Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Медичні засоби індивідуального захисту людей
Очікувана вартість
1 450,00 UAH
UA-2020-11-02-009121-c 9a497b6675ba4c37b7f4fcb8cc8e8e87
Закупівля без використання електронної системи    COVID-19    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Владислав Чубар

+380995585262
+380673726857
kzkskshinnikdmr@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 02 листопада 2020
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО «КУЛЬТУРНО-СПОРТИВНИЙ КОМПЛЕКС «ШИННИК» ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 38677636
Місцезнаходження: 49033, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, просп. Богдана Хмельницького, 118а, кім.18
Контактна особа: Владислав Чубар
+380995585262,+380673726857
kzkskshinnikdmr@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33140000-3: Медичні матеріали


Гумові рукавички, медичні маски.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
33 пара
Гумові рукавички
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49033, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, просп. Богдана Хмельницького, 118а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали
244 штуки
Медичні маски
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49033, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, просп. Богдана Хмельницького, 118а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Замовник має можливість сплачувати вартість поставки частинами або за всю партію поставки відповідно до підписаних видаткових накладних. Замовник має право на відстрочення платежів за поставлений товар строком до 30 календарних днів з дати поставки кожної партії товару. Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

02 листопада 2020 17:05
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ШЕРІ ПЛЮС"
#34359094
Переможець 1 428,60
UAH з ПДВ
02 листопада 2020 17:06

Документи

02 листопада 2020 17:06
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 листопада 2020 17:08
Договір 0211.pdf укладений
02 листопада 2020 17:07