Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з пересилання відправлень "Укрпошта Стандарт", "Кур'єрська доставка", "Масовий кур'єрський забір або доставка"
Очікувана вартість
30 000,00 UAH
UA-2020-11-02-004606-b 564ee2dc6a5a405aa890fd8a91aeef18
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Сідорова Ніна

380552334384 nsidorova769@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Регіональний сервісний центр ГСЦ МВС в Херсонській області (філія ГСЦ МВС)
Код ЄДРПОУ: 43611912
Місцезнаходження: 73034, Україна , Херсонська обл., Херсон, вулиця Вишнева, будинок 22
Контактна особа: Сідорова Ніна
380552334384
nsidorova769@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Відсутність конкуренції з технічних причин
Обґрунтування
Згідно з положеннями Закону України «Про поштовий зв’язок» від 04.10.2001 № 2759-III (зі змінами), розпорядження Кабінету Міністрів України від 10.01.2002 № 10-р, виконання функцій національного оператора поштового зв’язку покладено на акціонерне товариство «Укрпошта», яке забезпечує надання на всій території України універсальних послуг поштового зв’язку за переліком, який затверджено Кабінетом Міністрів України. З огляду на викладене та відповідно до пункту 2 частини 2 статті 40 Закону України «Про публічні закупівлі», для здійснення закупівлі зазначених послуг застосовується переговорна процедура закупівлі.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 02 листопада 2020 17:14
Оскарження наміру укласти договір: 13 листопада 2020 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:64110000-0: Поштові послуги


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з пересилання відправлень "Укрпошта Стандарт", "Кур'єрська доставка", "Масовий кур'єрський забір або доставка"
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 64110000-0 — Поштові послуги

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 3 Робочі 100

Тендерна документація

02 листопада 2020 17:00
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
АТ "УКРПОШТА" (Херсонська дирекція)
#22740252
Переможець 30 000,00
UAH з ПДВ
02 листопада 2020 17:14

Документи

02 листопада 2020 17:12
Електронний підпис
02 листопада 2020 17:11
Протокол про рішення.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 02 листопада 2020 17:14

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
АТ "УКРПОШТА" (Херсонська дирекція)
#22740252
30 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

02 листопада 2020 17:12
Електронний підпис
02 листопада 2020 17:11
Протокол про рішення.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
23 листопада 2020 10:26
Дод_угода.pdf зміни до договору
23 листопада 2020 10:24
Електронний підпис укладений
17 листопада 2020 12:07
Договір1383-21-20.pdf укладений
17 листопада 2020 12:02

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
20 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
23 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони домовились внести зміни до Договору №1383/21-20 від 16 листопада 2020 р. та заключили Додаткову угоду №1/1383/21-20 від 20 листопада 2020 р.
Номер договору про закупівлю: 1383/21-20
Договір:
Номер додаткової угоди: 1/1383/21-20
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 30 000,00
UAH (в тому числі ПДВ 5 000,00 UAH)