Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Придбання канцелярського матеріалу (зошити, папір, ручки); 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника.
Очікувана вартість
850,00 UAH
UA-2020-11-03-000734-c c808d1a3adb446dcb8f3c5a05c737f17
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Любов Погребняк

+380954789924 dnzkolosok1975@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 03 листопада 2020
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Засульський дошкільний навчальний заклад (ясла-садок) "Колосок" Засульської сільської ради Полтавської області
Код ЄДРПОУ: 25664422
Місцезнаходження: 37552, Україна , Полтавська обл., с. Засулля, вул. Костенюк, буд. 50
Контактна особа: Любов Погребняк
+380954789924
dnzkolosok1975@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


Придбання канцелярського матеріалу (зошити, папір, ручки); 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
143 штуки
Придбання канцелярського матеріалу (зошити, папір, ручки); 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 37552, Україна, Полтавська область, с.Засулля, вулиця Костенюк,50
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 03 листопада 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 7 Робочі 100

Тендерна документація

03 листопада 2020 09:18
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП ФЕДОРІН ОЛЕКСАНДР ОЛЕКСАНДРОВИЧ
#3201412839
Переможець 850,00
UAH
03 листопада 2020 09:18

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
18 серпня 2021 16:27
Електронний підпис укладений
03 листопада 2020 09:19

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 03 листопада 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 850,00
UAH