таким чином ваша вимога не може бути задоволена.
Крім цього, відхилення тендерних пропозицій на підставах, непередбачених законом або не відповідно до вимог закону (безпідставне відхилення) тягне за собою відповідальність за статтею 164-14 КУпАП.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 20 листопада 2020 14:29

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ТОРГОВО-КОНСАЛТИНГОВА КОМПАНІЯ "ФРАЙ" 388 548,00
UAH з ПДВ
281 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ ФІРМА ВАЛТЕК 379 440,00
UAH з ПДВ
369 720,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "СИСТЕМАТИКА УКРАЇНА" 381 240,00
UAH з ПДВ
369 864,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" 411 600,00
UAH з ПДВ
403 080,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА» 417 787,20
UAH з ПДВ
407 336,40
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

18 листопада 2020 13:26
Електронний підпис
18 листопада 2020 13:23
23_Копія Витягу з ЄДР.pdf
18 листопада 2020 13:23
22_Копія Виписки з ЄДР.pdf
18 листопада 2020 13:23
8_Сервісний центр.pdf
18 листопада 2020 13:23
3_Додаток 2 Технічна частина.pdf
18 листопада 2020 13:23
2_Тендерна пропозиція.pdf
18 листопада 2020 13:23
1_Відомості про Учасника.pdf

Публічні документи

01 грудня 2020 15:11
Електронний підпис
19 листопада 2020 13:45
Електронний підпис
19 листопада 2020 12:26
Проект договору.pdf
19 листопада 2020 12:26
Технічний опис.zip
19 листопада 2020 12:26
Кваліфікаційні критерії.zip

Публічні документи

19 листопада 2020 14:16
Електронний підпис
19 листопада 2020 14:15
Договір №18_ згідно.pdf
19 листопада 2020 14:15
Сертифікати_ПРИВАТУМ.pdf
19 листопада 2020 14:15
Лист авторизації Приватум.pdf
19 листопада 2020 14:15
Накази.pdf
19 листопада 2020 14:15
Статутні_ згідно.pdf
19 листопада 2020 14:15
30210000-4 СУ 263 23092019_згідно.pdf
19 листопада 2020 14:15
цінова пропозиція.pdf
19 листопада 2020 14:15
Довідка про договір.pdf

Публічні документи

18 листопада 2020 22:55
Електронний підпис
18 листопада 2020 22:53
технічні вимоги.pdf
18 листопада 2020 22:25
відомості про учасника.pdf
18 листопада 2020 22:25
витяг ПДВ_копія.pdf
18 листопада 2020 22:25
витяг ПДВ.pdf
18 листопада 2020 22:25
повноваження директора.pdf
18 листопада 2020 22:25
Кваліфікаційна частина.pdf

Публічні документи

19 листопада 2020 01:51
Електронний підпис
19 листопада 2020 00:48
Статут (нова редакція).pdf
19 листопада 2020 00:48
Проект договору.pdf
19 листопада 2020 00:48
Відомості про учасника.pdf
19 листопада 2020 00:48
Виписка з ЄДР.pdf
19 листопада 2020 00:48
Витяг з ЄДР 28.10.2020.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ТОРГОВО-КОНСАЛТИНГОВА КОМПАНІЯ "ФРАЙ"

ТОВ ФІРМА ВАЛТЕК

ТОВ "СИСТЕМАТИКА УКРАЇНА"

ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"

Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА»

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ТОРГОВО-КОНСАЛТИНГОВА КОМПАНІЯ "ФРАЙ"
#41554748
Рішення скасоване 281 000,00
UAH з ПДВ
25 листопада 2020 14:57
ТОВ "ТОРГОВО-КОНСАЛТИНГОВА КОМПАНІЯ "ФРАЙ"
#41554748
Відхилено 281 000,00
UAH з ПДВ
25 листопада 2020 15:02
ТОВ ФІРМА ВАЛТЕК
#20009888
Переможець 369 720,00
UAH з ПДВ
25 листопада 2020 15:45

Документи

25 листопада 2020 15:02
Електронний підпис
25 листопада 2020 15:01
Протокол 104.pdf
25 листопада 2020 14:57
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 25 листопада 2020 15:45

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ ФІРМА ВАЛТЕК
#20009888
369 720,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
05 січня 2021 08:49
Електронний підпис укладений
09 грудня 2020 10:39
Договір 1-472,специфікація.pdf укладений
09 грудня 2020 10:37

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 08 грудня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 369 720,00
UAH (в тому числі ПДВ 61 620,00 UAH)