Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«Капітальний ремонт частини приміщення їдальні навчального корпусу №2 ДНЗ "Підгаєцького ПАЛ" за адресою: м. Підгайці, майдан Незалежності, 15, Підгаєцького району, Тернопільської області (ДСТУ Б Д.1.1-1:2013) ДК 021:2015 «45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи»
Очікувана вартість
176 835,00 UAH
UA-2020-11-03-003049-c a4917417ec0d4c928f9ea365785f3e3e
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Тетяна Тесялк

+380988218632 plicej@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЕРЖАВНИЙ НАВЧАЛЬНИЙ ЗАКЛАД "ПІДГАЄЦЬКИЙ ПРОФЕСІЙНИЙ АГРАРНИЙ ЛІЦЕЙ"
Код ЄДРПОУ: 02547530
Місцезнаходження: 48000, Україна , Тернопільська обл., Підгаєцький р-н, м. Підгайці, майдан Незалежності, буд. 31
Контактна особа: Тетяна Тесялк
+380988218632
plicej@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 03 листопада 2020 11:17
Звернення за роз’ясненнями: до 09 листопада 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 12 листопада 2020 00:00
Початок аукціону: 12 листопада 2020 14:12
Очікувана вартість: 176 835,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 884,18 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та підготовлені безпосередньо учасником повинні бути складені українською мовою.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
«Капітальний ремонт частини приміщення їдальні навчального корпусу №2 ДНЗ "Підгаєцького ПАЛ" за адресою: м. Підгайці, майдан Незалежності, 15, Підгаєцького району, Тернопільської області (ДСТУ Б Д.1.1-1:2013) ДК 021:2015 «45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 48000, Україна, Тернопільська область, м. Підгайці,, майдан Незалежності, буд. 15
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Замовник забезпечує фінансування робіт відповідно до локальних кошторисів з договірною ціною. Замовник оплачує вартість виконаних робіт на підставі підписаних актів форми КБ-2в, КБ-3, протягом 10 робочих днів. Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
03 листопада 2020 11:19
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
03 листопада 2020 11:17
Додаток 1 Пропозиція.docx
03 листопада 2020 11:17
Додаток 5.docx
03 листопада 2020 11:17
Додаток 3 Кваліфікаційні вимоги.docx
03 листопада 2020 11:17
тд ремонт приміщень.docx
03 листопада 2020 11:17
додаток 4 Проєкт договору.docx
03 листопада 2020 11:17
Додаток 2 Технічне завдання.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-11-03-003049-c.c2
Статус:
Не задоволена
Учасник: Кооператив "Будівельник", Код ЄДРПОУ:19399200
Дата подання: 18 листопада 2020 02:13
Дискримінація учасника
Дискримінація нас як учасника , привзятість
Замовник відхиляє пропозицію відповідно до частини 13 статті 14 Закону в разі, якщо:
1) пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі;
До Уповноваженої особи просимо не йти на всякого роду поради юристів і т.д. , ми Вам пояснюємо , що те, що туту написано читають і паотім будуть робити висновки . Тому , що Ви нас дискваліфікували по не правдивих даних з Вашої сторони.
Тому Ви порушуєте Закон і наші права як учасника.
Ми постараємось Вам правдиво показати Ваші не правильності у дискваліфікації нас як Учасника з найменшою ціною.
Пояснення дамо так як Ви прописали у своєму протоколі, а також ще раз з поданої пропозиції передрукуємо наші подані довідки і ще раз подамо Вам .
Такого підходу до визначення переможця ми ще не бачили.

14) Копія Виписки або Витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань згідно Закону України Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань» видану не раніше дати подання пропозиції - Документ 755-IV, чинний, поточна редакція — Редакція від 16.07.2020, підстава - 340-IX.

Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, надано два рази, повторюємо два рази .Перший раз в папці Статут Будівельник та Установчі по списку - №2 , другий раз у папці Довідки на підписанта по списку - № 1
Також надана ще додатково Довідка Єдиного державного реєстру юридичних осіб
Також подана довідка платника єдиного податку , у Вас вимога на час реєстрації торгів , то ми пояснимо , що дані Документи видаються раз і вони є , або їх не має , так як Вам паспорт видають .
Замовник має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції. Учасники закупівлі у складі пропозиції повинні надати письмову згоду щодо можливості звернення Замовника до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції, за підтвердженням інформації, наданої учасником.

Ми пояснюємо , що Замовник має на це право згідно Закону .
Також ми надаємо довідки , про те що ми згідні на всі вимоги Замовника, також надаємо ЛИСТ-ЗГОДА №33 від 02.11.2020р конкретно від КООПЕРАТИВ «БУДІВЕЛЬНИК»
Надаємо ЗАЯВУ №22 від 02.11.2020р про згоду з умовами тендерної документації

18) довідка завірена учасником про те, що технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі передбачають застосування заходів із захисту довкілля з їх переліком;

На Вашу відповідь , що довідка відсутня , то ми відповімо так , що подаємо її аш пять разів перечислюємо №36 від 10.11.2020р Лист-гарантія, №16 від 07.10.2020р Довідка щодо застосування заходів із захисту довкілля, №41 від 02.11.2020р Гарантійний лист , №17 від 02.11.2020р Інші вимоги ,

Пропозиція учасника не містить Листа –згоди по формі визначеній Додаток 5 , Ви там задавали умову не відходити від Вами надрукованого , були якогось роду застереження .
Ми подали два рази один раз вказали на Індифікатор закупівлі .

Тому висновок не має порушень , щоб дискваліфікувати нас як учасника з найменшою ціною, тому просимо відмінити своє протокольне рішення про дискаваліфікацію нас як учасника.
Дані помилки якщо вони і є , не впливають на пряму суттєво на визначення учасника переможця .
Замовник повинен діяти в правовому полі.
Стаття 5. Принципи здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників
1. Закупівлі здійснюються за такими принципами:
1) добросовісна конкуренція серед учасників;
2) максимальна економія, ефективність та пропорційність;
3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі;
6) запобігання корупційним діям і зловживанням.
2. Учасники (резиденти та нерезиденти) всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель/спрощених закупівлях на рівних умовах.
3. Замовники забезпечують вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, передбаченої цим Законом.
4. Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Ми вбачаємо , що Замовник встановив дискримінаційні вимоги до учасників.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
18 листопада 2020 15:44

Шановний учаснику!
При здійсненні кваліфікації тендерних пропозицій учасників закупівлі Замовник керується виключно нормами ЗУ «Про публічні закупівлі» та вимогами, встановленими у документації щодо цієї закупівлі. Згідно ч.14 ст. 14 ЗУ, що регламентує порядок проведення спрощених закупівель, щодо вашої вимоги повідомляємо наступне.
1. Учасники мали надати «Копія Виписки або Витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань згідно Закону України Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань» видану не раніше дати подання пропозиції - Документ 755-IV, чинний, поточна редакція — Редакція від 16.07.2020, підстава - 340-IX».
У складі тендерної документації відсутні такий документ станом на дату «не раніше дати подання пропозиції». Вимога щодо дати документу була встановлена з метою одержання актуальних відомостей, що містяться в ЄДР. Поряд з тим, зазначаємо, що Замовник встановив вимогу надати копію Витягу або Виписки (на вибір учасника). Тому, якщо Виписка надається лише при реєстрації, то Витяг – за запитом без обмеження їх кількості. Отримання нового Витягу з ЄДР здійснюється миттєво он-лайн за посилання https://usr.minjust.gov.ua/content/paid-search на офіційному сайті Міністерства юстиції України.
Вважаємо, вимогу учасника в цій частині не обґрунтованою.

2. Учасники мали надати «Копію свідоцтва платника податку або витягу з реєстру платників податку видану компетентними органами не раніше оголошення закупівлі». Вимога щодо дати документу була встановлена з метою одержання актуальних відомостей, щодо системи оподаткування, на якій перебувають учасники. Як вбачається з вимоги документації, учасники можуть надати або Свідоцтво або Витяг. Витяг можна отримати в органах доходів і зборів за місцем реєстрації учасника у будь-який час та без обмеження кількості таких витягів.
Таким чином, в складі пропозиції учасника відсутній документ, що повністю відповідає вимога документації, відтак вважаємо вимогу учасника в цій частині безпідставною.

3. Учасники закупівлі у складі пропозиції повинні надати письмову згоду щодо можливості звернення Замовника до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції, за підтвердженням інформації, наданої учасником. У складі пропозиції відповідна згода відсутня, відтак пропозицій учасника не відповідає вимогам документацій, а тому доводи учасника вважаємо безпідставними та вимогу в цій частині – не задовільнити.

4. Довідка завірена учасником про те, що технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі передбачають застосування заходів із захисту довкілля з їх переліком. У складі пропозиції учасника довідка відповідного змісту відсутня. Наявні, як зазначає учасник «аш пять разів», довідки не відповідають змісту, як цього вимагає документація. Вимога учасника в цій частині не підлягає задоволенню.

5. Пропозиція учасника не містить Листа-згоди по формі, визначеній Додатком 5 документації. Зазначені учасником документи не відповідають вимогам документації.

Замовник відхиляє пропозицію в разі, якщо пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі.


Таким чином, з огляду на вищенаведене, вважаємо вимоги учасника щодо його неправомірного відхилення - безпідставними. Кількість наданих у складі пропозиції документів не означає їх якість та відповідність вимогам документації. Вимогу – не задоволено в повному обсязі.
Номер вимоги: UA-2020-11-03-003049-c.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: Кооператив "Будівельник", Код ЄДРПОУ:19399200
Дата подання: 18 листопада 2020 02:09
Дискримінація учасника
Дискримінація нас як учасника , привзятість
Замовник відхиляє пропозицію відповідно до частини 13 статті 14 Закону в разі, якщо:
1) пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі;
До Уповноваженої особи просимо не йти на всякого роду поради юристів і т.д. , ми Вам пояснюємо , що те, що тут написано читають і потім будуть робити висновки . Тому , що Ви нас дискваліфікували по не правдивих даних з Вашої сторони.
Тому Ви порушуєте Закон і наші права як учасника.
Ми постараємось Вам правдиво показати Ваші не правильності у дискваліфікації нас як Учасника з найменшою ціною.
Пояснення дамо так як Ви прописали у своєму протоколі, а також ще раз з поданої пропозиції передрокуємо наші подані довідки і ще раз подамо Вам .
Такого підходу до визначення переможця ми ще не бачили.

14) Копія Виписки або Витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань згідно Закону України Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань» видану не раніше дати подання пропозиції - Документ 755-IV, чинний, поточна редакція — Редакція від 16.07.2020, підстава - 340-IX.

Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, надано два рази, повторюємо два рази .Перший раз в папці Статут Будівельник та Установчі по списку - №2 , другий раз у папці Довідки на підписанта по списку - № 1
Також надана ще додатково Довідка Єдиного державного реєстру юридичних осіб
Також подана довідка платника єдиного податку , у Вас вимога на час реєстрації торгів , то ми пояснимо , що дані Документи видаються раз і вони є , або їх не має , так як Вам паспорт видають .
Замовник має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції. Учасники закупівлі у складі пропозиції повинні надати письмову згоду щодо можливості звернення Замовника до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції, за підтвердженням інформації, наданої учасником.

Ми пояснюємо , що Замовник має на це право згідно Закону .
Також ми надаємо довідки , про те що ми згідні на всі вимоги Замовника, також надаємо ЛИСТ-ЗГОДА №33 від 02.11.2020р конкретно від КООПЕРАТИВ «БУДІВЕЛЬНИК»
Надаємо ЗАЯВУ №22 від 02.11.2020р про згоду з умовами тендерної документації

18) довідка завірена учасником про те, що технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі передбачають застосування заходів із захисту довкілля з їх переліком;

На Вашу відповідь , що довідка відсутня , то ми відповімо так , що подаємо її аш пять разів перечислюємо №36 від 10.11.2020р Лист-гарантія, №16 від 07.10.2020р Довідка щодо застосування заходів із захисту довкілля, №41 від 02.11.2020р Гарантійний лист , №17 від 02.11.2020р Інші вимоги ,

Пропозиція учасника не містить Листа –згоди по формі визначеній Додаток 5 , Ви там задавали умову не відходити від Вами надрукованого , були якогось роду застереження .
Ми подали два рази один раз вказали на Індифікатор закупівлі .

Тому висновок не має порушень , щоб дискваліфікувати нас як учасника з найменшою ціною, тому просимо відмінити своє протокольне рішення про дискваліфікацію нас як учасника.
Дані помилки якщо вони і є , не впливають на пряму суттєво на визначення учасника переможця .
Замовник повинен діяти в правовому полі.
Стаття 5. Принципи здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників
1. Закупівлі здійснюються за такими принципами:
1) добросовісна конкуренція серед учасників;
2) максимальна економія, ефективність та пропорційність;
3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі;
6) запобігання корупційним діям і зловживанням.
2. Учасники (резиденти та нерезиденти) всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель/спрощених закупівлях на рівних умовах.
3. Замовники забезпечують вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, передбаченої цим Законом.
4. Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Ми вбачаємо , що Замовник встановив дискримінаційні вимоги до учасників.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
18 листопада 2020 15:44

Шановний учаснику!
При здійсненні кваліфікації тендерних пропозицій учасників закупівлі Замовник керується виключно нормами ЗУ «Про публічні закупівлі» та вимогами, встановленими у документації щодо цієї закупівлі. Згідно ч.14 ст. 14 ЗУ, що регламентує порядок проведення спрощених закупівель, щодо вашої вимоги повідомляємо наступне.
1. Учасники мали надати «Копія Виписки або Витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань згідно Закону України Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань» видану не раніше дати подання пропозиції - Документ 755-IV, чинний, поточна редакція — Редакція від 16.07.2020, підстава - 340-IX».
У складі тендерної документації відсутні такий документ станом на дату «не раніше дати подання пропозиції». Вимога щодо дати документу була встановлена з метою одержання актуальних відомостей, що містяться в ЄДР. Поряд з тим, зазначаємо, що Замовник встановив вимогу надати копію Витягу або Виписки (на вибір учасника). Тому, якщо Виписка надається лише при реєстрації, то Витяг – за запитом без обмеження їх кількості. Отримання нового Витягу з ЄДР здійснюється миттєво он-лайн за посилання https://usr.minjust.gov.ua/content/paid-search на офіційному сайті Міністерства юстиції України.
Вважаємо, вимогу учасника в цій частині не обґрунтованою.

2. Учасники мали надати «Копію свідоцтва платника податку або витягу з реєстру платників податку видану компетентними органами не раніше оголошення закупівлі». Вимога щодо дати документу була встановлена з метою одержання актуальних відомостей, щодо системи оподаткування, на якій перебувають учасники. Як вбачається з вимоги документації, учасники можуть надати або Свідоцтво або Витяг. Витяг можна отримати в органах доходів і зборів за місцем реєстрації учасника у будь-який час та без обмеження кількості таких витягів.
Таким чином, в складі пропозиції учасника відсутній документ, що повністю відповідає вимога документації, відтак вважаємо вимогу учасника в цій частині безпідставною.

3. Учасники закупівлі у складі пропозиції повинні надати письмову згоду щодо можливості звернення Замовника до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції, за підтвердженням інформації, наданої учасником. У складі пропозиції відповідна згода відсутня, відтак пропозицій учасника не відповідає вимогам документацій, а тому доводи учасника вважаємо безпідставними та вимогу в цій частині – не задовільнити.

4. Довідка завірена учасником про те, що технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі передбачають застосування заходів із захисту довкілля з їх переліком. У складі пропозиції учасника довідка відповідного змісту відсутня. Наявні, як зазначає учасник «аш пять разів», довідки не відповідають змісту, як цього вимагає документація. Вимога учасника в цій частині не підлягає задоволенню.

5. Пропозиція учасника не містить Листа-згоди по формі, визначеній Додатком 5 документації. Зазначені учасником документи не відповідають вимогам документації.

Замовник відхиляє пропозицію в разі, якщо пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі.


Таким чином, з огляду на вищенаведене, вважаємо вимоги учасника щодо його неправомірного відхилення - безпідставними. Кількість наданих у складі пропозиції документів не означає їх якість та відповідність вимогам документації. Вимогу – не задоволено в повному обсязі.

Документи подані скаржником

18 листопада 2020 02:13
Вимога

Документи подані скаржником

18 листопада 2020 02:09
Вимога

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 12 листопада 2020 14:33

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Кооператив "Будівельник" 149 789,00
UAH з ПДВ
149 789,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ САВРОР 159 391,62
UAH з ПДВ
159 391,62
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

11 листопада 2020 23:54
Електронний підпис
11 листопада 2020 23:48
Аналогічні договора Б (2).pdf
11 листопада 2020 23:48
Аналогічні договора Б _1.rar
11 листопада 2020 23:48
ДовІдки банки Б.pdf
11 листопада 2020 23:48
Довідки на підписанта Б.rar
11 листопада 2020 23:48
Довідки ст.17.pdf
11 листопада 2020 23:48
Довідки до договору Б Під.pdf
11 листопада 2020 23:48
Проект договору Б Під.pdf
11 листопада 2020 23:48
Тендерна пропозиція Б Під.pdf
11 листопада 2020 23:48
Технічне завдання Б Під.pdf
11 листопада 2020 23:48
Договірна ціна Б Під.pdf

Публічні документи

11 листопада 2020 20:03
Електронний підпис
11 листопада 2020 19:57
виписка.pdf
11 листопада 2020 19:57
відгук лучка.jpeg
11 листопада 2020 19:57
Відгук (1).pdf
11 листопада 2020 19:57
анал договір Підгайці.pdf
11 листопада 2020 19:57
анал договір Лучка.pdf
11 листопада 2020 19:57
аналог договора.jpeg
11 листопада 2020 19:57
банк та бухг документи.pdf
11 листопада 2020 19:57
витяг податкова.jpeg
11 листопада 2020 19:57
витяг ЄДР.pdf
11 листопада 2020 19:57
статут.pdf
11 листопада 2020 19:57
погодж ТЗ.jpeg
11 листопада 2020 19:57
кошторисна докум.pdf
11 листопада 2020 19:57
проект договору.pdf
11 листопада 2020 19:57
тендерна пропозиція.jpeg

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Кооператив "Будівельник"

ТОВ САВРОР

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Кооператив "Будівельник"
#19399200
Відхилено 149 789,00
UAH з ПДВ
16 листопада 2020 17:05
ТОВ САВРОР
#42776504
Переможець 159 391,62
UAH з ПДВ
16 листопада 2020 17:19

Документи

16 листопада 2020 17:05
Електронний підпис
16 листопада 2020 13:50
1.pdf

Документи

16 листопада 2020 17:19
Електронний підпис
16 листопада 2020 17:17
2.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 16 листопада 2020 17:19

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ САВРОР
#42776504
159 391,62
UAH з ПДВ
Документи

Документи

16 листопада 2020 17:19
Електронний підпис
16 листопада 2020 17:17
2.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
17 грудня 2020 10:44
6.pdf укладений
17 грудня 2020 10:44
Електронний підпис укладений
23 листопада 2020 15:59
ДОГОВІР.pdf укладений
23 листопада 2020 15:58

Інформація про платежі за договором

Відображаються здійснені оплати органами Казначейства за договорами про закупівлі розпорядників бюджетних коштів
Дата Сума Платник Одержувач Статус
17 грудня 2020 11:20
159 244,85 UAH UA338201720344251001200012311
ДНЗ "Підгаєцький ПАЛ"
UA303387830000026000055125993
ТзОВ "САВРОР"
Оплачений

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 23 листопада 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 159 244,85
UAH (в тому числі ПДВ 26 540,81 UAH)