Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Поточний ремонт герметизації стиків зовнішніх стінових панелей будівлі адміністративно-побутового корпусу СП «АВТОТРАНСПОРТ» за адресою: вул. Народного Ополчення, 16А
Очікувана вартість
225 084,74 UAH
UA-2020-11-03-002085-a b2e5f31c94c44161b3f7b182cc7f4566
Спрощена закупівля    Спрощена    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Кольц Аліна Сергіївна

0442078763 KOLTS.AS@KTE.KMDA.GOV.UA

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВРАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ) "КИЇВТЕПЛОЕНЕРГО"
Код ЄДРПОУ: 40538421
Місцезнаходження: 01001, Україна , Київська обл., Київ, 01001, місто Київ, ПЛОЩА ІВАНА ФРАНКА, будинок 5
Контактна особа: Кольц Аліна Сергіївна
0442078763
KOLTS.AS@KTE.KMDA.GOV.UA
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 03 листопада 2020 14:48
Звернення за роз’ясненнями: до 09 листопада 2020 15:50
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 17 листопада 2020 16:05
Очікувана вартість: 225 084,74 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 250,85 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45450000-6: Інші завершальні будівельні роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 посл.
Поточний ремонт герметизації стиків зовнішніх стінових панелей будівлі адміністративно-побутового корпусу СП «АВТОТРАНСПОРТ» за адресою: вул. Народного Ополчення, 16А
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія Здійснення Замовником попередньої оплати у розмірі 30% від загальної ціни Договору, передбаченої п. 3.1 цього Договору, і становить __________,00 грн. (__________________ грн. 00 коп.), крім того ПДВ 20% – ______________ грн. (_______________ грн. 00 коп.), що усього з ПДВ становить ___________,00 грн. _______________ грн. 00 коп.) на підставі рахунку-фактури, наданого Підрядником, протягом 7 робочих днів з моменту підписання Сторонами Договору та отримання Замовником відповідного рахунку-фактури. Підрядник протягом 20 календарних днів з дня отримання авансових коштів підтверджує їх використання наданням Замовнику звіту про використання коштів за призначенням, який стає невід’ємною частиною Договору, разом з підтверджуючими документами (копії накладних/актів, платіжних доручень з відміткою банку, тощо). В разі ненадання у встановлений строк такого звіту або виявлення факту нецільового використання та/або невикористання (неповного використання) авансового платежу Замовник вправі достроково розірвати Договір, повідомивши Підрядника та/або вимагати повернення всієї суми авансового платежу, з урахуванням інфляції та 20 відсотків річних, а Підрядник зобов’язаний задовольнити таку вимогу протягом 5 календарних днів з моменту її направлення Замовником. Аванс 7 Робочі 30
Виконання робіт Остаточний розрахунок здійснюється Замовником шляхом оплати за фактом якісного виконання робіт на підставі підписаних Сторонами Акта КБ-2в та Довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрат за формою № КБ-3 (далі - Довідка КБ-3) у термін до 45 календарних днів з моменту підписання Сторонами відповідних Актів, з врахуванням суми фактично отриманого авансу. Пiсляоплата 45 Календарні 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
06 листопада 2020 08:20
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
05 листопада 2020 14:58
Перелік змін 05.11.2020.docx
05 листопада 2020 14:58
Оголошення Зміни.docx
03 листопада 2020 14:47
Додаток 2 до Оголошення (Цiнова пропозицiя).docx
03 листопада 2020 14:47
Додаток 3 до Оголошення (Проект договору).docx
03 листопада 2020 14:47
Додаток 1 до Оголошення (Технічні вимоги) Зміни.DOCX
06 листопада 2020 08:20
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
03 листопада 2020 14:47
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
05 листопада 2020 14:58
Перелік змін 05.11.2020.docx
05 листопада 2020 14:58
Оголошення Зміни.docx
03 листопада 2020 14:47
Оголошення для проведення спрощеної закупівлі.docx
03 листопада 2020 14:47
Додаток 2 до Оголошення (Цiнова пропозицiя).docx
03 листопада 2020 14:47
Додаток 3 до Оголошення (Проект договору).docx
03 листопада 2020 14:47
Додаток 1 до Оголошення (Технічні вимоги) Зміни.DOCX

