Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Закупівля ноутбуків та МФУ
Очікувана вартість
289 000,00 UAH
UA-2020-11-02-006169-c a5da51e91cab4134bc32a1d621fbc8de
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Шовкова Світлана Броніславівна

0534623440 karrn@adm-pl.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти, молоді та спорту Карлівської районної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 02145518
Місцезнаходження: 39500, Україна , Полтавська обл., КАРЛІВКА, вул. Полтавський шлях 85
Контактна особа: Шовкова Світлана Броніславівна
0534623440
karrn@adm-pl.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 02 листопада 2020 14:47
Звернення за роз’ясненнями: до 08 листопада 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 14 листопада 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 18 листопада 2020 00:00
Очікувана вартість: 289 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 445,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання


Усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та підготовлені безпосередньо учасником процедури закупівлі повинні бути складені українською мовою. Всі інші документи (в тому числі інформація щодо підтвердження відповідності товару вимогам Документації, що мають відношення до тендерної пропозиції можуть бути складені як українською мовою, а у разі надання цих документів іншою іноземною мовою, вони повинні бути автентично перекладені на українську мову.Визначальним є текст, викладений українською мовою.

Усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та підготовлені безпосередньо учасником процедури закупівлі повинні бути складені українською мовою. Всі інші документи (в тому числі інформація щодо підтвердження відповідності товару вимогам Документації, що мають відношення до тендерної пропозиції можуть бути складені як українською мовою, а у разі надання цих документів іншою іноземною мовою, вони повинні бути автентично перекладені на українську мову.Визначальним є текст, викладений українською мовою. Джерело фінансування-надходження від плати за послуги, що надаються бюджетною установою та спрямовуються на фінансування закупівлі товару. Порядок оплати - здійснюється за наданий товар(післяоплата), на підставі рахунків, шляхом перерахування коштів на поточний рахунок Постачальника
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
13 штуки
ноутбук
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 18 грудня 2020
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання
5 штуки
МФУ (кольоровий)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 18 грудня 2020
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання
6 штуки
МФУ (чорнобілий)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 18 грудня 2020
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Джерело фінансування-надходження від плати за послуги, що надаються бюджетною установою та спрямовуються на фінансування закупівлі товару. Порядок оплати - здійснюється за наданий товар(післяоплата), на підставі рахунків, шляхом перерахування коштів на поточний рахунок Постачальника Пiсляоплата 7 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
02 листопада 2020 14:47
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
02 листопада 2020 14:47
ТД комп. обладнання.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Тендер
Дата подання: 03 листопада 2020 15:11
Дата відповіді: 03 листопада 2020 15:15
Уточніть будь-ласка, чи потрібно вам: монтаж, встановлення, підключення, навчання, введення в експлуатацію обладнання або вас задовільнить тільки поставка товару?
Відповідь: Доброго дня! Нас задовольнить лише поставка товару.Дякуємо за запитання

Інформація про відміну

Дата відміни
18 листопада 2020 00:00
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій