Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Машини для обробки даних (апаратна частина). (Комплекти автоматизованого робочого місця, ноутбуки)
Очікувана вартість
179 000,00 UAH
UA-2020-11-02-008262-c 7470e54056a84bb893079d569aa3ac2b
Спрощена закупівля    Спрощена    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Оксана Скосарева

+380509861824 park-dnepr@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЕПАРТАМЕНТ ПАРКІВ ТА РЕКРЕАЦІЇ ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 43037107
Місцезнаходження: 49000, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, проспект Дмитра Яворницького, буд. 75
Контактна особа: Оксана Скосарева
+380509861824
park-dnepr@ukr.net
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 02 листопада 2020 16:18
Звернення за роз’ясненнями: до 06 листопада 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 11 листопада 2020 00:00
Початок аукціону: 11 листопада 2020 13:48
Очікувана вартість: 179 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 895,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
7 штуки
Машини для обробки даних (апаратна частина). (Комплекти автоматизованого робочого місця, ноутбуки)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49000, Україна, Дніпропетровська область, м.Дніпро, пр. Яворницького, 75
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 04 грудня 2020
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 15 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
02 листопада 2020 16:22
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
02 листопада 2020 16:21
Оголошення .doc
02 листопада 2020 16:18
Додаток 8 Гарантійний лист.doc
02 листопада 2020 16:18
Додаток 7 Відомості про учасника.doc
02 листопада 2020 16:18
Додаток 6 Цінова пропозиція.doc
02 листопада 2020 16:18
Додаток 5 Перелiк документiв учасника.doc
02 листопада 2020 16:18
Додаток 4 Договір проект.doc
02 листопада 2020 16:18
Додаток 3 Документи переможця.doc
02 листопада 2020 16:18
Додаток 2 Техвимоги.doc
02 листопада 2020 16:18
Додаток 1 Квалiфiкацiйнi критерii.doc
02 листопада 2020 16:22
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
02 листопада 2020 16:19
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
02 листопада 2020 16:21
Оголошення .doc
02 листопада 2020 16:18
Додаток 8 Гарантійний лист.doc
02 листопада 2020 16:18
Додаток 7 Відомості про учасника.doc
02 листопада 2020 16:18
Додаток 6 Цінова пропозиція.doc
02 листопада 2020 16:18
Додаток 5 Перелiк документiв учасника.doc
02 листопада 2020 16:18
Додаток 4 Договір проект.doc
02 листопада 2020 16:18
Додаток 3 Документи переможця.doc
02 листопада 2020 16:18
Додаток 2 Техвимоги.doc
02 листопада 2020 16:18
Додаток 1 Квалiфiкацiйнi критерii.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Тендер
Дата подання: 04 листопада 2020 21:59
Дата відповіді: 05 листопада 2020 10:32
Уточніть будь-ласка, чи потрібно вам: монтаж, встановлення, підключення, навчання, введення в експлуатацію обладнання або вас задовільнить тільки поставка товару?
Відповідь: Доброго дня! Переможець закупівлі має виконати тільки поставку товару, який буде цілий, не пошкождений.
Тендер
Дата подання: 05 листопада 2020 00:17
Дата відповіді: 05 листопада 2020 10:25
Шановний Замовник! Згідно з п. 6.4 «Порядку здійснення допорогових закупівель», Ви можете (але не зобов’язані) приймати від учасників до розгляду пропозиції з аналогами або еквівалентами товару, що становить предмет закупівлі. Щоб уникнути невизначеності у цьому питанні, яка призводить до оскаржень результатів торгів і до затягування процедури закупівлі, просимо дати чітку відповідь на питання: чи допускаєте Ви на торги аналоги і еквіваленти товару, що є предметом закупівлі та за якими суттєвими характеристиками Ви будете визначати товар як «еквівалент» чи «аналог»? Дякуємо за відповідь!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! В техдокументації вказані характеристики, яким мають відповідати замовлені товари. При розгляді пропозицій учасників, ми розглянемо запропоновані аналогі та еквіваленти з характеристиками, не гіршими за вказані.

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 10 листопада 2020 15:25
Причина відміни: відсутність подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт і послуг
Коментар щодо відміни: оголошена не повна комплектація товарів
Документи:
10 листопада 2020 15:25
Електронний підпис
10 листопада 2020 15:24
Скасування комп. техніки.pdf