Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Придбання канцелярських товарів (Блокнот 0083, Папір А4 500л, Ватман А1, Куб папіру 85х85 400л., Куб папіру біл. 85*85, Папір для нотаток SK-1111, Скоба №10, Скотч 80м, Скотч подвійний мал., Скотч канцел., Скріпка 25мм, Стрижень гель 0,5мм, Стрижень для кулькових ручок, Фото папір А4 (180) матов., Кольоровий папір А4 8л., Кольоровий папір А4 лис, Штрих з пензликом, Ручка 927)
Очікувана вартість
3 203,00 UAH
UA-2020-11-03-000485-b 0bf6bd2d89af4c30b1e7a625d65bfae3
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Пархоменко Наталія Миколаївна

+380660830491 IZUM-KULTENDER@UKR.NET

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 03 листопада 2020
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління культури Ізюмської міської ради
Код ЄДРПОУ: 33490989
Вебсайт: http://kultura-izyum.gov.ua
Місцезнаходження: 64300, Україна , Харківська обл., Ізюм, пл. Центральна,2
Контактна особа: Пархоменко Наталія Миколаївна
+380660830491
IZUM-KULTENDER@UKR.NET
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


Інформація про технічні та якісні характеристики знаходиться в специфікації до договору
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 шт.
Придбання канцелярських товарів (Блокнот 0083)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 64309, Україна, Харківська область, Ізюм, пл. Центральна, 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 02 листопада 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
18 пач.
Придбання канцелярських товарів (Папір А4 500л)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 64309, Україна, Харківська область, Ізюм, пл. Центральна, 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 02 листопада 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
6 шт.
Придбання канцелярських товарів (Ватман А1)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 64309, Україна, Харківська область, Ізюм, пл. Центральна, 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 02 листопада 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
2 шт.
Придбання канцелярських товарів (Куб папіру 85х85 400л.)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 64309, Україна, Харківська область, Ізюм, пл. Центральна, 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 02 листопада 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
1 шт.
Придбання канцелярських товарів (Куб папіру біл. 85*85)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 64309, Україна, Харківська область, Ізюм, пл. Центральна, 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 02 листопада 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
3 шт.
Придбання канцелярських товарів (Папір для нотаток SK-1111)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 64309, Україна, Харківська область, Ізюм, пл. Центральна, 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 02 листопада 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
2 шт.
Придбання канцелярських товарів (Скоба №10)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 64309, Україна, Харківська область, Ізюм, пл. Центральна, 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 02 листопада 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
6 шт.
Придбання канцелярських товарів (Скотч 80м)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 64309, Україна, Харківська область, Ізюм, пл. Центральна, 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 02 листопада 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
6 шт.
Придбання канцелярських товарів (Скотч подвійний мал.)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 64309, Україна, Харківська область, Ізюм, пл. Центральна, 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 02 листопада 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
6 шт.
Придбання канцелярських товарів (Скотч канцел.)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 64309, Україна, Харківська область, Ізюм, пл. Центральна, 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 02 листопада 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
6 шт.
Придбання канцелярських товарів (Скріпка 25мм)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 64309, Україна, Харківська область, Ізюм, пл. Центральна, 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 02 листопада 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
6 шт.
Придбання канцелярських товарів (Стрижень гель 0,5мм)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 64309, Україна, Харківська область, Ізюм, пл. Центральна, 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 02 листопада 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
20 шт.
Придбання канцелярських товарів (Стрижень для кулькових ручок)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 64309, Україна, Харківська область, Ізюм, пл. Центральна, 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 02 листопада 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
40 шт.
Придбання канцелярських товарів (Фото папір А4 (180) матов.)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 64309, Україна, Харківська область, Ізюм, пл. Центральна, 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 02 листопада 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
12 шт.
Придбання канцелярських товарів (Кольоровий папір А4 8л.)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 64309, Україна, Харківська область, Ізюм, пл. Центральна, 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 02 листопада 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
200 шт.
Придбання канцелярських товарів (Кольоровий папір А4 лис)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 64309, Україна, Харківська область, Ізюм, пл. Центральна, 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 02 листопада 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
6 шт.
Придбання канцелярських товарів (Штрих з пензликом)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 64309, Україна, Харківська область, Ізюм, пл. Центральна, 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 02 листопада 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
10 шт.
Придбання канцелярських товарів (Ручка 927)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 64309, Україна, Харківська область, Ізюм, пл. Центральна, 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 02 листопада 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

03 листопада 2020 09:20
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Кукла Андрій Валерійович
#2563300736
Переможець 3 203,00
UAH
03 листопада 2020 09:26

Документи

03 листопада 2020 09:26
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
06 листопада 2020 10:16
Електронний підпис укладений
03 листопада 2020 09:31
Договір № 227 від 01.11.2020 ю.pdf укладений
03 листопада 2020 09:31

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Придбання канцелярських товарів (Блокнот 0083) 1 шт. 76,00
UAH
Придбання канцелярських товарів (Папір А4 500л) 18 пач. 115,30
UAH
Придбання канцелярських товарів (Ватман А1) 6 шт. 9,00
UAH
Придбання канцелярських товарів (Куб папіру 85х85 400л.) 2 шт. 18,20
UAH
Придбання канцелярських товарів (Куб папіру біл. 85*85) 1 шт. 18,50
UAH
Придбання канцелярських товарів (Папір для нотаток SK-1111) 3 шт. 16,50
UAH
Придбання канцелярських товарів (Скоба №10) 2 шт. 4,50
UAH
Придбання канцелярських товарів (Скотч 80м) 6 шт. 21,00
UAH
Придбання канцелярських товарів (Скотч подвійний мал.) 6 шт. 12,00
UAH
Придбання канцелярських товарів (Скотч канцел.) 6 шт. 7,00
UAH
Придбання канцелярських товарів (Скріпка 25мм) 6 шт. 9,10
UAH
Придбання канцелярських товарів (Стрижень гель 0,5мм) 6 шт. 4,60
UAH
Придбання канцелярських товарів (Стрижень для кулькових ручок) 20 шт. 1,00
UAH
Придбання канцелярських товарів (Фото папір А4 (180) матов.) 40 шт. 3,50
UAH
Придбання канцелярських товарів (Кольоровий папір А4 8л.) 12 шт. 8,50
UAH
Придбання канцелярських товарів (Кольоровий папір А4 лис) 200 шт. 1,00
UAH
Придбання канцелярських товарів (Штрих з пензликом) 6 шт. 12,50
UAH
Придбання канцелярських товарів (Ручка 927) 10 шт. 2,50
UAH

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 02 листопада 2020 — 04 листопада 2020
Сума оплати за договором: 3 203,00
UAH