Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ВП “Автоматика та машинобудування” ДП “НАЕК “Енергоатом” |
Код ЄДРПОУ: | 39688675 |
Місцезнаходження: | 52204, Україна , Дніпропетровська обл., Жовті Води, вул. Гагаріна, 4 |
Контактна особа: |
Дробот Тетяна Володимирівна 0984933811 T.DROBOT@DIREKCY.ATOM.GOV.UA |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Обґрунтування застосування переговорної процедури
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 03 листопада 2020 13:43 |
Оскарження наміру укласти договір: | 14 листопада 2020 00:00 |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Розрахунок за продукцію здійснюється по узгодженим цінам в національній валюті України протягом 45 (сорока п’яти) банківських днів з моменту поставки та проходження вхідного контролю Продукції за кількістю та якістю відповідно до нормативних документів Покупця, в безготівковій формі шляхом перерахування коштів на поточних рахунок Постачальника зазначений в Договорі, згідно рахунку наданого Постачальником | Пiсляоплата | 45 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
03 листопада 2020 13:32 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-02-16-000003 ● ab8d42e19de24ab78683cd7734c0c582
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 15 лютого 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 16 лютого 2023 16:35 |
15.02.2023 № 36
Дніпро
Про початок здійснення
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Валентин ДОВГИЙ
Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 15.02.2023 № 36
Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника
6 UA-2020-11-03-001641-a 03.11.2020 ВП “Автоматика та машинобудування” ДП “НАЕК “Енергоатом” код ЄДРПОУ 39688675
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу Тетяна ПЕРЕВЕРЗЄВА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-02-24 12:59:58
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі «Контролери пункту допуску уніфіковані» (ДК 021:2015: 30230000-0: Комп’ютерне обладнання) (інформацію опубліковано в інформаційно – телекомунікаційній системі закупівель за номером ID: UA-2020-11-03-001641-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частин першої та п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922 зі змінами (далі Закон № 922) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 №23 із змінами, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) із наступного питання:
згідно пункту 5.1 Договору від 16.11.2020 № 12с/150/53-142-04-20-01302 (зі змінами) строк поставки продукції зазначено у специфікації та визначено 15.12.2020, згідно пункту 10.1 термін дії цього договору - до 24.12.2021 року.
Виходячи з викладеного, просимо пояснити причину не оприлюднення звіту про виконання договору у терміни, визначені пунктом 12 частини першої статті 10 Закону № 922.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-02-28 15:17:41
ПОЯСНЕННЯ:
Згідно п. 10.1 Договір набирає чинності з моменту його підписання Сторонами та скріплення печатками (за наявності) і діє по 24.12.2021 р., а в частині оплати за поставлену Продукцію – до повного розрахунку. Стосовно виконання гарантійних зобов’язань Постачальника, передбачених Договором, Договір діє до закінчення строку дії гарантії на Продукцію.
В межах фінансової можливості ДП «НАЕК «Енергоатом» здійснював часткову оплату по договору від 16.11.2020 № 12с/150/53-142-04-20-01302.
У листопаді 2022 року сторонами погоджено графік сплати заборгованості, відповідно до якого здійснюється сплата боргу.
Надаємо документальне підтвердження стану виконання сторонами договірних зобов’язань за договором від 16.11.2020 № 12с/150/53-142-04-20-01302.
Додатки:
1. Видаткова накладна від 15.12.2020 №318 на 1 арк. 1 прим.
2. Платіжне доручення від 03.11.2021 № 17099 на 1 арк. 1 прим.
3. Платіжне доручення від 26.11.2021 № 17255 на 1 арк. 1 прим.
4. Рахунок на оплату по замовленню від 15.12.2020 №360 на 1 арк. 1 прим.
Додатково повідомляємо, що згідно наказу ДП «НАЕК «Енергоатом» від 14.11.2022 № 01-793-н «Про внесення змін до організаційної структури ДП «НАЕК «Енергоатом», припиняється діяльність ВП «Автоматика та машинобудування», функції підрозділу передаються до ВП «Атоменергомаш» ДП «НАЕК «Енергоатом».
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-03-03 14:52:18
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі «Контролери пункту допуску уніфіковані» (ДК 021:2015: 30230000-0: Комп’ютерне обладнання) (інформацію опубліковано в інформаційно – телекомунікаційній системі закупівель за номером ID: UA-2020-11-03-001641-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частин першої та п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922 зі змінами (далі Закон № 922) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 №23 із змінами, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) із наступного питання:
у поясненні, наданому на запит Східного офісу від 24.02.2023 зазначено, що «Згідно п. 10.1 Договір набирає чинності з моменту його підписання Сторонами та скріплення печатками (за наявності) і діє по 24.12.2021 р., а в частині оплати за поставлену Продукцію – до повного розрахунку. Стосовно виконання гарантійних зобов’язань Постачальника, передбачених Договором, Договір діє до закінчення строку дії гарантії на Продукцію. У листопаді 2022 року сторонами погоджено графік сплати заборгованості, відповідно до якого здійснюється сплата боргу».
Виходячи з викладеного, просимо надати інформацію на підтвердження фактів, зазначених у Вашому поясненні. оприлюдненому в електронній системі закупівель 28.02.2023.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-03-07 13:46:29
Пояснення
На Ваш запит про підтвердження фактів, зазначених у попередньому поясненні, оприлюдненому в електронній системі закупівель 28.02.2023, надаємо документальне підтвердження.
Додатки:
1. Мирова угода від 20.12.2022 на 2 арк. 1 прим.
2. Графік погашення заборгованості на 1 арк. 1 прим.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 10 березня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 16 березня 2023 |
Порушення не виявлено
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ «ЕКОТЕСТ-ЦЕНТР» #37801182 |
Переможець |
2 210 400,00
UAH з ПДВ
|
03 листопада 2020 13:43
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
23 грудня 2020 14:46
|
доп затвер12с-150 (1).pdf | зміни до договору |
23 грудня 2020 14:46
|
Електронний підпис | укладений |
17 листопада 2020 15:18
|
12с-150.pdf | укладений |
17 листопада 2020 15:08
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 21 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 23 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | На підставі ч.5 п.4 ст.41 Закона України "Про публічні закупівлі". |
Номер договору про закупівлю: | 12с/150/53-142-04-20-01302 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |