Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Електрична енергія
Electric energy
Electric energy
Очікувана вартість
20 348 000,00 UAH
UA-2020-11-02-009413-c ● 14a3b507cca348cc880fb1b6a18f583d
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Tender notice
Інформація про замовників
Purchasing Body
Найменування: | Комунальне підприємство "Міжнародний аеропорт Запоріжжя" |
Код ЄДРПОУ: | 01130561 |
Місцезнаходження: | 69013, Україна , Запорізька область обл., місто Запоріжжя, вул. Блакитна 4 |
Контактна особа: |
Галич Олена Вікторівна +380617214364 elena.galich@ozh.aero |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Official name: | Communal enterprise "Zaporizhzhya International Airport" |
National ID: | 01130561 |
Contact point: |
Halych Olena +380617214364 elena.galich@ozh.aero |
Інформація про процедуру
Milestones
Дата оприлюднення: | 02 листопада 2020 17:37 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 23 листопада 2020 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 29 листопада 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 03 грудня 2020 14:00 |
Початок аукціону: | 15 грудня 2020 13:50 |
Очікувана вартість: | 20 348 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 101 740,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Publication date: | 02 листопада 2020 17:37 |
Enquiries until: | 23 листопада 2020 00:00 |
Complaints submission until: | до 29 листопада 2020 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 03 грудня 2020 14:00 |
Information
Estimated total value: | 20 348 000 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 101 740 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,50 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09310000-5: Електрична енергія
Scope of the procurement
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
6084926 кВт*год
Електрична енергія
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
69013, Україна, Запорізька область, м. Запоріжжя, вул. Блакитна, буд.4
ДК 021:2015: 09310000-5 — Електрична енергія
Electric energy
CPV: 09310000-5
Період постачання:
з 02 листопада 2020 по 31 грудня 2021
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Iнша подія | оплата у строк не більше 5 робочих днів після закінчення розрахункового періоду | Пiсляоплата | 5 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
20 листопада 2020 16:30 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
20 листопада 2020 16:21 |
Лист зміни до ТД.doc | |
20 листопада 2020 16:21 |
ТД зі змінами публ 1.docx | |
02 листопада 2020 17:37 |
Оголошення ел. енергія анг.. публ docx.docx | |
02 листопада 2020 17:37 |
Оголошення електроенергія укр публ (1).docx | |
02 листопада 2020 17:37 |
П. Тендерна документація (електроенергія) публ 1.docx |
20 листопада 2020 16:30 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
20 листопада 2020 16:21 |
Лист зміни до ТД.doc
|
|||
20 листопада 2020 16:21 |
ТД зі змінами публ 1.docx
|
|||
02 листопада 2020 17:37 |
Оголошення ел. енергія анг.. публ docx.docx
|
|||
02 листопада 2020 17:37 |
Оголошення електроенергія укр публ (1).docx
|
|||
02 листопада 2020 17:37 |
П. Тендерна документація (електроенергія) публ 1.docx
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-11-02-009413-c.c1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "ЕНЕРГОГАЗРЕЗЕРВ", Код ЄДРПОУ:36860996
Дата подання: 10 листопада 2020 21:22
вимога щодо дискримінаційних умов документації
вимога щодо дискримінаційних умов документації
Рішення замовника: Вимога задоволена
13 листопада 2020 11:43
До тендерної документації будуть внесені зміни згідно зауважень. Відповідно ст.24 ЗУ "Про публічні закупівлі". У разі внесення змін до тендерної документації срок для подання тендерних пропозицій продовжується Замовником таким чином , щоб з моменту внесення змін до тендернох документації до закінчення кінцевого строку подання тендерних пропозицій залишилося не меньше семи днів.
Номер вимоги: UA-2020-11-02-009413-c.a2
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ "ЕНЕРГОГАЗРЕЗЕРВ", Код ЄДРПОУ:36860996
Дата подання: 22 листопада 2020 21:16
дискримінаційна вимога
дискримінаційна вимога
Рішення замовника: Вимога відхилена
25 листопада 2020 15:37
Шановний Учаснику! Дякуємо за зауваження. Закон України “Про публічні закупівлі” (далі – Закон) визначає правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави, територіальних громад та об’єднаних територіальних громад. Метою Закону є зокрема створення конкурентного середовища та розвиток добросовісної конкуренції. При цьому закупівлі здійснюються за принципами, визначеними статтею 5 Закону, серед яких добросовісна конкуренція серед учасників. Також звертаємо увагу, що однією з передумов успішного проведення публічних закупівель та виконання договору є підготовка якісної тендерної документації. Відсутність у ній дискримінаційних умов сприяє високому рівню конкуренції на ринках торгівлі, а положення тендерної документації захищають інтереси замовників та постачальників.
Ваші вимоги частково задовільнено.
Трактування вимоги щодо «Надання довідки про створення Учасником на території Запорізької області власного структурного підрозділу - Центру обслуговування споживачів (клієнтів) Відповідно до п. 8.3.17. Постанови НКРЕКП від 14.03.2018 № 312 «Учасники роздрібного ринку, які обслуговують 50000 споживачів та більше, повинні створити центри обслуговування споживачів, які, у тому числі, приймають звернення/скарги/претензії споживачів, надають роз’яснення та інформацію, передбачену законодавством.». Надання довідки про наявність кол-центру / контакт-центру на території Запорізької області згідно з вимогами встановленими Постановою НКРЕКП «Про затвердження Мінімальних вимог до якості обслуговування споживачів електричної енергії кол-центрами» № 373 від 12.06.2018 р. У разі, якщо створення колцентру у відповідності до вимог Постанови НКРЕКП «Про затвердження Мінімальних вимог до якості обслуговування споживачів електричної енергії кол-центрами» № 373 від 12.06.2018 р. не є обов‘язковим для учасника, такий учасник надає довідку в довільній формі з інформацією про засоби та порядок комунікації із споживачами, підрозділи на які учасником покладено обов‘язок здійснення комунікації із споживачами або про службову особу (осіб) учасника на яку(яких) покладено обов‘язок здійснення комунікації із споживачами (контактний телефон, посада прізвище, ім‘я по-батькові та графік роботи). Для документального підтвердження того, що створення центру обслуговування споживачів та кол-центру не є обов’язковим для учасника, в зв’язку з тим, що ним обслуговується менше 100000 споживачів, такий учасник повинен надати довідки від всіх операторів системи розподілу, до мереж яких учасник приєднаний, з інформацією про кількість споживачів, яких він обслуговує. Довідки повинні бути видані не пізніше 20 діб відносно дати розкриття тендерних пропозицій. Вимога щодо «документального підтвердження того, що створення центру обслуговування споживачів та кол-центру не є обов’язковим для учасника, в зв’язку з тим, що ним обслуговується менше 100000 споживачів, такий учасник повинен надати довідки від всіх операторів системи розподілу, до мереж яких учасник приєднаний, з інформацією про кількість споживачів, яких він обслуговує. Довідки повинні бути видані не пізніше 20 діб відносно дати розкриття тендерних пропозицій» є дискримінаційною і такою, що здійснює перешкоди в участі у процедурі, та перешкоджає конкуренції під час здійснення закупівлі не відповідає дійсності.
Відповідно до вимог п. 8.3.6 Правил роздрібного ринку електричної енергії, що затверджені Постановою НКРЕКП від 14.03.2018 № 312 Учасники роздрібного ринку мають здійснювати особистий прийом споживачів, реєстрацію та збереження звернень/скарг/претензій споживачів та додатків до них відповідно до порядку, визначеного цими Правилами та/або положенням про інформаційно-консультаційний центр по роботі зі споживачами електричної енергії, затвердженим Регулятором. Учасники роздрібного ринку мають виконувати функції, які виконує інформаційно-консультаційний центр, незалежно від того, чи створено учасником роздрібного ринку такий центр. Забезпечення виконання такої роботи може виконуватись відповідним структурним підрозділом (сектором) учасника роздрібного ринку чи окремим його працівником. Відповідно до 8.3.17 Правил роздрібного ринку електричної енергії, що затверджені Постановою НКРЕКП від 14.03.2018 № 312 Учасники роздрібного ринку, які обслуговують 50000 споживачів та більше, повинні створити центри обслуговування споживачів, які, у тому числі, приймають звернення/скарги/претензії споживачів, надають роз'яснення та інформацію, передбачену законодавством. У центрі обслуговування споживачів має бути організоване єдине вікно для прийому та видачі документів щодо надання послуг учасниками роздрібного ринку, а також може бути створений інформаційно-консультаційний центр та кол-центр, які функціонують відповідно до вимог, установлених Регулятором. Для учасників роздрібного ринку, які обслуговують менше 50000 споживачів, створення центрів обслуговування споживачів не є обов'язковим. У такому разі функції центра обслуговування споживачів, зокрема щодо забезпечення дотримання визначеного цими Правилами порядку розгляду звернень/скарг/претензій споживачів, покладаються на окремий структурний підрозділ (посадову особу) учасника роздрібного ринку. Отже, споживач має право на особистий прийом та на оперативне вирішення проблемних питань, які можуть виникнути в процесі виконання договору постачання електричної енергії. Територіальна віддаленість електропостачальника робить фактично неможливим реалізацію прав споживача електричної енергії, оскільки відрядження потребують значних витрат робочого часу та коштів. В такому випадку не може навіть йти мова про оперативне вирішення будь-яких проблемних питань на місці. Тим більше з огляду на ускладнену ситуацію з пересуванням по території країни у зв’язку з обмежувальними заходами, пов’язаними з введенням карантину. Крім того, споживач електричної енергії має законодавчо закріплене право при укладанні договору на постачання електричної енергії обирати зручний для нього спосіб отримання платіжних документів, отримання необхідної інформації та зручний для нього спосіб оплати за спожиту електричну енергію. Для нашого підприємства такими способами є використання персональної сторінки споживача на веб-сайті електропостачальника і можливість отримання рахунків, первинних розрахункових документів і усієї необхідної передбаченої законодавством інформації безпосередньо у електропостачальника. При цьому, очевидно, що у разі значної територіальної віддаленості постачальника від місцезнаходження об’єкта постачання електроенергії та місця діяльності підприємства, реалізація такого права буде економічно недоцільною і практично неможливою, оскільки потребуватиме витрачання додаткових коштів та робочого часу на відрядження до електропостачальника. Що знову ж таки є актуальним особливо на сьогодні з огляду на ускладнену ситуацію з пересуванням по території країни у зв’язку з обмежувальними заходами, пов’язаними з введенням карантину. Чинне законодавство не надає електропостачальникам права нав‘язувати споживачам способи отримання рахунків, первинних розрахункових документів і усієї необхідної передбаченої законодавством інформації, а також ускладнювати реалізацію права споживача на особистий прийом посадовими особами. Будь-який електропостачальник має право та можливість відкрити свій територіальний підрозділ на території будь-якої області України. На даний час на території Запорізької області існує велика кількість центрів обслуговування клієнтів та інших структурних підрозділів електропостачальників, які забезпечують проведення особистого прийому споживачів, видачу рахунків, первинних розрахункових документів, отже жодного обмеження можливості потенційних Постачальників прийняти участь у зазначеній закупівлі немає. Дана вимога Тендерної документації відповідає вимогам антимонопольного законодавства. Вважаємо, що намір Замовника реалізувати свої законодавчо закріплені права споживача жодним чином не порушують принципи, встановлені в ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі».Кількість споживачів суттєво впливає на порядок виконання електропостачальниками вимог "Правил роздрібного ринку електричної енергії" щодо створення центрів обслуговування споживачів, наявності кол-центрів та виконання інших обов’язків, пов’язаних із обслуговуванням клієнтів.
У разі якщо такі вимоги електропостачальником не дотримуються, у власних гарантійних листах або довідках він може свідомо занизити інформацію про кількість наявних споживачів.
Оскільки такою інформацією крім самих електропостачальників володіють також оператори системи розподілу, тендерним комітетом було прийнято рішення про надання підтверджень саме від ОСР, як в учасників ринку, незацікавлених в наданні неправдивої інформації.
Вважаємо, що вимога надати довідки від всіх операторів системи розподілу, до мереж яких учасник приєднаний, з інформацією про кількість споживачів, яких він обслуговує на території відповідного ОСР не є перепоною для участі у тендері, а лише надає можливість Замовнику переконатись у дотриманні учасником вимог "Правил роздрібного ринку електричної енергії" щодо порядку організації роботи із споживачами. Відтак, не вважаємо дану вимогу дискримінаційною.
Ваші вимоги частково задовільнено.
Трактування вимоги щодо «Надання довідки про створення Учасником на території Запорізької області власного структурного підрозділу - Центру обслуговування споживачів (клієнтів) Відповідно до п. 8.3.17. Постанови НКРЕКП від 14.03.2018 № 312 «Учасники роздрібного ринку, які обслуговують 50000 споживачів та більше, повинні створити центри обслуговування споживачів, які, у тому числі, приймають звернення/скарги/претензії споживачів, надають роз’яснення та інформацію, передбачену законодавством.». Надання довідки про наявність кол-центру / контакт-центру на території Запорізької області згідно з вимогами встановленими Постановою НКРЕКП «Про затвердження Мінімальних вимог до якості обслуговування споживачів електричної енергії кол-центрами» № 373 від 12.06.2018 р. У разі, якщо створення колцентру у відповідності до вимог Постанови НКРЕКП «Про затвердження Мінімальних вимог до якості обслуговування споживачів електричної енергії кол-центрами» № 373 від 12.06.2018 р. не є обов‘язковим для учасника, такий учасник надає довідку в довільній формі з інформацією про засоби та порядок комунікації із споживачами, підрозділи на які учасником покладено обов‘язок здійснення комунікації із споживачами або про службову особу (осіб) учасника на яку(яких) покладено обов‘язок здійснення комунікації із споживачами (контактний телефон, посада прізвище, ім‘я по-батькові та графік роботи). Для документального підтвердження того, що створення центру обслуговування споживачів та кол-центру не є обов’язковим для учасника, в зв’язку з тим, що ним обслуговується менше 100000 споживачів, такий учасник повинен надати довідки від всіх операторів системи розподілу, до мереж яких учасник приєднаний, з інформацією про кількість споживачів, яких він обслуговує. Довідки повинні бути видані не пізніше 20 діб відносно дати розкриття тендерних пропозицій. Вимога щодо «документального підтвердження того, що створення центру обслуговування споживачів та кол-центру не є обов’язковим для учасника, в зв’язку з тим, що ним обслуговується менше 100000 споживачів, такий учасник повинен надати довідки від всіх операторів системи розподілу, до мереж яких учасник приєднаний, з інформацією про кількість споживачів, яких він обслуговує. Довідки повинні бути видані не пізніше 20 діб відносно дати розкриття тендерних пропозицій» є дискримінаційною і такою, що здійснює перешкоди в участі у процедурі, та перешкоджає конкуренції під час здійснення закупівлі не відповідає дійсності.
Відповідно до вимог п. 8.3.6 Правил роздрібного ринку електричної енергії, що затверджені Постановою НКРЕКП від 14.03.2018 № 312 Учасники роздрібного ринку мають здійснювати особистий прийом споживачів, реєстрацію та збереження звернень/скарг/претензій споживачів та додатків до них відповідно до порядку, визначеного цими Правилами та/або положенням про інформаційно-консультаційний центр по роботі зі споживачами електричної енергії, затвердженим Регулятором. Учасники роздрібного ринку мають виконувати функції, які виконує інформаційно-консультаційний центр, незалежно від того, чи створено учасником роздрібного ринку такий центр. Забезпечення виконання такої роботи може виконуватись відповідним структурним підрозділом (сектором) учасника роздрібного ринку чи окремим його працівником. Відповідно до 8.3.17 Правил роздрібного ринку електричної енергії, що затверджені Постановою НКРЕКП від 14.03.2018 № 312 Учасники роздрібного ринку, які обслуговують 50000 споживачів та більше, повинні створити центри обслуговування споживачів, які, у тому числі, приймають звернення/скарги/претензії споживачів, надають роз'яснення та інформацію, передбачену законодавством. У центрі обслуговування споживачів має бути організоване єдине вікно для прийому та видачі документів щодо надання послуг учасниками роздрібного ринку, а також може бути створений інформаційно-консультаційний центр та кол-центр, які функціонують відповідно до вимог, установлених Регулятором. Для учасників роздрібного ринку, які обслуговують менше 50000 споживачів, створення центрів обслуговування споживачів не є обов'язковим. У такому разі функції центра обслуговування споживачів, зокрема щодо