Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з приймання і захоронення відходів на полігоні твердих побутових відходів
Очікувана вартість
165 708,33 UAH
UA-2020-11-03-005092-c 0163c89389a842589a405b33fbc79d6a
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Литвин Анна Олександрівна

+380444186149 kp.uzn.obolon2018@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємство по утриманню зелених насаджень Оболонського району м.Києва
Код ЄДРПОУ: 05416745
Місцезнаходження: 04073, Україна , Київська обл., Київ, Московський проспект, буд.26-А
Контактна особа: Литвин Анна Олександрівна
+380444186149
kp.uzn.obolon2018@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 03 листопада 2020 13:01
Звернення за роз’ясненнями: до 09 листопада 2020 09:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 12 листопада 2020 09:00
Очікувана вартість: 165 708,33 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 828,54 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:90510000-5: Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям


Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): Послуги з приймання і захоронення відходів на полігоні твердих побутових відходів (ДК 021:2015: 90510000-5 Утилізація сміття та поводження зі сміттям). Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі: викладено у Додатку 1 «ВИМОГИ ДО ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ». Перелік критеріїв та методика оцінки пропозицій із зазначенням питомої ваги критеріїв: єдиним критерієм оцінки пропозицій є «Ціна без ПДВ», питома вага критерію – 100%. Методика оцінки – згідно Закону України «Про публічні закупівлі». Під час заповнення форм учасник зазначає ціну пропозиції спрощеної закупівлі в гривнях без урахування податку на додану вартість (ПДВ). При укладанні договору про закупівлю ПДВ буде нараховуватися відповідно до діючого законодавства України. Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю (якщо замовник вимагає його надати): не вимагається. Додатки до оголошення: Додаток 1 – ВИМОГИ ДО ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ. Додаток 2 – ВИМОГИ ДО УЧАСНИКІВ ТА СПОСІБ ЇХ ПІДТВЕРДЖЕННЯ. Додаток 3 – ФОРМА «ЦІНОВА ПРОПОЗИЦІЯ СПРОЩЕНОЇ ЗАКУПІВЛІ». Додаток 4 – ПРОЄКТ ДОГОВОРУ ПРО ЗАКУПІВЛЮ/НАДАННЯ ПОСЛУГ. Додаток 5 – ЗРАЗОК «Інформація про відповідність пропозиції необхідним технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі».
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з приймання і захоронення відходів на полігоні твердих побутових відходів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04073, Україна, м. Київ, Оболонський район, просп.Степана Бандери (Московський), буд.26-А (адреса Замовника); місце надання послуг: полігони твердих побутових відходів в межах м.Києва та Київської області (на відстані не більше 50 км від м.Києва)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 90513000-6 — Послуги з поводження із безпечними сміттям і відходами та їх утилізація/видалення

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Детально про умови оплати – Детально про умови оплати – згідно Додатку 4 – ПРОЄКТ ДОГОВОРУ ПРО ЗАКУПІВЛЮ/НАДАННЯ ПОСЛУГ. Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): Послуги з приймання і захоронення відходів на полігоні твердих побутових відходів (ДК 021:2015: 90510000-5 Утилізація сміття та поводження зі сміттям) Пiсляоплата 15 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 12 листопада 2020 09:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПрАТ "Київспецтранс" 165 705,10
UAH
165 705,10
UAH
Документи

Публічні документи

10 листопада 2020 09:48
Електронний підпис
10 листопада 2020 09:46
Пропозиція.pdf
10 листопада 2020 09:46
Проект договору.pdf
10 листопада 2020 09:46
Відомості про учасника.pdf
10 листопада 2020 09:46
Статут та Опис.pdf
10 листопада 2020 09:46
свідоцтво_ПДВ.pdf
10 листопада 2020 09:46
Витяг від 28.09.2020 р..pdf
10 листопада 2020 09:46
Наказ Булавіна А.М..pdf
10 листопада 2020 09:46
довіреність 2020.pdf
10 листопада 2020 09:46
Довідка ліцензія.pdf
10 листопада 2020 09:46
Постанова НКРП Завірена.pdf
10 листопада 2020 09:46
Технічні вимоги.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПрАТ "Київспецтранс"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПрАТ "Київспецтранс"
#02772037
Переможець 165 705,10
UAH
12 листопада 2020 15:23

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 12 листопада 2020 15:23

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПрАТ "Київспецтранс"
#02772037
165 705,10
UAH
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
01 лютого 2021 14:13
Електронний підпис зміни до договору
30 грудня 2020 19:25
Зміни до договору_2020_5092_додаткова угода2.pdf зміни до договору
30 грудня 2020 19:24
Повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю_2020_5092_30.12.2020.pdf зміни до договору
30 грудня 2020 19:24
Електронний підпис зміни до договору
15 грудня 2020 15:59
Зміни до договору_2020_5092_додаткова угода1.pdf зміни до договору
15 грудня 2020 15:58
Повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю_2020_5092_15.12.2020.pdf зміни до договору
15 грудня 2020 15:58
Електронний підпис укладений
23 листопада 2020 10:34
Договір про закупівлю_надання послуг_2020_5092.pdf укладений
23 листопада 2020 10:34

Інформація про платежі за договором

Відображаються здійснені оплати органами Казначейства за договорами про закупівлі розпорядників бюджетних коштів
Дата Сума Платник Одержувач Статус
14 грудня 2020 11:29
1 555,92 UAH UA768201720344381002100030304
КП УЗН Оболонського р-ну м.Києва
UA423204780000026009212004938
ПАТ "КИЇВСПЕЦТРАНС"
Оплачений
14 грудня 2020 11:29
6 559,87 UAH UA768201720344381002100030304
КП УЗН Оболонського р-ну м.Києва
UA423204780000026009212004938
ПАТ "КИЇВСПЕЦТРАНС"
Оплачений

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
15 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
15 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійшли згоди внести зміни та викласти в наступній редакції п.3.1 Договору: «3.1. Ціна цього Договору визначається у Специфікації (Додаток №1), і становить 198 846,12 грн. (сто дев'яносто вісім тисяч вісімсот сорок шість грн. 12 коп.), враховуючи ПДВ 33 141,02 грн., з яких: - кошти місцевого бюджету: 8 115,79 грн. (вісім тисяч сто п'ятнадцять грн. 79 коп.), враховуючи ПДВ 1 352,63 грн.; - кошти Замовника (власні кошти підприємства): 190 730,33 грн. (сто дев'яносто тисяч сімсот тридцять грн. 33 коп.), враховуючи ПДВ 31 788,39 грн.». Кошти місцевого бюджету зменшено на 190 730,33 грн. (сто дев'яносто тисяч сімсот тридцять грн. 33 коп.), враховуючи ПДВ 31 788,39 грн. Кошти Замовника (власні кошти підприємства) збільшено на 190 730,33 грн. (сто дев'яносто тисяч сімсот тридцять грн. 33 коп.), враховуючи ПДВ 31 788,39 грн.
Номер договору про закупівлю: 2020/5092
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійшли згоди внести зміни та викласти в наступній редакції п.3.1 Договору: «3.1. Ціна цього Договору визначається у Специфікації (Додаток №1), і становить 19 390,57 грн. (дев'ятнадцять тисяч триста дев'яносто грн. 57 коп.), враховуючи ПДВ 3 231,76 грн., з яких: - кошти місцевого бюджету: 8 115,79 грн. (вісім тисяч сто п'ятнадцять грн. 79 коп.), враховуючи ПДВ 1 352,63 грн.; - кошти Замовника (власні кошти підприємства): 11 274,78 грн. (одинадцять тисяч двісті сімдесят чотири грн. 78 коп.), враховуючи ПДВ 1 879,13 грн.». Сума Договору зменшена на 179 455,55 грн. (сто сімдесят дев'ять тисяч чотириста п'ятдесят п'ять грн. 55 коп.), враховуючи ПДВ 29 909,26 грн. Кошти Замовника (власні кошти підприємства) зменшено на 179 455,55 грн. (сто сімдесят дев'ять тисяч чотириста п'ятдесят п'ять грн. 55 коп.), враховуючи ПДВ 29 909,26 грн. Внести зміни до Специфікації (Додаток №1 до Договору) та викласти її у редакції Додатку №1 до цієї додаткової угоди.
Номер договору про закупівлю: 2020/5092
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 23 листопада 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 19 390,57
UAH (в тому числі ПДВ 3 231,76 UAH)