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Чи потрібна ліцензія?
Дата подання: 04 листопада 2020 14:31
Дата відповіді: 05 листопада 2020 14:11
класс наслідків будівлі?
Відповідь: Чи потрібна ліцензія?
Згідно переліку видів робіт із провадження господарської діяльності у будівництві, в даній закупівлі присутні роботи, які потребують ліцензування, а саме:
-електропостачання і електроосвітлення;
-вентиляції та кондиціонування повітря.

Клас наслідків будівлі?
Згідно з ДСТУ-Н Б В.1.2-16:2013 таб.1 дана будівля належить до об’єктів із середнім класом наслідків (відповідальності) СС2 (кількість осіб, які постійно перебувають на об’єкті від 50 до 400 осіб).

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-11-03-002085-a.c1
Статус:
Вирішена
Учасник: КОЛОСОК РУСЛАН ВАЛЕНТИНОВИЧ, Код ЄДРПОУ:2946808538
Дата подання: 04 листопада 2020 14:53
Кваліфікаційні критерії
Пункт щодо наявності інструментів (пункт 5ж).
Сформулюйте вимогу щодо довідок. Яка форма довідки, яка інформація повинна бути зазначена?

Критерій сформульовано неокректно, зазначте що та у якій формі ви бажаєте бачити?
Рішення замовника: Вимога задоволена
05 листопада 2020 14:45
Відповідь:
Вимоги Замовника щодо наявності в учасника відповідного обладнання та матеріально- технічної бази для виконання умов договору викладено – це (пункт 4ж).
Даним пунктом передбачено: «надання інформації у довільній формі». Наразі Замовник планує внесення змін до Оголошення в цій частині.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 17 листопада 2020 16:05

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЮКІТІС" 200 000,00
UAH з ПДВ
200 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

16 листопада 2020 14:13
Електронний підпис
16 листопада 2020 14:06
наказ Бігун.pdf
16 листопада 2020 14:04
статут.pdf
16 листопада 2020 14:04
Перелік обладнання.pdf
16 листопада 2020 14:04
Сертифікати якості.pdf
16 листопада 2020 14:04
Сертифікат кошторисник.pdf
16 листопада 2020 14:04
Договір.pdf
16 листопада 2020 14:04
Цінова пропозиція.pdf
16 листопада 2020 14:04
Лок_кошторис.pdf
16 листопада 2020 14:04
Підсум_відомість ресурсів.pdf
16 листопада 2020 14:04
Договірна ціна.pdf
16 листопада 2020 14:04
Виконні контракти.pdf
16 листопада 2020 14:04
фінзвітність 2019 ТОВ Юкітіс.pdf
16 листопада 2020 14:04
ліцензія з додатком(7).pdf
16 листопада 2020 14:04
Підв_без_авансу.pdf
16 листопада 2020 14:04
Лист_фін_звітність.pdf
16 листопада 2020 14:04
Довідка.pdf
16 листопада 2020 14:04
лист_мат_тех_база.pdf
16 листопада 2020 14:04
лис_згода.pdf
16 листопада 2020 14:04
Відсутність підстав.pdf
16 листопада 2020 14:04
Довідка.pdf.p7s
16 листопада 2020 14:04
Витяг.pdf
16 листопада 2020 14:04
витяг пдв ТОВ ЮКІТІС(4).pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЮКІТІС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЮКІТІС"
#39493990
Відхилено 200 000,00
UAH з ПДВ
25 листопада 2020 16:03

Документи

25 листопада 2020 16:03
Електронний підпис
25 листопада 2020 16:02
Протокол відхилення 735.doc

Інформація про відміну

Торги відмінено
Причина відміни
відхилення всіх пропозицій