Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015: 34920000-2 – Дорожне обладнання (направляюча пішохідна огорожа оцинкована зі стійками та кріпленням)
Очікувана вартість
1 280 000,00 UAH
UA-2020-11-03-001097-b b9e42b03405244538212429025437d2c
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Деркач Олександр Миколайович

380630370323 vmshey@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ШЛЯХОВО-ЕКСПЛУАТАЦІЙНЕ УПРАВЛІННЯ ПО РЕМОНТУ ТА УТРИМАННЮ АВТОМОБІЛЬНИХ ШЛЯХІВ ТА СПОРУД НА НИХ ШЕВЧЕНКІВСЬКОГО РАЙОНУ" М. КИЄВА
Код ЄДРПОУ: 31868786
Місцезнаходження: 04107, Україна , м. Київ обл., м. Київ, вулиця Багговутівська, будинок 30
Контактна особа: Деркач Олександр Миколайович
380630370323
vmshey@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 03 листопада 2020 10:15
Звернення за роз’ясненнями: до 09 листопада 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 15 листопада 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 19 листопада 2020 17:00
Початок аукціону: 20 листопада 2020 14:32
Очікувана вартість: 1 280 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 12 800,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34920000-2: Дорожнє обладнання


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1100 штуки
Направляюча пішохідна огорожа оцинкована зі стійками та кріпленням
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03150, Україна, м. Київ, м. Київ, Ямська 59
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 34920000-2 — Дорожнє обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата товару проводиться за рахунок коштів місцевого бюджету. Пiсляоплата 20 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
03 листопада 2020 10:22
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
03 листопада 2020 10:15
Додаток 3 Форма Пропозиція.doc
03 листопада 2020 10:15
Додаток 5 (лист згода на обробку персональних даних).doc
03 листопада 2020 10:15
Додаток 4 Відомості про учасника.doc
03 листопада 2020 10:15
Додаток 2 Технічні, якісні та кількісні характеристики нова.docx
03 листопада 2020 10:15
Додаток 1 Проект договору.docx
03 листопада 2020 10:15
ТД.doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-11-03-001097-b.b1
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ "Інжинірингова компанія "АЕС", Код ЄДРПОУ:39366860
Дата подання: 07 листопада 2020 20:39
Зміни до тендерної документації
Просимо внести зміни до Тендерної документації.

1.Збільшити строк поставки.

Відповідно п.1.3. Додатку №2 до Тендерної документації «Технічні вимоги» 3.1 Товар постачається Постачальником окремими партіями згідно заявок Замовника, протягом 10-ти календарних днів з моменту подачі заявки Замовником.
Водночас, відповідно до 2.2, 2.3., 2.4 Додатку №2 до Тендерної документації «Технічні вимоги» Направляюча пішохідна огорожа з квадрату оцинкована, стійки до направляючої пішохідної огорожі, направляюча пішохідна огорожа з труби оцинкована, стійки до направляючої пішохідної огорожі, Стійки направляючого пішохідного огородження елементи дорожнього огородження повинні бути гарячого цинкування, з товщиною покриття не менше 100 мікрон.
Повідомляємо, що гаряче цинкування передбачає нанесення цинку на готовий виріб, при якому цинк осідає на поверхні металу з розчину електроліту під дією електричного струму. Готовий вибір, покритий цинком, стає більш стійким до механічних навантажень.
Звертаємо увагу Замовника, що процес гальванічного цинкування партії товару кількістю 1100 шт. займає не менше 14 робочих днів, без врахування часу необхідного для виготовлення самого товару. Недотримання цього строку цинкування може суттєво на якості покриття та стійкості виробу до механічних навантажень.
Відповідно до п 4.3. Тендерної документації місце поставки товару – : м. Київ, вул. Ямська, 59. Відповідно у строк 10 календарних днів постачальник повинен не лише виготовити продукцію, а і доставити її до Замовника.
Звертаємо увагу, що наше підприємство знаходиться за межами м. Київ та Київської області. Відповідно виготовити та поставити продукцію у вказаній Замовником кількості у строк 10 (десять) календарних дні для нашого підприємства є неможливим.
Відповідно брати участь у вказаній закупівлі зможуть лише ті учасники, у яких є вже готова продукція на складі та які територіально знаходяться у м. Києві або у межах Київської області.
Вказані умови тендерної документації є дискримінаційними умовами, щодо тих учасників, які не мають на складі готової продукції, та не знаходяться у межах Київської області, проте які спроможні виготовити та поставити якісний товар за конкурентоспроможними цінами.
Відповідно до ч.2 ст. 267 Господарського кодексу України строки поставки встановлюються сторонами в договорі з урахуванням необхідності ритмічного та безперебійного постачання товарів споживачам, якщо інше не передбачено законодавством.
Статтею 5 ЗУ «Про публічні закупівлі» зазначено, закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; недискримінація учасників.
Дії Замовника в частині встановлення у тендерній документації наведених вище умов порушують вимоги ст. 5 ЗУ «Про публічні закупівлі».
З метою недопущення обмеження конкуренції та дискримінації учасників, що не мають готового товару на момент подання пропозиції, але можуть виготовити та поставити товар за конкурентними цінами, просимо змінити строк поставки товару на більш розумний - 30 календарних днів з моменту отримання заявки, внести відповідні зміни до Тендерної документації.

2.Виключити технічні умови та висновок санітарно-епідеміологічної експертизи
Відповідно до 2.3. Додатку №2 до Тендерної документації «Технічні вимоги» якість продукції та її складових направляюча пішохідна огорожа з труби оцинкована, стійки до направляючої пішохідної огорожі повинна бути підтверджена Учасником шляхом завантаження у тендерній пропозиції належним чином завірених скан-копій документів, а саме:
- Технічних умов на НПО;
- Висновок санітарно-епідеміологічної експертизи на товар що є предметом закупівлі, та на надані технічні умови;
- Паспорт заводу виробника на товар що є предметом закупівлі.
- Сертифікат відповідності на покриття цинком (цинкування) видане підприємством, що оцинкував даний товар.
Звертаємо увагу Замовника, що Технічні умови – це нормативний документ, відповідно до якого виготовлено продукцію, це стандарт підприємства на продукцію, що випускається, в якому встановлюються вимоги до продукції, що забезпечують її якість і безпеку. При виготовленні своєї продукції виробники можуть керуватися вимогами і параметрами, заданими і описаними в ТУ, які підприємства розробили самостійно.
Вимагаючи надання технічних умов, Замовник ставить в нерівне становище можливих Учасників торгів, порушуючи принцип добросовісної конкуренції, а також положення статті 20 Закону, де вказано, що пропозиції мають право подавати всі зацікавлені особи. Цією вимогою дискримінуються потенційні Учасники торгів, які не є виробниками товару або ті, які не співпрацюють безпосередньо з виробниками товару, а можуть купувати товар у інших організацій-посередників, які нерідко пропонують кращі умови, ніж виробники. Технічні умови (далі – ТУ) на НПО є тільки у виробника і є його власністю. Статтею 25 Закону України "Про стандартизацію" передбачено, що право власності на національні стандарти, кодекси усталеної практики та розроблені національним органом стандартизації каталоги належить державі. Згідно статті 16 цього Закону право власності на стандарти, кодекси усталеної практики і технічні умови, прийняті підприємствами, установами та організаціями, і видані ними каталоги належать відповідним підприємствам, установам та організаціям. Відповідно до пункту 3.10 ДСТУ 1.3:2004 "Правила побудови, викладання, оформлення, погодження, прийняття та позначення технічних умов" право власності на ТУ належить тим суб'єктам господарювання, на кошти яких їх створено або яким це право передано порядком, установленим законодавством. За згодою власника ТУ дозволено використовувати іншим суб'єктам господарювання. Таким чином, вимога щодо надання копій технічних умов виробника товару, який вимагається до постачання, позбавляє участі у торгах потенційних Учасників торгів, які не співпрацюють безпосередньо з виробниками і не мають можливості взяти копії ТУ у виробника, але в змозі виконати умови договору поставки предмета закупівлі, зокрема, на підставі укладених договорів з іншими постачальниками предмета закупівлі. Тобто ця вимога значно обмежує кількість потенційних Учасників торгів тільки виробниками або тими, які працюють безпосередньо з виробниками, а це є суттєвим порушенням законодавства про державні закупівлі. Також повідомляємо, що у виробників предмету закупівлі може взагалі не бути ТУ на вироблений ними товар, оскільки цей товар може виготовлятися відповідно до вимог державних або галузевих стандартів, які знаходяться в загальному доступі. Таким чином, на сьогодні в Україні виробник продукції має вибір нормативної документації, і сам вирішує, якими документами керуватися для опису характеристик і вимог до продукції, що випускається, ДСТУ або технічніми умовами. Відповідно, надання учасником саме ТУ, є дискримінаційною умовою тендерної документації. щодо тих виробників, які під час виготовлення продукції керуються встановленими державою ГОСТ або ДСТУ.
Жоден нормативний документ не зобов’язує власників ТУ – виробників, надавати у вільний доступ для інших осіб цей документ.
Питання щодо надання копії ТУ виробника вже неодноразово було предметом розгляду Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері державних закупівель, яка в свою чергу визнавала цю вимогу дискримінаційної і зобов'язувала Замовників торгів внести відповідні зміни до Документації:
Просимо, з метою недопущення обмеження конкуренції та дискримінації учасників, виключити вимогу щодо надання учасниками Технічні умови на виріб – НПО.
Відповідно до Тимчасового порядку проведення державної санітарно-гігієнічної експертизи затвердженого наказом Міністерства охорони здоров'я України від 09.10.2000 N 247 3.1. Державній санітарно-епідеміологічній експертизі підлягають об'єкти, визначені в статті 11 Закону України "Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення" ( 4004-12 ), якщо щодо них раніше не проводилася експертиза і власник об'єкта чи вповноважена ним особа не має діючого позитивного висновку на цей об'єкт.
Відповідно до ст. 11 вказаного закону Державній санітарно-епідеміологічній експертизі підлягають продукція, напівфабрикати, речовини, матеріали та небезпечні фактори, використання, передача або збут яких може завдати шкоди здоров'ю людей.
Звертаємо увагу замовника, що використання , передача, збут предмету закупівлі не може завдати шкоди здоров’ю людей. Відповідно, вказана експертиза не є обов’язковою.
Замовником не обґрунтована необхідність надання висновку Санітарно-епідеміологічної експертизи. Вказана експертиза не є обов’язковою на предмет закупівлі.
Просимо, з метою приведення тендерної документації у відповідність з вимогами законодавства України виключити необхідність надання учасниками висновку Санітарно-епідеміологічної експертизи.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
11 листопада 2020 08:52
Доброго дня шановний Учасник! Тендерна документація до закупівлі розроблена Замовником відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» зокрема ст.22, технічні вимоги до товару (направляюча пішохідна огорожа оцинкована зі стійками та кріпленням) що є предметом закупівлі вибрані Замовником відповідно до потреби та вимог ДСТУ.
Що стосується частини першої вимоги «Терміни поставки товару» то зазначені терміни 10-ть календарних днів обрані замовником в зв’язку в врахуванням вимог Бюджетного Кодексу, обмеженням часу на отримання товару та його оплату (завершення бюджетного періоду). Збільшення даного терміну призведе до неможливості проведення оплати за поставлений товар що буде порушенням умов Договору та відповідно порушенням вимог Бюджетного Кодексу. Крім того товар що є предметом закупівлі являється типовим та закуповується періодично підприємствами дорожньої галузі та іншими підприємствами м. Києва. В зв’язку з чим будь який виробник зазначеного товару може вільно його реалізувати на ринку, а отже приступаючи до виготовлення товару не чекаючи результатів торгів та укладення договору виробник не має негативних наслідків таких як: отримання збитків в наслідок відсутності потреби на ринку.
Дана умова щодо терміну поставки жодним чином не порушує права Учасників.
Що стосується частини другої вимоги «Виключити технічні умови та висновок санітарно-епідеміологічної експертизи надання яких передбачено п. 2.3. Додатку № 2» як дискримінаційних вимог повідомляємо: З врахуванням предмету закупівлі та його гарантійних термінів експлуатації не менше 10 років з дня його встановлення ДСТУ Б.В.2.3.-12-2004, а також враховуючи те, що Замовник як одна із сторін процесу закупівлі та договору має не лише обов’язки, а і права, а одним з прав є: отримання якісної продукції. Замовник під час розробки тендерної документації визначив якими саме документами Учасники повинні підтвердити якість продукції, одним з документів є: «Технічними умовами на НПО» даним документом Учасник підтверджує що має технологічні можливості виготовлення серійної продукції, технологія виготовлення проводиться з дотриманням технологічного регламенту та робочих креслень, якість товару контролюється на кожному етапі виробництва. Що дає можливість Замовнику отримати товар відповідної якості, а його експлуатація Замовником не призведе до додаткових затрат. Що стосується Учасників не виробників продукції то документація не містить жодних обмежень. Учасник повинен підтвердити якість продукції, вище вказаними документами та вільний у виборі партнерів в тому числі і з виробників або представників виробників відповідної продукції.
Закупівля товару в організацій-посередників на нібито кращих умовах як зазначив скаржник викликає сумнів, так як найнижчу ціну з збереженням якості може надати лише виробник, учасник який не є виробником продукції та не має жодних відносин з виробником або представником виробника не зможе надати відповідних гарантій якості, що в свою чергу приведе до надання недостовірних даних в складі тендерної пропозиції.
Що стосується висновку державної санітарно-гігієнічної експертизи то даним документом Учасник повинен підтвердити безпечність товару для здоров’я і життя людини, оскільки даний товар використовується в громадських місцях, а з метою отримання більших прибутків недобросовісні виробники використовують неякісну сировину для виготовлення товарів що в свою чергу може завдати шкоди здоров’ю населенню та призвести до негативних наслідків для Замовника.
Враховуючи вище викладене в задоволенні вимоги відмовити .

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 20 листопада 2020 15:05

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "АНТЕКС-МЕТ 2011" 1 279 900,00
UAH з ПДВ
1 100 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "КОРОЛЕНКО ЛІДІЯ ЛЕОНІДІВНА" 1 190 000,00
UAH з ПДВ
1 190 000,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Світлобуд Південь" 1 279 995,60
UAH з ПДВ
1 247 800,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АТМ ЮНІОН" 1 279 980,00
UAH з ПДВ
1 267 180,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

19 листопада 2020 12:47
Технічні умови.pdf
19 листопада 2020 12:47
Статут к.PDF
19 листопада 2020 12:47
Сертифікат ОЦ.pdf
19 листопада 2020 12:47
Свідоцтво ПДВ.PDF
19 листопада 2020 12:47
Протокол зборів.pdf
19 листопада 2020 12:47
Наказ про призначення.PDF
19 листопада 2020 12:47
Лазерний верстат.pdf
19 листопада 2020 12:47
Зварювальний апарат.pdf
19 листопада 2020 12:47
ЄДРПОУ.pdf
19 листопада 2020 12:47
Договір оренди приміщень.pdf
19 листопада 2020 12:47
Договір від 22.07.2019 огорожа .pdf
19 листопада 2020 12:47
Довідка субпідрядники.pdf
19 листопада 2020 12:47
Довідка ст.17.pdf
19 листопада 2020 12:47
Довідка про зразок.pdf
19 листопада 2020 12:47
Довідка працівники.pdf
19 листопада 2020 12:47
Довідка МТБ.pdf
19 листопада 2020 12:47
Довідка (довкілля).pdf
19 листопада 2020 12:47
Відомості про учасника.pdf
19 листопада 2020 12:47
Висновок СЕЕ НПО.pdf
19 листопада 2020 12:47
Висновок СЕЕ на ТУ.pdf
19 листопада 2020 12:47
Видаткова на автомобіль.PDF
19 листопада 2020 12:47
Верстат стрічкопильний.pdf

Публічні документи

19 листопада 2020 10:14
Довідка 1 (договір).pdf
19 листопада 2020 10:14
Выписка ЄДРПОУ2.jpg
19 листопада 2020 10:14
Виписка ЄДРПОУ 1.jpg
19 листопада 2020 10:14
Індетифікаційний код.jpg
19 листопада 2020 10:14
Паспорт4.jpg
19 листопада 2020 10:14
Паспорт3.jpg
19 листопада 2020 10:14
Паспорт2.jpg
19 листопада 2020 10:14
Паспорт1.jpg
19 листопада 2020 10:14
Додаток 3 Пропозиція.pdf

Публічні документи

19 листопада 2020 11:57
Електронний підпис
19 листопада 2020 11:57
Електронний підпис
19 листопада 2020 11:56
Право підпису.rar
19 листопада 2020 11:56
ПДФ ДОК Ч.2.zip
19 листопада 2020 11:55
ПДФ ДОК.Ч.1.zip
19 листопада 2020 11:55
Цінова пропозиція.pdf
19 листопада 2020 11:55
Витяг з реєстру.pdf
19 листопада 2020 11:55
Лист відгук.pdf
19 листопада 2020 11:55
Відомості про учасника.pdf

Публічні документи

26 листопада 2020 15:36
Електронний підпис
26 листопада 2020 15:34
Довідки переможця.pdf
26 листопада 2020 15:34
Dovidka_20310762040730406499.pdf
26 листопада 2020 15:34
file.pdf
26 листопада 2020 15:34
пропозиція переможця.pdf
26 листопада 2020 15:34
Dovidka_20310762040730406499.pdf.p7s
26 листопада 2020 15:33
наказ директор.pdf
26 листопада 2020 15:33
Протокол на директора.pdf
26 листопада 2020 15:33
опис Статут.pdf
18 листопада 2020 18:17
Електронний підпис
18 листопада 2020 18:16
наказ директор.pdf
18 листопада 2020 18:16
Висновок СЕС ТУ.pdf
18 листопада 2020 18:16
автомобіль ГАЗ.pdf
18 листопада 2020 18:16
паспорт НПО.pdf
18 листопада 2020 18:16
Технічні умови ТУУ259.pdf
18 листопада 2020 18:16
Довідка 28 витяг ОЗ.pdf
18 листопада 2020 18:16
довідка 5 працівники.pdf
18 листопада 2020 18:16
довідка 10 лист згода.pdf
18 листопада 2020 18:16
Довідка 6 довкілля.pdf
18 листопада 2020 18:16
Договір оренди.pdf
18 листопада 2020 18:16
Протокол на директора.pdf
18 листопада 2020 18:16
сертифікат цинкування.pdf
18 листопада 2020 18:16
довідка 17 технічна.pdf
18 листопада 2020 18:16
Довідка 17 дозволи.pdf
18 листопада 2020 18:16
Висновок СЕС ТОВАР.pdf
18 листопада 2020 18:16
довідка 8 стаття 17.pdf
18 листопада 2020 18:16
Довідка 1 пропозиція.pdf
18 листопада 2020 18:16
витяг ПДВ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "АНТЕКС-МЕТ 2011"

ФОП "КОРОЛЕНКО ЛІДІЯ ЛЕОНІДІВНА"

Товариство з обмеженою відповідальністю "Світлобуд Південь"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АТМ ЮНІОН"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "АНТЕКС-МЕТ 2011"
#37838013
Відхилено 1 100 000,00
UAH з ПДВ
23 листопада 2020 16:15
ФОП "КОРОЛЕНКО ЛІДІЯ ЛЕОНІДІВНА"
#2765500967
Відхилено 1 190 000,00
UAH з ПДВ
23 листопада 2020 16:18
Товариство з обмеженою відповідальністю "Світлобуд Південь"
#33202841
Відхилено 1 247 800,00
UAH з ПДВ
23 листопада 2020 16:21
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АТМ ЮНІОН"
#35508437
Переможець 1 267 180,00
UAH з ПДВ
23 листопада 2020 16:23

Документи

23 листопада 2020 16:13
Електронний підпис
23 листопада 2020 16:12
Протокол ТК 144-4.pdf
20 листопада 2020 15:05
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Документи

23 листопада 2020 16:17
Електронний підпис
23 листопада 2020 16:16
Протокол ТК 144-5.pdf
23 листопада 2020 16:16
Звіт з ЄДР (припинено)
23 листопада 2020 16:16
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Документи

23 листопада 2020 16:20
Електронний підпис
23 листопада 2020 16:19
Протокол ТК 144-6.pdf
23 листопада 2020 16:18
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 23 листопада 2020 16:23

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АТМ ЮНІОН"
#35508437
1 267 180,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
30 грудня 2020 14:07
ДУ 1 до договору 250-20ВТ.pdf зміни до договору
30 грудня 2020 14:07
Електронний підпис укладений
07 грудня 2020 15:53
Договір 250-20ВТ.pdf укладений
07 грудня 2020 15:52

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв’язку з необхідністю проведення Замовником на початку 2021 року процедури закупівлі на направляючу пішохідну огорожу оцинковану зі стійками та кріпленням та з метою забезпечення безперебійної роботи підприємства на початку року, керуючись частиною 6 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі» та п. 10.2. Договору № 250-20ВТ від 07 грудня 2020р. дійшли згоди про таке: 2. Подовжити дію Договору №250-20ВТ від 07 грудня 2020 р. до 30 квітня 2021року включно, в частині виконання грошових зобов’язань до повного взаємного розрахунку сторін
Номер договору про закупівлю: 250-20ВТ
Договір:
Номер додаткової угоди: ДУ 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 30 квітня 2021
Сума оплати за договором: 1 267 180,00
UAH (в тому числі ПДВ 211 196,67 UAH)