Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з поточного ремонту по заміні вікон у приміщеннях КНП "Міська лікарня № 12" ДМР за адресою м. Дніпро, вул. Електрична, 15
Очікувана вартість
267 000,00 UAH
UA-2020-11-02-006737-c c10b79ba2ed94a7f9ece3016fb61cfe8
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Міська лікарня дванадцять

+380506232493 kzd12tmo@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство "Міська лікарня № 12" Дніпровської міської ради
Код ЄДРПОУ: 01984820
Місцезнаходження: 49127, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, вул. Електрична, 15
Контактна особа: Міська лікарня дванадцять
+380506232493
kzd12tmo@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 02 листопада 2020 15:13
Звернення за роз’ясненнями: до 08 листопада 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 14 листопада 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 18 листопада 2020 19:00
Початок аукціону: 19 листопада 2020 14:48
Очікувана вартість: 267 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,75%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45450000-6: Інші завершальні будівельні роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
послуги з поточного ремонту по заміні вікон у приміщеннях КНП "Міська лікарня № 12" ДМР за адресою м. Дніпро, вул. Електрична, 15
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49127, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, вул. Електрична, 15
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
02 листопада 2020 15:22
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
02 листопада 2020 15:13
тендерна документація МЛ12 (вікна).docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Конфгурация окон
Дата подання: 04 листопада 2020 18:17
Дата відповіді: 05 листопада 2020 09:28
Шановний замовнику! У Вашому технічному завданні, вказанні квадратні метри металопластикових вікон, але відсутні їх розміри та конфігурації. Цей факт унеможливлює приняття рішення що до участі у закупівлі. Прошу надати відомості про прозмір та конфігурацію вікон.
Відповідь: Згідно Додатку №6 до Документації Учаснику необхідно "Для визначення розмірів та конфігурації виробів з ПВХ профілю, з метою встановлення фактичних обсягів і видів послуг/робіт, в період уточнення обов’язково відвідати об’єкт".

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 19 листопада 2020 15:15

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ЗМПО ПРОГРЕС" 249 480,00
UAH з ПДВ
245 479,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "УКРСТРОЙДНІПРО" 266 682,00
UAH з ПДВ
245 480,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "МРІЯ" 266 960,00
UAH з ПДВ
266 960,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

18 листопада 2020 17:32
Електронний підпис
18 листопада 2020 17:27
акт заміру .jpg
18 листопада 2020 17:27
штатний роспис.pdf
18 листопада 2020 17:27
тех. характеристика.pdf
18 листопада 2020 17:27
Додаток 7 Договір.pdf
18 листопада 2020 17:27
Додаток 5 (2).pdf
18 листопада 2020 17:27
Додаток 4.pdf
18 листопада 2020 17:27
Додаток 3.pdf
18 листопада 2020 17:27
Додаток 2 Цінова пропозиція.pdf
18 листопада 2020 17:27
Аналогічні договори.zip
18 листопада 2020 17:27
Certificaton.zip
18 листопада 2020 17:27
фінансовий звит 2019 рік.pdf
18 листопада 2020 17:27
Статут.pdf
18 листопада 2020 17:27
Стаття 17.pdf
18 листопада 2020 17:27
Св-во про реєстрацю .pdf
18 листопада 2020 17:27
Св-во платника ПДВ.pdf
18 листопада 2020 17:27
Протокол зборів .pdf
18 листопада 2020 17:27
Протокол випробувань.pdf
18 листопада 2020 17:27
Протокол высота Прогресс.pdf
18 листопада 2020 17:27
Прогресс прикас ОТ.pdf
18 листопада 2020 17:27
Прогресс Пож. Без.pdf
18 листопада 2020 17:27
Прогресс Наказ висота.pdf
18 листопада 2020 17:27
Прогрес ОТ.pdf
18 листопада 2020 17:27
Прогрес наказ Пож. Без.pdf
18 листопада 2020 17:27
Паспорт директор Латай.pdf
18 листопада 2020 17:27
Охорона праці тиск .pdf
18 листопада 2020 17:27
наказ.pdf
18 листопада 2020 17:27
лист дефектній акт .pdf
18 листопада 2020 17:27
Лист - згода.pdf
18 листопада 2020 17:27
Інформація про учасника.pdf
18 листопада 2020 17:27
Згода з умовами договору .pdf
18 листопада 2020 17:27
договір вивезення сміття.pdf
18 листопада 2020 17:27
довідка.pdf
18 листопада 2020 17:27
Довідка тех. паспорт .pdf
18 листопада 2020 17:27
Довідка тех умови .pdf
18 листопада 2020 17:27
Довідка про санкції.pdf
18 листопада 2020 17:27
Довідка працівники .pdf
18 листопада 2020 17:27
Довідка 4 ОПП.pdf
18 листопада 2020 17:27
Гарантійний лист.pdf
18 листопада 2020 17:27
Высота Посвидчення.pdf
18 листопада 2020 17:27
высота арабчук.jpeg
18 листопада 2020 17:27
Відомості з ЄДРПОУ.pdf
18 листопада 2020 17:27
Витяг з ЕДР.pdf
18 листопада 2020 17:27
Виробник МП конструкцій .pdf
18 листопада 2020 17:27
Виписка из ЄДРПОУ.pdf

Публічні документи

16 листопада 2020 14:49
Електронний підпис
16 листопада 2020 14:48
Сертифікат та посвідчення.pdf
16 листопада 2020 14:48
Довідка.zip
16 листопада 2020 14:48
Довідка (1).zip
16 листопада 2020 14:48
стеко2020.rar
16 листопада 2020 14:48
Аналог. досвід1.rar
16 листопада 2020 14:48
Аналог досвід 2.rar
16 листопада 2020 14:48
ШР Наказ 02-ОК.pdf
16 листопада 2020 14:48
ШР 2020.PDF
16 листопада 2020 14:48
тр.угода Свержевський.PDF
16 листопада 2020 14:48
Статут.PDF
16 листопада 2020 14:48
Протокол_сборов.PDF
16 листопада 2020 14:48
перевірка_знань_пож_ел.pdf
16 листопада 2020 14:48
ОПИС.PDF
16 листопада 2020 14:48
Наказ_призначення.PDF
16 листопада 2020 14:48
Наказ_голов_инж.PDF
16 листопада 2020 14:48
Ліцензія.PDF
16 листопада 2020 14:48
ІТП_пож_ел.PDF
16 листопада 2020 14:48
з ЄРП не банкрут.PDF
16 листопада 2020 14:48
з ЄРБ ЮО.PDF
16 листопада 2020 14:48
з ЄРБ ФО.PDF
16 листопада 2020 14:48
ДЦ_Т2.pdf
16 листопада 2020 14:48
ДЦ_ОПР.pdf
16 листопада 2020 14:48
ДЦ_ЛС1_2-1-1.pdf
16 листопада 2020 14:48
ДЦ_ИВР.pdf
16 листопада 2020 14:48
ДЦ_ДЦ (3).pdf
16 листопада 2020 14:48
Додаток 7.pdf
16 листопада 2020 14:48
два дозволи.pdf
16 листопада 2020 14:48
Відомості ЕДРПОУ ДЕРЖСТАТ.pdf
16 листопада 2020 14:48
Витяг_платника_податку.PDF
16 листопада 2020 14:48
Витяг 10.11.2020.PDF
16 листопада 2020 14:48
акт обстеження вікна МЛ12.PDF
16 листопада 2020 14:48
Dovidka_20303424130220501183.pdf
16 листопада 2020 14:48
043 адрес виробництва.pdf
16 листопада 2020 14:48
042 Методика встановлення.pdf
16 листопада 2020 14:48
041 карта монтажу вікон.pdf
16 листопада 2020 14:48
039 обробка ПД.pdf
16 листопада 2020 14:48
038 щодо цін на матеріали.pdf
16 листопада 2020 14:48
032 ФЗ 2019.pdf
16 листопада 2020 14:48
030 фінансова звітність.pdf
16 листопада 2020 14:48
029 ЦІНОВА ПРОПОЗИЦІЯ .pdf
16 листопада 2020 14:48
028 ГЛ о.п пож и тд.pdf
16 листопада 2020 14:48
027 ІТП та працівники.pdf
16 листопада 2020 14:48
024 ГЛ якість та строки.pdf
16 листопада 2020 14:48
023 наявності працівників.pdf
16 листопада 2020 14:48
021 Відповідно до статті 17..pdf
16 листопада 2020 14:48
020 відомості.pdf
16 листопада 2020 14:48
013 щодо цін на матеріали.pdf
16 листопада 2020 14:48
001 без субпідрядників .pdf

Публічні документи

17 листопада 2020 12:29
Електронний підпис
17 листопада 2020 12:27
Довідка.pdf
17 листопада 2020 12:27
рішення власників.pdf
17 листопада 2020 12:27
ПДВ.pdf
17 листопада 2020 12:27
паспорт інн.pdf
17 листопада 2020 12:27
описи.pdf
17 листопада 2020 12:27
Наказ.pdf
17 листопада 2020 12:27
Ліцензія.pdf
17 листопада 2020 12:27
Договір оренди(офіс,склад).pdf
17 листопада 2020 12:27
Витяг.pdf
17 листопада 2020 12:27
Виписка.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ЗМПО ПРОГРЕС"

ТОВ "УКРСТРОЙДНІПРО"

ТОВ "МРІЯ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "ЗМПО ПРОГРЕС"
#34825022
Відхилено 245 479,00
UAH з ПДВ
24 листопада 2020 13:12
Вимога про усунення невідповідностей
до 24 листопада 2020 11:47
ТОВ "УКРСТРОЙДНІПРО"
#41436140
Переможець 245 480,00
UAH з ПДВ
24 листопада 2020 14:35

Вимога про усунення невідповідностей

Вимога до Учасника ТОВ "ЗМПО ПРОГРЕС" (ЄДРПОУ 34825022) про усунення невідповідності тендерної пропозиції вимогам тендерної документації у закупівлі «Послуги з поточного ремонту по заміні вікон у приміщеннях КНП "Міська лікарня № 12" ДМР за адресою м. Дніпро, вул. Електрична, 15» (ідентифікатор закупівлі: UA-2020-11-06-015508-c) на підставі ч.16 ст. 29 Закону України «Про публічні закупівлі» Документ 922-VIII, чинний, поточна редакція — Редакція від 15.08.2020р. Під час проведення перевірки документів на відповідність «Вимоги до кваліфікації Учасника» ТОВ "ЗМПО ПРОГРЕС" у закупівлі «Послуги з поточного ремонту по заміні вікон у приміщеннях КНП "Міська лікарня № 12" ДМР за адресою м. Дніпро, вул. Електрична, 15» (ідентифікатор закупівлі: UA-2020-11-06-015508-c), в зв'язку з відсутністю більшості необхідних документів та оформлених неналежним чином відсутня можливість для повноцінної оцінки пропозиції від учасника ТОВ "ЗМПО ПРОГРЕС". Для усунення невідповідності необхідно виправити та/або додати оновлену пропозицію, яка оформлена належним чином відповідно до вимог, пред'явити деякі документи (перелічені нижче), в термін 24 години після розміщення даного повідомлення; виправити всі документи згідно вимог до тендерної документації закупівлі «Послуги з поточного ремонту по заміні вікон у приміщеннях КНП "Міська лікарня № 12" ДМР за адресою м. Дніпро, вул. Електрична, 15» (ідентифікатор закупівлі: UA-2020-11-06-015508-c), а саме за списком. Згідно Додатку 1 до Документації «Вимоги до кваліфікації учасників та спосіб їх підтвердження» Учасник повинен надати в електронному (сканованому) вигляді в складі своєї пропозиції наступні документи: 1. Згідно Тендерної документації Розділ. III. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції: П.1. Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції. 1.1. Інформація (окремий лист, довідка у довільній формі) про субпідрядника (субпідрядників) (будуть залучати або без залучення таких); 1.2. Учасник надає гарантійний лист стосовно того, що вся надана у складі тендерної пропозиції інформація є достовірною і не містить ознак підроблення. П.5. Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені статтею 17 Закону. 1.3. Відомості на службову (посадову) особу учасника / фізичну особу, та юридичну особу, яка є учасником, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення, видану уповноваженим на це органом з датою не раніше дати оголошення закупівлі. 1.4. Надати в складі пропозиції довідку про те, що відомості про юридичну особу та фізичну особу, яка є учасником не вносились до Єдиного державного реєстру боржників (Оригінал (сканована копія з оригіналу)) на службову (посадову) особу учасника / фізичну особу, та юридичну особу, яка є учасником видану уповноваженим на це органом з датою не раніше дати оголошення закупівлі. 1.5. Надати в складі пропозиції довідку про те, що відомості про юридичну особу та фізичну особу, яка є учасником не вносились до Єдиного державного реєстру боржників (Оригінал (сканована копія з оригіналу)) на службову (посадову) особу учасника / фізичну особу, та юридичну особу, яка є учасником видану уповноваженим на це органом з датою не раніше дати оголошення закупівлі. 1.6. Суб’єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів (тендерів). Надати в складі пропозиції довідку з посиланням на зведені відомості; 1.7. У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань відсутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань". 1.8. Юридична особа, яка є учасником, не має антикорупційної програми чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень. 1.9. Довідку на фірмовому бланку (у разі наявності такого бланку) у довільній формі за підписом керівника або уповноваженої особи, де Учасник зазначає інформацію про наявність необхідного обладнання та інструменту (заповнюється учасником відповідно до предмету, що закуповується), в тому числі обов’язково зазначається інформація про наявність складських або виробничих приміщень учасника. 1.10. Договір оренди складських або виробничих приміщень, що вказаний в інформаційній довідці, терміном оренди не менше, ніж до 31.12.2020р. (у разі якщо складські/виробничі приміщення не є власністю Учасника. Як що власні необхідно додати відповідні документи). 1.11. Копія відомостей з ЄДРПОУ або копія довідки відомостей про визначення кваліфікаційних даних, виданих не раніше дати оголошення закупівлі; (в складі пропозиції надана довідка від 06.09.2018р.) 1.12. Надати інформаційний лист від учасника торгів у довільній формі з посиланням на конкретний пункт (частину, розділ) Статуту, що підтверджує можливість здійснення господарської діяльності юридичної особи за даним предметом закупівлі; 1.13. Надати інформацію у довільній формі про форму оподаткування Учасника (зазначити відсоткову ставку податку); 1.14. Надати відповідну ліцензію на провадження господарської діяльності, що складає предмет закупівлі або лист-пояснення стосовно відсутності законодавчих підстав щодо ліцензування виду діяльності, що складає предмет закупівлі (надана довідка не відповіде вимогам).** ** У разі неподання будь-яких документів, які передбачені цією документацією, учасник надає довідку в довільній формі про те, що він не повинен надавати такі документи згідно з законодавством України, посилаючись на відповідну норму законодавства чи інший документ, який регламентує це питання (надати відповідну сторінку електронного ресурсу де чітко зазначено це в законодавстві України). В разі не надання такої довідки або будь-яких документів, які вказані в тендерній документації, тендерним комітетом може буде відхилена пропозиція учасника, як така, що не відповідає вимогам закупівлі. 2. Відповідно П.7. Інформація про субпідрядника (субпідрядників). Надати інформацію згідно вимог. 2.1. Інформація про субпідрядника (субпідрядників). 3. Згідно Тендерної документації Розділ V. Оцінка тендерної пропозиції. 3.1. Надати гарантійний лист згідно вимог п.2 Інша інформація. 3.2. Надати гарантійний лист, що усі документи подані ним у складі тендерної пропозиції не містять ознак підроблення, є дійсними, отримані та/або складені відповідно до умов чинного законодавства України. 3.3. Додати всі відсутні листи та довідки згідно Розділу V. Оцінка тендерної пропозиції. п.4. Істотні умови, що обов’язково включаються до договору про закупівлю. 4. Відповідно до Додаток 1 до Документації 4.1. До довідки про основний інженерно-технічний персонал з організації робочого місця (згідно з таблицею). Необхідно додати Документальне підтвердження факту перебування зазначених працівників згідно вимог до тендерної документації. 4.1. Додати довідку, що Виконавець повинен дотримуватись правил техніки безпеки та охорони праці відповідно до Закону України «Про охорону праці». Виконані послуги повинні відповідати вимогам пожежної безпеки, екології та передбачати необхідність застосування заходів із захисту довкілля. 4.2. Опис документів, що надаються юридичною особою державному реєстратору для проведення реєстраційної дії «Державна реєстрація змін до установчих документів юридичної особи». 4.2. Довідка про уповноважену особу, що підтверджують правомочність на укладення договору про закупівлю та підписання зазначених документів. Надати документ, підтверджуючий право підпису керівника відповідно до вимог установчих документів учасника , копія протоколу зборів засновників учасника та наказу про призначення керівника, (трудовий контракт тощо) та особи (якщо така визначена учасником), яка має право підпису: довіреність або інший документ із зазначенням повноважень на підписання договору, ПІБ уповноваженої особи, зразку підпису, терміну дії та іншого (вимога встановлюється до учасників торгів – юридичних осіб). 4.2 Договір оренди офісу (або право власності), що вказаний в інформаційній довідці, терміном оренди до 30.12.2020 р. 4.3. Проект договору відповідно до наданої форми з приміткою Учасника «Згодні з умовами договору» з підписом та відтиском печатки учасника. (додати за підсумками торгів) 4.4. Цінова пропозиція Учасника, (додати за підсумками торгів). 4.5. Сканкопію штатного розпису. Додати накази та додатки до нього. 4.5. Надати інформаційну довідку з Єдиного реєстру підприємств, що Учасника не визнано у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього відкрито ліквідаційну процедуру, видану уповноваженим на це органом з датою не раніше дати оголошення закупівлі. 4.6. Надати довідку на фірмовому бланку (у разі наявності такого бланку) у довільній формі за підписом керівника або уповноваженої особи та відтиском печатки, де Учасник зазначає інформацію про наявність необхідного обладнання, машин (для підтвердження інформації зазначеної в довідці учасник повинен надати в складі своєї пропозиції копії технічних паспортів), механізмів, та інструменту (заповнюється учасником відповідно до предмету, що закуповується), в тому числі зазначається інформація про наявність транспорту, адресу офісу та складських, або виробничих приміщень учасника, контактні телефони офісу учасника. До пропозиції необхідно додати копії технічних паспортів автомобілів. Вимагаєтеся з метою своєчасної поставки товару. 4.7. У складі тендерної документації додати скановану копію ліцензії та Договір, що підтверджують використання ліцензійних програм для створення робочих документів, кошторисної документації. Надати кваліфікаційний сертифікат та посвідчення інженера-проектувальника у частині кошторисної документації (копії оригіналів). 4.7. Складі пропозиції не надано лист-згоду що Замовник залишає за собою право перед підписанням договору запросити інші документи, які можуть бути необхідними для уточнення (підтвердження) кваліфікаційних вимог та спроможності учасника. 4.8. Сканкопії з оригіналу аналогічних договорів за попередній та поточний рік. Аналогічні договори (не менше 3) з додатками та документи, що підтверджують виконання цього договору. Примітка: під аналогічним договором розуміється повністю виконаний (завершений) договір. Аналогічний договір – договір, який повністю відповідає наступним вимогам: - укладений між сторонами, та всі додатки до нього; - дефектний акт; - акт виконаних робіт; -відгук (рекомендаційний лист, тощо) від замовника, відповідно до наданих аналогічних договорів, які мають бути складені на офіційному бланку замовника (за наявності), завірені підписом керівника замовника, датовані, містити інформацію щодо дати укладення договору Надані договори не відповідають вимогам - надано договори за 2016 р., 2017р, 2018 р,, тоді як необхідно додати (не менше 3) за 2019-2020 рр. 4.9. Надати інформаційну довідку, складену в довільній формі, щодо фінансової спроможності учасника стосовно закупівлі необхідних товарів та матеріалів для надання послуг за предметом закупівлі. 5. В складі пропозиції наданий протокол загальних зборів учасника від 06 листопада 2020р надає право на підписання договорів, ціна яких перевищує 50% станом на кінець І кварталу 2020р. Необхідно надати уточнення для підтвердження повноважень на укладання договору у закупівлі «Послуги з поточного ремонту по заміні вікон у приміщеннях КНП "Міська лікарня № 12" ДМР за адресою м. Дніпро, вул. Електрична, 15» (ідентифікатор закупівлі: UA-2020-11-06-015508-c). 6. Відповідно до Додаток № 6 до Документації Вимоги до конструкцій із металопластику: 6.1. Мінімальне допустиме значення опору теплопередачі віконних конструкцій повинен складати не менше, ніж 0,75 м2 оС/Вт. згідно ДБН В.2.6-31:31:2016 «Теплова ізоляція будівель». В технічних характеристиках відсутні показники на вироби ПВХ 6.2. Інформацію щодо запропонованого товару, а саме: повну назву профілю та фурнітури, повну адресу і телефон виробника; адресу потужносте виробництва. Відсутній опис технічні та якісні характеристики. В технічних характеристиках надано ПВХ профіль Серія: ELIT (5-K), проте протоколи випробувань та сертифікатів на даний профіль відсутні. Необхідно додати. 6.3. Необхідно надати протокол випробувань пожежної безпеки на профілі для віконних (дверних) блоків с ПВХ профілю блоків. 6.3.1. В складі тендерної пропозиції додано прострочений Протокол №04/ОТМ-2013 від 25 березня 2013 року. При цьому в протоколі чітко зазначено, що: «Заборонятися повне або часткове передрукування та копіювання протоколу №04/ОТМ-2013 який від 25 березня 2013 року без дозволу від ДВЛ при УДІТБ у Херсонській області.»; «Копія протоколу дійсна тільки при засвідченні від ДВЛ при УДІТБ у Херсонській області.». До складу пропозиції дозвільного листа або засвідченої копії від ДВЛ при УДІТБ у Херсонській області не додано. 6.3.2. В складі тендерної пропозиції додано «Протокол Випробувань № УПС 34/98-4-20 від 10.03.2020р.» в якому також відсутній запропонований ПВХ профіль Серія: ELIT (5-K). Замовник випробувань ТОВ «ОПЕНТЕК» і не зрозуміло, яким чином цей документ відноситься до продукції, яку пропонує ТОВ "ЗМПО ПРОГРЕС". Копія протоколу дійсна тільки при засвідченні яка в складі пропозиції відсутня. 6.4. Відсутній протокол контрольних випробувань віконних (дверних) блоків з ПВХ профілю Серія: ELIT (5-K). Учасником ТОВ "ЗМПО ПРОГРЕС" надано протокол випробувань, в якому відсутні випробування зразків з ПВХ профілю Серія: ELIT (5-K), при цьому справжність його викликає сумнів , а саме початок випробувань – 2018 рік, кінець – 2017 рік, що фізично неможливо. Необхідно додати дійсну копію Протоколу. 6.5. Відсутній висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи на профіль ПВХ Серія: ELIT (5-K). В складі пропозиції додано висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи № 12.2-18-1/10256 від 14.05.2019р., замовник якої ТОВ «СТЕМАЛІТ». Не зрозуміло яким чином цей висновок розповсюджується на продукцію від ТОВ "ЗМПО ПРОГРЕС". Відсутні документи, згідно яких цей висновок розповсюджується на продукцію ТОВ "ЗМПО ПРОГРЕС". 6.6. Надати сертифікат відповідності на склопакети, які використовує ТОВ "ЗМПО ПРОГРЕС". Знову ж надано сертифікат відповідності на продукцію, замовник якої ТОВ «СТЕМАЛІТ». Не зрозуміло яким чином цей висновок розповсюджуєтеся на продукцію від ТОВ "ЗМПО ПРОГРЕС". Відсутні документи, згідно яких цей висновок розповсюджується на продукцію ТОВ "ЗМПО ПРОГРЕС". 6.7. Обов’язкова наявність конфігурації виробу, та додати карти монтажу з підписом та печаткою на фірмовому бланку представництва від виробника та/або виробника профільних систем. Надати документ який підтверджує наявність повноважень на реалізацію, або представляти інтереси заводу-виробника ПВХ виробів. В складі пропозиції від ТОВ "ЗМПО ПРОГРЕС" відсутні документи згідно цієї вимоги. Необхідно додати. 6.8. Листи щодо гарантійних зобов’язань учасника, лист-згода, цінова пропозиція, довідка на уповноважену особу повинні містити ідентифікатор і назву закупівлі. В бланку листа проставляється посилання на вихідний номер та дату не раніше публікації оголошення про закупівлю. Обов’язково має бути вказана контактна особа відповідальна за подання пропозиції та її номер телефону. Завантажені скановані копії в електронну систему закупівель повинні бути надані в електронному вигляді у форматі * PDF і містити розбірливі кольорові скановані копії оригіналів документів. Документ, розміщений на декількох сторінках, завантажувати одним файлом. Всі документи Учасника повинні бути в наявності, відскановані, мати чітке та розбірливе зображення. Завірені скановані копії документів, довідки, гарантійні листи повинні мати підпис та печатку (за наявності) та мати дату не раніше дати публікації оголошення про проведення цих торгів. Необхідно всі документи, які були подані і які будуть додані, привести у відповідність до цієї вимоги. ** У разі неподання будь-яких документів, які передбачені цією документацією, учасник надає довідку в довільній формі про те, що він не повинен надавати такі документи згідно з законодавством України, посилаючись на відповідну норму законодавства чи інший документ, який регламентує це питання (надати відповідну сторінку електронного ресурсу де чітко зазначено це в законодавстві України). В разі не надання такої довідки або будь-яких документів, які вказані в тендерній документації, тендерним комітетом може буде відхилена пропозиція учасника, як така, що не відповідає вимогам закупівлі. 7. При розгляді Наказу № 13. Виявлена недостовірна інформація, яка при розгляді викликає сумнів, а саме: Наказ №13-ОД від 07.07.2020р., а посвідчення, яке вписано в наказ, датовано від 20.08.2020 року, що фізично НЕ МОЖЛИВО! В зв’язку з цим просимо надати для візуальної перевірки оригінал даного наказу та пояснення, яким чином можливо в Наказі від 07.07.2020 р. винести посвідчення, яке буде отримано пізнішою датою 20.08.2020 року. Аналогічна справа з Наказом №10-ОД. Просимо надати оригінали зазначених наказів протягом 24 годин з моменту розміщення цього повідомлення про усунення в електронній системі закупівель цієї вимоги для візуального огляду та перевірки його на достовірність. Виявлені невідповідності та відсутність більшості документів від ТОВ "ЗМПО ПРОГРЕС" згідно вимог до тендерної документації у закупівлі «Послуги з поточного ремонту по заміні вікон у приміщеннях КНП "Міська лікарня № 12" ДМР за адресою м. Дніпро, вул. Електрична, 15» (ідентифікатор закупівлі: UA-2020-11-06-015508-c), не дає змогу Замовнику об’єктивно оцінити тендерну пропозицію. Враховуючи зазначене, Учаснику необхідно здійснити дії відповідно до п.9 статті 26 Закону, а саме: «Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей». Відповідно до п.15. статті 29 Замовник має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції. 8. В зв’язку з нерозбірливою копією документів, які подані до складу пропозиції, просимо представити для візуального огляду протягом 24 годин з моменту розміщення цього повідомлення про усунення в електронній системі закупівель наступні документи: 8.1. Витяг з протоколу № 895 ТОВ Учбовий комбінат «Дніпробуд» від 21 серпня 2020 р., та посвідчення до нього за номером № 8713 на Абрамчук О.О. 8.2. Витяг з протоколу № 911 ТОВ Учбовий комбінат Дніпробуд від 26 серпня 2020р., та посвідчення до нього за номером № 8741 на Таранпей Р.Ч. 8.3. Посвідчення за номером № 8712 на Редько С.Д. та протокол до нього (відсутній) 8.4. Витяг з протоколу № 873 ТОВ Учбовий комбінат «Дніпробуд» від 20 серпня 2020 р., та посвідчення до нього за номером № 9132 на Абрамчук О.О. (відсутне). 8.5. Витяг з протоколу № 664 ТОВ Учбовий комбінат «Дніпробуд» від 27 липня 2020 р., та посвідчення до нього за номером № 8231 на Латай Ю.В.; та за № 8232 на Сільванович М.В. 8.6. Витяг з протоколу № 728 ТОВ Учбовий комбінат «Дніпробуд» від 3 серпня 2020 р., та посвідчення за номером № 7947 на Латай Ю.В.; та за № 7948 на Сільванович М.В. За результатами перевірки посвідчень та протоколів перевірки знань уповноваженою особою від замовника «Комунальне некомерційне підприємство "Міська лікарня № 12" Дніпровської міської ради» необхідно підписати акт огляду на достовірність та додати акт в складі виправлених документів.

Документи

24 листопада 2020 13:12
Електронний підпис
24 листопада 2020 13:11
протокол заміна вікон 1.PDF
19 листопада 2020 15:15
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 24 листопада 2020 14:35

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "УКРСТРОЙДНІПРО"
#41436140
245 480,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
04 січня 2021 10:44
Електронний підпис укладений
08 грудня 2020 09:04
договір 58 локальний.PDF укладений
08 грудня 2020 09:03
договір 58 вікна.PDF укладений
08 грудня 2020 09:03

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 08 грудня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 245 480,00
UAH