забезпечення дотримання визначеного цими Правилами порядку розгляду звернень/скарг/претензій споживачів, покладаються на окремий структурний підрозділ (посадову особу) учасника роздрібного ринку. Отже, споживач має право на особистий прийом та на оперативне вирішення проблемних питань, які можуть виникнути в процесі виконання договору постачання електричної енергії. Територіальна віддаленість електропостачальника робить фактично неможливим реалізацію прав споживача електричної енергії, оскільки відрядження потребують значних витрат робочого часу та коштів. В такому випадку не може навіть йти мова про оперативне вирішення будь-яких проблемних питань на місці. Тим більше з огляду на ускладнену ситуацію з пересуванням по території країни у зв’язку з обмежувальними заходами, пов’язаними з введенням карантину. Крім того, споживач електричної енергії має законодавчо закріплене право при укладанні договору на постачання електричної енергії обирати зручний для нього спосіб отримання платіжних документів, отримання необхідної інформації та зручний для нього спосіб оплати за спожиту електричну енергію. Для нашого підприємства такими способами є використання персональної сторінки споживача на веб-сайті електропостачальника і можливість отримання рахунків, первинних розрахункових документів і усієї необхідної передбаченої законодавством інформації безпосередньо у електропостачальника. При цьому, очевидно, що у разі значної територіальної віддаленості постачальника від місцезнаходження об’єкта постачання електроенергії та місця діяльності підприємства, реалізація такого права буде економічно недоцільною і практично неможливою, оскільки потребуватиме витрачання додаткових коштів та робочого часу на відрядження до електропостачальника. Що знову ж таки є актуальним особливо на сьогодні з огляду на ускладнену ситуацію з пересуванням по території країни у зв’язку з обмежувальними заходами, пов’язаними з введенням карантину. Чинне законодавство не надає електропостачальникам права нав‘язувати споживачам способи отримання рахунків, первинних розрахункових документів і усієї необхідної передбаченої законодавством інформації, а також ускладнювати реалізацію права споживача на особистий прийом посадовими особами. Будь-який електропостачальник має право та можливість відкрити свій територіальний підрозділ на території будь-якої області України. На даний час на території Запорізької області існує велика кількість центрів обслуговування клієнтів та інших структурних підрозділів електропостачальників, які забезпечують проведення особистого прийому споживачів, видачу рахунків, первинних розрахункових документів, отже жодного обмеження можливості потенційних Постачальників прийняти участь у зазначеній закупівлі немає. Дана вимога Тендерної документації відповідає вимогам антимонопольного законодавства. Вважаємо, що намір Замовника реалізувати свої законодавчо закріплені права споживача жодним чином не порушують принципи, встановлені в ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі».Кількість споживачів суттєво впливає на порядок виконання електропостачальниками вимог "Правил роздрібного ринку електричної енергії" щодо створення центрів обслуговування споживачів, наявності кол-центрів та виконання інших обов’язків, пов’язаних із обслуговуванням клієнтів.
У разі якщо такі вимоги електропостачальником не дотримуються, у власних гарантійних листах або довідках він може свідомо занизити інформацію про кількість наявних споживачів.
Оскільки такою інформацією крім самих електропостачальників володіють також оператори системи розподілу, тендерним комітетом було прийнято рішення про надання підтверджень саме від ОСР, як в учасників ринку, незацікавлених в наданні неправдивої інформації.
Вважаємо, що вимога надати довідки від всіх операторів системи розподілу, до мереж яких учасник приєднаний, з інформацією про кількість споживачів, яких він обслуговує на території відповідного ОСР не є перепоною для участі у тендері, а лише надає можливість Замовнику переконатись у дотриманні учасником вимог "Правил роздрібного ринку електричної енергії" щодо порядку організації роботи із споживачами. Відтак, не вважаємо дану вимогу дискримінаційною.
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Переглянути / друкувати протокол
розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDF ●
HTML
Дата публікації
: 07 грудня 2020
Найменування: | Комунальне підприємство "Міжнародний аеропорт Запоріжжя" |
Код ЄДРПОУ: | 01130561 |
Місцезнаходження: | 69013, Україна, Запорізька область обл., місто Запоріжжя, вул. Блакитна 4 |
Учасник | Документи | Рішення |
---|---|---|
ТОВ "ДНІПРОВСЬКІ ЕНЕРГЕТИЧНІ ПОСЛУГИ" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВ СПІВДРУЖНІСТЬ ЕНЕРГО | Документи |
Відхилено
Документи
|
ТОВ ЗАПОРІЖЖЯЕЛЕКТРОПОСТАЧАННЯ | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВ "Вєк Технолоджі" | Документи |
Відхилено
Документи
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 15 грудня 2020 14:11
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ ЗАПОРІЖЖЯЕЛЕКТРОПОСТАЧАННЯ |
16 648 357,54
UAH з ПДВ
|
16 648 357,54
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ДНІПРОВСЬКІ ЕНЕРГЕТИЧНІ ПОСЛУГИ" |
17 342 039,10
UAH з ПДВ
|
17 342 039,10
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ ЗАПОРІЖЖЯЕЛЕКТРОПОСТАЧАННЯ #42093239 |
Переможець |
16 648 357,54
UAH з ПДВ
|
17 грудня 2020 11:53
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
01 лютого 2022 11:27
|
звіт | укладений |
01 лютого 2022 11:25
|
додаткова угода | укладений |
01 лютого 2022 11:25
|
Електронний підпис | укладений |
13 січня 2022 10:29
|
Доп угода 8 від 30.12.21.pdf | зміни до договору |
13 січня 2022 10:27
|
Електронний підпис | укладений |
29 листопада 2021 15:27
|
Доп угода 7 від 26.11.2021.pdf | зміни до договору |
29 листопада 2021 15:25
|
Електронний підпис | укладений |
22 листопада 2021 13:04
|
Допугода 6 .pdf | зміни до договору |
22 листопада 2021 13:01
|
Електронний підпис | укладений |
27 жовтня 2021 17:07
|
Доп угода 5 до договору 30 від 30.2.20.pdf | зміни до договору |
27 жовтня 2021 17:05
|
Електронний підпис | укладений |
21 жовтня 2021 15:54
|
Доугода 4 від 14.10.2021 до договору 30.pdf | зміни до договору |
21 жовтня 2021 15:53
|
Електронний підпис | укладений |
12 жовтня 2021 14:59
|
Допугода 3 від 08.10.2021 до договору 30 від 30.12.2020.pdf | зміни до договору |
12 жовтня 2021 14:55
|
Електронний підпис | укладений |
16 березня 2021 16:11
|
Додаткова угода 2 від 15.03.2021.pdf | зміни до договору |
16 березня 2021 15:53
|
Електронний підпис | укладений |
19 лютого 2021 14:07
|
Додаткова угода 1 від 19.02.2021 до дог 30 від 01.01.21.pdf | зміни до договору |
19 лютого 2021 14:04
|
Електронний підпис | укладений |
04 січня 2021 12:21
|
Договір | укладений |
04 січня 2021 12:03
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 19 лютого 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 19 лютого 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | у зв'язку зі зростанням регульованих тарифів на послуги з передачі електрисної енергії на підставі Постанови НКРЕКП від 09.12.2020 № 2353 |
Номер договору про закупівлю: | 30 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 15 березня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 16 березня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зміна ціни на ринку до 10 % з урахуванням регульованих цін на послуги оператори системи передачі та оператора системи розподілу |
Номер договору про закупівлю: | 30 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 08 жовтня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 12 жовтня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | збільшення ціни за одиницю до10% пропорційно збільшенню ціни товару на ринку |
Номер договору про закупівлю: | 30 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 14 жовтня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 21 жовтня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | збільшення ціни за одиницю товару до 10% |
Номер договору про закупівлю: | 30 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 23 жовтня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 27 жовтня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | збільшення ціни товару до 10% |
Номер договору про закупівлю: | 30 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 22 листопада 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 22 листопада 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | збільшення ціни за одиницю товару до 10% |
Номер договору про закупівлю: | 30 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 6 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 26 листопада 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 29 листопада 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків |
Номер договору про закупівлю: | 30 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 7 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 30 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 13 січня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | збільшення ціни за одиницю |
Номер договору про закупівлю: | 30 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 8 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |