Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Контролери пункту допуску уніфіковані
Очікувана вартість
2 210 400,00 UAH
UA-2020-11-03-001641-a daf768170e16473eba2898d94e353fb4
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Дробот Тетяна Володимирівна

0984933811 T.DROBOT@DIREKCY.ATOM.GOV.UA

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ВП “Автоматика та машинобудування” ДП “НАЕК “Енергоатом”
Код ЄДРПОУ: 39688675
Місцезнаходження: 52204, Україна , Дніпропетровська обл., Жовті Води, вул. Гагаріна, 4
Контактна особа: Дробот Тетяна Володимирівна
0984933811
T.DROBOT@DIREKCY.ATOM.GOV.UA
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом
Обґрунтування
Так як двічі було відмінено тендер (UA-2020-07-17-000074-a та UA-2020-09-01-001546-a) на закупівлю контролерів пункту допуску уніфікованих через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, у даному випадку відповідно до п.1 ч.2 ст.40 Закону «Про публічні закупівлі», може бути застосована переговорна процедура закупівлі.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 03 листопада 2020 13:43
Оскарження наміру укласти договір: 14 листопада 2020 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
12 шт.
Контролери пункту допуску уніфіковані
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 січня 2021  —  28 лютого 2021
ДК 021:2015: 30231100-8 — Комп’ютерні термінали

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунок за продукцію здійснюється по узгодженим цінам в національній валюті України протягом 45 (сорока п’яти) банківських днів з моменту поставки та проходження вхідного контролю Продукції за кількістю та якістю відповідно до нормативних документів Покупця, в безготівковій формі шляхом перерахування коштів на поточних рахунок Постачальника зазначений в Договорі, згідно рахунку наданого Постачальником Пiсляоплата 45 Банківські 100

Тендерна документація

03 листопада 2020 13:32
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2023-02-16-000003 ● ab8d42e19de24ab78683cd7734c0c582
  • Статус: порушення не виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 15 лютого 2023
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 16 лютого 2023 16:35
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

15.02.2023 № 36

Дніпро

Про початок здійснення
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.

Начальник Валентин ДОВГИЙ

Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 15.02.2023 № 36

Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника

6 UA-2020-11-03-001641-a 03.11.2020 ВП “Автоматика та машинобудування” ДП “НАЕК “Енергоатом” код ЄДРПОУ 39688675
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Начальник відділу Тетяна ПЕРЕВЕРЗЄВА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2023-02-24 12:59:58

Про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі «Контролери пункту допуску уніфіковані» (ДК 021:2015: 30230000-0: Комп’ютерне обладнання) (інформацію опубліковано в інформаційно – телекомунікаційній системі закупівель за номером ID: UA-2020-11-03-001641-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частин першої та п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922 зі змінами (далі Закон № 922) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 №23 із змінами, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) із наступного питання:
згідно пункту 5.1 Договору від 16.11.2020 № 12с/150/53-142-04-20-01302 (зі змінами) строк поставки продукції зазначено у специфікації та визначено 15.12.2020, згідно пункту 10.1 термін дії цього договору - до 24.12.2021 року.
Виходячи з викладеного, просимо пояснити причину не оприлюднення звіту про виконання договору у терміни, визначені пунктом 12 частини першої статті 10 Закону № 922.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2023-02-28 15:17:41

ПОЯСНЕННЯ:

Згідно п. 10.1 Договір набирає чинності з моменту його підписання Сторонами та скріплення печатками (за наявності) і діє по 24.12.2021 р., а в частині оплати за поставлену Продукцію – до повного розрахунку. Стосовно виконання гарантійних зобов’язань Постачальника, передбачених Договором, Договір діє до закінчення строку дії гарантії на Продукцію.
В межах фінансової можливості ДП «НАЕК «Енергоатом» здійснював часткову оплату по договору від 16.11.2020 № 12с/150/53-142-04-20-01302.
У листопаді 2022 року сторонами погоджено графік сплати заборгованості, відповідно до якого здійснюється сплата боргу.
Надаємо документальне підтвердження стану виконання сторонами договірних зобов’язань за договором від 16.11.2020 № 12с/150/53-142-04-20-01302.
Додатки:
1. Видаткова накладна від 15.12.2020 №318 на 1 арк. 1 прим.
2. Платіжне доручення від 03.11.2021 № 17099 на 1 арк. 1 прим.
3. Платіжне доручення від 26.11.2021 № 17255 на 1 арк. 1 прим.
4. Рахунок на оплату по замовленню від 15.12.2020 №360 на 1 арк. 1 прим.

Додатково повідомляємо, що згідно наказу ДП «НАЕК «Енергоатом» від 14.11.2022 № 01-793-н «Про внесення змін до організаційної структури ДП «НАЕК «Енергоатом», припиняється діяльність ВП «Автоматика та машинобудування», функції підрозділу передаються до ВП «Атоменергомаш» ДП «НАЕК «Енергоатом».

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2023-03-03 14:52:18

Про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі «Контролери пункту допуску уніфіковані» (ДК 021:2015: 30230000-0: Комп’ютерне обладнання) (інформацію опубліковано в інформаційно – телекомунікаційній системі закупівель за номером ID: UA-2020-11-03-001641-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частин першої та п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922 зі змінами (далі Закон № 922) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 №23 із змінами, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) із наступного питання:
у поясненні, наданому на запит Східного офісу від 24.02.2023 зазначено, що «Згідно п. 10.1 Договір набирає чинності з моменту його підписання Сторонами та скріплення печатками (за наявності) і діє по 24.12.2021 р., а в частині оплати за поставлену Продукцію – до повного розрахунку. Стосовно виконання гарантійних зобов’язань Постачальника, передбачених Договором, Договір діє до закінчення строку дії гарантії на Продукцію. У листопаді 2022 року сторонами погоджено графік сплати заборгованості, відповідно до якого здійснюється сплата боргу».
Виходячи з викладеного, просимо надати інформацію на підтвердження фактів, зазначених у Вашому поясненні. оприлюдненому в електронній системі закупівель 28.02.2023.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2023-03-07 13:46:29

Пояснення

На Ваш запит про підтвердження фактів, зазначених у попередньому поясненні, оприлюдненому в електронній системі закупівель 28.02.2023, надаємо документальне підтвердження.
Додатки:
1. Мирова угода від 20.12.2022 на 2 арк. 1 прим.
2. Графік погашення заборгованості на 1 арк. 1 прим.


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDF
Дата публікації: 10 березня 2023
Кінцевий строк оскарження: 16 березня 2023

Порушення не виявлено

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ «ЕКОТЕСТ-ЦЕНТР»
#37801182
Переможець 2 210 400,00
UAH з ПДВ
03 листопада 2020 13:43

Документи

03 листопада 2020 13:43
Електронний підпис
03 листопада 2020 13:36
Протокол №122.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 03 листопада 2020 13:43

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ «ЕКОТЕСТ-ЦЕНТР»
#37801182
2 210 400,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

03 листопада 2020 13:43
Електронний підпис
03 листопада 2020 13:36
Протокол №122.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
23 грудня 2020 14:46
доп затвер12с-150 (1).pdf зміни до договору
23 грудня 2020 14:46
Електронний підпис укладений
17 листопада 2020 15:18
12с-150.pdf укладений
17 листопада 2020 15:08

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
21 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
23 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): На підставі ч.5 п.4 ст.41 Закона України "Про публічні закупівлі".
Номер договору про закупівлю: 12с/150/53-142-04-20-01302
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML