Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Комп'ютерне обладнання (системний блок, монітор, клавіатура, маніпулятор типу "миша", колонки, лазерний принтер, веб-камера, сканер)
Очікувана вартість
220 000,00 UAH
UA-2020-11-03-004478-c 2762ab5672cb4d06aba1c5dce4421ebd
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Костів Ірина Романівна

+380979497776 zutrun82@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Львівський НДЕКЦ МВС
Код ЄДРПОУ: 25575150
Місцезнаходження: 79040, Україна , Львівська обл., Львів, вул. Конюшинна, б.24
Контактна особа: Костів Ірина Романівна
+380979497776
zutrun82@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 03 листопада 2020 12:23
Звернення за роз’ясненнями: до 09 листопада 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 15 листопада 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 19 листопада 2020 16:00
Очікувана вартість: 220 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 100,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
75 шт
Комп'ютерне обладнання (системний блок, монітор, клавіатура, маніпулятор типу "миша", колонки, лазерний принтер, веб-камера, сканер)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 79040, Україна, Львівська область, Львів, вул. Конюшинна, 24
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 грудня 2020
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата товару здійснюється покупцем у безготівковій формі через Державну казначейську службу України шляхом перерахування коштів у національній валюті України на поточний рахунок Постачальника на підставі відповідних рахунку-фактури, видаткової накладної та/або акту прийняття-передачі в строк протягом 10 (десяти) робочих днів з моменту передання товару) Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
03 листопада 2020 12:27
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
03 листопада 2020 12:23
Тендерна документація комп_ютерне обладнання 03.11.2020.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Тендер
Дата подання: 05 листопада 2020 12:19
Дата відповіді: 05 листопада 2020 17:25
Шановний Замовник! Чи допускаєте Ви на торги аналоги і еквіваленти товару, що є предметом закупівлі та за якими суттєвими характеристиками Ви будете визначати товар як «еквівалент» чи «аналог»? Щоб уникнути невизначеності у цьому питанні, яка призводить до оскаржень результатів торгів і до затягування процедури закупівлі чи розглядатиме Ви Системні блоки на базі процесора AMD? Дякуємо за відповідь!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учасник! На ваш запит повідомляємо наступне: технічні вимоги до предмету закупівлі вказані в додатку 2 до тендерної документації. Згідно з п.п. 6.3 п.6 Розділу 3. Інструкції з підготовки тендерної пропозиції всі посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва слід читати та інтерпретувати, як з виразом «або еквівалент»». З вищенаведеного вбачається, що учасник пропонує продукцію, технічні характеристики якої відповідають додатку 2 тендерної документації. При цьому, замовником розглядатимуться товари будь-яких торгових марок та виробників, які відповідають цим вимогам. Окрім цього, у випадку надання учасником еквіваленту, він має надати порівняльну таблицю запропонованого товару з товаром, який вимагається замовником відповідно до додатку 2 тендерної документації.
Тендер
Дата подання: 05 листопада 2020 12:19
Дата відповіді: 05 листопада 2020 17:27
Уточніть будь-ласка, чи потрібно вам: монтаж, встановлення, підключення, навчання, введення в експлуатацію обладнання або вас задовільнить тільки поставка товару?
Відповідь: Шановний Учасник!
Замовника задовільнить тільки поставка товару.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 19 листопада 2020 16:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" 209 700,00
UAH з ПДВ
209 700,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

19 листопада 2020 15:53
Електронний підпис
19 листопада 2020 15:51
Проект договору_20698184.pdf
19 листопада 2020 15:51
витяг ПДВ_копія.pdf
19 листопада 2020 15:51
витяг ПДВ.pdf
19 листопада 2020 15:51
Відомості про Учасника.pdf
19 листопада 2020 15:51
Пропозиція_20698184.pdf
19 листопада 2020 15:51
Протокол Право Підпису.pdf
19 листопада 2020 15:51
Статут копія.pdf
19 листопада 2020 15:51
Технічна частина_2.pdf
19 листопада 2020 15:51
Технічна частина_1.pdf
19 листопада 2020 15:51
Кваліфікаційні критерії.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"

Інформація про відміну

Дата відміни
19 листопада 2020 16:00
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій