Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з технічного обслуговування евакуаторів
Очікувана вартість
100 000,00 UAH
UA-2020-11-03-005763-b 7429ba1f9e844a27a7d9adeda045c1b9
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Тимун Б.Р.

380322377779 tenderlet@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Львівське комунальне підприємство "Львівелектротранс"
Код ЄДРПОУ: 03328406
Місцезнаходження: 79026, Україна , Львівська обл., Львів, Сахарова,2
Контактна особа: Тимун Б.Р.
380322377779
tenderlet@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Відсутність конкуренції з технічних причин
Обґрунтування
Переговорна процедура
застосовується по причині того , що для дотримання умов договору купівлі-продажу №87-18 від
28.12.2018 між ТОВ «УкрЄвроМАЗ» та ПАТ АБ «УКРГАЗБАНК», , а саме п. 6,4 “Продавець гарантує
належну якість Товару за умови дотримання Покупцем-Лізингодавцем та/або Лізингоодержувачем
правил зберігання і експлуатації Товару своєчасного проходження технічних оглядів згідно умов
визначених виробником. Сервісні станції технічного обслуговування на яких проводиться
обслуговування Товару в гарантійний строк зазначені у сервісній книжні ” та п.6,8, “ При виході з ладу
Товару або виявлені дефектів Пркупець-Лізингодавець повинен у триденний строк письмово
повідомити Продавця ,на електронну адресу ; e-mail veremchuk@ukreromaz.com та сервісну станцію –
ПМП «Вітас» на електронну адресу ; e-mail vitaslviv@gmail.com, яка має сертифікат ВАТ «МАЗ» на
право проведення гарантійного та технічного обслуговування, згідно порядку пред’явлення претензій
з якості викладених в керівництві з експлуатації ” необхідно , щоб ПМП «Вітас» провів плановий
технічний огляд трьох евакуаторів .

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 03 листопада 2020 16:57
Оскарження наміру укласти договір: 14 листопада 2020 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50110000-9: Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання


Послуги з технічного обслуговування евакуаторів
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
3 послуга
Послуги з технічного обслуговування евакуаторів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 50110000-9 — Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія "з дати підписання акту виконаних робіт" Пiсляоплата 3 Банківські 100

Тендерна документація

03 листопада 2020 16:49
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
03 листопада 2020 16:48
Повідомлення про намір укласти договір.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПМП "Вітас"
#19140927
Переможець 100 000,00
UAH з ПДВ
03 листопада 2020 16:57

Документи

03 листопада 2020 16:56
Електронний підпис
03 листопада 2020 16:54
Протокол №337.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 03 листопада 2020 16:57

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПМП "Вітас"
#19140927
100 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

03 листопада 2020 16:56
Електронний підпис
03 листопада 2020 16:54
Протокол №337.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
19 грудня 2022 14:58
Електронний підпис укладений
29 січня 2021 15:44
1.docx укладений
29 січня 2021 15:44
key_1138753531_70998031.jks укладений
29 січня 2021 15:32
Електронний підпис укладений
29 січня 2021 15:32
Електронний підпис укладений
16 листопада 2020 09:05
Договір №00654.pdf укладений
16 листопада 2020 09:04

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 100 000,00
UAH (в тому числі ПДВ 16 666,67 UAH)